Mmmm.. als je alles en iedereen op internet en omgevingen mocht geloven, dan was NatteKlier echt stevige het bonkertje, en zou ze _dus_ het huis moeten verlaten..quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:17 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Overigens....
[afbeelding]
Ik vind dit helemaal geen verkeerde uitslag. Denk dat dit best wel goed bij de waarheid kan liggen... Vooral als je de laatste dagen even in ogenschouw gaat nemen....
[..]
Ik heb het idee dat het dit keer weinig tot niet gemanipuleerd is...
Welnee... Naat en Sjaan stonden samen onderaan, alleen had Sjaan net wat minder stemmen. Lijkt me een hele logische uitslag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mmmm.. als je alles en iedereen op internet en omgevingen mocht geloven, dan was NatteKlier echt stevige het bonkertje, en zou ze _dus_ het huis moeten verlaten..
Echt... We have been 'tonnekreek'-ed again.
Goedemorgen allemaalquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:00 schreef Bocaj het volgende:
Nou gooi de haan er maar in... ze zijn toch al wakker!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen!!
Wat een avond zeg!chantal weg!!
Ik vind het alleen heel erg bizar dat Ingrid in dat huisje zit. Die gaat zich kapot vervelen.
Volgens mij gaat ze zich ook geheid verspreken. (misschien gaan ze een weekopdracht doen, dan komt dat vast ter sprake.) Volgens mij wordt je hardstikke gek. Dit is gewoon de isoleercel..
Hoelang zou ze daar moeten zitten? Zaterdag Wat is de lol er eigenlijk van?? Ze hopen dat ze gaan roddelen over Ingrid..
ze zullen het vast niet extreem veel over ingrid hebben.. iig niet op een negatieve manier volgens mij..
wat denken jullie? Afwachten
Ik denk ook niet dat dit veel extra's oplevert.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen!!
Wat een avond zeg!chantal weg!!
Ik vind het alleen heel erg bizar dat Ingrid in dat huisje zit. Die gaat zich kapot vervelen.
Volgens mij gaat ze zich ook geheid verspreken. (misschien gaan ze een weekopdracht doen, dan komt dat vast ter sprake.) Volgens mij wordt je hardstikke gek. Dit is gewoon de isoleercel..
Hoelang zou ze daar moeten zitten? Wat is de lol er eigenlijk van??
ze zullen het vast niet extreem veel over ingrid hebben.. iig niet op een negatieve manier volgens mij..
wat denken jullie?
Jij keert het om: Ingrid stond ineens bovenaan en dat moét wel door BB gemanipuleerd zijn, dús wilde BB blijkbaar Roel en Dido niet uit elkaar hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:09 schreef Sassefras het volgende:
ik vind het zowieso apart dat ingrid ineens bovenaan stond. volgens mij wilde BB roel en dido juist niet uit elkaar hebben...
Amsterdam stinkt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Amsterdam? Ik kan me toch echt wel beroerdere plekken voorstellen.
Ze speculeren waarom ze de tuin niet in mogen en dat het wel eens te maken kan hebben met het weer.Naat dacht zelfs dat er een orkaan kwam en ze daarom zaterdag pas weert in de tuin mogen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:21 schreef Sassefras het volgende:
wat doen ze?
Vind jij Amsterdam écht niet mooi?quote:
Kijken naar het slechte weer! (denk ik)quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:21 schreef Sassefras het volgende:
wat doen ze?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:44 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind het taaltje zo verschrikkelijk.
Ik waardeer juist de insteek van Rotterdam. Dingen als de Red Bull Air Race en Monaco aan de Maas was in Amsterdam nooit van de grond gekomen. In R'dam worden dat soort dingen gewoon'even' geregeld.quote:Alhoewel de mentaliteit van veel Amsterdammers beter is dan van de meeste Rotterdammers!
Laten we maar niet teveel hopen.We hebben al te vaak mee gemaakt dat het dan de andere kant op gaat.Maar hij staat bij mij ook bovenaan het lijstje om te vertrekken hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef regenworm het volgende:
De houte NSBer zit weer met veel praatjes in de kamer.
Ook wat hoop ik dat die vent volgende week vertrekt.
Hij staat bovenaan mijn verlanglijstje van Sinterklaas.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:29 schreef essie05 het volgende:
[..]
Laten we maar niet teveel hopen.We hebben al te vaak mee gemaakt dat het dan de andere kant op gaat.Maar hij staat bij mij ook bovenaan het lijstje om te vertrekken hoor.
Ik zal morgen ook even een briefje in mijn schoen doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij staat bovenaan mijn verlanglijstje van Sinterklaas.
Sinterklaas verwijder Rob uit het huis![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij staat bovenaan mijn verlanglijstje van Sinterklaas.
Sinterklaas verwijder Rob Dido uit het huis![]()
![]()
![]()
Het zal me niet verbazen dat we Lieske en Joost vaker samen zullen gaan zien.quote:
Bocaj zet het op jouw verlanglijstje anders wordt de mijne te lang.quote:
Misschien is het idee erachter wel dat Ingrid (of wie dus ook eerste had geweest) met een fris hoofd het huis zou inlopen. Je gaat het spel namelijk wel weer relativeren en je ziet vanuit onze view hoe de bewoners zijn en doen. Ingrids mening zal iig zeker veranderen als ze het huis vanuit deze kant bekeken heeft. Het spel zal dus zeker nog wel veranderen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:43 schreef milagro het volgende:
Eigenlijk is het heel nutteloos dat Ingrid in dat aparte huis zit en 'stiekem' mee mag kijken.
Zodra ze terug is, weten de bewoners natuurlijk binnen no time zelf uit te vogelen dat ze heeft mee kunnen kijken, zo moeilijk is dat niet te verzinnen immers.
En Ingrid kan wel bij hoog en laag gaan ontkennen, maakt ook niet uit.
Ik denk zelf dat Rob en Roel ms zelfs tijdens haar afwezigheid, al op het idee komen, dat ze ms helemaal niet écht weg is.
En mocht het niet uikomen, dan zal er volgens mij over Ingrid niet echt veel schokkends geroddeld worden.
Het had beter Chantal nog in het BB huis kunnen zijn, en dán Ingrid of Lieske een paar dagen apart.
Ik zal die koppen wel willen zien.Dat word genieten...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:53 schreef sleepy1958 het volgende:
Laat haar aub snel terugkeren.
Ik blijf het een onbegrijpelijke actie vinden van BB! Hoe lang denk je dat Ingrid haar "geheim" verborgen kan houden als ze eenmaal terug is? Zo'n hoge pet heb ik niet van haar op, heur! En wat zal de sanctie zijn als ze onder de druk bezwijkt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien is het idee erachter wel dat Ingrid (of wie dus ook eerste had geweest) met een fris hoofd het huis zou inlopen. Je gaat het spel namelijk wel weer relativeren en je ziet vanuit onze view hoe de bewoners zijn en doen. Ingrids mening zal iig zeker veranderen als ze het huis vanuit deze kant bekeken heeft. Het spel zal dus zeker nog wel veranderen.
Ik vraag me af hoe de bewoners reageren op ingrid die terugkomt. Zullen ze haar verschoppen ( eruit is eruit) niet wetende dat Ingrid 1e is geworden?
Als BB netjes wil handelen zullen ze dat er zeker even bij mogen melden als Ingrid het huis weer ingaat!
-quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:57 schreef demins het volgende:
[..]
Ik blijf het een onbegrijpelijke actie vinden van BB! Hoe lang denk je dat Ingrid haar "geheim" verborgen kan houden als ze eenmaal terug is? Zo'n hoge pet heb ik niet van haar op, heur! En wat zal de sanctie zijn als ze onder de druk bezwijkt?
We kunnen wel gaan poolen over hoe lang het gaat duren voor de zeepbel knapt! Wel graag in minuten! Ik denk zelf dat er geen uur (60 minuten) voor nodig is!
Hmmmmm. Ze is idd wel goed in van diequote:Op vrijdag 25 november 2005 11:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
-
Ik denk dat je ingrid enorm onderschat!
Ik zeg ze zegt er helemaal niets over!
Zucht....quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:54 schreef rickfcdb1 het volgende:
Denken julie nu serieus dat Ingrid werkelijk eerste stond?
Dido of Lieske was denk ik eerste of misschien Roel maar Ingrid zeker niet. Dido en Roel gaan de volgende uitzending gescheiden worden dus hummie wil nog 1 week romantiek en ergernissen aan het verliefde stel op tv en dan is het over en sluiten.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:07 schreef essie05 het volgende:
Bedenk me net dat Ingrid zaterdag wel terug zal komen,omdat de bewoners tot die tijd niet in de tuin mogen komen omdat BB het risico niet wil lopen dat er over het hek geschreeuwd gaat worden.
En ik hoop zo dat Ingrid nu zo beresterk weer terug komt in het huis.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.
Het zou jammer zijn als de missie van Ingrid verraden wordt
We hebben het wel over Ingrid hequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:11 schreef essie05 het volgende:
[..]
En ik hoop zo dat Ingrid nu zo beresterk weer terug komt in het huis.
Ik weiger dat te geloven..sorry hoop misschien teveel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben het wel over Ingrid he
Die laat zich toch in 5 minuten weer omlullen door Rob, wat ze ook te zien gaat krijgen in dat tuinhuisje
Ik hoop het ook niet maar het is al eerder zo gebeurt. Alleen de laatste weken trok ze definitief naar Chantal.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik weiger dat te geloven..sorry hoop misschien teveel.
Dan hoop ik dat BB weer even buiten het boekje gaat en Ingrid even 1 en anderuitlegt i.p.v Rob.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Ingrid echt iemand is die het nodig heeft dat iemand haar uitlegt hoe alles zit.
En Lieske springt dan een gat in de lucht!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:19 schreef riri het volgende:
Ik denk dat ze blij zijn als ze terugkomt,Rob vond het niet leuk dat Ingrid gisteren wegging
Dan wordt het vdh voor de bewoners...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:24 schreef Kleintje het volgende:
Oke, ze zijn nu de bestellingen aan het doen. Maar ze gaan natuurlijk uit van minder bewoners. Dus.. als Ingrid straks terugkomt, dan is er geen vreten voor haar...
Zal BB wel meer leveren.Ze krijgen toch vaak s'middags laat de boodschappen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:24 schreef Kleintje het volgende:
Oke, ze zijn nu de bestellingen aan het doen. Maar ze gaan natuurlijk uit van minder bewoners. Dus.. als Ingrid straks terugkomt, dan is er geen vreten voor haar...
Daar houdt BB vast wel rekening mee. Zo achterlijk is Hummie nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:24 schreef Kleintje het volgende:
Rob geilt een beetje op Ingrid, maar ingrid niet op Rob.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:19 schreef riri het volgende:
Ik denk dat ze blij zijn als ze terugkomt,Rob vond het niet leuk dat Ingrid gisteren wegging
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:54 schreef rickfcdb1 het volgende:
Denken julie nu serieus dat Ingrid werkelijk eerste stond?
Dido of Lieske was denk ik eerste of misschien Roel maar Ingrid zeker niet.
Dat blauwtje heeft-ie afgelopen week al een paar keer gelopen. Maar z'n ego zat in de weg, dus hij zag het zelf niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob geilt een beetje op Ingrid, maar ingrid niet op Rob.
Het zou leuk zijn als rob een blauwtje loopt
Je ziet dat Dido aan het veranderen is.... (ze wilde het eerst niet.... ze zit zich nu al weg te cijferen...)quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef farceman het volgende:
Dido is echt wel lief voor Roel; ze gaat nu bier mee drinken zodat er 2 kratjes besteld kunnen worden
Met de uitslag ben ik tevreden dus maak ik me er nu niet druk over.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik.
Ze heeft wat goed te maken... Vorige week heel Roel's voorraad weggespoeld...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:31 schreef farceman het volgende:
Dido is echt wel lief voor Roel; ze gaat nu bier mee drinken zodat er 2 kratjes besteld kunnen worden
Wat ze ook doet voor Roel is zich druk maken wie er op hem gaat stemmen eerste met Lieske en gisteren heeft ze bijna ruzie tussen roel en joost uit wereld geholpenquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je ziet dat Dido aan het veranderen is.... (ze wilde het eerst niet.... ze zit zich nu al weg te cijferen...)
Is prima hoe meer die twee aan elkaar plakken des te sneller zijn we van ze af.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je ziet dat Dido aan het veranderen is.... (ze wilde het eerst niet.... ze zit zich nu al weg te cijferen...)
Ik geloof dat Dido andere plannen heeft.Ze zei tegen Roel dat ze meer in de groep moesten gaan nu.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is prima hoe meer die twee aan elkaar plakken des te sneller zijn we van ze af.
quote:
Dat zie je verkeerd... ze willen eerst watjes, knoflooksaus en oogcremequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:38 schreef frizti het volgende:
Ik snap dat gesteggel met bestellen iedere week niet.
Zal wel aan mij liggen, maar ik zou eerst het eten uitzoeken dan pas de andere dingen.
Zijn het allemaal alcoholisten ofzo?
Ja. ik geloof direct was Dido zegt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Dido andere plannen heeft.Ze zei tegen Roel dat ze meer in de groep moesten gaan nu.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd... ze willen eerst watjes, knoflooksaus en oogcreme
Ik geloof het ook niet echt hoor,maar ze is er blijkbaar wel mee bezig..quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja. ik geloof direct was Dido zegt.![]()
![]()
![]()
Dido is een zo onzekere kakker(lak) en snel over te halen.
Dat ik niet verwacht dat dit gaat gebeuren.
Ze heeft het al vaker gezegd en toen werden ze alleen maar closer.
De regie is in slaap gesukkeld door deze lamzakken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:42 schreef farceman het volgende:
De Regie wordt trouwens met de dag luier; ze krijgen het niet voor elkaar om met 4 streams 6 mensen die op 2 banken zitten te filmen
Wie niet....quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef frizti het volgende:
[..]
De regie is in slaap gesukkeld door deze lamzakken.
Die gaan op aan allemaal maskertjes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:46 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wie niet....
Het gaat nu al dik een uur over die boodschappen.
Wat gebruiken ze trouwens ontzettend veel eieren.
nee, helaas nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:49 schreef MrObjective het volgende:
Is er helemaal geen stream met Ingrid?
30 eieren... = 1 ei per dag pp.... valt mee!quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:46 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wie niet....
Het gaat nu al dik een uur over die boodschappen.
Wat gebruiken ze trouwens ontzettend veel eieren.
Erg jammer. Had haar gezicht best willen zien bij sommige beelden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |