Nee, dat moet Ingrid ook vies tegenvallen. Ze wordt alleen gemist door Lieske.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Valt me echt op dat er geen woord wordt gezegd over Chantal en Ingrid...
uit het oog uit het hartquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Kleintje het volgende:
Valt me echt op dat er geen woord wordt gezegd over Chantal en Ingrid...
Mijn ouders (oostelijke Achterhoek) hadden om een uur of 10 al 10 cm sneeuw. Ik zit hier dus nu hele jaloers te wezen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan woon je in het oosten van Nederland, en daar sneeuwt het inderdaad.
Het is druk op de weg 32 files (281 km file)![]()
![]()
Klopt, maar daarom had ik juist een juichstemming verwacht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:11 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ze lagen ook niet echt lekker bij dit groepje en de groepjes waren de laatste dagen ook wel heel erg afzonderlijk aan het leven.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef Kleintje het volgende:
Even lekker offtopic een grapje tussendoor...
Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan,haalt diep adem en zegt: "Wat ruikt je haar lekker!"
De volgende dag gebeurt hetzelfde; de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt: "Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!
Dit herhaalt zich een aantal dagen. Na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt: "Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar! Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege sexuele intimidatie!"
Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd: "Maar waarom vind je het erg
dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt? Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:
"Omdat het een lilliputter is!"
Een man gaat op een dag naar een collega van het kantoor, gaat heel dicht bij haar staan,haalt diep adem en zegt: "Wat ruikt je haar lekker!"
De volgende dag gebeurt hetzelfde; de man gaat opnieuw heel dicht bij haar staan en zegt: "Mmmm! Wat ruikt je haar toch lekker!
Dit herhaalt zich een aantal dagen. Na een week ontploft de vrouw en gaat zeer ontstemd naar het kantoor van haar baas en zegt: "Dit hou ik niet langer uit, dit is ontoelaatbaar! Ik wil een klacht indienen tegen een collega vanwege sexuele intimidatie!"
Haar baas luistert naar haar verhaal en zegt uiterst verbaasd: "Maar waarom vind je het erg
dat een collega tegen je zegt dat je haar zo lekker ruikt? Waarop de vrouw kwaad tegen hem zegt:
--knip--
Dat is ook reden dat ik Rob haat en dat ik hem van alles verwens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet slecht. Als je het kan hebben qua gewicht/postuur dan kan je zoveel eieren eten als je lekker vindt.
Weet je wat ik ook zoooo gemeen vond? Dat Rob ten eerste zei Lieske nooit te zullen nomineren (een week geleden!) en dat toen Lieske zei dat ze niemand meer had Rob heel vaderlijk zei dat ze hem nog had en prompt nomineert hij haar!!
Lieske mag, zoals ze zelf gisteren zei ,dat groepje waar jij zo van walgt, heel graagquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad, het gaat erom hoe ze zich NU voelt. Ze zou zich vast beter voelen als ze wist dat Ingrid weer terug zou komen, maar dat weet ze nu eenmaal niet. En ik weet ook wel dat Lieske sterk genoeg is om zich hier doorheen te slaan, maar dat neemt nog steeds niet weg dat Lies zich kut en eenzaam moet voelen.
En je zal je maar alleen kunnen omringen met een Dido, een Nathalie, een Roel en een Rob
Ach, volgens mij heeft dat ding van hem nog wel de grote van een mensenlul. Het is zijn been die geamputeerd is, niet zijn lul.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is ook reden dat ik Rob haat en dat ik hem van alles verwens.
Het is een vuile smerige enz enz hondelul
En dat zal nooit meer overgaan.
Ik ook. Ik wil ook sneeuw. Lekker het bos in (als het eerst stopt met waaien dan tenminstequote:Op vrijdag 25 november 2005 13:13 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Mijn ouders (oostelijke Achterhoek) hadden om een uur of 10 al 10 cm sneeuw. Ik zit hier dus nu hele jaloers te wezen.
Helaas is dat niet echt wederzijds.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef riri het volgende:
Lieske mag, zoals ze zelf gisteren zei ,dat groepje waar jij zo van walgt, heel graag
Nee, Lieske mag iedereen heel graag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:15 schreef riri het volgende:
[..]
Lieske mag, zoals ze zelf gisteren zei ,dat groepje waar jij zo van walgt, heel graag
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:08 schreef frizti het volgende:
[..]
Tafkar hinkelt naar de finale ben ik bang.
ps: goedemiddag![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, Lieske mag iedereen heel graag.
Maar ze had haar favorieten en dat waren Chantal en Ingrid.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:18 schreef essie05 het volgende:
Willen alle bewoners zich nu aankelden??![]()
Bij mij sneeuwt het...quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil ook sneeuw. Lekker het bos in (als het eerst stopt met waaien dan tenminste)
Voor de sfeer dan maar even.....
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |