Lieske mag, zoals ze zelf gisteren zei ,dat groepje waar jij zo van walgt, heel graagquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat erom hoe ze zich NU voelt. Ze zou zich vast beter voelen als ze wist dat Ingrid weer terug zou komen, maar dat weet ze nu eenmaal niet. En ik weet ook wel dat Lieske sterk genoeg is om zich hier doorheen te slaan, maar dat neemt nog steeds niet weg dat Lies zich kut en eenzaam moet voelen.
En je zal je maar alleen kunnen omringen met een Dido, een Nathalie, een Roel en een Rob
Ach, volgens mij heeft dat ding van hem nog wel de grote van een mensenlul. Het is zijn been die geamputeerd is, niet zijn lul.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is ook reden dat ik Rob haat en dat ik hem van alles verwens.
Het is een vuile smerige enz enz hondelul
En dat zal nooit meer overgaan.
Ik ook. Ik wil ook sneeuw. Lekker het bos in (als het eerst stopt met waaien dan tenminstequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:13 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Mijn ouders (oostelijke Achterhoek) hadden om een uur of 10 al 10 cm sneeuw. Ik zit hier dus nu hele jaloers te wezen.
Helaas is dat niet echt wederzijds.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef riri het volgende:
Lieske mag, zoals ze zelf gisteren zei ,dat groepje waar jij zo van walgt, heel graag
Nee, Lieske mag iedereen heel graag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef riri het volgende:
[..]
Lieske mag, zoals ze zelf gisteren zei ,dat groepje waar jij zo van walgt, heel graag
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:08 schreef frizti het volgende:
[..]
Tafkar hinkelt naar de finale ben ik bang.
ps: goedemiddag![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, Lieske mag iedereen heel graag.
Maar ze had haar favorieten en dat waren Chantal en Ingrid.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:18 schreef essie05 het volgende:
Willen alle bewoners zich nu aankelden??![]()
Bij mij sneeuwt het...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil ook sneeuw. Lekker het bos in (als het eerst stopt met waaien dan tenminste)
Voor de sfeer dan maar even.....
[afbeelding]
Zitten hier in de "Parel van de Veluwe"quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Bocaj het volgende:
Sneeuwt het bij jullie ook zo? Hier ligt al bijna 10cm sneeuw in't oosten....
Igrid heeft anders vast zelf wel gehoord dat Dido,Nathalie en Rob het wel over haar hadden en ze het heel naar vonden voor Ingrid dat ze er uit wasquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat moet Ingrid ook vies tegenvallen. Ze wordt alleen gemist door Lieske.
Ik kan met scheldwoorden op de grens gaan zitten maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ach, volgens mij heeft dat ding van hem nog wel de grote van een mensenlul. Het is zijn been die geamputeerd is, niet zijn lul.
Daarnaast doucht hij zich een stuk vaker als sommige andere oudbewoners.
Dus zo vuil en smerig zal dat ding niet zijn
Maar ja, het is wel een enorme lul!
Koekje van eigen deeg dan, Lieske had ook zo'n belofte gedaan aan Dido om haar bij de eerste de beste nominatie ronde toch te nominerenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ja!! Dat viel mij ook op!! Gemeen vond ik dat !!
![]()
Onterecht zit hij te zeiken... Hij loopt al 2 uur te lantefanteren... (hij was ook de enige nog in badjas)quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]En Roel meteen weer zeiken ook he....
Dijkshoorn : "rosbief met oogjes"quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:24 schreef riri het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/11/32803240522.gif]afbeelding][/url]
Dat is het wel,Dido zei het gisteren zelf nog dat ze gek is met Lieskequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas is dat niet echt wederzijds.
Leuk gezicht hè?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zitten hier in de "Parel van de Veluwe"en hebben dus nu ongeveer 10-15 cm sneeuw liggen op de tuintafel. De wegen zijn behoorlijk dicht. Zelfs aantal schoolkinderen kwamen net lopend met de fiets aan de hand voorbij.
![]()
Volgens mij niet want ik heb er nog niemand over horen praten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
Weten de bewoners de uitslag van de nominaties al trouwens
Dat waren niet echt haar favorieten....ze bespeelden haar en gaven haar dat gevoel,dat is wel even iets andersquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, Lieske mag iedereen heel graag.
