verzin eens een heftige opdracht voor Nathalie danquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:21 schreef Lamon het volgende:
Oh, en volgende week Roel en Dido scheiden kan ook nog wel wat helpen, voor even.
En Nathalie een hele heftige geheime opdracht geven,wordt zij misschien ook iets interessanter, aangezien ze toch niet weg schijnt te gaan.
sorry, ik wist niet of je van plan was er een aan te maken, leek me zo lullig als er niks was.quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:48 schreef F4iTH het volgende:
thanks, was een leuk bijpassend plaatje aan het zoeken. Maar TT leek heel erg op die van jou
Ik ben net terug van een avondje stappen. In de kroeg werd me tot 2 keer toe gevraagd:quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:58 schreef Wup het volgende:
maar jij bent dus blij met wat er gebeurd is vanavond
haha, leukquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:02 schreef F4iTH het volgende:
Ik ben net terug van een avondje stappen. In de kroeg werd me tot 2 keer toe gevraagd:
"Wat sta je nou te glimlachen? Binnenpretje?"
Ik zei "ja" en ging er verder niet op in want de rest was geen BB-kenners. Maar ik heb dus gewoon de hele avond genoten van het idee dat ik van die heks af ben.![]()
Eigenlijk is Roel al vanaf de eerste dag mijn favoriet geweest. Maar ik vind dat hij juist nu mag gaan. Tot nu toe wilde ik hem er niet uit hebben. Hij had nog een relatie "open" staan. Ik gunde bepaalde mensen die pret niet bij zijn vertrek. Maar die relatie is er eindelijk van gekomen en is nu op z'n hoogtepunt. Bovendien zijn die bepaalde mensen waar ik het eerder over had al eruit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:12 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, leuk
ik had liever Roel zien vertekken omdat iedereen elkaar daar nu weer helemaal lief vindt
gelukkig komt er nu eindelijk de langverwachte vaart in met wekelijkse exits
BB moet maar voor onderlinge valsheid gaan zorgen nu Chantal niet meer kan stoken:)
Roel is eigenlijk degene die ik het geld het meest misgun, ik hoop nog steeds dat hij zijn rookgeld ook nog kwijtraakt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:22 schreef F4iTH het volgende:
Eigenlijk is Roel al vanaf de eerste dag mijn favoriet geweest. Maar ik vind dat hij juist nu mag gaan. Tot nu toe wilde ik hem er niet uit hebben. Hij had nog een relatie "open" staan. Ik gunde bepaalde mensen die pret niet bij zijn vertrek. Maar die relatie is er eindelijk van gekomen en is nu op z'n hoogtepunt. Bovendien zijn die bepaalde mensen waar ik het eerder over had al eruit.
Nu mag ie van mij best vertrekken. Zoals ie zelf al zei vandaag: Het gaat hem niet zozeer meer om de geldprijs, hij heeft de hoofdprijs (Dido) al binnen.
dan hou je een aantal mensen over die ik er het liefst uit wil: Roel & Joostquote:Wie er nu moet vertrekken? Maakt me eigenlijk geen moer meer uit want degenen die ik niet mocht (Chantal, Tanja en Menno) zijn al weg. Als ik zou moeten kiezen, dan Lieske, Nathalie en Ingrid als eerst eruit.
dag dagquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:38 schreef F4iTH het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje op zoeken.
Nog eventjes wat nazorg...
Trusten Wup!![]()
dat rookgeld heeft hij terug gehadquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:48 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel is eigenlijk degene die ik het geld het meest misgun, ik hoop nog steeds dat hij zijn rookgeld ook nog kwijtraakt.
de anderen lijken me minder geldbelust, of weten dat beter te verbergen
[..]
mijn finale: Lieske, Ingrid of Dido [afhankelijk van hoe het zich verder ontwikkeld], Rob
quote:
Mogguhquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:56 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb me dat altijd afgevraagd. Of ze nu werkelijk geloofde dat ze degene was die altijd alles eerlijk en open speelde. Maar ze beweerde dit nu ook na haar exit dus ? Dan is ze nog erger dan ik dacht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:53 schreef Kleintje het volgende:
Dan heb je een leuke exit gemist.
Chantal noemde zichzelf het toppunt van eerlijkheid
Joost heeft even met Lieske gepraat, nath ook maar druipte de gluiperigheid vanafquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Bijgelezen, weinig boeiends gebeurd dus. Niemand die over de exit aan het lullen was, niemand die Lieske helemaal onder zijn/haar hoede nam.
En duidelijk dus nog geen beelden van Ingrid.
Wel jammer dat Chantal weg is. Had wel willen zien hoe Ingrid zou reageren op het constante gelul van Chantal. Had het nu leuker gevonden als Dido of Roel in dat huisje had gezeten.
Ik had het echt niet verwacht en dan Ingrid ook nog in dat huisje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:55 schreef Kleintje het volgende:
Daar viel niet van bij te komen hoor rooie.
Toen ik in bed lag zag ik constantdeze poppetjes voor me, met allerlei kleuren pompoms.
Oppleuren met dat wijf!
Misschien is het zo maar ze sprak wel met haar hart.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:59 schreef Kleintje het volgende:
Sja, Lieske wilde zelf met haar jonge leeftijd met het spelletje meedoen en ze had dit kunnen weten.
Ik vond haar gisteren erg overdreven met haar 'ze moeten NU terugkomen.. *huil*'
Ik woon in vlakbij Aalsmeer. Het lijkt hier nog wel nachtquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:04 schreef Jojogirl het volgende:
Ongelooflijk dat het daar gewoon zonnig is. Hier ziet het er nl. uit alsof de zon pas volgend jaar weer eens tevoorschijn zal komen.
Op stream 4 lijkt het stralend blauw met een laagstaande zon. Of is dat heel erg gezichtsbedrog?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik woon in vlakbij Aalsmeer. Het lijkt hier nog wel nacht![]()
Lieske is verdrietig omdat ze van Sjankwal in Ingrid bevestiging kreeg. Alleen jammer dat Lieske niet door heeft/had dat Jut & Jul haar voor hun karretje spannen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:03 schreef regenworm het volgende:
En haar verdriet begrijp ik ook wel Chantal en Ingrid zijn weg en ze zit nu alleen nog maar met de ergste gluipers opgescheept. (behalve Joost)
Juist....quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:14 schreef pullup het volgende:
Lieske speelt het spelletje best simpel eigenlijk.
Ze vertrouwd voor haar populariteit op twee dingen. Haar tieten en een soort zieligheidsfactor vanwege haar leeftijd. Dit benadrukt ze door af en toe even dramatisch te gaan janken. Dat janken stopt wel snel als ze doorheeft dat ze voor de camera moet verschijnen. Dan weet ze niet hoe snel ze zich weer moet opdoffen om er weer als het lieve schatje uit te zien.
Dat is simpel te verklaren... Hoe meer genomineerden op de bank, hoe kleiner de verschillen. Een uitgesproken favoriet zal je dan nooit hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:17 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind dit helemaal geen verkeerde uitslag. Denk dat dit best wel goed bij de waarheid kan liggen... Vooral als je de laatste dagen even in ogenschouw gaat nemen....
Natte Lie is door Chantal gered van de ondergang. Maar Roel staat ook niet hoog.
Dat is tot nu toe altijd bij iedere exit geweest. De uitslag klopte nooit met de poll... Dat vind ik raar...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:20 schreef Kleintje het volgende:
Klopt... daar ben ik het mee eens. Maar... als je goed kijkt wie onderaan staan en wie favoriet is, dan vind ik het best wel kloppen...
Ja het lijkt me ook een logische uitslag. En ik ben nog steeds blij dat Chantal weg isquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:20 schreef Kleintje het volgende:
Klopt... daar ben ik het mee eens. Maar... als je goed kijkt wie onderaan staan en wie favoriet is, dan vind ik het best wel kloppen...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe altijd bij iedere exit geweest. De uitslag klopte nooit met de poll... Dat vind ik raar...
Hier (Enschede) heeft het "gewoon" gesneeuwd ... helaas is het te warm en is het een drekzooi geworden ...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:04 schreef Jojogirl het volgende:
Ongelooflijk dat het daar gewoon zonnig is. Hier ziet het er nl. uit alsof de zon pas volgend jaar weer eens tevoorschijn zal komen.
Lekker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:31 schreef Kleintje het volgende:
Wil je er wat lekkers bij Frizti???
Wat heb je zoal in de aanbieding?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:35 schreef Kleintje het volgende:
En wat voor iets heb je in gedachte???
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:46 schreef Kleintje het volgende:
Wil je op nuchtere maag gelijk aan de Indonesische rijsttafel? Heb nog genoeg hoor
Tuurlijk niet...daar zorgt BB wel voor dat het dat niet wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik had het echt niet verwacht en dan Ingrid ook nog in dat huisje.
Ben bang dat het nu knap saai gaat worden met die kleffe zooi.
Ik zie het eigenlijk zo Lieske is de minst ergste van de groep.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:11 schreef Kleintje het volgende:
Pardon Regenworm.... ik weet dat jij een zwak hebt voor Lieske, maar zet die bril eens even af.
Je zegt nu dat ze met de ergste gluipers opgescheept zit, behalve Joost.
Sorry hoor, maar roddelen doet ieder mens. Maar roddelen hoeft niet altijd negatief te zijn. Je kan als je roddelt ook de waarheid spreken en je kan het ook op een normale toon doen.
Lieske heeft de laatste weken bij de ergste gluiperd gezeten. Chantal roddelde aan 1 stuk door op een negatieve manier. Een verschrikkelijke ondertoon, ze denderde gewoon over je heen. Dat heeft ze met Tanja gedaan, met Menno de avond voor zijn exit, met Dido...
Chantal is gewaagd aan Rob, want ze spelen allebei mensen tegen elkaar uit.
En Lieske ging daar gewoon in mee. Net als Joost.
Joost en Lieske zijn de jokers van het geheel. Die worden aan alle kanten ingezet...
Is niet zo waarom heeft ze Dido en Roel al een keer genomineerd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:16 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieske is verdrietig omdat ze van Sjankwal in Ingrid bevestiging kreeg. Alleen jammer dat Lieske niet door heeft/had dat Jut & Jul haar voor hun karretje spannen.
Op de één of andere manier vertrouw ik Ingrid niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:11 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind Lieske en Ingrid de minst erge. Ingrid heeft gewoon geen ruggegraad. Is onzeker en wil door iedereen aardig gevonden worden...
Ze zit helemaal alleen is het huis zal vreemd zijn als je 3 maanden 24/7 mensen om je heen gewend bentquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:05 schreef riri het volgende:
Wat moet Ingrid trouwens een rust ervaren zonder dat voortdurende getetter van die Chantal aan haar hoofd....die hield maar niet op
Dat vind ik al een gekke gewaarwording na een weekendje kamp met constant 100 mensen/kinderen om je heen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze zit helemaal alleen is het huis zal vreemd zijn als je 3 maanden 24/7 mensen om je heen gewend bent
het was ook uiterst ironisch bedoeld dat nadeelquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:10 schreef Kleintje het volgende:
Buzzer, dat vind ik geen nadeel. Die mensen gaan nu door de mand vallen, ook bij de bewoners. En dat levert weer leuke tv op!
en dat lukt haar ook vrij aardig, ze fietst over een beetje tussendoor...quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:11 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind Lieske en Ingrid de minst erge. Ingrid heeft gewoon geen ruggegraad. Is onzeker en wil door iedereen aardig gevonden worden...
quote:
YES, Ze is weg NU Rquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:22 schreef versabommie het volgende:
Goedemorguh beste fans,
is.....is...is ze ...is ze echt weg nu ?![]()
Het enge hiervan is wel dat ik haar nu hier in Amsterdam kan tegenkomenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:30 schreef Kleintje het volgende:
jaha... gisteren vielen 'sinterklaas' en 'bevrijdingsdag' op 1 dag.
'heerlijk avondje' en 'bevrijd van de heks'
Maarruh.. what about Dido en Nathalie?? Mogen die ajb eerst weg????quote:
Zozo en vanwaar deze antpathie. Hebben ze je er vroeger gepest of zo ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:40 schreef Kleintje het volgende:
Sja, ik vind het toch al eng als je jezelf vrijwillig in Amsterdam loslaat....
Ik zou toch wel verschrikkelijke straf moeten hebben willen ze mij daar vinden...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:40 schreef Kleintje het volgende:
Sja, ik vind het toch al eng als je jezelf vrijwillig in Amsterdam loslaat....
Ik zou toch wel verschrikkelijke straf moeten hebben willen ze mij daar vinden...
Okquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:44 schreef Kleintje het volgende:
Sja... eerlijk antwoord???
Rotterdammer in het hart...
Ik vind het taaltje zo verschrikkelijk.
Alhoewel de mentaliteit van veel Amsterdammers beter is dan van de meeste Rotterdammers!
Ik had nog een smilie in mijn post moeten zetten zodat je het met een knipoog zou lezen.
Ik woon vlakbij Rotterdam. Rotterdammers zijn best leuk... Amsterdammers ook wel zolang ze maar geen chantal heten...quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef pullup het volgende:
OkIk werk tegenwoordig in Rotterdam en kan ook de mentaliteit van de Rotterdammers tegenwoordig waarderen.
Toch zou ik ook niet snel gaan verhuizen
Alles op zijn tijdquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:42 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Maarruh.. what about Dido en Nathalie?? Mogen die ajb eerst weg????
Mmmm.. als je alles en iedereen op internet en omgevingen mocht geloven, dan was NatteKlier echt stevige het bonkertje, en zou ze _dus_ het huis moeten verlaten..quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:17 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Overigens....
[afbeelding]
Ik vind dit helemaal geen verkeerde uitslag. Denk dat dit best wel goed bij de waarheid kan liggen... Vooral als je de laatste dagen even in ogenschouw gaat nemen....
[..]
Ik heb het idee dat het dit keer weinig tot niet gemanipuleerd is...
Welnee... Naat en Sjaan stonden samen onderaan, alleen had Sjaan net wat minder stemmen. Lijkt me een hele logische uitslag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mmmm.. als je alles en iedereen op internet en omgevingen mocht geloven, dan was NatteKlier echt stevige het bonkertje, en zou ze _dus_ het huis moeten verlaten..
Echt... We have been 'tonnekreek'-ed again.
Goedemorgen allemaalquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:00 schreef Bocaj het volgende:
Nou gooi de haan er maar in... ze zijn toch al wakker!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen!!
Wat een avond zeg!chantal weg!!
Ik vind het alleen heel erg bizar dat Ingrid in dat huisje zit. Die gaat zich kapot vervelen.
Volgens mij gaat ze zich ook geheid verspreken. (misschien gaan ze een weekopdracht doen, dan komt dat vast ter sprake.) Volgens mij wordt je hardstikke gek. Dit is gewoon de isoleercel..
Hoelang zou ze daar moeten zitten? Zaterdag Wat is de lol er eigenlijk van?? Ze hopen dat ze gaan roddelen over Ingrid..
ze zullen het vast niet extreem veel over ingrid hebben.. iig niet op een negatieve manier volgens mij..
wat denken jullie? Afwachten
Ik denk ook niet dat dit veel extra's oplevert.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen!!
Wat een avond zeg!chantal weg!!
Ik vind het alleen heel erg bizar dat Ingrid in dat huisje zit. Die gaat zich kapot vervelen.
Volgens mij gaat ze zich ook geheid verspreken. (misschien gaan ze een weekopdracht doen, dan komt dat vast ter sprake.) Volgens mij wordt je hardstikke gek. Dit is gewoon de isoleercel..
Hoelang zou ze daar moeten zitten? Wat is de lol er eigenlijk van??
ze zullen het vast niet extreem veel over ingrid hebben.. iig niet op een negatieve manier volgens mij..
wat denken jullie?
Jij keert het om: Ingrid stond ineens bovenaan en dat moét wel door BB gemanipuleerd zijn, dús wilde BB blijkbaar Roel en Dido niet uit elkaar hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:09 schreef Sassefras het volgende:
ik vind het zowieso apart dat ingrid ineens bovenaan stond. volgens mij wilde BB roel en dido juist niet uit elkaar hebben...
Amsterdam stinkt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Amsterdam? Ik kan me toch echt wel beroerdere plekken voorstellen.
Ze speculeren waarom ze de tuin niet in mogen en dat het wel eens te maken kan hebben met het weer.Naat dacht zelfs dat er een orkaan kwam en ze daarom zaterdag pas weert in de tuin mogen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:21 schreef Sassefras het volgende:
wat doen ze?
Vind jij Amsterdam écht niet mooi?quote:
Kijken naar het slechte weer! (denk ik)quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:21 schreef Sassefras het volgende:
wat doen ze?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:44 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind het taaltje zo verschrikkelijk.
Ik waardeer juist de insteek van Rotterdam. Dingen als de Red Bull Air Race en Monaco aan de Maas was in Amsterdam nooit van de grond gekomen. In R'dam worden dat soort dingen gewoon'even' geregeld.quote:Alhoewel de mentaliteit van veel Amsterdammers beter is dan van de meeste Rotterdammers!
Laten we maar niet teveel hopen.We hebben al te vaak mee gemaakt dat het dan de andere kant op gaat.Maar hij staat bij mij ook bovenaan het lijstje om te vertrekken hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef regenworm het volgende:
De houte NSBer zit weer met veel praatjes in de kamer.
Ook wat hoop ik dat die vent volgende week vertrekt.
Hij staat bovenaan mijn verlanglijstje van Sinterklaas.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:29 schreef essie05 het volgende:
[..]
Laten we maar niet teveel hopen.We hebben al te vaak mee gemaakt dat het dan de andere kant op gaat.Maar hij staat bij mij ook bovenaan het lijstje om te vertrekken hoor.
Ik zal morgen ook even een briefje in mijn schoen doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij staat bovenaan mijn verlanglijstje van Sinterklaas.
Sinterklaas verwijder Rob uit het huis![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij staat bovenaan mijn verlanglijstje van Sinterklaas.
Sinterklaas verwijder Rob Dido uit het huis![]()
![]()
![]()
Het zal me niet verbazen dat we Lieske en Joost vaker samen zullen gaan zien.quote:
Bocaj zet het op jouw verlanglijstje anders wordt de mijne te lang.quote:
Misschien is het idee erachter wel dat Ingrid (of wie dus ook eerste had geweest) met een fris hoofd het huis zou inlopen. Je gaat het spel namelijk wel weer relativeren en je ziet vanuit onze view hoe de bewoners zijn en doen. Ingrids mening zal iig zeker veranderen als ze het huis vanuit deze kant bekeken heeft. Het spel zal dus zeker nog wel veranderen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef milagro het volgende:
Eigenlijk is het heel nutteloos dat Ingrid in dat aparte huis zit en 'stiekem' mee mag kijken.
Zodra ze terug is, weten de bewoners natuurlijk binnen no time zelf uit te vogelen dat ze heeft mee kunnen kijken, zo moeilijk is dat niet te verzinnen immers.
En Ingrid kan wel bij hoog en laag gaan ontkennen, maakt ook niet uit.
Ik denk zelf dat Rob en Roel ms zelfs tijdens haar afwezigheid, al op het idee komen, dat ze ms helemaal niet écht weg is.
En mocht het niet uikomen, dan zal er volgens mij over Ingrid niet echt veel schokkends geroddeld worden.
Het had beter Chantal nog in het BB huis kunnen zijn, en dán Ingrid of Lieske een paar dagen apart.
Ik zal die koppen wel willen zien.Dat word genieten...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:53 schreef sleepy1958 het volgende:
Laat haar aub snel terugkeren.
Ik blijf het een onbegrijpelijke actie vinden van BB! Hoe lang denk je dat Ingrid haar "geheim" verborgen kan houden als ze eenmaal terug is? Zo'n hoge pet heb ik niet van haar op, heur! En wat zal de sanctie zijn als ze onder de druk bezwijkt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien is het idee erachter wel dat Ingrid (of wie dus ook eerste had geweest) met een fris hoofd het huis zou inlopen. Je gaat het spel namelijk wel weer relativeren en je ziet vanuit onze view hoe de bewoners zijn en doen. Ingrids mening zal iig zeker veranderen als ze het huis vanuit deze kant bekeken heeft. Het spel zal dus zeker nog wel veranderen.
Ik vraag me af hoe de bewoners reageren op ingrid die terugkomt. Zullen ze haar verschoppen ( eruit is eruit) niet wetende dat Ingrid 1e is geworden?
Als BB netjes wil handelen zullen ze dat er zeker even bij mogen melden als Ingrid het huis weer ingaat!
-quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:57 schreef demins het volgende:
[..]
Ik blijf het een onbegrijpelijke actie vinden van BB! Hoe lang denk je dat Ingrid haar "geheim" verborgen kan houden als ze eenmaal terug is? Zo'n hoge pet heb ik niet van haar op, heur! En wat zal de sanctie zijn als ze onder de druk bezwijkt?
We kunnen wel gaan poolen over hoe lang het gaat duren voor de zeepbel knapt! Wel graag in minuten! Ik denk zelf dat er geen uur (60 minuten) voor nodig is!
Hmmmmm. Ze is idd wel goed in van diequote:Op vrijdag 25 november 2005 11:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
-
Ik denk dat je ingrid enorm onderschat!
Ik zeg ze zegt er helemaal niets over!
Zucht....quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:54 schreef rickfcdb1 het volgende:
Denken julie nu serieus dat Ingrid werkelijk eerste stond?
Dido of Lieske was denk ik eerste of misschien Roel maar Ingrid zeker niet. Dido en Roel gaan de volgende uitzending gescheiden worden dus hummie wil nog 1 week romantiek en ergernissen aan het verliefde stel op tv en dan is het over en sluiten.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:07 schreef essie05 het volgende:
Bedenk me net dat Ingrid zaterdag wel terug zal komen,omdat de bewoners tot die tijd niet in de tuin mogen komen omdat BB het risico niet wil lopen dat er over het hek geschreeuwd gaat worden.
En ik hoop zo dat Ingrid nu zo beresterk weer terug komt in het huis.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.
Het zou jammer zijn als de missie van Ingrid verraden wordt
We hebben het wel over Ingrid hequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:11 schreef essie05 het volgende:
[..]
En ik hoop zo dat Ingrid nu zo beresterk weer terug komt in het huis.
Ik weiger dat te geloven..sorry hoop misschien teveel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben het wel over Ingrid he
Die laat zich toch in 5 minuten weer omlullen door Rob, wat ze ook te zien gaat krijgen in dat tuinhuisje
Ik hoop het ook niet maar het is al eerder zo gebeurt. Alleen de laatste weken trok ze definitief naar Chantal.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik weiger dat te geloven..sorry hoop misschien teveel.
Dan hoop ik dat BB weer even buiten het boekje gaat en Ingrid even 1 en anderuitlegt i.p.v Rob.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Ingrid echt iemand is die het nodig heeft dat iemand haar uitlegt hoe alles zit.
En Lieske springt dan een gat in de lucht!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:19 schreef riri het volgende:
Ik denk dat ze blij zijn als ze terugkomt,Rob vond het niet leuk dat Ingrid gisteren wegging
Dan wordt het vdh voor de bewoners...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:24 schreef Kleintje het volgende:
Oke, ze zijn nu de bestellingen aan het doen. Maar ze gaan natuurlijk uit van minder bewoners. Dus.. als Ingrid straks terugkomt, dan is er geen vreten voor haar...
Zal BB wel meer leveren.Ze krijgen toch vaak s'middags laat de boodschappen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:24 schreef Kleintje het volgende:
Oke, ze zijn nu de bestellingen aan het doen. Maar ze gaan natuurlijk uit van minder bewoners. Dus.. als Ingrid straks terugkomt, dan is er geen vreten voor haar...
Daar houdt BB vast wel rekening mee. Zo achterlijk is Hummie nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:24 schreef Kleintje het volgende:
Rob geilt een beetje op Ingrid, maar ingrid niet op Rob.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:19 schreef riri het volgende:
Ik denk dat ze blij zijn als ze terugkomt,Rob vond het niet leuk dat Ingrid gisteren wegging
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:54 schreef rickfcdb1 het volgende:
Denken julie nu serieus dat Ingrid werkelijk eerste stond?
Dido of Lieske was denk ik eerste of misschien Roel maar Ingrid zeker niet.
Dat blauwtje heeft-ie afgelopen week al een paar keer gelopen. Maar z'n ego zat in de weg, dus hij zag het zelf niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob geilt een beetje op Ingrid, maar ingrid niet op Rob.
Het zou leuk zijn als rob een blauwtje loopt
Je ziet dat Dido aan het veranderen is.... (ze wilde het eerst niet.... ze zit zich nu al weg te cijferen...)quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef farceman het volgende:
Dido is echt wel lief voor Roel; ze gaat nu bier mee drinken zodat er 2 kratjes besteld kunnen worden
Met de uitslag ben ik tevreden dus maak ik me er nu niet druk over.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik.
Ze heeft wat goed te maken... Vorige week heel Roel's voorraad weggespoeld...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef farceman het volgende:
Dido is echt wel lief voor Roel; ze gaat nu bier mee drinken zodat er 2 kratjes besteld kunnen worden
Wat ze ook doet voor Roel is zich druk maken wie er op hem gaat stemmen eerste met Lieske en gisteren heeft ze bijna ruzie tussen roel en joost uit wereld geholpenquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je ziet dat Dido aan het veranderen is.... (ze wilde het eerst niet.... ze zit zich nu al weg te cijferen...)
Is prima hoe meer die twee aan elkaar plakken des te sneller zijn we van ze af.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je ziet dat Dido aan het veranderen is.... (ze wilde het eerst niet.... ze zit zich nu al weg te cijferen...)
Ik geloof dat Dido andere plannen heeft.Ze zei tegen Roel dat ze meer in de groep moesten gaan nu.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is prima hoe meer die twee aan elkaar plakken des te sneller zijn we van ze af.
quote:
Dat zie je verkeerd... ze willen eerst watjes, knoflooksaus en oogcremequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:38 schreef frizti het volgende:
Ik snap dat gesteggel met bestellen iedere week niet.
Zal wel aan mij liggen, maar ik zou eerst het eten uitzoeken dan pas de andere dingen.
Zijn het allemaal alcoholisten ofzo?
Ja. ik geloof direct was Dido zegt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Dido andere plannen heeft.Ze zei tegen Roel dat ze meer in de groep moesten gaan nu.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd... ze willen eerst watjes, knoflooksaus en oogcreme
Ik geloof het ook niet echt hoor,maar ze is er blijkbaar wel mee bezig..quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja. ik geloof direct was Dido zegt.![]()
![]()
![]()
Dido is een zo onzekere kakker(lak) en snel over te halen.
Dat ik niet verwacht dat dit gaat gebeuren.
Ze heeft het al vaker gezegd en toen werden ze alleen maar closer.
De regie is in slaap gesukkeld door deze lamzakken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:42 schreef farceman het volgende:
De Regie wordt trouwens met de dag luier; ze krijgen het niet voor elkaar om met 4 streams 6 mensen die op 2 banken zitten te filmen
Wie niet....quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef frizti het volgende:
[..]
De regie is in slaap gesukkeld door deze lamzakken.
Die gaan op aan allemaal maskertjes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:46 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wie niet....
Het gaat nu al dik een uur over die boodschappen.
Wat gebruiken ze trouwens ontzettend veel eieren.
nee, helaas nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:49 schreef MrObjective het volgende:
Is er helemaal geen stream met Ingrid?
30 eieren... = 1 ei per dag pp.... valt mee!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:46 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wie niet....
Het gaat nu al dik een uur over die boodschappen.
Wat gebruiken ze trouwens ontzettend veel eieren.
Erg jammer. Had haar gezicht best willen zien bij sommige beelden.quote:
Lieskequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit ook naar saaie bestellingen te luisteren
Hoe is het met Lieske? Ik vind het zo zielig voor Lieske....
Het was allemaal wel erg zielig voor Lieske ja. Zou bijna mee zijn gaan janken met d'r. Vond d'r zoooo zielig toen ze zei dat ze nu niemand meer had.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Dan krijgen ze wat HUN willen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Kleintje het volgende:
waarom doen Joost en Natte Lie altijd de bestellingen...
Wat is er zielig dan ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Lekker gezond eten ze dan, een ei per dagquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
30 eieren... = 1 ei per dag pp.... valt mee!
Ja Ingrid komt terug, maar dat weet/wist zij toch niet. Voor haar gevoel is ze de enige twee 'maatjes' die ze daar had kwijtgeraakt en staat ze nu alleen. Das toch zieligquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is er zielig dan ?
Ingrid komt weer terug en Chantal was een heel slechte invloed op haar.
Natte LIe: Ik wil gezond eten en VEEL drank.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Jojogirl het volgende:
Auch, "hun willen"...
Ze hebben het over gezond eten maar hebben volgensmij meer geld aan drank uitgegeven dan aan fruit en groenten.
Is dat zoooo slecht? Als vleesvervanger? ik eet ook wel eens 2 eieren per dag...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lekker gezond eten ze dan, een ei per dag![]()
Het is zielig voor Lieskequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Volgensmij is elke dag een ei wel een beetje veel ja. Bovendien eten zij ook gewoon vlees en gebruiken ze het dus niet als vleesvervanger.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is dat zoooo slecht? Als vleesvervanger? ik eet ook wel eens 2 eieren per dag...
In het begin van BB kon ze met niemand daar levelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja Ingrid komt terug, maar dat weet/wist zij toch niet. Voor haar gevoel is ze de enige twee 'maatjes' die ze daar had kwijtgeraakt en staat ze nu alleen. Das toch zielig![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
MILAGRO... JE HAD GELIJK!!!
Er zit een vogel in de tuin, dat hebben ze nog nooit gezien.
SJa..... chantal is weg dus de vogels durven weer...
Iemand zielig vinden is een heel negatief gevoel naar de betreffende,dan doe je alsof die persoon niet goed voor zichzelf kan zorgen en dan ga je hem of haar heel onvolwassen behandelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, is niet slecht. Als je het kan hebben qua gewicht/postuur dan kan je zoveel eieren eten als je lekker vindt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Bocaj het volgende:
Is dat zoooo slecht? Als vleesvervanger? ik eet ook wel eens 2 eieren per dag...
Ja hoor ...en ik ben sinterklaas.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Bocaj het volgende:
Sneeuwt het bij jullie ook zo? Hier ligt al bijna 10cm sneeuw in't oosten....
Het regent hardquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet slecht. Als je het kan hebben qua gewicht/postuur dan kan je zoveel eieren eten als je lekker vindt.
Weet je wat ik ook zoooo gemeen vond? Dat Rob ten eerste zei Lieske nooit te zullen nomineren (een week geleden!) en dat toen Lieske zei dat ze niemand meer had Rob heel vaderlijk zei dat ze hem nog had en prompt nomineert hij haar!!
Zo, dus jij gelooft mij niet!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ja hoor ...en ik ben sinterklaas.![]()
nope.. gewoon triestig grijs weer, maar geen viezigheid of nattigheid die uit de lucht valtquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Bocaj het volgende:
Het gaat er toch niet om of wij het wel/niet goed voor haar vinden dat ze van chantal af isquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
In het begin van BB kon ze met niemand daar levelen.
Ze levelde dus naar Chantal en Ingrid toe de laatste weken.
Het is erg goed voor haar dat Chantal niet de gelegenheid krijgt om de opvoeding van Lieske te voltooien. Iets waar ze hard mee bezig was. Ik ben bllij voor Lieske dat ze van die heks af is.
Ho ho...was een grapje hoor,maar kom dan ook uit het westen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zo, dus jij gelooft mij niet!(kijk straks het nieuws maar eens!)
dan woon je in het oosten van Nederland, en daar sneeuwt het inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach ze is er al overheen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om of wij het wel/niet goed voor haar vinden dat ze van chantal af is![]()
Het gaat om haar gevoel, ze voelt/voelde zich (weer) alleen en ja dat vind ik dus zielig.
Maatjes?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja Ingrid komt terug, maar dat weet/wist zij toch niet. Voor haar gevoel is ze de enige twee 'maatjes' die ze daar had kwijtgeraakt en staat ze nu alleen. Das toch zielig![]()
Tafkar hinkelt naar de finale ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mogguh
Rob is gewoon een achterbakse hufter die er voor zorgt dat ik volgende week om deze tijd weer helemaal chagerijnig ben als hij het weer overleeft![]()
Ik geloof je wel. Heb net nu.nl gelezen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
quote:In het oosten van Nederland kan vrijdagmiddag plaatselijk 10 centimeter sneeuw vallen. In het zuidoosten, de Achterhoek en op de Veluwe, lag vanochtend al een laag sneeuw. De flinke najaarsstorm verplaatst zich vanmiddag naar het zuidwestelijk kustgebied, aldus het KNMI vrijdag.
Inderdaad, het gaat erom hoe ze zich NU voelt. Ze zou zich vast beter voelen als ze wist dat Ingrid weer terug zou komen, maar dat weet ze nu eenmaal niet. En ik weet ook wel dat Lieske sterk genoeg is om zich hier doorheen te slaan, maar dat neemt nog steeds niet weg dat Lies zich kut en eenzaam moet voelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:06 schreef Snaptnix het volgende:
Het gaat om haar gevoel, ze voelt/voelde zich (weer) alleen en ja dat vind ik dus zielig.
Ik mag dat wel, waarom zou je alles meteen doen als je het ook uit kan stellenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Isabeau het volgende:
En typisch dat Roel juist degene is die zijn koffe rnog niet weer heeft uitgepakt. Die jongen is aardslui en als ik zie hoe Nederland stemt dan kan hij zelfs BB nog winnen.
Ja!! Dat viel mij ook op!! Gemeen vond ik dat !!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook zoooo gemeen vond? Dat Rob ten eerste zei Lieske nooit te zullen nomineren (een week geleden!) en dat toen Lieske zei dat ze niemand meer had Rob heel vaderlijk zei dat ze hem nog had en prompt nomineert hij haar!!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik geloof je wel. Heb net nu.nl gelezen...
[..]
Ze lagen ook niet echt lekker bij dit groepje en de groepjes waren de laatste dagen ook wel heel erg afzonderlijk aan het leven.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Valt me echt op dat er geen woord wordt gezegd over Chantal en Ingrid...
Nee, dat moet Ingrid ook vies tegenvallen. Ze wordt alleen gemist door Lieske.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:
uit het oog uit het hartquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Mijn ouders (oostelijke Achterhoek) hadden om een uur of 10 al 10 cm sneeuw. Ik zit hier dus nu hele jaloers te wezen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan woon je in het oosten van Nederland, en daar sneeuwt het inderdaad.
Het is druk op de weg 32 files (281 km file)![]()
![]()
Klopt, maar daarom had ik juist een juichstemming verwacht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze lagen ook niet echt lekker bij dit groepje en de groepjes waren de laatste dagen ook wel heel erg afzonderlijk aan het leven.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef Kleintje het volgende:
Even lekker offtopic een grapje tussendoor...
Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan,haalt diep adem en zegt: "Wat ruikt je haar lekker!"
De volgende dag gebeurt hetzelfde; de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt: "Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!
Dit herhaalt zich een aantal dagen. Na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt: "Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar! Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege sexuele intimidatie!"
Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd: "Maar waarom vind je het erg
dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt? Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:
"Omdat het een lilliputter is!"
Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan,haalt diep adem en zegt: "Wat ruikt je haar lekker!"
De volgende dag gebeurt hetzelfde; de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt: "Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!
Dit herhaalt zich een aantal dagen. Na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt: "Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar! Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege sexuele intimidatie!"
Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd: "Maar waarom vind je het erg
dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt? Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:
--knip--
Dat is ook reden dat ik Rob haat en dat ik hem van alles verwens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet slecht. Als je het kan hebben qua gewicht/postuur dan kan je zoveel eieren eten als je lekker vindt.
Lieske mag, zoals ze zelf gisteren zei ,dat groepje waar jij zo van walgt, heel graagquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat erom hoe ze zich NU voelt. Ze zou zich vast beter voelen als ze wist dat Ingrid weer terug zou komen, maar dat weet ze nu eenmaal niet. En ik weet ook wel dat Lieske sterk genoeg is om zich hier doorheen te slaan, maar dat neemt nog steeds niet weg dat Lies zich kut en eenzaam moet voelen.
En je zal je maar alleen kunnen omringen met een Dido, een Nathalie, een Roel en een Rob
Ach, volgens mij heeft dat ding van hem nog wel de grote van een mensenlul. Het is zijn been die geamputeerd is, niet zijn lul.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is ook reden dat ik Rob haat en dat ik hem van alles verwens.
Het is een vuile smerige enz enz hondelul
En dat zal nooit meer overgaan.
Ik ook. Ik wil ook sneeuw. Lekker het bos in (als het eerst stopt met waaien dan tenminstequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:13 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Mijn ouders (oostelijke Achterhoek) hadden om een uur of 10 al 10 cm sneeuw. Ik zit hier dus nu hele jaloers te wezen.
Helaas is dat niet echt wederzijds.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef riri het volgende:
Lieske mag, zoals ze zelf gisteren zei ,dat groepje waar jij zo van walgt, heel graag
Nee, Lieske mag iedereen heel graag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef riri het volgende:
[..]
Lieske mag, zoals ze zelf gisteren zei ,dat groepje waar jij zo van walgt, heel graag
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:08 schreef frizti het volgende:
[..]
Tafkar hinkelt naar de finale ben ik bang.
ps: goedemiddag![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, Lieske mag iedereen heel graag.
Maar ze had haar favorieten en dat waren Chantal en Ingrid.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:18 schreef essie05 het volgende:
Willen alle bewoners zich nu aankelden??![]()
Bij mij sneeuwt het...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil ook sneeuw. Lekker het bos in (als het eerst stopt met waaien dan tenminste)
Voor de sfeer dan maar even.....
[afbeelding]
Zitten hier in de "Parel van de Veluwe"quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Bocaj het volgende:
Igrid heeft anders vast zelf wel gehoord dat Dido,Nathalie en Rob het wel over haar hadden en ze het heel naar vonden voor Ingrid dat ze er uit wasquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat moet Ingrid ook vies tegenvallen. Ze wordt alleen gemist door Lieske.
Ik kan met scheldwoorden op de grens gaan zitten maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ach, volgens mij heeft dat ding van hem nog wel de grote van een mensenlul. Het is zijn been die geamputeerd is, niet zijn lul.
Daarnaast doucht hij zich een stuk vaker als sommige andere oudbewoners.
Dus zo vuil en smerig zal dat ding niet zijn
Maar ja, het is wel een enorme lul!
Koekje van eigen deeg dan, Lieske had ook zo'n belofte gedaan aan Dido om haar bij de eerste de beste nominatie ronde toch te nominerenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ja!! Dat viel mij ook op!! Gemeen vond ik dat !!
![]()
Onterecht zit hij te zeiken... Hij loopt al 2 uur te lantefanteren... (hij was ook de enige nog in badjas)quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]En Roel meteen weer zeiken ook he....
Dijkshoorn : "rosbief met oogjes"quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:24 schreef riri het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/11/32803240522.gif]afbeelding][/url]
Dat is het wel,Dido zei het gisteren zelf nog dat ze gek is met Lieskequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas is dat niet echt wederzijds.
Leuk gezicht hè?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zitten hier in de "Parel van de Veluwe"en hebben dus nu ongeveer 10-15 cm sneeuw liggen op de tuintafel. De wegen zijn behoorlijk dicht. Zelfs aantal schoolkinderen kwamen net lopend met de fiets aan de hand voorbij.
![]()
Volgens mij niet want ik heb er nog niemand over horen praten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
Weten de bewoners de uitslag van de nominaties al trouwens
Dat waren niet echt haar favorieten....ze bespeelden haar en gaven haar dat gevoel,dat is wel even iets andersquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, Lieske mag iedereen heel graag.
Maar ze had haar favorieten en dat waren Chantal en Ingrid.
Ze is helemaal gek op Lieske.....als ze er een messenblok bij in de rug mag gooien. Kom schei toch uit, Dido is alleen gek op zichzelf!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:22 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is het wel,Dido zei het gisteren zelf nog dat ze gek is met Lieske
Ik doelde op Lieske. Dat ze zo in love was met Ingrid en Chantal dat ze de tactiek van Chantal niet doorhad...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn goed en liefde ben gewoon een zeer trouwe fan.
Als ze het weten dan zal de sfeer wel weer even anders zijn..quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
Weten de bewoners de uitslag van de nominaties al trouwens
Crisis.. waar gaat het nu om dan. Haar gevoel toch.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:23 schreef riri het volgende:
[..]
Dat waren niet echt haar favorieten....ze bespeelden haar en gaven haar dat gevoel,dat is wel even iets anders
lijkt me niet. Ruud vroeg gisteren aan Chantal wat de definitie van oprecht ofzo was en toen zei onze sjaan:"ik"quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik doelde op Lieske. Dat ze zo in love was met Ingrid en Chantal dat ze de tactiek van Chantal niet doorhad...
Is ook een teken voor Ingrid, dat ze haar niet missen en dat ze blij zijn dat kliekje samen te hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Dat is inderdaad de grootste fout die Lieskeheeft gemaakt. Chantal te makkelijk 100% vertrouwen. (maar dat doen ze om de een of andere reden allemaal daarquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik doelde op Lieske. Dat ze zo in love was met Ingrid en Chantal dat ze de tactiek van Chantal niet doorhad...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Is ook een teken voor Ingrid, dat ze haar niet missen en dat ze blij zijn dat kliekje samen te hebben.
Ik hoop dat ik paraat ben als ze weer het huis binnenkomt, want ik wil die gezichten "cappen" van de andere bewoners.
Ik denk dat ze als zwarte Piet weer ten tonele gaat verschijnen en niet zomaar het huis binnenloopt.
WOW!!! leuk hoor....quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Echt wel..... kijk maar.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Echt wel..... kijk maar.
[afbeelding]
Wel jammer dat Ingrid niet mag vertellen dat ze alles heeft kunnen volgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Is ook een teken voor Ingrid, dat ze haar niet missen en dat ze blij zijn dat kliekje samen te hebben.
Ik hoop dat ik paraat ben als ze weer het huis binnenkomt, want ik wil die gezichten "cappen" van de andere bewoners.
Komt omdat de stream opslot staat (DKB-effect stand enzo)quote:
Met haar Scream masker opquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef teamlead het volgende:
[..]gewoon 's nachts via de geheime deur naar binnensluipen en op de bank gaan liggen slapen....
![]()
Ze houden een Lieske analyse.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien voeren Dido en Roel een serieus gesprek, maar daar is niets van te horen
quote:
Ik ben blij dat ons die hel bespaard is gebleven: een Chantal die triomfantelijk in het bubbelbad tegen Ing en Lies zegt dat ze "blij is dat het Nederlandse publiek oprechtheid blijkbaar waardeert" en dat "gezeur over nominaties afgestraft wordt."quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido is echt wel opgelucht hoor dat Chantal weg is. Voor Ingrid vind ze het gewoon
zielig. Die twee kunnen best met elkaar door een deur. Dido zal haar overwinning
niet van de daken gaan schreeuwen. Had dat maar aan Chantal overgelaten als
Dido weg moest of in huisje moest zitten.
Dido heeft het over Lieske en haar zelfvertrouwen in het bb huis etc... wel raar dat Dido zegt dat wij (bewoners) op handen gedragen worden in hun eigen wereld.... beetje arrogant om dat te zeggen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien voeren Dido en Roel een serieus gesprek, maar daar is niets van te horen
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd of Lieske nu het nieuwe bash slachtoffer gaat worden.
Denk niet dat ze op FOK komt gok ik zomaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef Gert het volgende:
Leuk idee ook wel dat die Dominicaanse stoephoer over datum Chantal dit nu kan lezen.
En moeten we daar gelukkig mee zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef sleepy1958 het volgende:
De enige echte onovertroffen roddeltantes zijn nu gewoon weg.
hij is leukquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef Kleintje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |