abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32564299
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Valt me echt op dat er geen woord wordt gezegd over Chantal en Ingrid...
Nee, dat moet Ingrid ook vies tegenvallen. Ze wordt alleen gemist door Lieske.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32564308
Even lekker offtopic een grapje tussendoor...

Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan,haalt diep adem en zegt: "Wat ruikt je haar lekker!"
De volgende dag gebeurt hetzelfde; de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt: "Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!
Dit herhaalt zich een aantal dagen. Na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt: "Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar! Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege sexuele intimidatie!"
Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd: "Maar waarom vind je het erg
dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt? Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:
"Omdat het een lilliputter is!"
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:12:53 #243
65846 Bocaj
47th President.
pi_32564320
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Valt me echt op dat er geen woord wordt gezegd over Chantal en Ingrid...
uit het oog uit het hart
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:13:00 #244
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32564323
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:08 schreef regenworm het volgende:

[..]

dan woon je in het oosten van Nederland, en daar sneeuwt het inderdaad.

Het is druk op de weg 32 files (281 km file)
Mijn ouders (oostelijke Achterhoek) hadden om een uur of 10 al 10 cm sneeuw. Ik zit hier dus nu hele jaloers te wezen.
pi_32564330
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ze lagen ook niet echt lekker bij dit groepje en de groepjes waren de laatste dagen ook wel heel erg afzonderlijk aan het leven.
Klopt, maar daarom had ik juist een juichstemming verwacht.
En een overvrolijke Dido.... omdat zij immers op Chantal had gestemd. En dankzij haar is ze nu opgezoutuh!
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:13:27 #246
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_32564343
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef Kleintje het volgende:

Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan,haalt diep adem en zegt: "Wat ruikt je haar lekker!"
De volgende dag gebeurt hetzelfde; de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt: "Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!
Dit herhaalt zich een aantal dagen. Na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt: "Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar! Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege sexuele intimidatie!"
Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd: "Maar waarom vind je het erg
dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt? Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:14:30 #247
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32564360
quote:

Hij's leuk
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:14:52 #248
65846 Bocaj
47th President.
pi_32564367
quote:

--knip--
pi_32564373
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, is niet slecht. Als je het kan hebben qua gewicht/postuur dan kan je zoveel eieren eten als je lekker vindt.

Weet je wat ik ook zoooo gemeen vond? Dat Rob ten eerste zei Lieske nooit te zullen nomineren (een week geleden!) en dat toen Lieske zei dat ze niemand meer had Rob heel vaderlijk zei dat ze hem nog had en prompt nomineert hij haar!!
Dat is ook reden dat ik Rob haat en dat ik hem van alles verwens.
Het is een vuile smerige enz enz hondelul
En dat zal nooit meer overgaan.
pi_32564375
quote:

Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32564380
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Inderdaad, het gaat erom hoe ze zich NU voelt. Ze zou zich vast beter voelen als ze wist dat Ingrid weer terug zou komen, maar dat weet ze nu eenmaal niet. En ik weet ook wel dat Lieske sterk genoeg is om zich hier doorheen te slaan, maar dat neemt nog steeds niet weg dat Lies zich kut en eenzaam moet voelen.

En je zal je maar alleen kunnen omringen met een Dido, een Nathalie, een Roel en een Rob
Lieske mag, zoals ze zelf gisteren zei ,dat groepje waar jij zo van walgt, heel graag
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_32564409
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef regenworm het volgende:

[..]

Dat is ook reden dat ik Rob haat en dat ik hem van alles verwens.
Het is een vuile smerige enz enz hondelul
En dat zal nooit meer overgaan.
Ach, volgens mij heeft dat ding van hem nog wel de grote van een mensenlul. Het is zijn been die geamputeerd is, niet zijn lul.
Daarnaast doucht hij zich een stuk vaker als sommige andere oudbewoners.
Dus zo vuil en smerig zal dat ding niet zijn

Maar ja, het is wel een enorme lul!
pi_32564418
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:13 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Mijn ouders (oostelijke Achterhoek) hadden om een uur of 10 al 10 cm sneeuw. Ik zit hier dus nu hele jaloers te wezen.
Ik ook. Ik wil ook sneeuw. Lekker het bos in (als het eerst stopt met waaien dan tenminste )
Voor de sfeer dan maar even.....
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32564429
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef riri het volgende:

Lieske mag, zoals ze zelf gisteren zei ,dat groepje waar jij zo van walgt, heel graag
Helaas is dat niet echt wederzijds.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32564431
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef riri het volgende:

[..]

Nee, Lieske mag iedereen heel graag.
Maar ze had haar favorieten en dat waren Chantal en Ingrid.
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:18:03 #256
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32564441
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:08 schreef frizti het volgende:

[..]

Tafkar hinkelt naar de finale ben ik bang.

ps: goedemiddag
mijn eerste poll

Gaat Rob nu eindelijk weg?
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_32564458
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:17 schreef regenworm het volgende:

[..]

Nee, Lieske mag iedereen heel graag.
Maar ze had haar favorieten en dat waren Chantal en Ingrid.

Liefde maakt blind...
pi_32564460
Willen alle bewoners zich nu aankleden??
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:19:25 #259
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32564475
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:18 schreef essie05 het volgende:
Willen alle bewoners zich nu aankelden??
En Roel meteen weer zeiken ook he....
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:19:32 #260
65846 Bocaj
47th President.
pi_32564482
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Ik ook. Ik wil ook sneeuw. Lekker het bos in (als het eerst stopt met waaien dan tenminste )
Voor de sfeer dan maar even.....
[afbeelding]
Bij mij sneeuwt het... (Alleen nu geen pretje om buiten te zijn...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')