Maar ze had haar favorieten en dat waren Chantal en Ingrid.
Ze is helemaal gek op Lieske.....als ze er een messenblok bij in de rug mag gooien. Kom schei toch uit, Dido is alleen gek op zichzelf!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:22 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is het wel,Dido zei het gisteren zelf nog dat ze gek is met Lieske
Ik doelde op Lieske. Dat ze zo in love was met Ingrid en Chantal dat ze de tactiek van Chantal niet doorhad...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn goed en liefde ben gewoon een zeer trouwe fan.
Als ze het weten dan zal de sfeer wel weer even anders zijn..quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
Weten de bewoners de uitslag van de nominaties al trouwens
Crisis.. waar gaat het nu om dan. Haar gevoel toch.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:23 schreef riri het volgende:
[..]
Dat waren niet echt haar favorieten....ze bespeelden haar en gaven haar dat gevoel,dat is wel even iets anders
lijkt me niet. Ruud vroeg gisteren aan Chantal wat de definitie van oprecht ofzo was en toen zei onze sjaan:"ik"quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik doelde op Lieske. Dat ze zo in love was met Ingrid en Chantal dat ze de tactiek van Chantal niet doorhad...
Is ook een teken voor Ingrid, dat ze haar niet missen en dat ze blij zijn dat kliekje samen te hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Valt me echt op dat er geen woord wordt gezegd over Chantal en Ingrid...
Dat is inderdaad de grootste fout die Lieskeheeft gemaakt. Chantal te makkelijk 100% vertrouwen. (maar dat doen ze om de een of andere reden allemaal daarquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik doelde op Lieske. Dat ze zo in love was met Ingrid en Chantal dat ze de tactiek van Chantal niet doorhad...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Is ook een teken voor Ingrid, dat ze haar niet missen en dat ze blij zijn dat kliekje samen te hebben.
Ik hoop dat ik paraat ben als ze weer het huis binnenkomt, want ik wil die gezichten "cappen" van de andere bewoners.
Ik denk dat ze als zwarte Piet weer ten tonele gaat verschijnen en niet zomaar het huis binnenloopt.
WOW!!! leuk hoor....quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Echt wel..... kijk maar.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Echt wel..... kijk maar.
[afbeelding]
Wel jammer dat Ingrid niet mag vertellen dat ze alles heeft kunnen volgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:27 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Is ook een teken voor Ingrid, dat ze haar niet missen en dat ze blij zijn dat kliekje samen te hebben.
Ik hoop dat ik paraat ben als ze weer het huis binnenkomt, want ik wil die gezichten "cappen" van de andere bewoners.
Komt omdat de stream opslot staat (DKB-effect stand enzo)quote:
Met haar Scream masker opquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef teamlead het volgende:
[..]gewoon 's nachts via de geheime deur naar binnensluipen en op de bank gaan liggen slapen....
![]()
Ze houden een Lieske analyse.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien voeren Dido en Roel een serieus gesprek, maar daar is niets van te horen
quote:
Ik ben blij dat ons die hel bespaard is gebleven: een Chantal die triomfantelijk in het bubbelbad tegen Ing en Lies zegt dat ze "blij is dat het Nederlandse publiek oprechtheid blijkbaar waardeert" en dat "gezeur over nominaties afgestraft wordt."quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef sleepy1958 het volgende:
Dido is echt wel opgelucht hoor dat Chantal weg is. Voor Ingrid vind ze het gewoon
zielig. Die twee kunnen best met elkaar door een deur. Dido zal haar overwinning
niet van de daken gaan schreeuwen. Had dat maar aan Chantal overgelaten als
Dido weg moest of in huisje moest zitten.
Dido heeft het over Lieske en haar zelfvertrouwen in het bb huis etc... wel raar dat Dido zegt dat wij (bewoners) op handen gedragen worden in hun eigen wereld.... beetje arrogant om dat te zeggen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien voeren Dido en Roel een serieus gesprek, maar daar is niets van te horen
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef regenworm het volgende:
Ben benieuwd of Lieske nu het nieuwe bash slachtoffer gaat worden.
Denk niet dat ze op FOK komt gok ik zomaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:40 schreef Gert het volgende:
Leuk idee ook wel dat die Dominicaanse stoephoer over datum Chantal dit nu kan lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |