Hmmmmm. Ze is idd wel goed in van diequote:Op vrijdag 25 november 2005 11:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
-
Ik denk dat je ingrid enorm onderschat!
Ik zeg ze zegt er helemaal niets over!
Zucht....quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:54 schreef rickfcdb1 het volgende:
Denken julie nu serieus dat Ingrid werkelijk eerste stond?
Dido of Lieske was denk ik eerste of misschien Roel maar Ingrid zeker niet. Dido en Roel gaan de volgende uitzending gescheiden worden dus hummie wil nog 1 week romantiek en ergernissen aan het verliefde stel op tv en dan is het over en sluiten.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:07 schreef essie05 het volgende:
Bedenk me net dat Ingrid zaterdag wel terug zal komen,omdat de bewoners tot die tijd niet in de tuin mogen komen omdat BB het risico niet wil lopen dat er over het hek geschreeuwd gaat worden.
En ik hoop zo dat Ingrid nu zo beresterk weer terug komt in het huis.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.
Het zou jammer zijn als de missie van Ingrid verraden wordt
We hebben het wel over Ingrid hequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:11 schreef essie05 het volgende:
[..]
En ik hoop zo dat Ingrid nu zo beresterk weer terug komt in het huis.
Ik weiger dat te geloven..sorry hoop misschien teveel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben het wel over Ingrid he
Die laat zich toch in 5 minuten weer omlullen door Rob, wat ze ook te zien gaat krijgen in dat tuinhuisje
Ik hoop het ook niet maar het is al eerder zo gebeurt. Alleen de laatste weken trok ze definitief naar Chantal.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik weiger dat te geloven..sorry hoop misschien teveel.
Dan hoop ik dat BB weer even buiten het boekje gaat en Ingrid even 1 en anderuitlegt i.p.v Rob.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Ingrid echt iemand is die het nodig heeft dat iemand haar uitlegt hoe alles zit.
En Lieske springt dan een gat in de lucht!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:19 schreef riri het volgende:
Ik denk dat ze blij zijn als ze terugkomt,Rob vond het niet leuk dat Ingrid gisteren wegging
Dan wordt het vdh voor de bewoners...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:24 schreef Kleintje het volgende:
Oke, ze zijn nu de bestellingen aan het doen. Maar ze gaan natuurlijk uit van minder bewoners. Dus.. als Ingrid straks terugkomt, dan is er geen vreten voor haar...
Zal BB wel meer leveren.Ze krijgen toch vaak s'middags laat de boodschappen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:24 schreef Kleintje het volgende:
Oke, ze zijn nu de bestellingen aan het doen. Maar ze gaan natuurlijk uit van minder bewoners. Dus.. als Ingrid straks terugkomt, dan is er geen vreten voor haar...
Daar houdt BB vast wel rekening mee. Zo achterlijk is Hummie nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:24 schreef Kleintje het volgende:
Rob geilt een beetje op Ingrid, maar ingrid niet op Rob.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:19 schreef riri het volgende:
Ik denk dat ze blij zijn als ze terugkomt,Rob vond het niet leuk dat Ingrid gisteren wegging
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:54 schreef rickfcdb1 het volgende:
Denken julie nu serieus dat Ingrid werkelijk eerste stond?
Dido of Lieske was denk ik eerste of misschien Roel maar Ingrid zeker niet.
Dat blauwtje heeft-ie afgelopen week al een paar keer gelopen. Maar z'n ego zat in de weg, dus hij zag het zelf niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob geilt een beetje op Ingrid, maar ingrid niet op Rob.
Het zou leuk zijn als rob een blauwtje loopt
Je ziet dat Dido aan het veranderen is.... (ze wilde het eerst niet.... ze zit zich nu al weg te cijferen...)quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef farceman het volgende:
Dido is echt wel lief voor Roel; ze gaat nu bier mee drinken zodat er 2 kratjes besteld kunnen worden
Met de uitslag ben ik tevreden dus maak ik me er nu niet druk over.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik.
Ze heeft wat goed te maken... Vorige week heel Roel's voorraad weggespoeld...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef farceman het volgende:
Dido is echt wel lief voor Roel; ze gaat nu bier mee drinken zodat er 2 kratjes besteld kunnen worden
Wat ze ook doet voor Roel is zich druk maken wie er op hem gaat stemmen eerste met Lieske en gisteren heeft ze bijna ruzie tussen roel en joost uit wereld geholpenquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je ziet dat Dido aan het veranderen is.... (ze wilde het eerst niet.... ze zit zich nu al weg te cijferen...)
Is prima hoe meer die twee aan elkaar plakken des te sneller zijn we van ze af.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je ziet dat Dido aan het veranderen is.... (ze wilde het eerst niet.... ze zit zich nu al weg te cijferen...)
Ik geloof dat Dido andere plannen heeft.Ze zei tegen Roel dat ze meer in de groep moesten gaan nu.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is prima hoe meer die twee aan elkaar plakken des te sneller zijn we van ze af.
quote:
Dat zie je verkeerd... ze willen eerst watjes, knoflooksaus en oogcremequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:38 schreef frizti het volgende:
Ik snap dat gesteggel met bestellen iedere week niet.
Zal wel aan mij liggen, maar ik zou eerst het eten uitzoeken dan pas de andere dingen.
Zijn het allemaal alcoholisten ofzo?
Ja. ik geloof direct was Dido zegt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Dido andere plannen heeft.Ze zei tegen Roel dat ze meer in de groep moesten gaan nu.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd... ze willen eerst watjes, knoflooksaus en oogcreme
Ik geloof het ook niet echt hoor,maar ze is er blijkbaar wel mee bezig..quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja. ik geloof direct was Dido zegt.![]()
![]()
![]()
Dido is een zo onzekere kakker(lak) en snel over te halen.
Dat ik niet verwacht dat dit gaat gebeuren.
Ze heeft het al vaker gezegd en toen werden ze alleen maar closer.
De regie is in slaap gesukkeld door deze lamzakken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:42 schreef farceman het volgende:
De Regie wordt trouwens met de dag luier; ze krijgen het niet voor elkaar om met 4 streams 6 mensen die op 2 banken zitten te filmen
Wie niet....quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef frizti het volgende:
[..]
De regie is in slaap gesukkeld door deze lamzakken.
Die gaan op aan allemaal maskertjes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:46 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wie niet....
Het gaat nu al dik een uur over die boodschappen.
Wat gebruiken ze trouwens ontzettend veel eieren.
nee, helaas nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:49 schreef MrObjective het volgende:
Is er helemaal geen stream met Ingrid?
30 eieren... = 1 ei per dag pp.... valt mee!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:46 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wie niet....
Het gaat nu al dik een uur over die boodschappen.
Wat gebruiken ze trouwens ontzettend veel eieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |