Crisis.. waar gaat het nu om dan. Haar gevoel toch.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:23 schreef riri het volgende:
[..]
Dat waren niet echt haar favorieten....ze bespeelden haar en gaven haar dat gevoel,dat is wel even iets anders
lijkt me niet. Ruud vroeg gisteren aan Chantal wat de definitie van oprecht ofzo was en toen zei onze sjaan:"ik"quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik doelde op Lieske. Dat ze zo in love was met Ingrid en Chantal dat ze de tactiek van Chantal niet doorhad...
Is ook een teken voor Ingrid, dat ze haar niet missen en dat ze blij zijn dat kliekje samen te hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Valt me echt op dat er geen woord wordt gezegd over Chantal en Ingrid...
Dat is inderdaad de grootste fout die Lieskeheeft gemaakt. Chantal te makkelijk 100% vertrouwen. (maar dat doen ze om de een of andere reden allemaal daarquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik doelde op Lieske. Dat ze zo in love was met Ingrid en Chantal dat ze de tactiek van Chantal niet doorhad...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Is ook een teken voor Ingrid, dat ze haar niet missen en dat ze blij zijn dat kliekje samen te hebben.
Ik hoop dat ik paraat ben als ze weer het huis binnenkomt, want ik wil die gezichten "cappen" van de andere bewoners.
Ik denk dat ze als zwarte Piet weer ten tonele gaat verschijnen en niet zomaar het huis binnenloopt.
WOW!!! leuk hoor....quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Echt wel..... kijk maar.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Echt wel..... kijk maar.
[afbeelding]
Wel jammer dat Ingrid niet mag vertellen dat ze alles heeft kunnen volgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Is ook een teken voor Ingrid, dat ze haar niet missen en dat ze blij zijn dat kliekje samen te hebben.
Ik hoop dat ik paraat ben als ze weer het huis binnenkomt, want ik wil die gezichten "cappen" van de andere bewoners.
Komt omdat de stream opslot staat (DKB-effect stand enzo)quote:
Met haar Scream masker opquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef teamlead het volgende:
[..]gewoon 's nachts via de geheime deur naar binnensluipen en op de bank gaan liggen slapen....
![]()
Ze houden een Lieske analyse.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien voeren Dido en Roel een serieus gesprek, maar daar is niets van te horen
quote:
Ik ben blij dat ons die hel bespaard is gebleven: een Chantal die triomfantelijk in het bubbelbad tegen Ing en Lies zegt dat ze "blij is dat het Nederlandse publiek oprechtheid blijkbaar waardeert" en dat "gezeur over nominaties afgestraft wordt."quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido is echt wel opgelucht hoor dat Chantal weg is. Voor Ingrid vind ze het gewoon
zielig. Die twee kunnen best met elkaar door een deur. Dido zal haar overwinning
niet van de daken gaan schreeuwen. Had dat maar aan Chantal overgelaten als
Dido weg moest of in huisje moest zitten.
Dido heeft het over Lieske en haar zelfvertrouwen in het bb huis etc... wel raar dat Dido zegt dat wij (bewoners) op handen gedragen worden in hun eigen wereld.... beetje arrogant om dat te zeggen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien voeren Dido en Roel een serieus gesprek, maar daar is niets van te horen
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd of Lieske nu het nieuwe bash slachtoffer gaat worden.
Denk niet dat ze op FOK komt gok ik zomaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef Gert het volgende:
Leuk idee ook wel dat die Dominicaanse stoephoer over datum Chantal dit nu kan lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |