Zitten hier in de "Parel van de Veluwe"quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Bocaj het volgende:
Sneeuwt het bij jullie ook zo? Hier ligt al bijna 10cm sneeuw in't oosten....
Igrid heeft anders vast zelf wel gehoord dat Dido,Nathalie en Rob het wel over haar hadden en ze het heel naar vonden voor Ingrid dat ze er uit wasquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat moet Ingrid ook vies tegenvallen. Ze wordt alleen gemist door Lieske.
Ik kan met scheldwoorden op de grens gaan zitten maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ach, volgens mij heeft dat ding van hem nog wel de grote van een mensenlul. Het is zijn been die geamputeerd is, niet zijn lul.
Daarnaast doucht hij zich een stuk vaker als sommige andere oudbewoners.
Dus zo vuil en smerig zal dat ding niet zijn
Maar ja, het is wel een enorme lul!
Koekje van eigen deeg dan, Lieske had ook zo'n belofte gedaan aan Dido om haar bij de eerste de beste nominatie ronde toch te nominerenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ja!! Dat viel mij ook op!! Gemeen vond ik dat !!
![]()
Onterecht zit hij te zeiken... Hij loopt al 2 uur te lantefanteren... (hij was ook de enige nog in badjas)quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]En Roel meteen weer zeiken ook he....
Dijkshoorn : "rosbief met oogjes"quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:24 schreef riri het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/11/32803240522.gif]afbeelding][/url]
Dat is het wel,Dido zei het gisteren zelf nog dat ze gek is met Lieskequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas is dat niet echt wederzijds.
Leuk gezicht hè?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zitten hier in de "Parel van de Veluwe"en hebben dus nu ongeveer 10-15 cm sneeuw liggen op de tuintafel. De wegen zijn behoorlijk dicht. Zelfs aantal schoolkinderen kwamen net lopend met de fiets aan de hand voorbij.
![]()
Volgens mij niet want ik heb er nog niemand over horen praten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
Weten de bewoners de uitslag van de nominaties al trouwens
Dat waren niet echt haar favorieten....ze bespeelden haar en gaven haar dat gevoel,dat is wel even iets andersquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, Lieske mag iedereen heel graag.
Maar ze had haar favorieten en dat waren Chantal en Ingrid.
Ze is helemaal gek op Lieske.....als ze er een messenblok bij in de rug mag gooien. Kom schei toch uit, Dido is alleen gek op zichzelf!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:22 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is het wel,Dido zei het gisteren zelf nog dat ze gek is met Lieske
Ik doelde op Lieske. Dat ze zo in love was met Ingrid en Chantal dat ze de tactiek van Chantal niet doorhad...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn goed en liefde ben gewoon een zeer trouwe fan.
Als ze het weten dan zal de sfeer wel weer even anders zijn..quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
Weten de bewoners de uitslag van de nominaties al trouwens
Crisis.. waar gaat het nu om dan. Haar gevoel toch.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:23 schreef riri het volgende:
[..]
Dat waren niet echt haar favorieten....ze bespeelden haar en gaven haar dat gevoel,dat is wel even iets anders
lijkt me niet. Ruud vroeg gisteren aan Chantal wat de definitie van oprecht ofzo was en toen zei onze sjaan:"ik"quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik doelde op Lieske. Dat ze zo in love was met Ingrid en Chantal dat ze de tactiek van Chantal niet doorhad...
Is ook een teken voor Ingrid, dat ze haar niet missen en dat ze blij zijn dat kliekje samen te hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Valt me echt op dat er geen woord wordt gezegd over Chantal en Ingrid...
Dat is inderdaad de grootste fout die Lieskeheeft gemaakt. Chantal te makkelijk 100% vertrouwen. (maar dat doen ze om de een of andere reden allemaal daarquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik doelde op Lieske. Dat ze zo in love was met Ingrid en Chantal dat ze de tactiek van Chantal niet doorhad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |