Erg jammer. Had haar gezicht best willen zien bij sommige beelden.quote:
Lieskequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit ook naar saaie bestellingen te luisteren
Hoe is het met Lieske? Ik vind het zo zielig voor Lieske....
Het was allemaal wel erg zielig voor Lieske ja. Zou bijna mee zijn gaan janken met d'r. Vond d'r zoooo zielig toen ze zei dat ze nu niemand meer had.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Dan krijgen ze wat HUN willen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Kleintje het volgende:
waarom doen Joost en Natte Lie altijd de bestellingen...
Wat is er zielig dan ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Lekker gezond eten ze dan, een ei per dagquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
30 eieren... = 1 ei per dag pp.... valt mee!
Ja Ingrid komt terug, maar dat weet/wist zij toch niet. Voor haar gevoel is ze de enige twee 'maatjes' die ze daar had kwijtgeraakt en staat ze nu alleen. Das toch zieligquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is er zielig dan ?
Ingrid komt weer terug en Chantal was een heel slechte invloed op haar.
Natte LIe: Ik wil gezond eten en VEEL drank.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Jojogirl het volgende:
Auch, "hun willen"...
Ze hebben het over gezond eten maar hebben volgensmij meer geld aan drank uitgegeven dan aan fruit en groenten.
Is dat zoooo slecht? Als vleesvervanger? ik eet ook wel eens 2 eieren per dag...quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lekker gezond eten ze dan, een ei per dag![]()
Het is zielig voor Lieskequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Volgensmij is elke dag een ei wel een beetje veel ja. Bovendien eten zij ook gewoon vlees en gebruiken ze het dus niet als vleesvervanger.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is dat zoooo slecht? Als vleesvervanger? ik eet ook wel eens 2 eieren per dag...
In het begin van BB kon ze met niemand daar levelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja Ingrid komt terug, maar dat weet/wist zij toch niet. Voor haar gevoel is ze de enige twee 'maatjes' die ze daar had kwijtgeraakt en staat ze nu alleen. Das toch zielig![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:55 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
MILAGRO... JE HAD GELIJK!!!
Er zit een vogel in de tuin, dat hebben ze nog nooit gezien.
SJa..... chantal is weg dus de vogels durven weer...
Iemand zielig vinden is een heel negatief gevoel naar de betreffende,dan doe je alsof die persoon niet goed voor zichzelf kan zorgen en dan ga je hem of haar heel onvolwassen behandelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, is niet slecht. Als je het kan hebben qua gewicht/postuur dan kan je zoveel eieren eten als je lekker vindt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Bocaj het volgende:
Is dat zoooo slecht? Als vleesvervanger? ik eet ook wel eens 2 eieren per dag...
Ja hoor ...en ik ben sinterklaas.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Bocaj het volgende:
Sneeuwt het bij jullie ook zo? Hier ligt al bijna 10cm sneeuw in't oosten....
Het regent hardquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Bocaj het volgende:
Sneeuwt het bij jullie ook zo? Hier ligt al bijna 10cm sneeuw in't oosten....
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, is niet slecht. Als je het kan hebben qua gewicht/postuur dan kan je zoveel eieren eten als je lekker vindt.
Weet je wat ik ook zoooo gemeen vond? Dat Rob ten eerste zei Lieske nooit te zullen nomineren (een week geleden!) en dat toen Lieske zei dat ze niemand meer had Rob heel vaderlijk zei dat ze hem nog had en prompt nomineert hij haar!!
Zo, dus jij gelooft mij niet!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:03 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ja hoor ...en ik ben sinterklaas.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |