abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32557447
TT namens F4iTH
pi_32557454
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 04:21 schreef Lamon het volgende:
Oh, en volgende week Roel en Dido scheiden kan ook nog wel wat helpen, voor even.
En Nathalie een hele heftige geheime opdracht geven,wordt zij misschien ook iets interessanter, aangezien ze toch niet weg schijnt te gaan.
verzin eens een heftige opdracht voor Nathalie dan
  vrijdag 25 november 2005 @ 04:48:21 #3
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32557457
thanks, was een leuk bijpassend plaatje aan het zoeken. Maar TT leek heel erg op die van jou
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32557463
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 04:48 schreef F4iTH het volgende:
thanks, was een leuk bijpassend plaatje aan het zoeken. Maar TT leek heel erg op die van jou
sorry, ik wist niet of je van plan was er een aan te maken, leek me zo lullig als er niks was.
plaatje kan er alsnog bij hoor
  vrijdag 25 november 2005 @ 04:54:14 #5
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32557470
Och nee ben je gek. Ben allang blij dat iemand het overneemt. Leuke TT
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32557481
maar jij bent dus blij met wat er gebeurd is vanavond
  vrijdag 25 november 2005 @ 05:02:14 #7
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32557491
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 04:58 schreef Wup het volgende:
maar jij bent dus blij met wat er gebeurd is vanavond
Ik ben net terug van een avondje stappen. In de kroeg werd me tot 2 keer toe gevraagd:
"Wat sta je nou te glimlachen? Binnenpretje?"
Ik zei "ja" en ging er verder niet op in want de rest was geen BB-kenners. Maar ik heb dus gewoon de hele avond genoten van het idee dat ik van die heks af ben.
pi_32557532
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 05:02 schreef F4iTH het volgende:
Ik ben net terug van een avondje stappen. In de kroeg werd me tot 2 keer toe gevraagd:
"Wat sta je nou te glimlachen? Binnenpretje?"
Ik zei "ja" en ging er verder niet op in want de rest was geen BB-kenners. Maar ik heb dus gewoon de hele avond genoten van het idee dat ik van die heks af ben.
haha, leuk
ik had liever Roel zien vertekken omdat iedereen elkaar daar nu weer helemaal lief vindt
gelukkig komt er nu eindelijk de langverwachte vaart in met wekelijkse exits
BB moet maar voor onderlinge valsheid gaan zorgen nu Chantal niet meer kan stoken:)
  vrijdag 25 november 2005 @ 05:22:58 #9
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32557563
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 05:12 schreef Wup het volgende:

[..]

haha, leuk
ik had liever Roel zien vertekken omdat iedereen elkaar daar nu weer helemaal lief vindt
gelukkig komt er nu eindelijk de langverwachte vaart in met wekelijkse exits
BB moet maar voor onderlinge valsheid gaan zorgen nu Chantal niet meer kan stoken:)
Eigenlijk is Roel al vanaf de eerste dag mijn favoriet geweest. Maar ik vind dat hij juist nu mag gaan. Tot nu toe wilde ik hem er niet uit hebben. Hij had nog een relatie "open" staan. Ik gunde bepaalde mensen die pret niet bij zijn vertrek. Maar die relatie is er eindelijk van gekomen en is nu op z'n hoogtepunt. Bovendien zijn die bepaalde mensen waar ik het eerder over had al eruit.
Nu mag ie van mij best vertrekken. Zoals ie zelf al zei vandaag: Het gaat hem niet zozeer meer om de geldprijs, hij heeft de hoofdprijs (Dido) al binnen.
Wie er nu moet vertrekken? Maakt me eigenlijk geen moer meer uit want degenen die ik niet mocht (Chantal, Tanja en Menno) zijn al weg. Als ik zou moeten kiezen, dan Lieske, Nathalie en Ingrid als eerst eruit.
  vrijdag 25 november 2005 @ 05:38:54 #10
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32557603
Ik ga maar eens mijn bedje op zoeken.
Nog eventjes wat nazorg...

Voor:

Na:

Vind het tweede trouwens een leuk plaatje van Talpa. Spreekt boekdelen.

Trusten Wup!
pi_32557630
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 05:22 schreef F4iTH het volgende:
Eigenlijk is Roel al vanaf de eerste dag mijn favoriet geweest. Maar ik vind dat hij juist nu mag gaan. Tot nu toe wilde ik hem er niet uit hebben. Hij had nog een relatie "open" staan. Ik gunde bepaalde mensen die pret niet bij zijn vertrek. Maar die relatie is er eindelijk van gekomen en is nu op z'n hoogtepunt. Bovendien zijn die bepaalde mensen waar ik het eerder over had al eruit.
Nu mag ie van mij best vertrekken. Zoals ie zelf al zei vandaag: Het gaat hem niet zozeer meer om de geldprijs, hij heeft de hoofdprijs (Dido) al binnen.
Roel is eigenlijk degene die ik het geld het meest misgun, ik hoop nog steeds dat hij zijn rookgeld ook nog kwijtraakt.
de anderen lijken me minder geldbelust, of weten dat beter te verbergen
quote:
Wie er nu moet vertrekken? Maakt me eigenlijk geen moer meer uit want degenen die ik niet mocht (Chantal, Tanja en Menno) zijn al weg. Als ik zou moeten kiezen, dan Lieske, Nathalie en Ingrid als eerst eruit.
dan hou je een aantal mensen over die ik er het liefst uit wil: Roel & Joost
Roel vanwege de onderlinge verhoudingen.
en Joost omdat ik gewoon echt alles aan hem vreselijk vind

mijn finale: Lieske, Ingrid of Dido [afhankelijk van hoe het zich verder ontwikkeld], Rob
pi_32557631
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 05:38 schreef F4iTH het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje op zoeken.
Nog eventjes wat nazorg...
Trusten Wup!
dag dag
pi_32557806
Goeiemorgen beste mede-losers
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32557837
Gezellig hier
  vrijdag 25 november 2005 @ 07:39:56 #15
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32557873
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 07:29 schreef doka het volgende:
Gezellig hier
Tis wat je er van maakt
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
  vrijdag 25 november 2005 @ 07:47:31 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32557911
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 05:48 schreef Wup het volgende:

[..]

Roel is eigenlijk degene die ik het geld het meest misgun, ik hoop nog steeds dat hij zijn rookgeld ook nog kwijtraakt.
de anderen lijken me minder geldbelust, of weten dat beter te verbergen
[..]

mijn finale: Lieske, Ingrid of Dido [afhankelijk van hoe het zich verder ontwikkeld], Rob
dat rookgeld heeft hij terug gehad
mijn finale: Joost, Ingrid, Rob rn Lieske
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32557913
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 07:39 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Tis wat je er van maakt
Hoi
  vrijdag 25 november 2005 @ 07:49:48 #18
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32557926
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 07:47 schreef doka het volgende:

[..]

Hoi

Ik heb wel medelijden met Lieske hoor, die zal zich alleen voelen nou.
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
pi_32557962
Lieske
pi_32557968
Goedemorgen.
Als ik werk had hoefde ik hier niet te zitten kijken.
pi_32557980
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 07:56 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen.
Mogguh
pi_32558024
Ik vind de échte toneelspelers toch echt Rob, Naat en Joost hoor.
Lieske moet niet zeuren, als je zo jong bent moet je helemaal niet mee doen aan BB vind ik.
Roel en Didio zijn nog steeds mijn favoriet.
Groetjessssssss
pi_32558027
Mogguh allemaal op deze witte dag.
Lekker de dag beginnen met een

Het zal nu toch wel wat rustiger worden in het huid nu die roddeltante er uit is.
Maar gelukkig weer iemand minder om je aan te ergeren.

Zeker in Finale: Lieske, Rob.
Twijfelgevallen: Joost, Dido, Roel, Ingrid.
Absoluut niet in Finale: Nathalie
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_32558035
Goedemorgen doka.
Als ik werk had hoefde ik hier niet te zitten kijken.
pi_32558059
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 08:05 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen doka.
Hallo
  vrijdag 25 november 2005 @ 08:19:57 #26
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32558116
Mogge
pi_32558200
pi_32558208
pi_32558215
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 08:32 schreef trevanian het volgende:
[afbeelding]
En wat moet ik me daar bij voorstellen?
pi_32558222

Goedemorgen!
Ik ga even de streamverslagen bijlezen....
Tot zo!
pi_32558231
pi_32558289
Bijgelezen, weinig boeiends gebeurd dus. Niemand die over de exit aan het lullen was, niemand die Lieske helemaal onder zijn/haar hoede nam.
En duidelijk dus nog geen beelden van Ingrid.

Wel jammer dat Chantal weg is. Had wel willen zien hoe Ingrid zou reageren op het constante gelul van Chantal. Had het nu leuker gevonden als Dido of Roel in dat huisje had gezeten.
pi_32558393
Goedemorgen
Chantrol is niet meer
Ik heb die exit gemist, zonde ik zat er al lang op te hopen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_32558419
Dan heb je een leuke exit gemist.
Chantal noemde zichzelf het toppunt van eerlijkheid
pi_32558426
Goedemorgen allemaal,iedereen weer bijgekomen van de exit.
pi_32558452
Daar viel niet van bij te komen hoor rooie.
Toen ik in bed lag zag ik constant deze poppetjes voor me, met allerlei kleuren pompoms.

Oppleuren met dat wijf!
pi_32558459
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 08:53 schreef Kleintje het volgende:
Dan heb je een leuke exit gemist.
Chantal noemde zichzelf het toppunt van eerlijkheid
Ik heb me dat altijd afgevraagd. Of ze nu werkelijk geloofde dat ze degene was die altijd alles eerlijk en open speelde. Maar ze beweerde dit nu ook na haar exit dus ? Dan is ze nog erger dan ik dacht.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_32558469
Yeps... ze denkt het echt....
pi_32558481
Heerlijk Chantal is weg jammer voor lieske.
Maar goed dat wordt ze lekker hard van.
De volgende die gaat vertrekken is Roel
Hij stond lager dan Lieske bij de laatste exit.
Of misschien toch R b vies ventje.
pi_32558497
Sja, Lieske wilde zelf met haar jonge leeftijd met het spelletje meedoen en ze had dit kunnen weten.
Ik vond haar gisteren erg overdreven met haar 'ze moeten NU terugkomen.. *huil*'
pi_32558505
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Bijgelezen, weinig boeiends gebeurd dus. Niemand die over de exit aan het lullen was, niemand die Lieske helemaal onder zijn/haar hoede nam.
En duidelijk dus nog geen beelden van Ingrid.

Wel jammer dat Chantal weg is. Had wel willen zien hoe Ingrid zou reageren op het constante gelul van Chantal. Had het nu leuker gevonden als Dido of Roel in dat huisje had gezeten.
Joost heeft even met Lieske gepraat, nath ook maar druipte de gluiperigheid vanaf
pi_32558518
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 08:55 schreef Kleintje het volgende:
Daar viel niet van bij te komen hoor rooie.
Toen ik in bed lag zag ik constant deze poppetjes voor me, met allerlei kleuren pompoms.

Oppleuren met dat wijf!
Ik had het echt niet verwacht en dan Ingrid ook nog in dat huisje.
Ben bang dat het nu knap saai gaat worden met die kleffe zooi.
pi_32558557
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 08:59 schreef Kleintje het volgende:
Sja, Lieske wilde zelf met haar jonge leeftijd met het spelletje meedoen en ze had dit kunnen weten.
Ik vond haar gisteren erg overdreven met haar 'ze moeten NU terugkomen.. *huil*'
Misschien is het zo maar ze sprak wel met haar hart.
Lieske is lieske in het huis niet iemand die toneel speelt zoals R b
En haar verdriet begrijp ik ook wel Chantal en Ingrid zijn weg en ze zit nu alleen nog maar met de ergste gluipers opgescheept. (behalve Joost)
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:04:25 #44
4177 Jojogirl
pi_32558577
Ongelooflijk dat het daar gewoon zonnig is. Hier ziet het er nl. uit alsof de zon pas volgend jaar weer eens tevoorschijn zal komen.
pi_32558604
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:04 schreef Jojogirl het volgende:
Ongelooflijk dat het daar gewoon zonnig is. Hier ziet het er nl. uit alsof de zon pas volgend jaar weer eens tevoorschijn zal komen.
Ik woon in vlakbij Aalsmeer. Het lijkt hier nog wel nacht
pi_32558678
Pardon Regenworm.... ik weet dat jij een zwak hebt voor Lieske, maar zet die bril eens even af.

Je zegt nu dat ze met de ergste gluipers opgescheept zit, behalve Joost.

Sorry hoor, maar roddelen doet ieder mens. Maar roddelen hoeft niet altijd negatief te zijn. Je kan als je roddelt ook de waarheid spreken en je kan het ook op een normale toon doen.
Lieske heeft de laatste weken bij de ergste gluiperd gezeten. Chantal roddelde aan 1 stuk door op een negatieve manier. Een verschrikkelijke ondertoon, ze denderde gewoon over je heen. Dat heeft ze met Tanja gedaan, met Menno de avond voor zijn exit, met Dido...
Chantal is gewaagd aan Rob, want ze spelen allebei mensen tegen elkaar uit.
En Lieske ging daar gewoon in mee. Net als Joost.

Joost en Lieske zijn de jokers van het geheel. Die worden aan alle kanten ingezet...
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:14:27 #47
4177 Jojogirl
pi_32558711
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:06 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik woon in vlakbij Aalsmeer. Het lijkt hier nog wel nacht
Op stream 4 lijkt het stralend blauw met een laagstaande zon. Of is dat heel erg gezichtsbedrog?
pi_32558712
Lieske speelt het spelletje best simpel eigenlijk.
Ze vertrouwd voor haar populariteit op twee dingen. Haar tieten en een soort zieligheidsfactor vanwege haar leeftijd. Dit benadrukt ze door af en toe even dramatisch te gaan janken. Dat janken stopt wel snel als ze doorheeft dat ze voor de camera moet verschijnen. Dan weet ze niet hoe snel ze zich weer moet opdoffen om er weer als het lieve schatje uit te zien.
pi_32558735
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:03 schreef regenworm het volgende:
En haar verdriet begrijp ik ook wel Chantal en Ingrid zijn weg en ze zit nu alleen nog maar met de ergste gluipers opgescheept. (behalve Joost)
Lieske is verdrietig omdat ze van Sjankwal in Ingrid bevestiging kreeg. Alleen jammer dat Lieske niet door heeft/had dat Jut & Jul haar voor hun karretje spannen.
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32558774
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:14 schreef pullup het volgende:
Lieske speelt het spelletje best simpel eigenlijk.
Ze vertrouwd voor haar populariteit op twee dingen. Haar tieten en een soort zieligheidsfactor vanwege haar leeftijd. Dit benadrukt ze door af en toe even dramatisch te gaan janken. Dat janken stopt wel snel als ze doorheeft dat ze voor de camera moet verschijnen. Dan weet ze niet hoe snel ze zich weer moet opdoffen om er weer als het lieve schatje uit te zien.
Juist....
Kom op... midden in een jankpartij hysterisch je make-up koffer pakken.... hoe gemaakt ben je dan.
Dat vond ik echt tegen haar spreken!!!

Overigens....

Ik vind dit helemaal geen verkeerde uitslag. Denk dat dit best wel goed bij de waarheid kan liggen... Vooral als je de laatste dagen even in ogenschouw gaat nemen....

Natte Lie is door Chantal gered van de ondergang. Maar Roel staat ook niet hoog. Dido is hoe je het wendt of keert toch een vrolijk persoon in dat huis. Je kan je meer irriteren aan het gepiep van Lieske dan aan het nietszeggende van Ingrid. Dus misschien hadden veel mensen zoiets van 'het boeit me niet wie eruit gaat, ik stem gewoon op de persoon die er niet uit hoeft' en dat Ingrid daardoor veel stemmen heeft....
Ik heb het idee dat het dit keer weinig tot niet gemanipuleerd is...
pi_32558805
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:17 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind dit helemaal geen verkeerde uitslag. Denk dat dit best wel goed bij de waarheid kan liggen... Vooral als je de laatste dagen even in ogenschouw gaat nemen....

Natte Lie is door Chantal gered van de ondergang. Maar Roel staat ook niet hoog.
Dat is simpel te verklaren... Hoe meer genomineerden op de bank, hoe kleiner de verschillen. Een uitgesproken favoriet zal je dan nooit hebben.
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32558818
Klopt... daar ben ik het mee eens. Maar... als je goed kijkt wie onderaan staan en wie favoriet is, dan vind ik het best wel kloppen...
pi_32558840
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:20 schreef Kleintje het volgende:
Klopt... daar ben ik het mee eens. Maar... als je goed kijkt wie onderaan staan en wie favoriet is, dan vind ik het best wel kloppen...
Dat is tot nu toe altijd bij iedere exit geweest. De uitslag klopte nooit met de poll... Dat vind ik raar...
chantalcoolsma.nl
pi_32558845
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:20 schreef Kleintje het volgende:
Ja het lijkt me ook een logische uitslag. En ik ben nog steeds blij dat Chantal weg is Ik had het hoofd van Dido wel eens willen zien op dat moment
pi_32558893
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:21 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Dat is tot nu toe altijd bij iedere exit geweest. De uitslag klopte nooit met de poll... Dat vind ik raar...

Ik geloof niet dat wij elkaar volgen!
Ik vond het niet logisch dat Menno eruit lag. Toen vond ik de hele uitslag raar en niet kloppen.
Die poll dat zegt me geen fuck.
Genoeg mensen die alle ins & outs op de BB site volgen en even op een gratis poll klikken. Maar dat is wat anders dan er een belletje of sms'je aan te wagen.

Ik heb het idee dat de exit uitslag nu klopt met de verdeling van 'populariteit' zoals ie hier op het forum wordt neergezet...
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:27:17 #56
5602 DDuiveltje
is helemaal geen duiveltje
pi_32558946
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:04 schreef Jojogirl het volgende:
Hier (Enschede) heeft het "gewoon" gesneeuwd ... helaas is het te warm en is het een drekzooi geworden ...
Hey, look me over
Tell me: do you like what you see?
Hey, I ain't got no money
But honey, I'm rich on personality *Prince
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:31:29 #57
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32559015
Goedensmorgens deze morgen.
Eerst maar een paar bakken sterke koffie nemen, ik heb me toch een houten kop.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_32559024
Wil je er wat lekkers bij Frizti???
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:33:41 #59
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32559054
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:31 schreef Kleintje het volgende:
Wil je er wat lekkers bij Frizti???
Lekker.
pi_32559097
En wat voor iets heb je in gedachte???
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:41:51 #61
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32559190
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:35 schreef Kleintje het volgende:
En wat voor iets heb je in gedachte???
Wat heb je zoal in de aanbieding?
Of heb je gisteren alles opgegeten?
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:43:13 #62
4177 Jojogirl
pi_32559217
* Jojogirl gaat maar eens douchen, gebeurt toch nog niks en ik heb nog zat te doen vandaag
pi_32559261
Wil je op nuchtere maag gelijk aan de Indonesische rijsttafel? Heb nog genoeg hoor
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:50:30 #64
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32559348
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:46 schreef Kleintje het volgende:
Wil je op nuchtere maag gelijk aan de Indonesische rijsttafel? Heb nog genoeg hoor
pi_32559383
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:00 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik had het echt niet verwacht en dan Ingrid ook nog in dat huisje.
Ben bang dat het nu knap saai gaat worden met die kleffe zooi.
Tuurlijk niet...daar zorgt BB wel voor dat het dat niet wordt.

Had gisteren echt het idee dat Rob het erg vond dat Ingrid weg moest,wel leuk als ze morgen weer op komt dagen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_32559519
goeiemorgen
pi_32559647
Ik had Chantal ook wel in dat huisje willen zien. Had ook leuk kunnen zijn
pi_32559667
Wat moet Ingrid trouwens een rust ervaren zonder dat voortdurende getetter van die Chantal aan haar hoofd....die hield maar niet op
pi_32559711
Wat liggen ze weer lang op bed.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:07:54 #70
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32559715
Het nadeel van het vertrek van Chantal is, dat er nu een paar bewoners zijn die als de wiedeweerga een eigen mening moeten gaan ontwikkelen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32559749
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:11 schreef Kleintje het volgende:
Pardon Regenworm.... ik weet dat jij een zwak hebt voor Lieske, maar zet die bril eens even af.

Je zegt nu dat ze met de ergste gluipers opgescheept zit, behalve Joost.

Sorry hoor, maar roddelen doet ieder mens. Maar roddelen hoeft niet altijd negatief te zijn. Je kan als je roddelt ook de waarheid spreken en je kan het ook op een normale toon doen.
Lieske heeft de laatste weken bij de ergste gluiperd gezeten. Chantal roddelde aan 1 stuk door op een negatieve manier. Een verschrikkelijke ondertoon, ze denderde gewoon over je heen. Dat heeft ze met Tanja gedaan, met Menno de avond voor zijn exit, met Dido...
Chantal is gewaagd aan Rob, want ze spelen allebei mensen tegen elkaar uit.
En Lieske ging daar gewoon in mee. Net als Joost.

Joost en Lieske zijn de jokers van het geheel. Die worden aan alle kanten ingezet...
Ik zie het eigenlijk zo Lieske is de minst ergste van de groep.
pi_32559763
Buzzer, dat vind ik geen nadeel. Die mensen gaan nu door de mand vallen, ook bij de bewoners. En dat levert weer leuke tv op!
pi_32559766
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:16 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Lieske is verdrietig omdat ze van Sjankwal in Ingrid bevestiging kreeg. Alleen jammer dat Lieske niet door heeft/had dat Jut & Jul haar voor hun karretje spannen.
Is niet zo waarom heeft ze Dido en Roel al een keer genomineerd.
pi_32559773
Ik vind Lieske en Ingrid de minst erge. Ingrid heeft gewoon geen ruggegraad. Is onzeker en wil door iedereen aardig gevonden worden...
pi_32559781
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:57 schreef Radobe het volgende:
goeiemorgen
morgen
pi_32559804
ow... sorry!
Hoi Radobe!
pi_32559826
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:11 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind Lieske en Ingrid de minst erge. Ingrid heeft gewoon geen ruggegraad. Is onzeker en wil door iedereen aardig gevonden worden...
Op de één of andere manier vertrouw ik Ingrid niet.
Ze heeft iets vreemd over zich.
Vanaf nu heb ik een pest hekel aan R b
pi_32559848
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:05 schreef riri het volgende:
Wat moet Ingrid trouwens een rust ervaren zonder dat voortdurende getetter van die Chantal aan haar hoofd....die hield maar niet op
Ze zit helemaal alleen is het huis zal vreemd zijn als je 3 maanden 24/7 mensen om je heen gewend bent
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:20:35 #79
4177 Jojogirl
pi_32559948
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:15 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ze zit helemaal alleen is het huis zal vreemd zijn als je 3 maanden 24/7 mensen om je heen gewend bent
Dat vind ik al een gekke gewaarwording na een weekendje kamp met constant 100 mensen/kinderen om je heen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:22:06 #80
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32559971
Goedemorguh beste fans,

is.....is...is ze ...is ze echt weg nu ?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32559993

JAAAAA ze is echt weg!!!!
pi_32560015
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:25:49 #83
4177 Jojogirl
pi_32560031
Dat begint alweer goed, of is die screen nog van gisteren?
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:25:53 #84
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32560033
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:10 schreef Kleintje het volgende:
Buzzer, dat vind ik geen nadeel. Die mensen gaan nu door de mand vallen, ook bij de bewoners. En dat levert weer leuke tv op!
het was ook uiterst ironisch bedoeld dat nadeel
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:26:44 #85
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32560049
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:11 schreef Kleintje het volgende:
en dat lukt haar ook vrij aardig, ze fietst over een beetje tussendoor...
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:28:45 #86
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32560073
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:23 schreef Kleintje het volgende:

JAAAAA ze is echt weg!!!!

Wat een feestdag! De heks is gesmolten!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32560088
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:22 schreef versabommie het volgende:
Goedemorguh beste fans,

is.....is...is ze ...is ze echt weg nu ?
YES, Ze is weg NU R b nog
pi_32560096
van gisteren jojogirl
pi_32560103
jaha... gisteren vielen 'sinterklaas' en 'bevrijdingsdag' op 1 dag.
'heerlijk avondje' en 'bevrijd van de heks'
pi_32560136
Eventjes tussendoor
Vuurpijl Hazes landt in New York

pi_32560164
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:30 schreef Kleintje het volgende:
jaha... gisteren vielen 'sinterklaas' en 'bevrijdingsdag' op 1 dag.
'heerlijk avondje' en 'bevrijd van de heks'
Het enge hiervan is wel dat ik haar nu hier in Amsterdam kan tegenkomen
pi_32560264
Sja, ik vind het toch al eng als je jezelf vrijwillig in Amsterdam loslaat....
Ik zou toch wel verschrikkelijke straf moeten hebben willen ze mij daar vinden...
pi_32560292
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:29 schreef regenworm het volgende:

[..]

YES, Ze is weg NU R b nog
Maarruh.. what about Dido en Nathalie?? Mogen die ajb eerst weg????
Spijt mag je alleen hebben van de dingen die je niet gedaan hebt
pi_32560304
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:40 schreef Kleintje het volgende:
Ik zou toch wel verschrikkelijke straf moeten hebben willen ze mij daar vinden...
Zozo en vanwaar deze antpathie. Hebben ze je er vroeger gepest of zo ?
pi_32560327
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:40 schreef Kleintje het volgende:

Wat is er nou weer mis met Amsterdam? Ik kan me toch echt wel beroerdere plekken voorstellen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_32560335
Sja... eerlijk antwoord???
Rotterdammer in het hart...
Ik vind het taaltje zo verschrikkelijk.
Alhoewel de mentaliteit van veel Amsterdammers beter is dan van de meeste Rotterdammers!

Ik had nog een smilie in mijn post moeten zetten zodat je het met een knipoog zou lezen.
pi_32560383
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:44 schreef Kleintje het volgende:
Sja... eerlijk antwoord???
Rotterdammer in het hart...
Alhoewel de mentaliteit van veel Amsterdammers beter is dan van de meeste Rotterdammers!

Ik had nog een smilie in mijn post moeten zetten zodat je het met een knipoog zou lezen.
Ok Ik werk tegenwoordig in Rotterdam en kan ook de mentaliteit van de Rotterdammers tegenwoordig waarderen.
Toch zou ik ook niet snel gaan verhuizen
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:53:58 #98
65846 Bocaj
47th President.
pi_32560552
Goodmorning Folks!

It's snowing outside...
Did i mention already that Mr. Joost will win this game?
pi_32560576
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef pullup het volgende:
Ok Ik werk tegenwoordig in Rotterdam en kan ook de mentaliteit van de Rotterdammers tegenwoordig waarderen.
Toch zou ik ook niet snel gaan verhuizen
Ik woon vlakbij Rotterdam. Rotterdammers zijn best leuk... Amsterdammers ook wel zolang ze maar geen chantal heten...
chantalcoolsma.nl
pi_32560594
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:42 schreef Tamrah het volgende:

[..]

Maarruh.. what about Dido en Nathalie?? Mogen die ajb eerst weg????
Alles op zijn tijd
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:00:50 #101
65846 Bocaj
47th President.
pi_32560711
Nou gooi de haan er maar in... ze zijn toch al wakker!
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:01:48 #102
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_32560733
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:17 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Overigens....
[afbeelding]
[..]
Ik heb het idee dat het dit keer weinig tot niet gemanipuleerd is...
Mmmm.. als je alles en iedereen op internet en omgevingen mocht geloven, dan was NatteKlier echt stevige het bonkertje, en zou ze _dus_ het huis moeten verlaten..

Echt... We have been 'tonnekreek'-ed again.
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:02:44 #103
65846 Bocaj
47th President.
pi_32560758
Roel: Ik hoor ze schroeven in Tanja's kamer....

Ze zullen het liefdesbed wel weer uit elkaar schroeven...
pi_32560798
Goedemorgen!!

Wat een avond zeg! chantal weg!!
Ik vind het alleen heel erg bizar dat Ingrid in dat huisje zit. Die gaat zich kapot vervelen.
Volgens mij gaat ze zich ook geheid verspreken. (misschien gaan ze een weekopdracht doen, dan komt dat vast ter sprake.) Volgens mij wordt je hardstikke gek. Dit is gewoon de isoleercel..
Hoelang zou ze daar moeten zitten? Wat is de lol er eigenlijk van??
ze zullen het vast niet extreem veel over ingrid hebben.. iig niet op een negatieve manier volgens mij..
wat denken jullie?
Babe In Totale Control of Herself
  Moderator vrijdag 25 november 2005 @ 11:05:28 #105
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32560833
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:01 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Mmmm.. als je alles en iedereen op internet en omgevingen mocht geloven, dan was NatteKlier echt stevige het bonkertje, en zou ze _dus_ het huis moeten verlaten..

Echt... We have been 'tonnekreek'-ed again.
Welnee... Naat en Sjaan stonden samen onderaan, alleen had Sjaan net wat minder stemmen. Lijkt me een hele logische uitslag.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32560850
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:00 schreef Bocaj het volgende:
Nou gooi de haan er maar in... ze zijn toch al wakker!
Goedemorgen allemaal
Je word op je wenken bediend hier he met de haan.
Beloofd weer veel goeds voor vandaag Dido meld nu al dat ze chagarijnig is.
(zie je wel ben echt geen Dido type)
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:07:40 #107
65846 Bocaj
47th President.
pi_32560899
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen!!

Ik vind het alleen heel erg bizar dat Ingrid in dat huisje zit. Die gaat zich kapot vervelen.
Volgens mij gaat ze zich ook geheid verspreken. (misschien gaan ze een weekopdracht doen, dan komt dat vast ter sprake.) Volgens mij wordt je hardstikke gek. Dit is gewoon de isoleercel..
Hoelang zou ze daar moeten zitten? Zaterdag Wat is de lol er eigenlijk van?? Ze hopen dat ze gaan roddelen over Ingrid..
ze zullen het vast niet extreem veel over ingrid hebben.. iig niet op een negatieve manier volgens mij..
wat denken jullie? Afwachten
  Moderator vrijdag 25 november 2005 @ 11:08:13 #108
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32560912
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen!!

Hoelang zou ze daar moeten zitten? Wat is de lol er eigenlijk van??
wat denken jullie?
Ik denk ook niet dat dit veel extra's oplevert.
BB had natuurlijk gehoopt op Roel of Dido in dat huisje. Dat had een lekker emo afscheid opgeleverd en een super-emo weerzien komende week.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32560948
ik vind het zowieso apart dat ingrid ineens bovenaan stond. volgens mij wilde BB roel en dido juist niet uit elkaar hebben...
pi_32560989
Ik keek net even op de Talpa site,maar er staat bij iedereen nog steeds 0%.Beloofd veel goeds.
pi_32561058
  Moderator vrijdag 25 november 2005 @ 11:13:54 #112
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32561065
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:09 schreef Sassefras het volgende:
ik vind het zowieso apart dat ingrid ineens bovenaan stond. volgens mij wilde BB roel en dido juist niet uit elkaar hebben...
Jij keert het om: Ingrid stond ineens bovenaan en dat moét wel door BB gemanipuleerd zijn, dús wilde BB blijkbaar Roel en Dido niet uit elkaar hebben.

Dat vind ik wat te ver gezocht. Ik vind deze uitslag eerder een bewijs dat het eerlijk verlopen is. Bij BB balen ze nu ook als een stekker dat het niet Dido of Roel was die het huis in moest! Dat was dráááma geweest!
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:14:21 #113
65846 Bocaj
47th President.
pi_32561083
Jak... meteen een sjekkie op de droge mond/keel/maag ......
  Moderator vrijdag 25 november 2005 @ 11:15:54 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32561124
Als jullie nog uitspraken over Ingrid horen tijdens het streamen...

Uitspraken over ingrid
pi_32561161
pi_32561242
Allemachtig wat kraamt Naat weer een onzin uit zeg..
pi_32561248
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:21:09 #118
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32561276
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met Amsterdam? Ik kan me toch echt wel beroerdere plekken voorstellen.
Amsterdam stinkt?
pi_32561278
wat doen ze?
pi_32561279
pi_32561317
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:21 schreef Sassefras het volgende:
wat doen ze?
Ze speculeren waarom ze de tuin niet in mogen en dat het wel eens te maken kan hebben met het weer.Naat dacht zelfs dat er een orkaan kwam en ze daarom zaterdag pas weert in de tuin mogen.
  Moderator vrijdag 25 november 2005 @ 11:23:38 #122
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32561340
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:21 schreef versabommie het volgende:

[..]

Amsterdam stinkt?
Vind jij Amsterdam écht niet mooi?
Ik kan er niet omheen: ik wel. Prachtige (binnen)stad.
De meest ideale plek ter wereld voor een neutronenbom.
pi_32561348
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:21 schreef Sassefras het volgende:
wat doen ze?
Kijken naar het slechte weer! (denk ik)
Ik vind "mijn Broekie" lief! :-D
pi_32561349
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32561374
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:24 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Tjonge zeg die heeft straks weer een uur of 3 nodig om de boel recht te trekken.
pi_32561395
pi_32561453
De houte NSBer zit weer met veel praatjes in de kamer.
Ook wat hoop ik dat die vent volgende week vertrekt.
pi_32561466
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:44 schreef Kleintje het volgende:

Als import-Rotterdammert kan ik je verzekeren dat het taaltje in Rotterdam voor iemand 'van buiten' minstens zo verschrikkelijk klinkt als dat van Amsterdam .
quote:
Ik waardeer juist de insteek van Rotterdam. Dingen als de Red Bull Air Race en Monaco aan de Maas was in Amsterdam nooit van de grond gekomen. In R'dam worden dat soort dingen gewoon'even' geregeld.

Daarentegen mis ik in Rotterdam dan weer de fatsoenlijke kroegen en gezellige pleinen zoals bijvoorbeeld het Leidse.
pi_32561502
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef regenworm het volgende:
De houte NSBer zit weer met veel praatjes in de kamer.
Ook wat hoop ik dat die vent volgende week vertrekt.
Laten we maar niet teveel hopen.We hebben al te vaak mee gemaakt dat het dan de andere kant op gaat.Maar hij staat bij mij ook bovenaan het lijstje om te vertrekken hoor.
pi_32561507
pi_32561521
pi_32561551
pi_32561553
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:29 schreef essie05 het volgende:

[..]

Laten we maar niet teveel hopen.We hebben al te vaak mee gemaakt dat het dan de andere kant op gaat.Maar hij staat bij mij ook bovenaan het lijstje om te vertrekken hoor.
Hij staat bovenaan mijn verlanglijstje van Sinterklaas.
Sinterklaas verwijder Rob uit het huis
pi_32561594
pi_32561600
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef regenworm het volgende:

[..]

Sinterklaas verwijder Rob uit het huis
Ik zal morgen ook even een briefje in mijn schoen doen.
Hoop alleen niet dat Rob de boel bespeeld en ik mee moet naar Spanje i.p.v Rob eruit.
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:33:12 #136
65846 Bocaj
47th President.
pi_32561606
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef regenworm het volgende:

[..]

Sinterklaas verwijder Rob Dido uit het huis
pi_32561623
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:17 schreef trevanian het volgende:
[afbeelding]
Het zal me niet verbazen dat we Lieske en Joost vaker samen zullen gaan zien.
Lijkt mij geen slecht idee de twee minst slechte die gaan samenzweren tegen de rest.
pi_32561624
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:33 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Oke Rob en Dido samen dan.Vind ik ook een goed plan.
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:34:50 #139
65846 Bocaj
47th President.
pi_32561642
Dido: bla bla bla bla bla bla bla bla bla....
pi_32561656
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:33 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Bocaj zet het op jouw verlanglijstje anders wordt de mijne te lang.
En dan gaat de oude sint iets overslaan.
pi_32561896
Eigenlijk is het heel nutteloos dat Ingrid in dat aparte huis zit en 'stiekem' mee mag kijken.
Zodra ze terug is, weten de bewoners natuurlijk binnen no time zelf uit te vogelen dat ze heeft mee kunnen kijken, zo moeilijk is dat niet te verzinnen immers.
En Ingrid kan wel bij hoog en laag gaan ontkennen, maakt ook niet uit.
Ik denk zelf dat Rob en Roel ms zelfs tijdens haar afwezigheid, al op het idee komen, dat ze ms helemaal niet écht weg is.
En mocht het niet uikomen, dan zal er volgens mij over Ingrid niet echt veel schokkends geroddeld worden.
Het had beter Chantal nog in het BB huis kunnen zijn, en dán Ingrid of Lieske een paar dagen apart.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:49:17 #142
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32562064
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef milagro het volgende:
Eigenlijk is het heel nutteloos dat Ingrid in dat aparte huis zit en 'stiekem' mee mag kijken.
Zodra ze terug is, weten de bewoners natuurlijk binnen no time zelf uit te vogelen dat ze heeft mee kunnen kijken, zo moeilijk is dat niet te verzinnen immers.
En Ingrid kan wel bij hoog en laag gaan ontkennen, maakt ook niet uit.
Ik denk zelf dat Rob en Roel ms zelfs tijdens haar afwezigheid, al op het idee komen, dat ze ms helemaal niet écht weg is.
En mocht het niet uikomen, dan zal er volgens mij over Ingrid niet echt veel schokkends geroddeld worden.
Het had beter Chantal nog in het BB huis kunnen zijn, en dán Ingrid of Lieske een paar dagen apart.
Misschien is het idee erachter wel dat Ingrid (of wie dus ook eerste had geweest) met een fris hoofd het huis zou inlopen. Je gaat het spel namelijk wel weer relativeren en je ziet vanuit onze view hoe de bewoners zijn en doen. Ingrids mening zal iig zeker veranderen als ze het huis vanuit deze kant bekeken heeft. Het spel zal dus zeker nog wel veranderen.

Ik vraag me af hoe de bewoners reageren op ingrid die terugkomt. Zullen ze haar verschoppen ( eruit is eruit) niet wetende dat Ingrid 1e is geworden?

Als BB netjes wil handelen zullen ze dat er zeker even bij mogen melden als Ingrid het huis weer ingaat!
pi_32562197
Heeft inderdaad geen enkele zin dat Ingrid daar zit. Ze hebben ook helemaal geen
roddelstof over haar nu Chantal weg is. Ze zit zich daar gruwelijk te vervelen. Laat
haar aub snel terugkeren.
when i was a child, i caught a fleeting glimpse, out of the corner of my eye.
i turned to look, but it was gone. i cannot put my finger on it now.
the child is gone, the dream is gone. i have become comfortably numb.
pi_32562223
Denken julie nu serieus dat Ingrid werkelijk eerste stond?
Dido of Lieske was denk ik eerste of misschien Roel maar Ingrid zeker niet. Dido en Roel gaan de volgende uitzending gescheiden worden dus hummie wil nog 1 week romantiek en ergernissen aan het verliefde stel op tv en dan is het over en sluiten. Aangezien ze waarschijnlijk een verhouding met Rob heeft (enige verklaring dat hij nog niet weg is) zal Roel het huis donderdag verlaten.
Fok! de Roel(s)
pi_32562236
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:53 schreef sleepy1958 het volgende:
Laat haar aub snel terugkeren.
Ik zal die koppen wel willen zien.Dat word genieten...
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:57:34 #146
130054 demins
We weten niks
pi_32562307
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:49 schreef versabommie het volgende:

[..]

Misschien is het idee erachter wel dat Ingrid (of wie dus ook eerste had geweest) met een fris hoofd het huis zou inlopen. Je gaat het spel namelijk wel weer relativeren en je ziet vanuit onze view hoe de bewoners zijn en doen. Ingrids mening zal iig zeker veranderen als ze het huis vanuit deze kant bekeken heeft. Het spel zal dus zeker nog wel veranderen.

Ik vraag me af hoe de bewoners reageren op ingrid die terugkomt. Zullen ze haar verschoppen ( eruit is eruit) niet wetende dat Ingrid 1e is geworden?

Als BB netjes wil handelen zullen ze dat er zeker even bij mogen melden als Ingrid het huis weer ingaat!
Ik blijf het een onbegrijpelijke actie vinden van BB! Hoe lang denk je dat Ingrid haar "geheim" verborgen kan houden als ze eenmaal terug is? Zo'n hoge pet heb ik niet van haar op, heur! En wat zal de sanctie zijn als ze onder de druk bezwijkt?
We kunnen wel gaan poolen over hoe lang het gaat duren voor de zeepbel knapt! Wel graag in minuten! Ik denk zelf dat er geen uur (60 minuten) voor nodig is!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:59:42 #147
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32562358
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:57 schreef demins het volgende:

[..]

Ik blijf het een onbegrijpelijke actie vinden van BB! Hoe lang denk je dat Ingrid haar "geheim" verborgen kan houden als ze eenmaal terug is? Zo'n hoge pet heb ik niet van haar op, heur! En wat zal de sanctie zijn als ze onder de druk bezwijkt?
We kunnen wel gaan poolen over hoe lang het gaat duren voor de zeepbel knapt! Wel graag in minuten! Ik denk zelf dat er geen uur (60 minuten) voor nodig is!
-

Ik denk dat je ingrid enorm onderschat!

Ik zeg ze zegt er helemaal niets over!
pi_32562408
Wat een verschrikking zeg die gasten.Zo'n boodschappenlijst maak je toch met zijn allen,zeker als je maar met 6 bent.
pi_32562429
Nooit meer neuken.

En hopla, die schreeuwende dekbeddenverkoopster van de tiefustroep dagmarkt in Amsterdam-Oost het huis uit. Chantal. Natuurlijk had ze het allemaal wel weer aan zien komen, maar dat bleek afgelopen week uit helemaal niets. Ze waande zich onkwetsbaar. Superieur gedrag richting Dido. Het waren mooie beelden vanavond, de exit van Chantal en dan die lachende smoelen van Roel en Dido.
Die werden door de stemmers rijkelijk beloond voor een potje live vingeren. Ik verbaas me daar nog steeds over, dat de doorsnee Nederlander het blijkbaar geil vindt als hij andere mensen ziet of hoort neuken. Ik heb dat zelf niet zo. Bij porno is het al niet te doen, twee mannen die gezellig een tostie kutje-anus doen. Wie wordt daar gvd geil van? Welke retecool lezer, en dat wil ik nu meteen weten, wordt er geil van gezellig duo-neuken? Ik vind het er met zijn tweeen al niet uitzien. Mooi uitgelicht een beetje in soft focus, goed, dat is nog te doen, maar in keihard TL-licht de groentevrouw tegen een toonbank aannemen, ik vind het allemaal van een grote treurigheid. Neuken, het heeft volgens mij zijn langste tijd gehad. Maar samen met een andere man als een stoomtrein van behaard vlees zo'n vrouw tussen je in langzaam gaar wrijven, dat is dus niet geil. Met je zak tegen een andere zak, dat moet de hel zijn. Twee zakken naast elkaar hangend tegen een bepukkelde beroepshoerenkont, wie zit daar op te wachten? Ik hook iemand al neer als hij na mijn oor zit.

BB kijkers die vinden het geil dat Roel en Dido het doen. Ik sta zelf vier uur huilend onder de douche als ik vier huizen verder een bed hoor kraken. Mensen neukend voor me zien, ik wil het niet. Al helemaal niet Dido en Roel. Dat wordt ook meteen weer zo'n klassiek soft erotisch beeldverhaal. Kansloze tuinman stoot de freule met zijn domme heupen dwars door een tuinhuisje heen. Omhooggevallen schoonheid die valt voor een kansarme Techno proleet. Ik wil het niet voor me zien. Afgelopen week werd ook bekend dat Nathalie zo schuimend en glibberig had liggen vingeren dat men er wakker van was geworden. Ze dachten dat zij als geheime weekopdracht negentig maal een Wc-ontstopper vacuüm moest trekken op een stuk varkensfricandeau. Die trillende rimpelkin bij Nathalie. Brr.. Waarschijnlijk vraagt ze eerst toestemming voor een orgasme bij Dido.

Rob en Joost gaan we het helemaal niet over hebben.

Maar goed, Chantal het huis uit. Kan je lang en breed lullen wat de reden is, maar het was toch wegens te lelijk. Kan niet anders. Er werd blijkbaar een kritische grens overschreden want ze werd er redelijk unaniem uitgestemd. Mensen kunnen blijkbaar toch niet langer dan twee maanden kijken naar een ingedroogde zeemleren lap met oogjes en hangtieten.

Ook een hoop gedoe rond Ingrid, die nu zogenaamd het huis uit is gestemd, maar vlak naast het BB huis in een aparte living zit te kijken naar de bewoners. U kijkt zelf maar of zoekt het maar op. Het boeit me verder geen ene reet.

Vreemd dat er vanavond in de vroege uitzending zo'n punt gemaakt werd van het teennagelknippen. Joost verzamelde zijn afgeknipte teennagels voor zich op tafel. Vond ik mooi. Herkenbaar. Niets fijner dan een tafel vol nagels. Vaak vergeet je het. Kom je de volgende dag thuis, denk je, krijg nou de tiefus, wat ligt daar? Zijn het je nagels. Ooit aan je lichaam maar nu op eigen benen. Joost heeft dat ook. Mooi. Rob snapt er geen reet van. Dat is alleen maar zo'n teennagelnazi omdat hij er maar vijf heeft. Ik doe het ook vaak even bij de kassa. Hopla, mijn voet op de band, even snel knippen en dan die nagels voorbij laten glijden. Nagels hebben ook kinderen, dus, ja hallo, kom op zeg.

Nu ga ik in bed liggen luisteren wie er om mij heen in de wijk neuken. Aanbellen, kickstarten en dan naar binnen rijden op een off the road motor.

Over motor gesproken. Was wel een gemiste kans, dat verhaal met Roels moeder. Hij zag haar tijdens een filmpje in een rolstoel zitten. Paniek. Wat was er met zijn moeder aan de hand. Hij naar de dagboekkamer. Gingen die losers hem gerust stellen. Dom. "Ja, Roel, hoe vertellen we je dit. Je moeder reageert na het ongeluk alleen nog maar op hele kleine bosdiertjes. Filebotsing, ze stapte lachend uit en we hebben je moeder vier uur later in een bos gevonden. Zat ze met haar armen om een Klein Knaagdier heen. Verder kan ze niet meer lopen, maar dat is van latere zorg. Het gaat dus naar omstandigheden goed met je moeder, maar gisteren is ze weer even twee uur zoek geweest. Werd ze met een wintervoorraad aardnoten in haar wangen langs de snelweg gevonden. Maar op zich dus niets aan de hand, Roel. Dat was het. Dank je."
poster: nico dijkshoorn op Nov 25, 05
pi_32562430
Hoo dat als Ingrid terug is de slaapkamers oook weer gescheiden worden, vond het gisterenavond maar niks wat een onduidelijk gebrabbel door elkaar.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:04:48 #151
130054 demins
We weten niks
pi_32562491
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:59 schreef versabommie het volgende:

[..]

-

Ik denk dat je ingrid enorm onderschat!

Ik zeg ze zegt er helemaal niets over!
Hmmmmm. Ze is idd wel goed in van die practical jokes heb ik wel eens gehoord. Misschien heb je daar een punt... Maar onderschat Rob ook niet! Het is een *****zak, maar wel een die haar spel kan doorzien en het ballonnetje desgewenst kan doorprikken!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_32562591
Bedenk me net dat Ingrid zaterdag wel terug zal komen,omdat de bewoners tot die tijd niet in de tuin mogen komen omdat BB het risico niet wil lopen dat er over het hek geschreeuwd gaat worden.
pi_32562626
Wat hoop ik dat Ingrid nu naar Roel en Dido kijkt zeg.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:08:53 #154
4177 Jojogirl
pi_32562638
Ze weten dus niet dat Ingrid er nog is?

* Jojogirl heeft gisterenavond niets gezien.
  Moderator vrijdag 25 november 2005 @ 12:09:37 #155
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32562657
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:54 schreef rickfcdb1 het volgende:
Dido of Lieske was denk ik eerste of misschien Roel maar Ingrid zeker niet. Dido en Roel gaan de volgende uitzending gescheiden worden dus hummie wil nog 1 week romantiek en ergernissen aan het verliefde stel op tv en dan is het over en sluiten.
Zucht....
Het is ook nooit goed hè.
Welke uitslag er ook uitrolt, er zijn altijd mensen die het zogenaamd "allemaal wel doorhebben" en over doorgestoken kaart beginnen. Lekker veilig, dan kan je achteraf in ieder geval nooit beetgenomen zijn.
Ik zeg nog maar eens dat deze uitslag juist áántoont dat het géén doorgestoken kaart is. Wat was er nu mooier geweest dan een dramatische aftocht van de smoorverliefde Dido of Roel, die vervolgens in het thuinhuis mag gaan kijken hoe vréselijk hij/zij gemist wordt, om dan huilend van vreugde een paar dagen later weer in elkaars armen te vallen!
Dát is het scenario dat BB het liefst gezien had. Ingrid in dat huis voegt weinig toe.
Het is lekker voor Ingrid, anders had ze absoluut wéér op de bank gezeten.
pi_32562682
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:07 schreef essie05 het volgende:
Bedenk me net dat Ingrid zaterdag wel terug zal komen,omdat de bewoners tot die tijd niet in de tuin mogen komen omdat BB het risico niet wil lopen dat er over het hek geschreeuwd gaat worden.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.
Het zou jammer zijn als de missie van Ingrid verraden wordt
pi_32562709
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:10 schreef regenworm het volgende:

[..]

Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.
Het zou jammer zijn als de missie van Ingrid verraden wordt
En ik hoop zo dat Ingrid nu zo beresterk weer terug komt in het huis.
pi_32562815
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:11 schreef essie05 het volgende:

[..]

En ik hoop zo dat Ingrid nu zo beresterk weer terug komt in het huis.
We hebben het wel over Ingrid he
Die laat zich toch in 5 minuten weer omlullen door Rob, wat ze ook te zien gaat krijgen in dat tuinhuisje
pi_32562898
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:14 schreef pullup het volgende:

[..]

We hebben het wel over Ingrid he
Die laat zich toch in 5 minuten weer omlullen door Rob, wat ze ook te zien gaat krijgen in dat tuinhuisje
Ik weiger dat te geloven..sorry hoop misschien teveel.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:18:41 #160
65846 Bocaj
47th President.
pi_32562926
Dido gaat een rok maken....
pi_32562954
Ik denk dat ze blij zijn als ze terugkomt,Rob vond het niet leuk dat Ingrid gisteren wegging
pi_32562960
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef essie05 het volgende:

[..]

Ik weiger dat te geloven..sorry hoop misschien teveel.
Ik hoop het ook niet maar het is al eerder zo gebeurt. Alleen de laatste weken trok ze definitief naar Chantal.
Ik heb het idee dat Ingrid echt iemand is die het nodig heeft dat iemand haar uitlegt hoe alles zit.
pi_32563000
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:20 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Ingrid echt iemand is die het nodig heeft dat iemand haar uitlegt hoe alles zit.
Dan hoop ik dat BB weer even buiten het boekje gaat en Ingrid even 1 en anderuitlegt i.p.v Rob.
Ik hoop dat hij vandaag nog even een paar gepeperde uitspraken over haar doet.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:22:38 #164
65846 Bocaj
47th President.
pi_32563013
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:19 schreef riri het volgende:
Ik denk dat ze blij zijn als ze terugkomt,Rob vond het niet leuk dat Ingrid gisteren wegging
En Lieske springt dan een gat in de lucht!
pi_32563056
Oke, ze zijn nu de bestellingen aan het doen. Maar ze gaan natuurlijk uit van minder bewoners. Dus.. als Ingrid straks terugkomt, dan is er geen vreten voor haar...
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:26:46 #166
65846 Bocaj
47th President.
pi_32563117
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:24 schreef Kleintje het volgende:
Oke, ze zijn nu de bestellingen aan het doen. Maar ze gaan natuurlijk uit van minder bewoners. Dus.. als Ingrid straks terugkomt, dan is er geen vreten voor haar...
Dan wordt het vdh voor de bewoners...

** vdh=vreet de helft
pi_32563122
quote:
Zal BB wel meer leveren.Ze krijgen toch vaak s'middags laat de boodschappen.
pi_32563130
quote:
Daar houdt BB vast wel rekening mee. Zo achterlijk is Hummie nou ook weer niet.
pi_32563138
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:19 schreef riri het volgende:
Rob geilt een beetje op Ingrid, maar ingrid niet op Rob.
Het zou leuk zijn als rob een blauwtje loopt
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:28:51 #170
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32563166
De talpa poll is helemaal van slag:
pi_32563189
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:54 schreef rickfcdb1 het volgende:
Dido of Lieske was denk ik eerste of misschien Roel maar Ingrid zeker niet.
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik.
pi_32563211
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:27 schreef regenworm het volgende:

[..]

Rob geilt een beetje op Ingrid, maar ingrid niet op Rob.
Het zou leuk zijn als rob een blauwtje loopt
Dat blauwtje heeft-ie afgelopen week al een paar keer gelopen. Maar z'n ego zat in de weg, dus hij zag het zelf niet.
pi_32563233
Dido is echt wel lief voor Roel; ze gaat nu bier mee drinken zodat er 2 kratjes besteld kunnen worden
pi_32563247
Lieske gaat niet alleen in een hoekje zitten ze sluit ze aan bij de rest.
Is prima en nu nog de zielige meid spellen en alles komt goed
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:32:32 #175
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32563261
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:33:47 #176
65846 Bocaj
47th President.
pi_32563292
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef farceman het volgende:
Dido is echt wel lief voor Roel; ze gaat nu bier mee drinken zodat er 2 kratjes besteld kunnen worden
Je ziet dat Dido aan het veranderen is.... (ze wilde het eerst niet.... ze zit zich nu al weg te cijferen...)
pi_32563303
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Dat denk ik niet alleen, dat weet ik.
Met de uitslag ben ik tevreden dus maak ik me er nu niet druk over.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:34:42 #178
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32563314
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef farceman het volgende:
Ze heeft wat goed te maken... Vorige week heel Roel's voorraad weggespoeld...
chantalcoolsma.nl
pi_32563364
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:33 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Je ziet dat Dido aan het veranderen is.... (ze wilde het eerst niet.... ze zit zich nu al weg te cijferen...)
Wat ze ook doet voor Roel is zich druk maken wie er op hem gaat stemmen eerste met Lieske en gisteren heeft ze bijna ruzie tussen roel en joost uit wereld geholpen
pi_32563375
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:33 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Is prima hoe meer die twee aan elkaar plakken des te sneller zijn we van ze af.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:38:26 #181
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32563424
Ik snap dat gesteggel met bestellen iedere week niet.
Zal wel aan mij liggen, maar ik zou eerst het eten uitzoeken dan pas de andere dingen.
Zijn het allemaal alcoholisten ofzo?
pi_32563449
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:36 schreef regenworm het volgende:

[..]

Is prima hoe meer die twee aan elkaar plakken des te sneller zijn we van ze af.
Ik geloof dat Dido andere plannen heeft.Ze zei tegen Roel dat ze meer in de groep moesten gaan nu.
pi_32563461
Haha dido houd echt alleen maar van typisch mannen dingen drinkt bir, eet pizza, shoarma, hamburgers en veel mayo
pi_32563479
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:38 schreef frizti het volgende:

en flinke rokers.Ik zit me er ook erg over te verbazen.Dagcreme is blijkbaar ook belangrijker dan een stukje vlees.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:40:51 #185
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32563487
Natte Lie... We moeten rekening houden met de dagcreme...
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32563494
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:38 schreef frizti het volgende:
Ik snap dat gesteggel met bestellen iedere week niet.
Zal wel aan mij liggen, maar ik zou eerst het eten uitzoeken dan pas de andere dingen.
Dat zie je verkeerd... ze willen eerst watjes, knoflooksaus en oogcreme
pi_32563519
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:39 schreef essie05 het volgende:

[..]

Ik geloof dat Dido andere plannen heeft.Ze zei tegen Roel dat ze meer in de groep moesten gaan nu.
Ja. ik geloof direct was Dido zegt.
Dido is een zo onzekere kakker(lak) en snel over te halen.
Dat ik niet verwacht dat dit gaat gebeuren.
Ze heeft het al vaker gezegd en toen werden ze alleen maar closer.
pi_32563538
De Regie wordt trouwens met de dag luier; ze krijgen het niet voor elkaar om met 4 streams 6 mensen die op 2 banken zitten te filmen
pi_32563539
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd... ze willen eerst watjes, knoflooksaus en oogcreme
leuke
pi_32563544
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ja. ik geloof direct was Dido zegt.
Dido is een zo onzekere kakker(lak) en snel over te halen.
Dat ik niet verwacht dat dit gaat gebeuren.
Ze heeft het al vaker gezegd en toen werden ze alleen maar closer.
Ik geloof het ook niet echt hoor,maar ze is er blijkbaar wel mee bezig..
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:44:28 #191
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32563577
Beetje laat maar zou leuk zijn voor de OP.

I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:45:36 #192
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32563609
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:42 schreef farceman het volgende:
De Regie wordt trouwens met de dag luier; ze krijgen het niet voor elkaar om met 4 streams 6 mensen die op 2 banken zitten te filmen
De regie is in slaap gesukkeld door deze lamzakken.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:46:58 #193
4177 Jojogirl
pi_32563636
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef frizti het volgende:

[..]

De regie is in slaap gesukkeld door deze lamzakken.
Wie niet....

Het gaat nu al dik een uur over die boodschappen.

Wat gebruiken ze trouwens ontzettend veel eieren.
pi_32563651
Veel spannender scenario was geweest....bijvoorbeeld gisteren Roel eruit,Dido bovenaan...Chantal en Ingrid nog in het huis en Dido dus naar dat huisje.
Dan had ik die gesprekken in het huis weleens willen horen...

Nog beter zelfs Roel gewoon in het huis,Nathalie of Lieske er definitief uit.
Dan had ik weleens willen zien hoe Roel had gereageerd naar Chantal en hoe Chantal dan tegen Ingrid aan het roddelen was gegaan
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:47:56 #195
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32563660
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:46 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Wie niet....

Die gaan op aan allemaal maskertjes.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:49:05 #196
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32563680
Is er helemaal geen stream met Ingrid?
pi_32563721
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:49 schreef MrObjective het volgende:
Is er helemaal geen stream met Ingrid?
nee, helaas niet
pi_32563730
Ik zit ook naar saaie bestellingen te luisteren

Hoe is het met Lieske? Ik vind het zo zielig voor Lieske....
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32563749
waarom doen Joost en Natte Lie altijd de bestellingen...
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:51:50 #200
65846 Bocaj
47th President.
pi_32563756
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:46 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Wie niet....

30 eieren... = 1 ei per dag pp.... valt mee!
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:51:54 #201
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32563757
pi_32563763
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:50 schreef regenworm het volgende:

[..]

nee, helaas niet
Erg jammer. Had haar gezicht best willen zien bij sommige beelden.
Keeping an eye on the world going by my window.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:52:34 #203
65846 Bocaj
47th President.
pi_32563775
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:

Lieske
pi_32563783
quote:

Het was allemaal wel erg zielig voor Lieske ja. Zou bijna mee zijn gaan janken met d'r. Vond d'r zoooo zielig toen ze zei dat ze nu niemand meer had.
Maar goed, ze zit er nog steeds in, weer een stapje dihterbij de finale, dus zo zielig is ze nu eigenlijk ook weer niet.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:53:20 #205
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32563796
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Kleintje het volgende:
waarom doen Joost en Natte Lie altijd de bestellingen...
Dan krijgen ze wat HUN willen.
pi_32563800
quote:

Wat is er zielig dan ?
Ingrid komt weer terug en Chantal was een heel slechte invloed op haar.
pi_32563814
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Bocaj het volgende:

[..]

30 eieren... = 1 ei per dag pp.... valt mee!
Lekker gezond eten ze dan, een ei per dag
pi_32563833
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:53 schreef frizti het volgende:

[..]

Dan krijgen ze wat HUN willen.
Ja je hebt gelijk.
Waarom stelde ik die vraag eigenlijk? Hij was zo retorisch...
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:55:26 #209
4177 Jojogirl
pi_32563851
Auch, "hun willen"...

Ze hebben het over gezond eten maar hebben volgensmij meer geld aan drank uitgegeven dan aan fruit en groenten.
pi_32563853
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:53 schreef pullup het volgende:

[..]

Wat is er zielig dan ?
Ingrid komt weer terug en Chantal was een heel slechte invloed op haar.
Ja Ingrid komt terug, maar dat weet/wist zij toch niet. Voor haar gevoel is ze de enige twee 'maatjes' die ze daar had kwijtgeraakt en staat ze nu alleen. Das toch zielig
pi_32563870
*proest*
MILAGRO... JE HAD GELIJK!!!

Er zit een vogel in de tuin, dat hebben ze nog nooit gezien.
SJa..... chantal is weg dus de vogels durven weer...
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:56:35 #212
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32563891
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Jojogirl het volgende:
Auch, "hun willen"...

Ze hebben het over gezond eten maar hebben volgensmij meer geld aan drank uitgegeven dan aan fruit en groenten.
Natte LIe: Ik wil gezond eten en VEEL drank.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:56:55 #213
65846 Bocaj
47th President.
pi_32563900
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:54 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Lekker gezond eten ze dan, een ei per dag
Is dat zoooo slecht? Als vleesvervanger? ik eet ook wel eens 2 eieren per dag...
pi_32563926
quote:

Het is zielig voor Lieske
Maar ze slaat zich er wel doorheen, ze blijft in gesprek met iedereen.
Volgens komt het wel goed met haar
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:58:47 #215
4177 Jojogirl
pi_32563947
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Is dat zoooo slecht? Als vleesvervanger? ik eet ook wel eens 2 eieren per dag...
Volgensmij is elke dag een ei wel een beetje veel ja. Bovendien eten zij ook gewoon vlees en gebruiken ze het dus niet als vleesvervanger.
pi_32563985
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Ja Ingrid komt terug, maar dat weet/wist zij toch niet. Voor haar gevoel is ze de enige twee 'maatjes' die ze daar had kwijtgeraakt en staat ze nu alleen. Das toch zielig
In het begin van BB kon ze met niemand daar levelen.
Ze levelde dus naar Chantal en Ingrid toe de laatste weken.
Het is erg goed voor haar dat Chantal niet de gelegenheid krijgt om de opvoeding van Lieske te voltooien. Iets waar ze hard mee bezig was. Ik ben bllij voor Lieske dat ze van die heks af is.
pi_32564026
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
MILAGRO... JE HAD GELIJK!!!

Er zit een vogel in de tuin, dat hebben ze nog nooit gezien.
SJa..... chantal is weg dus de vogels durven weer...

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:03:01 #218
65846 Bocaj
47th President.
pi_32564061
Sneeuwt het bij jullie ook zo? Hier ligt al bijna 10cm sneeuw in't oosten....
pi_32564067
quote:

Iemand zielig vinden is een heel negatief gevoel naar de betreffende,dan doe je alsof die persoon niet goed voor zichzelf kan zorgen en dan ga je hem of haar heel onvolwassen behandelen.
En Lieske kan heel goed voor zichzelf zorgen hoor....Lieske is niet zielig,ze zit niet voor niets al zolang in het huis.
Ze staat echt haar mannetje wel
pi_32564074
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Bocaj het volgende:

Nee hoor, is niet slecht. Als je het kan hebben qua gewicht/postuur dan kan je zoveel eieren eten als je lekker vindt.

Weet je wat ik ook zoooo gemeen vond? Dat Rob ten eerste zei Lieske nooit te zullen nomineren (een week geleden!) en dat toen Lieske zei dat ze niemand meer had Rob heel vaderlijk zei dat ze hem nog had en prompt nomineert hij haar!!
pi_32564080
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Bocaj het volgende:
Ja hoor ...en ik ben sinterklaas.
pi_32564125
Sja, je kan er om lachen Isa, liefje van me
Maar ons allerliefste Lieske zei echt dat ze nog nooit een vogel in de tuin had gezien!
pi_32564132
quote:
Het regent hard
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:05:37 #224
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32564136
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, is niet slecht. Als je het kan hebben qua gewicht/postuur dan kan je zoveel eieren eten als je lekker vindt.

Weet je wat ik ook zoooo gemeen vond? Dat Rob ten eerste zei Lieske nooit te zullen nomineren (een week geleden!) en dat toen Lieske zei dat ze niemand meer had Rob heel vaderlijk zei dat ze hem nog had en prompt nomineert hij haar!!

Mogguh

Rob is gewoon een achterbakse hufter die er voor zorgt dat ik volgende week om deze tijd weer helemaal chagerijnig ben als hij het weer overleeft
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:05:43 #225
65846 Bocaj
47th President.
pi_32564140
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef essie05 het volgende:

[..]

Ja hoor ...en ik ben sinterklaas.
Zo, dus jij gelooft mij niet! (kijk straks het nieuws maar eens!)
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:06:40 #226
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32564160
quote:
nope.. gewoon triestig grijs weer, maar geen viezigheid of nattigheid die uit de lucht valt
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_32564169
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:59 schreef pullup het volgende:

[..]

In het begin van BB kon ze met niemand daar levelen.
Ze levelde dus naar Chantal en Ingrid toe de laatste weken.
Het is erg goed voor haar dat Chantal niet de gelegenheid krijgt om de opvoeding van Lieske te voltooien. Iets waar ze hard mee bezig was. Ik ben bllij voor Lieske dat ze van die heks af is.
Het gaat er toch niet om of wij het wel/niet goed voor haar vinden dat ze van chantal af is
Het gaat om haar gevoel, ze voelt/voelde zich (weer) alleen en ja dat vind ik dus zielig.
pi_32564195
Goeiemorgen teamlead

En typisch dat Roel juist degene is die zijn koffe rnog niet weer heeft uitgepakt. Die jongen is aardslui en als ik zie hoe Nederland stemt dan kan hij zelfs BB nog winnen.
pi_32564196
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:05 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ho ho...was een grapje hoor,maar kom dan ook uit het westen.
Hier heeft het vreselijk geregend en iets natte sneeuw.Laat de sneeuw maar komen hoor ik ben er klaar voor.
pi_32564203
quote:

[..]

dan woon je in het oosten van Nederland, en daar sneeuwt het inderdaad.

Het is druk op de weg 32 files (281 km file)
pi_32564205
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:06 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Het gaat er toch niet om of wij het wel/niet goed voor haar vinden dat ze van chantal af is
Het gaat om haar gevoel, ze voelt/voelde zich (weer) alleen en ja dat vind ik dus zielig.
Ach ze is er al overheen hoor
Geef haar een make up doos en het leed is vergeten
pi_32564206
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Maatjes?
Ze gebruikten haar om hun clubje te vergroten
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:08:39 #233
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32564214
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:05 schreef teamlead het volgende:

[..]

Mogguh

Rob is gewoon een achterbakse hufter die er voor zorgt dat ik volgende week om deze tijd weer helemaal chagerijnig ben als hij het weer overleeft
Tafkar hinkelt naar de finale ben ik bang.

ps: goedemiddag
pi_32564217
quote:

[..]

Ik geloof je wel. Heb net nu.nl gelezen...
quote:
In het oosten van Nederland kan vrijdagmiddag plaatselijk 10 centimeter sneeuw vallen. In het zuidoosten, de Achterhoek en op de Veluwe, lag vanochtend al een laag sneeuw. De flinke najaarsstorm verplaatst zich vanmiddag naar het zuidwestelijk kustgebied, aldus het KNMI vrijdag.
pi_32564230
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:06 schreef Snaptnix het volgende:
Inderdaad, het gaat erom hoe ze zich NU voelt. Ze zou zich vast beter voelen als ze wist dat Ingrid weer terug zou komen, maar dat weet ze nu eenmaal niet. En ik weet ook wel dat Lieske sterk genoeg is om zich hier doorheen te slaan, maar dat neemt nog steeds niet weg dat Lies zich kut en eenzaam moet voelen.

En je zal je maar alleen kunnen omringen met een Dido, een Nathalie, een Roel en een Rob
pi_32564232
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Isabeau het volgende:
En typisch dat Roel juist degene is die zijn koffe rnog niet weer heeft uitgepakt. Die jongen is aardslui en als ik zie hoe Nederland stemt dan kan hij zelfs BB nog winnen.
Ik mag dat wel, waarom zou je alles meteen doen als je het ook uit kan stellen
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:09:56 #237
131389 Cherryman
I dont need that.
pi_32564242
quote:

[..]

Ja!! Dat viel mij ook op!! Gemeen vond ik dat !!
100 kb is de limiet voor webicons, geen 1000
pi_32564281
Valt me echt op dat er geen woord wordt gezegd over Chantal en Ingrid...
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:11:22 #239
65846 Bocaj
47th President.
pi_32564286
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:08 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Ik geloof je wel. Heb net nu.nl gelezen...
[..]
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:11:52 #240
4177 Jojogirl
pi_32564292
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Ze lagen ook niet echt lekker bij dit groepje en de groepjes waren de laatste dagen ook wel heel erg afzonderlijk aan het leven.
pi_32564299
quote:
Nee, dat moet Ingrid ook vies tegenvallen. Ze wordt alleen gemist door Lieske.
pi_32564308
Even lekker offtopic een grapje tussendoor...

Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan,haalt diep adem en zegt: "Wat ruikt je haar lekker!"
De volgende dag gebeurt hetzelfde; de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt: "Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!
Dit herhaalt zich een aantal dagen. Na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt: "Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar! Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege sexuele intimidatie!"
Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd: "Maar waarom vind je het erg
dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt? Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:
"Omdat het een lilliputter is!"
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:12:53 #243
65846 Bocaj
47th President.
pi_32564320
quote:
uit het oog uit het hart
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:13:00 #244
4177 Jojogirl
pi_32564323
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:08 schreef regenworm het volgende:

[..]

dan woon je in het oosten van Nederland, en daar sneeuwt het inderdaad.

Het is druk op de weg 32 files (281 km file)
Mijn ouders (oostelijke Achterhoek) hadden om een uur of 10 al 10 cm sneeuw. Ik zit hier dus nu hele jaloers te wezen.
pi_32564330
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ze lagen ook niet echt lekker bij dit groepje en de groepjes waren de laatste dagen ook wel heel erg afzonderlijk aan het leven.
Klopt, maar daarom had ik juist een juichstemming verwacht.
En een overvrolijke Dido.... omdat zij immers op Chantal had gestemd. En dankzij haar is ze nu opgezoutuh!
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:13:27 #246
4177 Jojogirl
pi_32564343
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef Kleintje het volgende:

Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan,haalt diep adem en zegt: "Wat ruikt je haar lekker!"
De volgende dag gebeurt hetzelfde; de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt: "Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!
Dit herhaalt zich een aantal dagen. Na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt: "Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar! Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege sexuele intimidatie!"
Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd: "Maar waarom vind je het erg
dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt? Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:14:30 #247
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32564360
quote:

Hij's leuk
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:14:52 #248
65846 Bocaj
47th President.
pi_32564367
quote:

--knip--
pi_32564373
quote:

[..]

Dat is ook reden dat ik Rob haat en dat ik hem van alles verwens.
Het is een vuile smerige enz enz hondelul
En dat zal nooit meer overgaan.
pi_32564375
quote:

pi_32564380
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Inderdaad, het gaat erom hoe ze zich NU voelt. Ze zou zich vast beter voelen als ze wist dat Ingrid weer terug zou komen, maar dat weet ze nu eenmaal niet. En ik weet ook wel dat Lieske sterk genoeg is om zich hier doorheen te slaan, maar dat neemt nog steeds niet weg dat Lies zich kut en eenzaam moet voelen.

En je zal je maar alleen kunnen omringen met een Dido, een Nathalie, een Roel en een Rob
Lieske mag, zoals ze zelf gisteren zei ,dat groepje waar jij zo van walgt, heel graag
pi_32564409
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef regenworm het volgende:

[..]

Dat is ook reden dat ik Rob haat en dat ik hem van alles verwens.
Het is een vuile smerige enz enz hondelul
En dat zal nooit meer overgaan.
Ach, volgens mij heeft dat ding van hem nog wel de grote van een mensenlul. Het is zijn been die geamputeerd is, niet zijn lul.
Daarnaast doucht hij zich een stuk vaker als sommige andere oudbewoners.
Dus zo vuil en smerig zal dat ding niet zijn

Maar ja, het is wel een enorme lul!
pi_32564418
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:13 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Mijn ouders (oostelijke Achterhoek) hadden om een uur of 10 al 10 cm sneeuw. Ik zit hier dus nu hele jaloers te wezen.
Ik ook. Ik wil ook sneeuw. Lekker het bos in (als het eerst stopt met waaien dan tenminste )
Voor de sfeer dan maar even.....
pi_32564429
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef riri het volgende:

Lieske mag, zoals ze zelf gisteren zei ,dat groepje waar jij zo van walgt, heel graag
Helaas is dat niet echt wederzijds.
pi_32564431
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef riri het volgende:

[..]

Nee, Lieske mag iedereen heel graag.
Maar ze had haar favorieten en dat waren Chantal en Ingrid.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:18:03 #256
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32564441
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:08 schreef frizti het volgende:

[..]

Tafkar hinkelt naar de finale ben ik bang.

ps: goedemiddag
mijn eerste poll

Gaat Rob nu eindelijk weg?
pi_32564458
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:17 schreef regenworm het volgende:

[..]

Liefde maakt blind...
pi_32564460
Willen alle bewoners zich nu aankleden??
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:19:25 #259
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32564475
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:18 schreef essie05 het volgende:
Willen alle bewoners zich nu aankelden??
En Roel meteen weer zeiken ook he....
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:19:32 #260
65846 Bocaj
47th President.
pi_32564482
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Ik ook. Ik wil ook sneeuw. Lekker het bos in (als het eerst stopt met waaien dan tenminste )
Voor de sfeer dan maar even.....
[afbeelding]
Bij mij sneeuwt het... (Alleen nu geen pretje om buiten te zijn...)
pi_32564488
quote:
Zitten hier in de "Parel van de Veluwe" en hebben dus nu ongeveer 10-15 cm sneeuw liggen op de tuintafel. De wegen zijn behoorlijk dicht. Zelfs aantal schoolkinderen kwamen net lopend met de fiets aan de hand voorbij.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32564491
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat moet Ingrid ook vies tegenvallen. Ze wordt alleen gemist door Lieske.
Igrid heeft anders vast zelf wel gehoord dat Dido,Nathalie en Rob het wel over haar hadden en ze het heel naar vonden voor Ingrid dat ze er uit was
pi_32564507
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ach, volgens mij heeft dat ding van hem nog wel de grote van een mensenlul. Het is zijn been die geamputeerd is, niet zijn lul.
Daarnaast doucht hij zich een stuk vaker als sommige andere oudbewoners.
Dus zo vuil en smerig zal dat ding niet zijn

Maar ja, het is wel een enorme lul!
Ik kan met scheldwoorden op de grens gaan zitten maar dat doe ik niet.
Want Flugeltje is er nog niet gearriveerd in het forum.
pi_32564508
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef Cherryman het volgende:

[..]

Ja!! Dat viel mij ook op!! Gemeen vond ik dat !!
Koekje van eigen deeg dan, Lieske had ook zo'n belofte gedaan aan Dido om haar bij de eerste de beste nominatie ronde toch te nomineren
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:21:10 #265
65846 Bocaj
47th President.
pi_32564521
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef teamlead het volgende:

[..]

En Roel meteen weer zeiken ook he....
Onterecht zit hij te zeiken... Hij loopt al 2 uur te lantefanteren... (hij was ook de enige nog in badjas)
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:21:19 #266
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32564528
Weten de bewoners de uitslag van de nominaties al trouwens
pi_32564534
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:18 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Liefde maakt blind...
Mijn ogen zijn goed en liefde ben gewoon een zeer trouwe fan.
pi_32564543
quote:
Dijkshoorn : "rosbief met oogjes"
pi_32564557
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Helaas is dat niet echt wederzijds.
Dat is het wel,Dido zei het gisteren zelf nog dat ze gek is met Lieske
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:22:27 #270
65846 Bocaj
47th President.
pi_32564559
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Zitten hier in de "Parel van de Veluwe" en hebben dus nu ongeveer 10-15 cm sneeuw liggen op de tuintafel. De wegen zijn behoorlijk dicht. Zelfs aantal schoolkinderen kwamen net lopend met de fiets aan de hand voorbij.
Leuk gezicht hè?
pi_32564561
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
Volgens mij niet want ik heb er nog niemand over horen praten.
pi_32564598
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:17 schreef regenworm het volgende:

[..]

Dat waren niet echt haar favorieten....ze bespeelden haar en gaven haar dat gevoel,dat is wel even iets anders
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:24:45 #273
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32564614
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:22 schreef riri het volgende:

[..]

Dat is het wel,Dido zei het gisteren zelf nog dat ze gek is met Lieske
Ze is helemaal gek op Lieske.....als ze er een messenblok bij in de rug mag gooien. Kom schei toch uit, Dido is alleen gek op zichzelf!
pi_32564623
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef regenworm het volgende:

[..]

Mijn ogen zijn goed en liefde ben gewoon een zeer trouwe fan.
Ik doelde op Lieske. Dat ze zo in love was met Ingrid en Chantal dat ze de tactiek van Chantal niet doorhad...
pi_32564671
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
Als ze het weten dan zal de sfeer wel weer even anders zijn..
pi_32564676
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:23 schreef riri het volgende:

[..]

Dat waren niet echt haar favorieten....ze bespeelden haar en gaven haar dat gevoel,dat is wel even iets anders
Crisis.. waar gaat het nu om dan. Haar gevoel toch.
Voor haar gevoel waren dat WEL haar maatjes, daarom de uitspraak "nu heb ik helemaal niemand meer". Zoals ik al zei, wat wij daarover denken doet helemaal niet terzake. Zij voelde (misschien voelt) zich alleen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:27:01 #277
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32564679
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ik doelde op Lieske. Dat ze zo in love was met Ingrid en Chantal dat ze de tactiek van Chantal niet doorhad...
lijkt me niet. Ruud vroeg gisteren aan Chantal wat de definitie van oprecht ofzo was en toen zei onze sjaan:"ik"

Ik geloof Sjaantje wel heur!
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:27:04 #278
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32564681
quote:
Is ook een teken voor Ingrid, dat ze haar niet missen en dat ze blij zijn dat kliekje samen te hebben.
Ik hoop dat ik paraat ben als ze weer het huis binnenkomt, want ik wil die gezichten "cappen" van de andere bewoners.

Ik denk dat ze als zwarte Piet weer ten tonele gaat verschijnen en niet zomaar het huis binnenloopt.
pi_32564720
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de grootste fout die Lieskeheeft gemaakt. Chantal te makkelijk 100% vertrouwen. (maar dat doen ze om de een of andere reden allemaal daar )

Ach misschien hebben ze wel gelijk en is Chan meer te vertrouwen als wij denken (lijkt me sterk, maar goed). Vond haar in het begin een van de leuksten en ook de laatste tijd begon ze me weer mee te vallen.
pi_32564750
Dido is echt wel opgelucht hoor dat Chantal weg is. Voor Ingrid vind ze het gewoon
zielig. Die twee kunnen best met elkaar door een deur. Dido zal haar overwinning
niet van de daken gaan schreeuwen. Had dat maar aan Chantal overgelaten als
Dido weg moest of in huisje moest zitten.
De enige echte onovertroffen roddeltantes zijn nu gewoon weg.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:29:43 #281
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32564760
Bew!

Ben er ff maar iig heb ik niets gemist denk ik
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32564765
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:22 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Leuk gezicht hè?
Echt wel..... kijk maar.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:29:55 #283
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32564767
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Is ook een teken voor Ingrid, dat ze haar niet missen en dat ze blij zijn dat kliekje samen te hebben.
Ik hoop dat ik paraat ben als ze weer het huis binnenkomt, want ik wil die gezichten "cappen" van de andere bewoners.

Ik denk dat ze als zwarte Piet weer ten tonele gaat verschijnen en niet zomaar het huis binnenloopt.
gewoon 's nachts via de geheime deur naar binnensluipen en op de bank gaan liggen slapen....
pi_32564788
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Echt wel..... kijk maar.
[afbeelding]
WOW!!! leuk hoor....

* Snaptnix is jaloers
pi_32564799
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Echt wel..... kijk maar.
[afbeelding]

Hier schijnt de zon en is het windstil, nog geen drupje regen gehad.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:31:40 #286
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32564818
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Wel jammer dat Ingrid niet mag vertellen dat ze alles heeft kunnen volgen
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:32:02 #287
65846 Bocaj
47th President.
pi_32564830
Wat is het geluid weer ruk op 3 & 4...
pi_32564844
En hier in Assen heb ik vanochtend nog een peukje in het zonnetje gerookt. Gewoon
prachtig weer hier.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:32:49 #289
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32564849
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:32 schreef Bocaj het volgende:
Wat is het geluid weer ruk op 3 & 4...
Komt omdat de stream opslot staat (DKB-effect stand enzo)
pi_32564893
Kan dat geluid niet gescheiden worden? Regie? Roel praat steeds zachter en ik hoor alleen dobbelstenen!
pi_32564967
Zo te zien voeren Dido en Roel een serieus gesprek, maar daar is niets van te horen
pi_32564971
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef teamlead het volgende:

[..]

gewoon 's nachts via de geheime deur naar binnensluipen en op de bank gaan liggen slapen....
Met haar Scream masker op
pi_32564988
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien voeren Dido en Roel een serieus gesprek, maar daar is niets van te horen
Ze houden een Lieske analyse.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:38:04 #294
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32564999
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef teckeltje het volgende:

[..]

Met haar Scream masker op
In dat geval moet ze de slaapkamer op om callimero uit haar nest te trappen
  Moderator vrijdag 25 november 2005 @ 13:38:25 #295
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32565005
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido is echt wel opgelucht hoor dat Chantal weg is. Voor Ingrid vind ze het gewoon
zielig. Die twee kunnen best met elkaar door een deur. Dido zal haar overwinning
niet van de daken gaan schreeuwen. Had dat maar aan Chantal overgelaten als
Dido weg moest of in huisje moest zitten.
Ik ben blij dat ons die hel bespaard is gebleven: een Chantal die triomfantelijk in het bubbelbad tegen Ing en Lies zegt dat ze "blij is dat het Nederlandse publiek oprechtheid blijkbaar waardeert" en dat "gezeur over nominaties afgestraft wordt."
pi_32565027
Ben benieuwd of Lieske nu het nieuwe bash slachtoffer gaat worden.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:39:10 #297
65846 Bocaj
47th President.
pi_32565033
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Dido heeft het over Lieske en haar zelfvertrouwen in het bb huis etc... wel raar dat Dido zegt dat wij (bewoners) op handen gedragen worden in hun eigen wereld.... beetje arrogant om dat te zeggen...
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:40:02 #298
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32565059
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd of Lieske nu het nieuwe bash slachtoffer gaat worden.
ongetwijfeld ja.. Lieske staat alleen in de groep.. dus Lieske is nu de lul.. alleen Joost zal nog een beetje sociaal doen

en dan komt Ingrid weer terug
  Moderator vrijdag 25 november 2005 @ 13:40:21 #299
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32565067
Leuk idee ook wel dat die Dominicaanse stoephoer over datum Chantal dit nu kan lezen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:41:24 #300
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32565092
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef Gert het volgende:
Leuk idee ook wel dat die Dominicaanse stoephoer over datum Chantal dit nu kan lezen.
Denk niet dat ze op FOK komt gok ik zomaar
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:41:51 #301
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32565104
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef sleepy1958 het volgende:
De enige echte onovertroffen roddeltantes zijn nu gewoon weg.
En moeten we daar gelukkig mee zijn.
1 stream trictraccen
1 stream Klef en Bef
1 stream Nathalie voor de spiegel
Erg leuk.
Dat luister ik liever naar roddeltantes.
eurobilltracker.com
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:51:08 #302
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32565398
quote:

hij is leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')