ik persoonlijk wil toch eigenlijk wel zeggen dat ik het totaal kansloos vind om 10 smsén te sturenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef Zw0rld het volgende:
Hoere Talpa
10 sms gestuurd voor Lieske.
Als t half volle gas op isquote:Op donderdag 1 december 2005 20:59 schreef D.Rose het volgende:
wanneer gaan ze nou 'vol gas'?
ik dacht al alles komt me bekend voor.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor ons zijn natuurlijk álle beelden oud...![]()
Ah de bewoners mogen we kankerhoer kuthoer grafhoer noemen, maar een medeuser licht uitschelden en de rapen zijn weer gaar. We zitten hier niet in R&P hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hou je toch 'es een beetje in, man.![]()
Is het ook.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik persoonlijk wil toch eigenlijk wel zeggen dat ik het totaal kansloos vind om 10 smsén te sturen
Als hij advocaat wil worden..., dan heeft hij mooi de verkeerde studie gekozen!!!!quote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef Gigageil het volgende:
Dido zegt : Rob wat zit er in die zak ???
Roel zegt : Rob wat zit er in de zak ???
Didi zegt : Ik zei het al van Lieske.....( spuletjes weg)
Roel zegt : Ik zei het ook ....
Heeft Roel nog wel een eigen mening?? Pfffff Die jongen is echt erg......en dat wil Advocaat worden.......![]()
![]()
![]()
verdachte: ik ben onschuldigquote:Op donderdag 1 december 2005 21:00 schreef Gigageil het volgende:
Dido zegt : Rob wat zit er in die zak ???
Roel zegt : Rob wat zit er in de zak ???
Didi zegt : Ik zei het al van Lieske.....( spuletjes weg)
Roel zegt : Ik zei het ook ....
Heeft Roel nog wel een eigen mening?? Pfffff Die jongen is echt erg......en dat wil Advocaat worden.......![]()
![]()
![]()
Jij reageert op kotssmileys. En je weet óok dat schelden op bewoners anders is als op mede-users.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:01 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ah de bewoners mogen we kankerhoer kuthoer grafhoer noemen, maar een medeuser licht uitschelden en de rapen zijn weer gaar. We zitten hier niet in R&P hoor.
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
verdachte: ik ben onschuldig
advocaat Roel: mijn cliënt is onschuldig
Tot zover gaat het goedquote:Op donderdag 1 december 2005 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
verdachte: ik ben onschuldig
advocaat Roel: mijn cliënt is onschuldig
Oh ja da's waar. De bewoners kunnen zich niet verdedigen dus dan is het minder erg.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij reageert op kotssmileys. En je weet óok dat schelden op bewoners anders is als op mede-users.
Ontopic maar weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |