Mmmm.. als je alles en iedereen op internet en omgevingen mocht geloven, dan was NatteKlier echt stevige het bonkertje, en zou ze _dus_ het huis moeten verlaten..quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:17 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Overigens....
[afbeelding]
Ik vind dit helemaal geen verkeerde uitslag. Denk dat dit best wel goed bij de waarheid kan liggen... Vooral als je de laatste dagen even in ogenschouw gaat nemen....
[..]
Ik heb het idee dat het dit keer weinig tot niet gemanipuleerd is...
Welnee... Naat en Sjaan stonden samen onderaan, alleen had Sjaan net wat minder stemmen. Lijkt me een hele logische uitslag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mmmm.. als je alles en iedereen op internet en omgevingen mocht geloven, dan was NatteKlier echt stevige het bonkertje, en zou ze _dus_ het huis moeten verlaten..
Echt... We have been 'tonnekreek'-ed again.
Goedemorgen allemaalquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:00 schreef Bocaj het volgende:
Nou gooi de haan er maar in... ze zijn toch al wakker!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen!!
Wat een avond zeg!chantal weg!!
Ik vind het alleen heel erg bizar dat Ingrid in dat huisje zit. Die gaat zich kapot vervelen.
Volgens mij gaat ze zich ook geheid verspreken. (misschien gaan ze een weekopdracht doen, dan komt dat vast ter sprake.) Volgens mij wordt je hardstikke gek. Dit is gewoon de isoleercel..
Hoelang zou ze daar moeten zitten? Zaterdag Wat is de lol er eigenlijk van?? Ze hopen dat ze gaan roddelen over Ingrid..
ze zullen het vast niet extreem veel over ingrid hebben.. iig niet op een negatieve manier volgens mij..
wat denken jullie? Afwachten
Ik denk ook niet dat dit veel extra's oplevert.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef Sassefras het volgende:
Goedemorgen!!
Wat een avond zeg!chantal weg!!
Ik vind het alleen heel erg bizar dat Ingrid in dat huisje zit. Die gaat zich kapot vervelen.
Volgens mij gaat ze zich ook geheid verspreken. (misschien gaan ze een weekopdracht doen, dan komt dat vast ter sprake.) Volgens mij wordt je hardstikke gek. Dit is gewoon de isoleercel..
Hoelang zou ze daar moeten zitten? Wat is de lol er eigenlijk van??
ze zullen het vast niet extreem veel over ingrid hebben.. iig niet op een negatieve manier volgens mij..
wat denken jullie?
Jij keert het om: Ingrid stond ineens bovenaan en dat moét wel door BB gemanipuleerd zijn, dús wilde BB blijkbaar Roel en Dido niet uit elkaar hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:09 schreef Sassefras het volgende:
ik vind het zowieso apart dat ingrid ineens bovenaan stond. volgens mij wilde BB roel en dido juist niet uit elkaar hebben...
Amsterdam stinkt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Amsterdam? Ik kan me toch echt wel beroerdere plekken voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |