Je ziet dat Dido aan het veranderen is.... (ze wilde het eerst niet.... ze zit zich nu al weg te cijferen...)quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef farceman het volgende:
Dido is echt wel lief voor Roel; ze gaat nu bier mee drinken zodat er 2 kratjes besteld kunnen worden
Met de uitslag ben ik tevreden dus maak ik me er nu niet druk over.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik.
Ze heeft wat goed te maken... Vorige week heel Roel's voorraad weggespoeld...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef farceman het volgende:
Dido is echt wel lief voor Roel; ze gaat nu bier mee drinken zodat er 2 kratjes besteld kunnen worden
Wat ze ook doet voor Roel is zich druk maken wie er op hem gaat stemmen eerste met Lieske en gisteren heeft ze bijna ruzie tussen roel en joost uit wereld geholpenquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je ziet dat Dido aan het veranderen is.... (ze wilde het eerst niet.... ze zit zich nu al weg te cijferen...)
Is prima hoe meer die twee aan elkaar plakken des te sneller zijn we van ze af.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je ziet dat Dido aan het veranderen is.... (ze wilde het eerst niet.... ze zit zich nu al weg te cijferen...)
Ik geloof dat Dido andere plannen heeft.Ze zei tegen Roel dat ze meer in de groep moesten gaan nu.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is prima hoe meer die twee aan elkaar plakken des te sneller zijn we van ze af.
quote:
Dat zie je verkeerd... ze willen eerst watjes, knoflooksaus en oogcremequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:38 schreef frizti het volgende:
Ik snap dat gesteggel met bestellen iedere week niet.
Zal wel aan mij liggen, maar ik zou eerst het eten uitzoeken dan pas de andere dingen.
Zijn het allemaal alcoholisten ofzo?
Ja. ik geloof direct was Dido zegt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Dido andere plannen heeft.Ze zei tegen Roel dat ze meer in de groep moesten gaan nu.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd... ze willen eerst watjes, knoflooksaus en oogcreme
Ik geloof het ook niet echt hoor,maar ze is er blijkbaar wel mee bezig..quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja. ik geloof direct was Dido zegt.![]()
![]()
![]()
Dido is een zo onzekere kakker(lak) en snel over te halen.
Dat ik niet verwacht dat dit gaat gebeuren.
Ze heeft het al vaker gezegd en toen werden ze alleen maar closer.
De regie is in slaap gesukkeld door deze lamzakken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:42 schreef farceman het volgende:
De Regie wordt trouwens met de dag luier; ze krijgen het niet voor elkaar om met 4 streams 6 mensen die op 2 banken zitten te filmen
Wie niet....quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef frizti het volgende:
[..]
De regie is in slaap gesukkeld door deze lamzakken.
Die gaan op aan allemaal maskertjes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:46 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wie niet....
Het gaat nu al dik een uur over die boodschappen.
Wat gebruiken ze trouwens ontzettend veel eieren.
nee, helaas nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:49 schreef MrObjective het volgende:
Is er helemaal geen stream met Ingrid?
30 eieren... = 1 ei per dag pp.... valt mee!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:46 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wie niet....
Het gaat nu al dik een uur over die boodschappen.
Wat gebruiken ze trouwens ontzettend veel eieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |