Erg jammer. Had haar gezicht best willen zien bij sommige beelden.quote:
Lieskequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit ook naar saaie bestellingen te luisteren
Hoe is het met Lieske? Ik vind het zo zielig voor Lieske....
Het was allemaal wel erg zielig voor Lieske ja. Zou bijna mee zijn gaan janken met d'r. Vond d'r zoooo zielig toen ze zei dat ze nu niemand meer had.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Dan krijgen ze wat HUN willen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Kleintje het volgende:
waarom doen Joost en Natte Lie altijd de bestellingen...
Wat is er zielig dan ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Lekker gezond eten ze dan, een ei per dagquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
30 eieren... = 1 ei per dag pp.... valt mee!
Ja Ingrid komt terug, maar dat weet/wist zij toch niet. Voor haar gevoel is ze de enige twee 'maatjes' die ze daar had kwijtgeraakt en staat ze nu alleen. Das toch zieligquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is er zielig dan ?
Ingrid komt weer terug en Chantal was een heel slechte invloed op haar.
Natte LIe: Ik wil gezond eten en VEEL drank.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Jojogirl het volgende:
Auch, "hun willen"...
Ze hebben het over gezond eten maar hebben volgensmij meer geld aan drank uitgegeven dan aan fruit en groenten.
Is dat zoooo slecht? Als vleesvervanger? ik eet ook wel eens 2 eieren per dag...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lekker gezond eten ze dan, een ei per dag![]()
Het is zielig voor Lieskequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Volgensmij is elke dag een ei wel een beetje veel ja. Bovendien eten zij ook gewoon vlees en gebruiken ze het dus niet als vleesvervanger.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is dat zoooo slecht? Als vleesvervanger? ik eet ook wel eens 2 eieren per dag...
In het begin van BB kon ze met niemand daar levelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja Ingrid komt terug, maar dat weet/wist zij toch niet. Voor haar gevoel is ze de enige twee 'maatjes' die ze daar had kwijtgeraakt en staat ze nu alleen. Das toch zielig![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
MILAGRO... JE HAD GELIJK!!!
Er zit een vogel in de tuin, dat hebben ze nog nooit gezien.
SJa..... chantal is weg dus de vogels durven weer...
Iemand zielig vinden is een heel negatief gevoel naar de betreffende,dan doe je alsof die persoon niet goed voor zichzelf kan zorgen en dan ga je hem of haar heel onvolwassen behandelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, is niet slecht. Als je het kan hebben qua gewicht/postuur dan kan je zoveel eieren eten als je lekker vindt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Bocaj het volgende:
Is dat zoooo slecht? Als vleesvervanger? ik eet ook wel eens 2 eieren per dag...
Ja hoor ...en ik ben sinterklaas.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Bocaj het volgende:
Sneeuwt het bij jullie ook zo? Hier ligt al bijna 10cm sneeuw in't oosten....
Het regent hardquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet slecht. Als je het kan hebben qua gewicht/postuur dan kan je zoveel eieren eten als je lekker vindt.
Weet je wat ik ook zoooo gemeen vond? Dat Rob ten eerste zei Lieske nooit te zullen nomineren (een week geleden!) en dat toen Lieske zei dat ze niemand meer had Rob heel vaderlijk zei dat ze hem nog had en prompt nomineert hij haar!!
Zo, dus jij gelooft mij niet!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ja hoor ...en ik ben sinterklaas.![]()
nope.. gewoon triestig grijs weer, maar geen viezigheid of nattigheid die uit de lucht valtquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Bocaj het volgende:
Het gaat er toch niet om of wij het wel/niet goed voor haar vinden dat ze van chantal af isquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
In het begin van BB kon ze met niemand daar levelen.
Ze levelde dus naar Chantal en Ingrid toe de laatste weken.
Het is erg goed voor haar dat Chantal niet de gelegenheid krijgt om de opvoeding van Lieske te voltooien. Iets waar ze hard mee bezig was. Ik ben bllij voor Lieske dat ze van die heks af is.
Ho ho...was een grapje hoor,maar kom dan ook uit het westen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zo, dus jij gelooft mij niet!(kijk straks het nieuws maar eens!)
dan woon je in het oosten van Nederland, en daar sneeuwt het inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ach ze is er al overheen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om of wij het wel/niet goed voor haar vinden dat ze van chantal af is![]()
Het gaat om haar gevoel, ze voelt/voelde zich (weer) alleen en ja dat vind ik dus zielig.
Maatjes?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja Ingrid komt terug, maar dat weet/wist zij toch niet. Voor haar gevoel is ze de enige twee 'maatjes' die ze daar had kwijtgeraakt en staat ze nu alleen. Das toch zielig![]()
Tafkar hinkelt naar de finale ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mogguh
Rob is gewoon een achterbakse hufter die er voor zorgt dat ik volgende week om deze tijd weer helemaal chagerijnig ben als hij het weer overleeft![]()
Ik geloof je wel. Heb net nu.nl gelezen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
quote:In het oosten van Nederland kan vrijdagmiddag plaatselijk 10 centimeter sneeuw vallen. In het zuidoosten, de Achterhoek en op de Veluwe, lag vanochtend al een laag sneeuw. De flinke najaarsstorm verplaatst zich vanmiddag naar het zuidwestelijk kustgebied, aldus het KNMI vrijdag.
Inderdaad, het gaat erom hoe ze zich NU voelt. Ze zou zich vast beter voelen als ze wist dat Ingrid weer terug zou komen, maar dat weet ze nu eenmaal niet. En ik weet ook wel dat Lieske sterk genoeg is om zich hier doorheen te slaan, maar dat neemt nog steeds niet weg dat Lies zich kut en eenzaam moet voelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:06 schreef Snaptnix het volgende:
Het gaat om haar gevoel, ze voelt/voelde zich (weer) alleen en ja dat vind ik dus zielig.
Ik mag dat wel, waarom zou je alles meteen doen als je het ook uit kan stellenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef Isabeau het volgende:
En typisch dat Roel juist degene is die zijn koffe rnog niet weer heeft uitgepakt. Die jongen is aardslui en als ik zie hoe Nederland stemt dan kan hij zelfs BB nog winnen.
Ja!! Dat viel mij ook op!! Gemeen vond ik dat !!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook zoooo gemeen vond? Dat Rob ten eerste zei Lieske nooit te zullen nomineren (een week geleden!) en dat toen Lieske zei dat ze niemand meer had Rob heel vaderlijk zei dat ze hem nog had en prompt nomineert hij haar!!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik geloof je wel. Heb net nu.nl gelezen...
[..]
Ze lagen ook niet echt lekker bij dit groepje en de groepjes waren de laatste dagen ook wel heel erg afzonderlijk aan het leven.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Valt me echt op dat er geen woord wordt gezegd over Chantal en Ingrid...
Nee, dat moet Ingrid ook vies tegenvallen. Ze wordt alleen gemist door Lieske.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:
uit het oog uit het hartquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Mijn ouders (oostelijke Achterhoek) hadden om een uur of 10 al 10 cm sneeuw. Ik zit hier dus nu hele jaloers te wezen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan woon je in het oosten van Nederland, en daar sneeuwt het inderdaad.
Het is druk op de weg 32 files (281 km file)![]()
![]()
Klopt, maar daarom had ik juist een juichstemming verwacht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze lagen ook niet echt lekker bij dit groepje en de groepjes waren de laatste dagen ook wel heel erg afzonderlijk aan het leven.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef Kleintje het volgende:
Even lekker offtopic een grapje tussendoor...
Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan,haalt diep adem en zegt: "Wat ruikt je haar lekker!"
De volgende dag gebeurt hetzelfde; de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt: "Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!
Dit herhaalt zich een aantal dagen. Na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt: "Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar! Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege sexuele intimidatie!"
Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd: "Maar waarom vind je het erg
dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt? Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:
"Omdat het een lilliputter is!"
Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan,haalt diep adem en zegt: "Wat ruikt je haar lekker!"
De volgende dag gebeurt hetzelfde; de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt: "Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!
Dit herhaalt zich een aantal dagen. Na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt: "Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar! Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege sexuele intimidatie!"
Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd: "Maar waarom vind je het erg
dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt? Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:
--knip--
Dat is ook reden dat ik Rob haat en dat ik hem van alles verwens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet slecht. Als je het kan hebben qua gewicht/postuur dan kan je zoveel eieren eten als je lekker vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |