Bedrieglijk echt!!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef farceman het volgende:
hoe waren de percentage's?
Bij bb is niks veiligquote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja volgens mij staat Lieske juist VEILIG...dat zei Bridget tenminste.
Waarom? Het wisselt zo sterk tijdens de uitzending dat het maar net is wie er toevallig onderaan staat wanneer ze de lijnen sluiten.quote:
Ja maar het is zo dat het nu zo is dat iedereeeeeennnn voor dido en roel gaat stemmen en niemand meer voor Lieske dusss dan gaat Lieske eruit.... tenminste, dat willen ze dat het zo gaat, maar de redactie stemt ook ff voor 100 man.....een paar keer...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja volgens mij staat Lieske juist VEILIG...dat zei Bridget tenminste.
Idd. Beetje meer casual en frisquote:Op donderdag 1 december 2005 20:40 schreef schatje het volgende:
Bridget ziet er verandering een keer een leuk uit.
quote:
Ik hoop Dido eruitquote:Op donderdag 1 december 2005 20:44 schreef Jappie het volgende:
Neh...Lieske blijft nog ff...het gaat tussen Rob en Dido![]()
Ga nou geen mensen op domme ideeen brengen....stemmen is not done.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:43 schreef Day het volgende:
Wel stemmen voor Lieske, hoor!
Kom op, mensen, 1 keertje maar. Ze is nog lang niet veilig. Dat dachten we van Menno ook!
Hij zit er ook elke week met zijn uitgestreken hoofd. : rquote:
En een stuk dunner dan met al die kleding waar d'r tieten uitpuildenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:40 schreef schatje het volgende:
Bridget ziet er verandering een keer een leuk uit.
Of zouden het gewoon leuke mensen zijn?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:45 schreef Day het volgende:
De ouders van Roel hebben wel een prominente rol in de liveshow.
Zouden ze er in geïnvesteerd hebben?
Ik stem dan ook niet!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga nou geen mensen op domme ideeen brengen....stemmen is not done.![]()
Zijn moeder heeft die hele rolstoel misschien niet eens meer nodigquote:Op donderdag 1 december 2005 20:45 schreef Day het volgende:
De ouders van Roel hebben wel een prominente rol in de liveshow.
Zouden ze er in geïnvesteerd hebben?
Heb dan t liefste die aroganteagresieve Roel eruitquote:Op donderdag 1 december 2005 20:46 schreef Day het volgende:
Stemmen voor Lieske of in godsnaam dan maar voor Rob!
Dido moet eruit!!!
Doe mij dan af en toe ook maar die moeder van Ingrid ertussendoor!quote:Op donderdag 1 december 2005 20:48 schreef schatje het volgende:
Vreselijk die ouders van Roel. Zo gemaakt.
Snappen jullie het nogquote:Op donderdag 1 december 2005 20:49 schreef Arcee het volgende:
Nieuwe tussenstand:
Lieske 32%
Rob 26%
Roel 25%
Dido 17%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |