verzin eens een heftige opdracht voor Nathalie danquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:21 schreef Lamon het volgende:
Oh, en volgende week Roel en Dido scheiden kan ook nog wel wat helpen, voor even.
En Nathalie een hele heftige geheime opdracht geven,wordt zij misschien ook iets interessanter, aangezien ze toch niet weg schijnt te gaan.
sorry, ik wist niet of je van plan was er een aan te maken, leek me zo lullig als er niks was.quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:48 schreef F4iTH het volgende:
thanks, was een leuk bijpassend plaatje aan het zoeken. Maar TT leek heel erg op die van jou
Ik ben net terug van een avondje stappen. In de kroeg werd me tot 2 keer toe gevraagd:quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:58 schreef Wup het volgende:
maar jij bent dus blij met wat er gebeurd is vanavond
haha, leukquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:02 schreef F4iTH het volgende:
Ik ben net terug van een avondje stappen. In de kroeg werd me tot 2 keer toe gevraagd:
"Wat sta je nou te glimlachen? Binnenpretje?"
Ik zei "ja" en ging er verder niet op in want de rest was geen BB-kenners. Maar ik heb dus gewoon de hele avond genoten van het idee dat ik van die heks af ben.![]()
Eigenlijk is Roel al vanaf de eerste dag mijn favoriet geweest. Maar ik vind dat hij juist nu mag gaan. Tot nu toe wilde ik hem er niet uit hebben. Hij had nog een relatie "open" staan. Ik gunde bepaalde mensen die pret niet bij zijn vertrek. Maar die relatie is er eindelijk van gekomen en is nu op z'n hoogtepunt. Bovendien zijn die bepaalde mensen waar ik het eerder over had al eruit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:12 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, leuk
ik had liever Roel zien vertekken omdat iedereen elkaar daar nu weer helemaal lief vindt
gelukkig komt er nu eindelijk de langverwachte vaart in met wekelijkse exits
BB moet maar voor onderlinge valsheid gaan zorgen nu Chantal niet meer kan stoken:)
Roel is eigenlijk degene die ik het geld het meest misgun, ik hoop nog steeds dat hij zijn rookgeld ook nog kwijtraakt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:22 schreef F4iTH het volgende:
Eigenlijk is Roel al vanaf de eerste dag mijn favoriet geweest. Maar ik vind dat hij juist nu mag gaan. Tot nu toe wilde ik hem er niet uit hebben. Hij had nog een relatie "open" staan. Ik gunde bepaalde mensen die pret niet bij zijn vertrek. Maar die relatie is er eindelijk van gekomen en is nu op z'n hoogtepunt. Bovendien zijn die bepaalde mensen waar ik het eerder over had al eruit.
Nu mag ie van mij best vertrekken. Zoals ie zelf al zei vandaag: Het gaat hem niet zozeer meer om de geldprijs, hij heeft de hoofdprijs (Dido) al binnen.
dan hou je een aantal mensen over die ik er het liefst uit wil: Roel & Joostquote:Wie er nu moet vertrekken? Maakt me eigenlijk geen moer meer uit want degenen die ik niet mocht (Chantal, Tanja en Menno) zijn al weg. Als ik zou moeten kiezen, dan Lieske, Nathalie en Ingrid als eerst eruit.
dag dagquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:38 schreef F4iTH het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje op zoeken.
Nog eventjes wat nazorg...
Trusten Wup!![]()
dat rookgeld heeft hij terug gehadquote:Op vrijdag 25 november 2005 05:48 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel is eigenlijk degene die ik het geld het meest misgun, ik hoop nog steeds dat hij zijn rookgeld ook nog kwijtraakt.
de anderen lijken me minder geldbelust, of weten dat beter te verbergen
[..]
mijn finale: Lieske, Ingrid of Dido [afhankelijk van hoe het zich verder ontwikkeld], Rob
quote:
Mogguhquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:56 schreef ReneMid het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb me dat altijd afgevraagd. Of ze nu werkelijk geloofde dat ze degene was die altijd alles eerlijk en open speelde. Maar ze beweerde dit nu ook na haar exit dus ? Dan is ze nog erger dan ik dacht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:53 schreef Kleintje het volgende:
Dan heb je een leuke exit gemist.
Chantal noemde zichzelf het toppunt van eerlijkheid
Joost heeft even met Lieske gepraat, nath ook maar druipte de gluiperigheid vanafquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:41 schreef Kleintje het volgende:
Bijgelezen, weinig boeiends gebeurd dus. Niemand die over de exit aan het lullen was, niemand die Lieske helemaal onder zijn/haar hoede nam.
En duidelijk dus nog geen beelden van Ingrid.
Wel jammer dat Chantal weg is. Had wel willen zien hoe Ingrid zou reageren op het constante gelul van Chantal. Had het nu leuker gevonden als Dido of Roel in dat huisje had gezeten.
Ik had het echt niet verwacht en dan Ingrid ook nog in dat huisje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:55 schreef Kleintje het volgende:
Daar viel niet van bij te komen hoor rooie.
Toen ik in bed lag zag ik constantdeze poppetjes voor me, met allerlei kleuren pompoms.
Oppleuren met dat wijf!
Misschien is het zo maar ze sprak wel met haar hart.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:59 schreef Kleintje het volgende:
Sja, Lieske wilde zelf met haar jonge leeftijd met het spelletje meedoen en ze had dit kunnen weten.
Ik vond haar gisteren erg overdreven met haar 'ze moeten NU terugkomen.. *huil*'
Ik woon in vlakbij Aalsmeer. Het lijkt hier nog wel nachtquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:04 schreef Jojogirl het volgende:
Ongelooflijk dat het daar gewoon zonnig is. Hier ziet het er nl. uit alsof de zon pas volgend jaar weer eens tevoorschijn zal komen.
Op stream 4 lijkt het stralend blauw met een laagstaande zon. Of is dat heel erg gezichtsbedrog?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik woon in vlakbij Aalsmeer. Het lijkt hier nog wel nacht![]()
Lieske is verdrietig omdat ze van Sjankwal in Ingrid bevestiging kreeg. Alleen jammer dat Lieske niet door heeft/had dat Jut & Jul haar voor hun karretje spannen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:03 schreef regenworm het volgende:
En haar verdriet begrijp ik ook wel Chantal en Ingrid zijn weg en ze zit nu alleen nog maar met de ergste gluipers opgescheept. (behalve Joost)
Juist....quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:14 schreef pullup het volgende:
Lieske speelt het spelletje best simpel eigenlijk.
Ze vertrouwd voor haar populariteit op twee dingen. Haar tieten en een soort zieligheidsfactor vanwege haar leeftijd. Dit benadrukt ze door af en toe even dramatisch te gaan janken. Dat janken stopt wel snel als ze doorheeft dat ze voor de camera moet verschijnen. Dan weet ze niet hoe snel ze zich weer moet opdoffen om er weer als het lieve schatje uit te zien.
Dat is simpel te verklaren... Hoe meer genomineerden op de bank, hoe kleiner de verschillen. Een uitgesproken favoriet zal je dan nooit hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:17 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind dit helemaal geen verkeerde uitslag. Denk dat dit best wel goed bij de waarheid kan liggen... Vooral als je de laatste dagen even in ogenschouw gaat nemen....
Natte Lie is door Chantal gered van de ondergang. Maar Roel staat ook niet hoog.
Dat is tot nu toe altijd bij iedere exit geweest. De uitslag klopte nooit met de poll... Dat vind ik raar...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:20 schreef Kleintje het volgende:
Klopt... daar ben ik het mee eens. Maar... als je goed kijkt wie onderaan staan en wie favoriet is, dan vind ik het best wel kloppen...
Ja het lijkt me ook een logische uitslag. En ik ben nog steeds blij dat Chantal weg isquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:20 schreef Kleintje het volgende:
Klopt... daar ben ik het mee eens. Maar... als je goed kijkt wie onderaan staan en wie favoriet is, dan vind ik het best wel kloppen...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe altijd bij iedere exit geweest. De uitslag klopte nooit met de poll... Dat vind ik raar...
Hier (Enschede) heeft het "gewoon" gesneeuwd ... helaas is het te warm en is het een drekzooi geworden ...quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:04 schreef Jojogirl het volgende:
Ongelooflijk dat het daar gewoon zonnig is. Hier ziet het er nl. uit alsof de zon pas volgend jaar weer eens tevoorschijn zal komen.
Lekker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:31 schreef Kleintje het volgende:
Wil je er wat lekkers bij Frizti???
Wat heb je zoal in de aanbieding?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:35 schreef Kleintje het volgende:
En wat voor iets heb je in gedachte???
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:46 schreef Kleintje het volgende:
Wil je op nuchtere maag gelijk aan de Indonesische rijsttafel? Heb nog genoeg hoor
Tuurlijk niet...daar zorgt BB wel voor dat het dat niet wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik had het echt niet verwacht en dan Ingrid ook nog in dat huisje.
Ben bang dat het nu knap saai gaat worden met die kleffe zooi.
Ik zie het eigenlijk zo Lieske is de minst ergste van de groep.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:11 schreef Kleintje het volgende:
Pardon Regenworm.... ik weet dat jij een zwak hebt voor Lieske, maar zet die bril eens even af.
Je zegt nu dat ze met de ergste gluipers opgescheept zit, behalve Joost.
Sorry hoor, maar roddelen doet ieder mens. Maar roddelen hoeft niet altijd negatief te zijn. Je kan als je roddelt ook de waarheid spreken en je kan het ook op een normale toon doen.
Lieske heeft de laatste weken bij de ergste gluiperd gezeten. Chantal roddelde aan 1 stuk door op een negatieve manier. Een verschrikkelijke ondertoon, ze denderde gewoon over je heen. Dat heeft ze met Tanja gedaan, met Menno de avond voor zijn exit, met Dido...
Chantal is gewaagd aan Rob, want ze spelen allebei mensen tegen elkaar uit.
En Lieske ging daar gewoon in mee. Net als Joost.
Joost en Lieske zijn de jokers van het geheel. Die worden aan alle kanten ingezet...
Is niet zo waarom heeft ze Dido en Roel al een keer genomineerd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:16 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieske is verdrietig omdat ze van Sjankwal in Ingrid bevestiging kreeg. Alleen jammer dat Lieske niet door heeft/had dat Jut & Jul haar voor hun karretje spannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |