quote:de OpeningsPost
instructies:
- kopieër/plak de tekst in bovenstaande link in de OP;
- verander het topicnummer bij 'vorig deeltje';
- kopieër alle de tekst die je nu hebt;
- post het topic;
- edit de OP gelijk;
- haal alle tekst weg en plak wat je net gekopieërd hebt;
- post opnieuw;
- KLAAR!
quote:Afellay van plan om op nieuw aanbod PSV in te gaan
Voetbal International meldt dat Afellay van plan is om in te gaan op het nieuwe contractaanbod van PSV. Zijn huidige contract loopt tot 2007 en hij zou contractverlenging tot 2010 aangeboden hebben gekregen. Zijn vertrouwenspersoon is o.a. scout voor Manchester United, maar hij vindt het onverstandig als Afellay bij PSv zou vertrekken. 'PSV is een hele goede club en het grote voordeel is dat de trainer vijfhonderd procent vertrouwen in hem heeft. Hij is op dit moment helemaal nog niet toe aan een nieuwe uitdaging. Het zou verstandig zijn als Ibrahim nog zeker drie jaar bij PSV blijft voetballen.'
[14.gif]quote:PSV ook in onderhandeling met Aissati
Volgens Voetbal International is naast Afellay ook Aissati met PSV in gesprek over contractverlenging. Volgens diens vertrouwenspersoon is dat niet meer dan logisch omdat Aissati nu nog voor een aangekleed jeugdcontract speelt. Omdat die situatie nu veranderd is, zal er gesproken worden over het contract dat momenteel net als bij Afellay tot 2007 loopt.
Inderdaad goed om ze nu voor langere tijd vast te leggenquote:
daT Valt dan oP zich nog mee....quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:59 schreef JustJunior het volgende:
Farfán heeft slechts een kneuzing van de enkel. Hij kan waarschijnlijk dit weekend niet spelen, maar zal relatief snel herstellen
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef rubbereend het volgende:
beide benen op de grond?
Nee hoor, wij zijn PSV en wij zijn de beste
Is van Hanegem niks voor jullie? , of Co?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Fred Rutten wordt de nieuwe trainer. De nieuwe TD wordt Stan Valckx.
Maar Hiddink wil structureel bij de Europese top terecht komen en dat is iets wat psv nooit zal worden, Europese top.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef DeTolk het volgende:
't zit even tegen en Hiddink zinspeelt al op een vertrek, terwijl PSV nog steeds kan overwinteren
Je bent in de war met Feyenoord, PSV geef ik wel een goede kans.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Maar Hiddink wil structureel bij de Europese top terecht komen en dat is iets wat psv nooit zal worden, Europese top.
Klopt. Hiddink gaat dus weg en laat een ongelooflijk, niet te vullen gat achter.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Maar Hiddink wil structureel bij de Europese top terecht komen en dat is iets wat psv nooit zal worden, Europese top.
Ach gossiequote:Op vrijdag 25 november 2005 11:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je bent in de war met Feyenoord, PSV geef ik wel een goede kans.
Ben bang van niet....structureel Europese subtop wel, met af en toe een uitschieter naar boven en benedenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je bent in de war met Feyenoord, PSV geef ik wel een goede kans.
zeg het dan ook goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het wel een beetje een NSB-streek van Hiddink.. maargoed hij komt natuurlijk ook uit Tukkerland...
Dat hangt nu ingelijst in de bestuurskamer van PSV.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:33 schreef travelman het volgende:
ik ben op zoek naar een tekst, die ik afgelopen week gelezen heb, maar die ik niet meer vind (vi.nl of volkskrant?).
Het ging erover, dat PSV de laatste 20 jaar betere resultaten heeft gehaald tegen en dan Ajax.
Heeft iemand dat artikel nog ?!?
quote:
ja dat heb ik nog wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:33 schreef travelman het volgende:
ik ben op zoek naar een tekst, die ik afgelopen week gelezen heb, maar die ik niet meer vind (vi.nl of volkskrant?).
Het ging erover, dat PSV de laatste 20 jaar betere resultaten heeft gehaald tegen en dan Ajax.
ligt eraan wie er komtquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Tuurlijk wil Hiddink weg en voor PSV is dat niet verkeerd want na 4 jaar mag er wel een nieuw gezicht voor de groep
Je weet niet wat je zegt als je Hiddink als trainer hebt. Het zou een fikse aderlating zijn, dat zul je ook merken in de transfermogelijkheden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Tuurlijk wil Hiddink weg en voor PSV is dat niet verkeerd want na 4 jaar mag er wel een nieuw gezicht voor de groep
ik zie het in je avatarquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef Spideyman het volgende:
En o ja, het sneeuw komt hier met bakken uit de hemel!
Nederlandse competitie ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:33 schreef travelman het volgende:
Daar staat ie al nauwelijks meerquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef fernando_redondo het volgende:
De enige man die bij PSV nog iets kan laten zien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Verder zie ik in Ron Jans wel iemand die bij PSV zou passen.
Samen met Hiddink en Van Gaal de beste trainer op de Nederlandse velden. Als Hiddink daadwerkelijk vertrekt, zou ik hem graag zien komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
De enige man die bij PSV nog iets kan laten zien.
Net als Maaskant vroeger zeker.. Ik moet 't nog maar eens zien bij een andere club dan Groningen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Samen met Hiddink en Van Gaal de beste trainer op de Nederlandse velden. Als Hiddink daadwerkelijk vertrekt, zou ik hem graag zien komen.
Absoluut mee eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Samen met Hiddink en Van Gaal de beste trainer op de Nederlandse velden. Als Hiddink daadwerkelijk vertrekt, zou ik hem graag zien komen.
Jij hebt het begrepenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef Radegast het volgende:
Gewoon Rutten promoveren tot hoofdcoach, met Eijkelkamp en Cocu als assistenten. Lijkt mij prima.
Het lijkt me logisch dat hij na dit seizoen stopt, hij komt straks in Duitsland weer wereldwijd in de picture te staan met Australie, dus zullen de Europese topploegen wel aan hem gaan trekken...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef Zapper het volgende:
Maareh, is het niet ontzettend voorbarig dat we namen zitten te roepen hier?
Hiddink heeft niet eens gezegd dat ie weggaat
Daarom... allemaal stemmingsmakerij van de media die niets liever zien dan minstens een rel per week. En als die er niet is, gaan ze zelf wel liggen stoken, zo zijn ze dan ook wel weer....quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef Zapper het volgende:
Rutten is perfect voor FC Twente, maar om als grote man bij PSV te staan, zie ik niet zitten.
idd maar de kans is sowieso groot dat hij als veldtrainer vertrekt aan het eind van het seizoen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef Zapper het volgende:
Rutten is perfect voor FC Twente, maar om als grote man bij PSV te staan, zie ik niet zitten.
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef rubbereend het volgende:
Ron Jans heeft 0,0 internationale ervaring, ik zou een beetje ervaring op dat gebied wel een plus vinden
hiddink heeft als assistent die ervaring opgedaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Wat had Hiddink gedaan toen hij PSV in '88 naar de EC1 leidde?
Past niet binnen de PSV-cultuur. Beide mannen niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef JustJunior het volgende:
Ik zou toch liever een echt grote naam willen hebben als PSV vertrekt. Voor minder dan een Ten Cate of Jol doe ik het eigenlijk niet
Hmm, niet echt doordachte uitspraak. Bedenk zelf maar waarom.quote:Denk je dat transfers als Cocu, Carizzo, Ferreyra en Ball waren gelukt als Ron Jans even had gebeld om te vragen of ze zin hadden om naar Eindhoven te komen
Ron Jans. De enige. En ik ben echt niet verliefd op die man, hij past gewoon bij PSV.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:39 schreef cultheld het volgende:
Erwin Koeman? Adrie Koster?
cy·ni·cus (de ~ (m.), -ci)quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Kobiashvili geen optie als linksback volgend seizoen?
Pardon my Turkish, maar wat is een "cynist" ? En ook de term "cynicus" zou in deze niet op z'n plaats zijnquote:
Het is ten eerste maar de vraag of die man z'n riante villa in Catalonie wil inruilen voor een regenachtige ochtend op de Herdgang.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:44 schreef rubbereend het volgende:
waarom past Ten Cate niet in de PSV cultuur? Wat is er bij NAC en Sparta zo heel anders? Ten Cate is juist een man die een team kan bouwen en niet iemand die steeds naar de pers rent (zoals bijvoorbeeld een Beenhakker of een Aad de Mos). En hij kan spelers echt beter maken, wat Hiddink ook doet.
Haha, bestaat dat niet? Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pardon my Turkish, maar wat is een "cynist" ? En ook de term "cynicus" zou in deze niet op z'n plaats zijn![]()
Een sarcast? Een cynicus is iemand die weinig vertrouwen in het goede heeft. Ook wel iemand die afwijzend staat tegenover idealisme of geestdrift. Volgens mij heeft dat weinig met dat Kobiashvili-grapje te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Haha, bestaat dat niet? Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.![]()
Zeker niet omdat ie dan wéér op z'n bek gaat. Zelfs Robert Maaskant zou landskampioen worden met Barcelona.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:49 schreef Radegast het volgende:
Ten Cate is 'hoofdtrainer' van Barcelona, dus die komt niet terug naar Nederland.
Je snapt toch zeker wel dat Kobiashvilii geen realistische optie voor PSV is? MM zal dat ook wel weten denk ik. Vandaar de verwijzing richting cynisme.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een sarcast? Een cynicus is iemand die weinig vertrouwen in het goede heeft. Ook wel iemand die afwijzend staat tegenover idealisme of geestdrift. Volgens mij heeft dat weinig met dat Kobiashvili-grapje te maken.![]()
Kobiashvili is geen topper hoor. Lee bijvoorbeeld is beter.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je snapt toch zeker wel dat Kobiashvilii geen realistische optie voor PSV is? MM zal dat ook wel weten denk ik. Vandaar de verwijzing richting cynisme.
Niet te vergelijken toch? Daarnaast denk ik dat Kobiashvili wel een topper is, op zijn positie welteverstaan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kobiashvili is geen topper hoor. Lee bijvoorbeeld is beter.
Idd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:05 schreef twi het volgende:
Het verschil is natuurlijk dat Kobiashvili al bij een grotere club dan PSV speelt, en Lee ergens uit Korea werd gehaald en bij PSV pas echt goed is geworden.
Ok, dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:05 schreef twi het volgende:
Het verschil is natuurlijk dat Kobiashvili al bij een grotere club dan PSV speelt, en Lee ergens uit Korea werd gehaald en bij PSV pas echt goed is geworden.
Lekker dan, kunnen we dus vanaf nu nog meer aankopen van het niveau Sibon verwachten....quote:25/11/2005 - Is Koné de laatste grote aankoop geweest?
Volgens het Algemeen Dagblad zou Arouna Koné voorlopig de laatste grote aankoop geweest kunnen zijn. PSV heeft over het afgelopen seizoen opnieuw een verlies van bijna tien miljoen euro geleden en daarom moet de begroting van 50 miljoen euro waarschijnlijk worden teruggeschroefd. Volgens de krant verwacht Westerhof dat Koné waarschijnlijk de laatste topaankoop is geweest en dat PSV de komende tijd alleen nog spelers van 1,5 a 2 miljoen euro aan zal kunnen trekken.
Ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
van het niveau Sibon verwachten....![]()
Ik verwacht mijn beste Zapper, dat jij hierin alleen staatquote:
Jij ziet nog geen problemen bij een voorhoede van Hirayama - Sibon - Bruggink.quote:
Wel voor de subtop, niet voor de top 3quote:
Dat is jammer maar waar, hij lijkt niet helemaal met de druk overweg te kunnen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel voor de subtop, niet voor de top 3
dus hij kan weer terug naar ajax?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel voor de subtop, niet voor de top 3
Ik zal er in ieder geval niet rouwig om zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus hij kan weer terug naar ajax?
PSV is deels eigenaar van het stadion de rest wordt afgelost via een hypotheek. Het is dus geen huur maar een aflossing van een hypotheek.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
De achterlijk dure huur van het stadion is de hoofdoorzaak.
Volgens 'de kenners' is PSV jarenlang de gezondste club geweest van Nederland. Waar komen die schulden dan vandaan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was zeker begroot, maar er moeten ook nog heel wat schulden uit het verleden weg worden gewerkt. Met de verkoop van spelers wordt kiet gespeeld, PSV houdt daar weinig aan over.
stadion... min. 11 miljoen per jaarquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens 'de kenners' is PSV jarenlang de gezondste club geweest van Nederland. Waar komen die schulden dan vandaan?
nog teveel voor zo'n ufoquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:14 schreef twi het volgende:
God, wat ben ik blij dat die betonnen kolos niet van ons zelf is en "maar" 6 miljoen per jaar kost
Tja, eigenlijk had ik liever gezien dat Ajax zich voor een redelijk bedrag in de schulden had gestoken om sportief beter te zijn, maar wie verzint het nou om 11 miljoen voor een stadion te moeten betalen>quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stadion... min. 11 miljoen per jaar
lening, maar dan heb je over 7 jaar ook een stadion in eigen beheerquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk had ik liever gezien dat Ajax zich voor een redelijk bedrag in de schulden had gestoken om sportief beter te zijn, maar wie verzint het nou om 11 miljoen voor een stadion te moeten betalen>
7 jaar? 2018 toch?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lening, maar dan heb je over 7 jaar ook een stadion in eigen beheer
Is Van Raaij dan verantwoordelijk voor het kopen van het stadion?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:29 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan nog zo'n applaus geven voor Van Raaij...
quote:26/11/2005 - Westerhof: PSV gaat voor herfinanciering stadion, verkoop geen prioriteit meer
In een uitgebreid interview in De Telegraaf laat PSV voorzitter Westerhof weten dat verkoop van het stadion geen prioriteit meer is. Investeerders zouden wel 115 tot 125 miljoen over hebben voor het stadion, maar huur zou dan wel weer zo'n 11 miljoen euro bedragen. Het zou PSV op korte termijn uit de zorgen brengen, maar de club schiet er structureel niets mee op.
Volgens Westerhof richt de club zich nu op herfinanciering van het stadion, waardoor de aflossing over een langere periode wordt uitgesmeerd. Dat zou de kosten enorm terug moeten brengen. Die noodzaak is hoog want op de huidige manier kan PSV niet verder. "De risico’s zijn gewoon te groot."
quote:26/11/2005 - Westerhof rekent op langer verblijf Hiddink
In een uitgebreid interview met De Telegraaf heeft Westerhof goede hoop op een langer verblijf van Hiddink bij PSV. "Ik heb met Guus gesproken en denk dat hij zich volgend seizoen meer gaat richten op het technisch directeurschap en dat bij beide partijen de intentie bestaat om het in 2007 aflopende contract te verlengen. [.....] Ik ben van mening dat we de omstandigheden hebben geschapen waarin een toptrainer optimaal kan werken. Daarom zou ik het zeer teleurstellend vinden als dat niet tot continuïteit zou leiden voor meerdere jaren."
Dat bericht over Hiddink vind ik toch wel verrassend. Ik denk dat Westerhof weer eens niet goed met Guus gecommuniceerd heeftquote:26/11/2005 - 'Binnenkort groen licht voor komst Pla?'
De Telegraaf meldt dat Hiddink hoopt binnenkort intern het groene licht te krijgen om de interesse voor de Spaanse linksback Pepe Pla (18) van Valencia te concretiseren.
daar kom je voor naar het stadionquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:03 schreef Spideyman het volgende:
Dat worden leuke woordgrapjes als Pla echt komt.
Hopla! hij zit er in!
De verdediging zit aardig dicht geplamuurd!
Hi Ha Hopjespla!
![]()
quote:Het is een uur voor de wedstrijd Ajax-PSV. De Eindhovenaren voeren de competitie aan, de thuisclub staat op de zesde plek. Farfán loopt
de kleedkamer in en ziet allemaal verveelde gezichten.
Wat is er aan de hand?' vraagt hij.
Een gapende Hiddink vertelt dat de PSV-ers eigenlijk helemaal geen zin hebben in weer zo'n nietszeggend potje voetbal tegen dat stelletje
amateurs: ze gaan veel liever met z'n allen eens op stap op het Leidseplein.
Farfán antwoordt dat hij de Ajacieden dan wel alleen in de pan hakt en hij wenst z'n maten veel plezier. Dus zo loopt Farfán zich later alleen warm op de Arenamat, terwijl de rest richting Leidseplein vertrekt. Na een paar biertjes worden de PSV-ers toch wel nieuwsgierig naar de stand en ze vragen de kroegbaas of hij even pagina 818 van teletekst aan wil zetten. Ze beginnen te juichen als
ze het volgende lezen: Ajax 0 - PSV 1
(Farfán, 10)
Na tien minuten staat het al 0 - 1! Hij is bezig Ajax in z'n eentje te verslaan!!!
Vele glazen later is iedereen de wedstrijd al weer vergeten, totdat Jan Vennegoor of Hesselink op de klok kijkt en zegt: 'De wedstrijd moet nu al
afgelopen zijn, laten we even kijken naar de uitslag.'
De barkeeper zet teletekst weer aan en op het scherm verschijnt:
Ajax 1 - PSV 1
(Farfán, 10)
(Pienaar, 90+3)
De PSV-ers kunnen het nauwelijks geloven. Farfán heeft in zijn eentje gelijk gespeeld tegen Ajax! Ze bellen een paar taxi's om hun kameraad zo snel mogelijk te kunnen feliciteren in de Arena.
Ze vinden hem in de kleedkamer, waar hij droevig voor zich uitkijkt.
Als Farfán zijn collega's ziet, wendt hij beschaamd zijn blik af en zegt: 'Sorry jongens, ik heb jullie teleurgesteld.'
'Teleurgesteld? Je hebt in je eentje gelijk gespeeld tegen Ajax! En ze hebben, zoals gebruikelijk, pas in blessuretijd kunnen scoren!'
Nee, echt,' huilt Farfán bijna, 'Ik heb jullie vertrouwen beschaamd.
Ik ben er in de elfde minuut uitgestuurd!'
dat is naar mijn weten al jaren zo. Anders zou de kaartverkoop wel helemaal belachelijk snel gaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:43 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Argh.. ik kom er net achter dat je maar 1 kaartje per clubcard kan halen voor de wedstrijd tegen Fenerbahce... sux, want ik moet er eigenlijk 3 bij elkaar hebben... waarom zouden ze die 1 kaartje per clubcard rule nu ineens bedacht hebben? of zijn er gewoon nog maar zo weinig kaartjes...
PS: sneeuw sucked... vandaag 4 uur en 10 minuten over 150km gedaan
bij de wedstrijd tegen Milan kon ik toch 'gewoon' 3 kaartjes halen met 1 clubcardquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is naar mijn weten al jaren zo. Anders zou de kaartverkoop wel helemaal belachelijk snel gaan
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
bij de wedstrijd tegen Milan kon ik toch 'gewoon' 3 kaartjes halen met 1 clubcard
hmmm... misschien ligt het dan nog aan het aantal nog beschikbare kaartjesquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik niet, echt waar, het was eerst de seizoenkaarthoduers hun eigen plaats, daarna de leden van de supportersdvereniging (toen was het al praktisch uitverkocht) en daarna de PSV clubcardhouders
ieder jaar minstens de dubbel pakken, en de 3 beste spelers verkopen voor 10 Miljoen eachquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:47 schreef Suijk het volgende:
Lees nu dat verhaal over dat verlies, maar wat moeten jullie in godsnaam presteren om winst te maken?
quote:Op zondag 27 november 2005 15:25 schreef Neoktheone het volgende:
Als het zo blijft als nu zijn we koploper af
Terechte overwinning. Had misschien wel meer ingezeten, maar ik ben wel tevreden over het resultaat.quote:Op zondag 27 november 2005 16:55 schreef Neoktheone het volgende:
Dikke overwinning van Feyenoord, maar gelukkig hebben wij ook weer drie puntjes door een mooie 3-0 overwinning
de echte boeren is een ander topic voorquote:Op zondag 27 november 2005 18:14 schreef leolinedance het volgende:
Boeren boeren boeren![]()
![]()
We worden gewoon kampioen![]()
E kloppen die Turken thuis![]()
Ach, deze is toch ook wel leukquote:Op zondag 27 november 2005 18:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de echte boeren is een ander topic voor
Tja, ADO dat op bezoek komt op een koude zondagmiddag is nou eenmaal niet het beste recept voor een bruisend stadion...quote:Op zondag 27 november 2005 21:07 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Verder waren de straalkachels luidruchtiger dan de gehele PSV aanhang, als iemand 2 vakken verderop een boer liet, kon je dat probleemloos horen, wat een grafstemming zeg.
Wil je nou zeggen dat die rode kaart dus eigenlijk het werk van PSV was?quote:Typerend voor de Haagse instelling vond ik v/d Leegte in de 1e helft, die meer inzet toonde dan het hele PSV middenveld in die helft bij elkaar en ook leuke duels uitvocht met die andere ex-Twente man Cullina, Typerend voor de gezapige PSV instelling vond ik het feit dat na de 1-0 niet gezocht werd naar de 2-0 maar veel meer via theater en het bewust opzoeken naar een 2e geel voor een Haagse speler.
Ach, je hebt deels gelijk, sfeer was slecht, eerste uur spel van PSV slecht, ADO zette goed druk.quote:Op zondag 27 november 2005 21:07 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Verhaaltje uit haags oogpunt
Hij doet het ook helemaal niet slecht. Ik denk ook dat maar weinig mensen hadden verwacht dat hij nu een basisplek heeft. Komt natuurlijk ook mede doordat Lee toen nog PSV-er was.quote:Op zondag 27 november 2005 22:15 schreef Zapper het volgende:
Ik vind het toch erg leuk dat Lamey een vaste plaats heeft in het elftal, had waarschijnlijk niemand verwacht aan het begin van het seizoen
Snap ik, maar dit was wel heel erg kansloos qua sfeer. En dan die 'tifo actie'quote:Op zondag 27 november 2005 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, ADO dat op bezoek komt op een koude zondagmiddag is nou eenmaal niet het beste recept voor een bruisend stadion...
Nee want toen was het al 2-0 en Rijaard maakte de overtreding.quote:Wil je nou zeggen dat die rode kaart dus eigenlijk het werk van PSV was?
Mols had veel meer moeten en kunnen halen tegen Alex, die stond voor het eerst op schaatsen, zo leek het, bij elke kapbeweging was ie direct uitgespeeld.quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ach, je hebt deels gelijk, sfeer was slecht, eerste uur spel van PSV slecht, ADO zette goed druk.
Goed raken is een goeie Haagse gewoonte. Gentillequote:Tweede helft was helemaal voor PSV, Farfán toonde zijn grote waarde. Overwinning terecht, dat vallen van PSV'ers vond ik toch meevallen hoor, ze worden een paar keer goed geraakt. Ik vond het 2x geel terecht.
En toch ook wel VoH doordat ie er nog 2 maakt en daarme een redelijke kans-goal ratio overhoudt.quote:Beste mensen:
Lamey
Farfán
Tja, zo gaat dat bij ons nou eenmaal tegen de kleine clubs, zeker op de zondagmiddag...quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Snap ik, maar dit was wel heel erg kansloos qua sfeer. En dan die 'tifo actie'![]()
[..]
Ik vind het hem nog goed doen ook.quote:Op zondag 27 november 2005 22:15 schreef Zapper het volgende:
Ik vind het toch erg leuk dat Lamey een vaste plaats heeft in het elftal, had waarschijnlijk niemand verwacht aan het begin van het seizoen
zondagmiddag is ook geen tijdstip voor een wedstrijdquote:Op zondag 27 november 2005 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat bij ons nou eenmaal tegen de kleine clubs, zeker op de zondagmiddag...
Eens, hij is inmiddels ook een vaste waarde op het middenveld en zal zelf graag willen spelen, maar hij heeft vaak kleine blessures en moet daarom af en toe gespaard en gekoesterd worden. We hebben hem in de toekomst nog nodigquote:Op maandag 28 november 2005 09:25 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV maakt zich wat zorgen over Afellay en waakt ervoor dat z'n blessures niet chronisch worden, omdat hij van blessure in blessure rolt. Ze gaan het wat rustiger aandoen met hem.
PSV doet ook zelf een beetje stom door hem met kleine klachten steeds te laten spelen vind ik.
Afellay moet eens op zijn tanden bijten. Bij elk tikje gaat ie staan hinken...quote:Op maandag 28 november 2005 09:25 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV maakt zich wat zorgen over Afellay en waakt ervoor dat z'n blessures niet chronisch worden, omdat hij van blessure in blessure rolt. Ze gaan het wat rustiger aandoen met hem.
PSV doet ook zelf een beetje stom door hem met kleine klachten steeds te laten spelen vind ik.
Volgens mij nog niet.quote:Op maandag 28 november 2005 09:52 schreef xboxps2 het volgende:
11 december ben benieuwd wat het word..
Hopelijk 3-1... uitverkocht aan psv kant ?
Winnen zie ik ons daar eigenlijk niet doen, ik ben dik tevreden als we daar gewoon niet verliezen.quote:Op maandag 28 november 2005 11:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoop dat we bij Feyenoord winnen.
Kan een schok voor ze zijn.
inderdaad, Feyenoord ligt ons zelden we hebben altijd problemen met zequote:Op maandag 28 november 2005 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Winnen zie ik ons daar eigenlijk niet doen, ik ben dik tevreden als we daar gewoon niet verliezen.
voor hoeveel heb je hem gekocht?quote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Vrijdag kan ik mijn PSV uitshirt afhalen
Overal in de winkel kost die 70 euro.quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je hem gekocht?![]()
Farfán gaat bewijzen dat Greene niet kan verdedigen en Alex stopt Kuijt onder het gras.quote:Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef Cart_man het volgende:
Een punt is realistisch 11 december. Ik ga er echter gewoon van uit dat Feijenoord wint.
Te snel doorgegroeid na lang klein blijven.quote:Op maandag 28 november 2005 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Afellay moet eens op zijn tanden bijten. Bij elk tikje gaat ie staan hinken...
Dat zal de reden dan zijn dat Ajax nooit die toppers binnenhaaltquote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef twi het volgende:
Uiteraard, op die leeftijd wil je niet teveel wedstrijden meer spelen. Dus kies je voor de club die Europees niet overwintert
Het spijt me, ik heb geen resultaten nodig om een grote bek te kunnen hebben. Kom op zeg, waar zie je me voor aan? Successupporter?quote:Op maandag 28 november 2005 21:54 schreef Zapper het volgende:
Twi, wat ben je toch ook een relnicht
Een grote bek is wel het laatste dat een ajax-fan nu mag hebben
Clubliefde heet dat.quote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef twi het volgende:
Uiteraard, op die leeftijd wil je niet teveel wedstrijden meer spelen. Dus kies je voor de club die Europees niet overwintert
Whehe over het algemeen vind ik Riemer een eikel, maar hier kan ik dan wel weer om lachen.quote:De plannen van PSV-voorzitter Westerhof kunnen niet rekenen op de steun van collega-preses Van der Velde.
PSV liet bij monde van voorzitter Rob Westerhof weten te streven naar een andere verdeling van de tv-gelden en in een inkrimping van de Eredivisie. De Eindhovense club wil op die manier meer geld generen, zodat het de eigen financiële huishouding beter op orde kan krijgen.
De openheid over het gat op de begroting van PSV (afgelopen seizoen werd tien miljoen euro verlies geleden) heeft bij collega-preses Riemer van der Velde echter juist vraagtekens opgewekt. De voorzitter van SC Heerenveen, die zich verzet tegen de plannen van Westerhof, vraagt zich in de nieuwe Voetbal International af hoe de licentiecommissie aankijkt tegen de (structurele) tekorten op de PSV-begroting.
vi.nl
Dat kennen ze in Amsterdam alleen bij AFC.quote:
Hehe, niet overwinteren in Europa. Zoiets als verhuizen naar Quatar om daar te ballen omdat je het bij je ouwe club niet meer durft?quote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef twi het volgende:
als je rechts van je naar beneden zwaait dan zal ik terug zwaaienquote:
Tuurlijk niet, dan liep je niet te koop met je clubliefde voor Ajaxquote:Op maandag 28 november 2005 22:07 schreef twi het volgende:
Kom op zeg, waar zie je me voor aan? Successupporter?
Over die Chelsea constructie:quote:Op dinsdag 29 november 2005 04:07 schreef cultheld het volgende:
PSV is geïnteresseerd in Eduardo Correia Piller Filho (Eduardo Ratinho) volgens Steef. Hij is 18 jaar en rechtsback en hij was op z'n 17e al niet weg te denken uit de basis van Corinthians. Volgens Steef is ie alleen haalbaar via een Chelsea-constructie, maar PSV staat daar niet onwelwillend tegenover.
Ik moet toegeven dat we het geld goed zouden kunnen gebruiken... Maar aan de andere kant heb ik er moeite mee dat het van die Rus komt die het voetbal eigenlijk meer verziekt dan goed doet.quote:Abramovitsj verkoopt, CSKA suikeroom kwijt
CSKA Moskou moet het voortaan zonder de steun van oliebedrijf Sibneft doen. De hoofdsponsor van de Russische kampioen én UEFA Cuphouder is door Roman Abramovitsj verkocht aan Gazprom. De nieuwe eigenaar is niet bereid jaarlijks achttien miljoen euro in de club te steken.
CSKA was sinds maart 2004 verzekerd van de financiële steun van Abramovitsj. De eigenaar van Chelsea geldt als een fervent CSKA-fan en deed op die manier wat terug voor zijn club. Mede dankzij zijn financiële injectie was CSKA in staat om tal van exotische sterren uit vooral Brazilië aan te trekken. Met succes.
Gazprom heeft de sponsorovereenkomst, die nog tot eind 2006 zou voortduren, opgezegd. CSKA zegt zich geen zorgen te maken. Er zouden zich al meerdere sponsors hebben gemeld om het gat op te vullen dat Sibneft achterlaat.
Volgens de Spaanse krant Sport zou Abramovitsj, die naast Chelsea ook de Braziliaanse koploper Corinthians steunt, nieuwe projecten op het oog hebben. PSV, Espanyol, Hapoel Tel Aviv en Hibernian zouden kans maken op een bijdrage van de Russische miljardair.
Is er tegenwoordig geen puntenaftrek wanneer je de begroting niet rond krijgt? Ben benieuwd wanneer de KNVB gaat ingrijpenquote:PSV wil steun gemeente
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, dinsdag
Om de slechte financiële positie te verbeteren wil PSV aankloppen bij de gemeente Eindhoven. De landskampioen wil de voor het stadion aangegane leningen herfinancieren en ziet graag dat de gemeente daarvoor garant staat. PSV zou dan onder een gunstigere rente kunnen lenen. ,,Dat zou ons een besparing van vier miljoen euro per jaar opleveren”, aldus preses Rob Westerhof, ,,Eindhoven is de enige gemeente in Nederland die helemaal niks doet voor de betaaldvoetbalclub binnen de gemeentegrenzen, terwijl wij de naamsbekendheid van de stad in heel Europa vergroten.”
onze tekorten worden gedektquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is er tegenwoordig geen puntenaftrek wanneer je de begroting niet rond krijgt? Ben benieuwd wanneer de KNVB gaat ingrijpen
De enige? Volgens mij zijn er wel meer die geen steun van de gemeente krijgen. Verder is dat natuurlijk een kul-argument.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onze tekorten worden gedekt
En er zou misschien eens een gebaar van de gemeente afkunnen, we zijn de enige die nog geen steun van de gemeente hebben gekregen.
wij zijn de enige club in Nederland die de laatste (volgens mij was het 25 jaar) geen steun van de gemeente hebben ontvangen. Ik zal kijken of ik het artikel nog kan vinden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De enige? Volgens mij zijn er wel meer die geen steun van de gemeente krijgen. Verder is dat natuurlijk een kul-argument.
Waarom is dat een kutargument? Een voetbalclub brengt mensen naar een stad en dat is goed voor een stad. Daar mag een gemeente best wat aan bijdragen, als het maar niet de exorbitante bedragen worden zoals Vitesse, Utrecht en NAC (uit t hooffie) de afgelopen jaren kregen om de kop boven water te houden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De enige? Volgens mij zijn er wel meer die geen steun van de gemeente krijgen. Verder is dat natuurlijk een kul-argument.
Ah, dus, jahaa, daar komt ie, als al die andere voetbalclubs van de brug afspringen, gaan jullie ook springen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waarom is dat een kutargument? Een voetbalclub brengt mensen naar een stad en dat is goed voor een stad. Daar mag een gemeente best wat aan bijdragen, als het maar niet de exorbitante bedragen worden zoals Vitesse, Utrecht en NAC (uit t hooffie) de afgelopen jaren kregen om de kop boven water te houden.
even wat nuanceren, wat PSV vraagt is alleen maare garrantstelling, PSV zal de aflossing blijven betalen. Hierdoor zal de rentelast een stuk lager worden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, dus, jahaa, daar komt ie, als al die andere voetbalclubs van de brug afspringen, gaan jullie ook springen?
Vitesse, NAC en Utrecht waren zo goed als failliet. PSV is niet failliet, PSV zou enorm gezond wanneer de salarissen omlaag zouden gaan. Je gaat geen gemeentegeld gebruiken om daarmee de salarissen van spelers te betalen of spelers te kopen. Pure bullshit. Als je zelf kan overleven, wat PSV gewoon zou moeten kunnen, moet je zelf overleven. Zou het triest vinden wanneer daarom alle clubs maar geld gaan vragen.
Lezen. Ik zeg dat PSV geld oplevert voor de gemeente, dat is mijn enige argument. Daarna zeg ik dat het leuk moet blijven. Liever helemaal niet, maar het is toch vreemd dat sommige clubs wel steun krijgen, en anderen niet. Competitievervalsing! Allemaal wel, of allemaal niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, dus, jahaa, daar komt ie, als al die andere voetbalclubs van de brug afspringen, gaan jullie ook springen?
Vitesse, NAC en Utrecht waren zo goed als failliet. PSV is niet failliet, PSV zou enorm gezond wanneer de salarissen omlaag zouden gaan. Je gaat geen gemeentegeld gebruiken om daarmee de salarissen van spelers te betalen of spelers te kopen. Pure bullshit. Als je zelf kan overleven, wat PSV gewoon zou moeten kunnen, moet je zelf overleven. Zou het triest vinden wanneer daarom alle clubs maar geld gaan vragen.
Dus je krijgt alleen geld als je failliet dreigt te gaan? Beetje socialistische kijk op het commerciele gedeelte van voetbal. Je moet gewoon geld krijgen naarmate je oplevert.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zeker 10 jaar Ajax fanquote:Op maandag 28 november 2005 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Het spijt me, ik heb geen resultaten nodig om een grote bek te kunnen hebben. Kom op zeg, waar zie je me voor aan? Successupporter?
Spelers salarissen zijn gewoon voor alle clubs een grote post op de begroting. Vitesse, Nac en Utrecht waren ook niet zo goed als failliet geweest als er niet jarenlang (te) hoge spelerssalarissen betaald waren (en spelers gekocht waren). Met een conservatiever beleid ten aanzien van salarissen (en het kopen van spelers) was daar ook prima te overleven. Jouw verhaal is dus pure bullshit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Türkiyemspor, Blauw-Wit, DWV ook hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 22:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat kennen ze in Amsterdam alleen bij AFC.
Wat is er nou collectors item aan een rood of wit vlakquote:Bijzondere sfeeractie in het Philips Stadion
30 november 2005 12:30
In het Philips Stadion wordt aanstaande dinsdag voorafgaand aan de wedstrijd PSV-Fenerbahçe een bijzondere sfeeractie gehouden. Het programmaboekje PSV Flits is namelijk voor één keer uitvouwbaar.
© Pics United - Tegen Fenerbahçe wordt een bijzondere sfeeractie gehouden.
Collectors item
PSV heeft de sfeeractie bedacht om het team op deze cruciale Europese avond massaal te steunen vanaf de tribunes. De PSV Flits van dinsdag heeft alle artikelen en informatie aan de ene zijde, terwijl aan de andere kant één groot rood of wit vlak staat. Zodra de spelers het veld opkomen, is het de bedoeling dat iedereen zijn uitgevouwen PSV Flits omhoog in de lucht houdt. Alle tribunes - en alles wijst erop dat het stadion tot de laatste stoel uitverkocht zal zijn - zullen dan bedekt worden met rode en witte vlakken. Het verzoek is om dit zo te houden tot na de hymne van de UEFA Champions League. Zo levert het ook voor televisie een geweldig gezicht op, iets wat nog nooit eerder is gedaan in een uitverkocht Philips Stadion. En: met deze PSV Flits hebben alle aanwezigen een leuk collectors item in handen.
Laat zien dat we samen als één man achter PSV staan!
shhhhhhhttttt.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:42 schreef ErikT het volgende:
Van PSV.nl"
[..]
Wat is er nou collectors item aan een rood of wit vlak
een paar rode en witten en dan thuis op de bank alles nog een keer overdoen?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:05 schreef ASSpirine het volgende:
tof, ik ga een paar flitsen meenemen deze keer
Over kut argumenten gesprokenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
ik ga de psv logo makenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een paar rode en witten en dan thuis op de bank alles nog een keer overdoen?
Hij zit niet in een fijn land. Dat is z'n probleem denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef Edenoniphobic het volgende:
Guus nog steeds vaagjes over het volgend seizoen. Al spreekt ie zich diplomatiek uit dat ie bij een fijne club zit en in principe zijn contract wil uitdienen.
Maar dus niet expliciet gezegd dat ie zeker blijft.
Direct verkopen. Kan me ook niet voorstellen dat ze dit aanbod laten lopen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:07 schreef Joenes het volgende:
Robert zou weer in de belangstelling staan van Atlas, zijn oude club. Atlas zou 2,5 miljoen overhebben voor Robert. Goede deal of kan PSV nog maar beter Robert even vasthouden?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:32 schreef DeTolk het volgende:
Vonlanthen zit toch in Italie?
Zo geweldig doet hij het niet bij NAKquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:27 schreef ErikT het volgende:
Robert mag weg. Vonlanthen moet terug!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
of fuk, NAC natuurlijk
Damn wat erg.
NAK is ook niet echt een club waar je beter wordt. Hij had beter naar het RKC van Koster kunnen gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:41 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Zo geweldig doet hij het niet bij NAK
Zolang Pierre de Dictator bepaalt dat zelfs een dokus als Sikora moet spelen, is er geen eer te behalen voor Vonlanthen. Pierre duldt alleen vriendjes.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:41 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Zo geweldig doet hij het niet bij NAK
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zolang Pierre de Dictator bepaalt dat zelfs een dokus als Sikora moet spelen, is er geen eer te behalen voor Vonlanthen. Pierre duldt alleen vriendjes.
Dan ben ik benieuwd wanneer hij het gaat laten zien...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:17 schreef ErikT het volgende:
Terug halen die boy. Hij is echt wel goed.
Je vergeet Koné als hij niet eens wat gaat doen met het talent wat hij overduidelijk wel heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
met Vonlanthen, Sibon en Robert hebben we denk ik spitsen die in de aanbieding mogen aan het eind van het seizoen.
Kone is officieel toch nog gehuurd?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je vergeet Koné als hij niet eens wat gaat doen met het talent wat hij overduidelijk wel heeft.
naar mijn weten wel, die optie is volgens mij nog niet gelicht. Als dat gebeurt zal men daar neem ik wel flink wat rugbaarheid aan geven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
Kone is officieel toch nog gehuurd?
Dat ie al verkocht zou zijn aan ons zijn toch slechts geruchten?
En bij Lecce lag het aan de coach en bij PSV aan de grasmat?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zolang Pierre de Dictator bepaalt dat zelfs een dokus als Sikora moet spelen, is er geen eer te behalen voor Vonlanthen. Pierre duldt alleen vriendjes.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:34 schreef WooZ het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe ballpen voor Michael Ball.
Ballack naar PSV zou een regelrechte stunt zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ballack zou een goede aankoop zijn.
Die zoekt een Europese topclub
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
De waarheid is: niemand van ons weet hoe die constructie in elkaar zit... Hij is dit seizoen weliswaar officieel huurling, maar misschien ligt er al een glasharde afspraak dat hij aan het eind van het seizoen door PSV gekocht wordt. Hoe een en ander juridisch in elkaar steekt moet je niet aan mij vragen, ik ben benieuwd of de heren het zelf weten. Hoe vager en zeldzamer de constructie, hoe meer kans dat er ergens een gaatje gevonden kan worden, een van de redenen dat ik tegen al die wazige constructies en clausules ben...quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
Kone is officieel toch nog gehuurd?
Dat ie al verkocht zou zijn aan ons zijn toch slechts geruchten?
Doe er maar 200 danquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef Cart_man het volgende:
Voor 30 euro kan ik een kaart voor je regelen in een Feijenoordvak
Precies, Robert zal ik echt niet missen, zeker niet na de wedstrijd tegen Schalke (weglopen van de bal ipv er naar toe gaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Vonlanthen is wel de speler met de meeste dreiging bij NAC. Zou het zeker niet minder doen bij PSV dan Robert.
quote:"Het is goed dat-ie veel speelt. Hij krijgt ervaring en vergroot zijn inzicht, maar ik neem rustig de tijd voor zijn ontwikkeling. Hij is net 20 jaar. Maar morgen mag hij rustig een snipperdag nemen van mij", zei Hiddink met een knipoog
Voor de verandering ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Vonlanthen is wel de speler met de meeste dreiging bij NAC. Zou het zeker niet minder doen bij PSV dan Robert.
quote:"Wanneer een speler als Pierre terugkeert naar Nederland, wordt hij onder een vergrootglas gelegd. De kleinste dingen worden uitvergroot. Vonlanthen scoort tegen AZ op aangeven van Pierre, ze lopen allebei juichend een andere kant op en meteen wordt er gesuggereerd dat er ruzie is. Wat móet ik daar nou mee? Pierre is juist heel veel met Vonlanthen bezig. Johan heeft in balbezit gigantisch veel talent, bij balverlies kan het beter. Daar werken we aan. Soms gaat dat rustig, soms met harde woorden. Mág dat misschien? Mensen moeten zich pas zorgen gaan maken als Pierre zich niet druk meer maakt om Vonlanthen. Want dan heeft hij het opgegeven."
Dat lukt me ook wel. Maar dat lijkt me niet zo'n goed plan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef Cart_man het volgende:
Voor 30 euro kan ik een kaart voor je regelen in een Feijenoordvak
Ze hadden het al gereserveerd, dus die kosten zitten bij de schulden. Desalniettemin een opmerkzame actie. Klagen over te weinig geld en dan even 9 miljoen op de rekening van Roda storten...quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:01 schreef methodmich het volgende:
Hoe komen ze aan dat geld, met zo veel schulden?
Tsja...quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Koné officieel PSV'er nu (ongetwijfeld al vermeld hier ergens)
9 miljoen is genoeg geld voor Koné, te veel imho!
Ongeveer 7 miljoen teveel imo...quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Koné officieel PSV'er nu (ongetwijfeld al vermeld hier ergens)
9 miljoen is genoeg geld voor Koné, te veel imho!
quote:3/12/2005 - Lee Nguyen claimt interesse van PSV
Volgens Lee Nguyen zouden zowel PSV als de MLS, de Amerikaanse voetbalcompetitie die alle profspelers onder contract heeft, interesse hebben getoond in hem. De aanvallende middenvelder/aanvaller was op het WK onder 20 afgelopen zomer de enige speler die nog op High School zat. In de Indiana Daily Student meldt de speler dat nu het moment is aangebroken dat hij profspeler wil worden.
Heeft die relnicht ook weer wat te meldenquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:01 schreef methodmich het volgende:
Hoe komen ze aan dat geld, met zo veel schulden?
10 miljoen in totaal.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
9 miljoen vind ik meevallen trouwens, Ajax moest meer betalen destijds. Bovendien had hij toen een slecht hart en was ie al 25, als je de medische staf moet geloven.
Exceptioneel talent.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
9 miljoen vind ik meevallen trouwens, Ajax moest meer betalen destijds. Bovendien had hij toen een slecht hart en was ie al 25, als je de medische staf moet geloven.
Eerder voor een Drogba-achtig bedrag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Exceptioneel talent.
Als hij z'n kop erbij houdt, gaat hij straks voor dubbel zoveel geld naar Chelsea.
Ik schat Kone zeker hoger in, in potentie gezien. Nu is het een kwestie van waar maken. Ik dacht dat deze jongen z'n zaakjes tussen de oren wel goed geregeld had, dus ik zie dat wel goedkomen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerder voor een Drogba-achtig bedrag.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een trieste schwalbe van farfan, vies mannetje
Hij werd idd geraakt. Hij deed ook geen moeite om overeind te blijven, maar een schwalbe was het zeker niet. Er was contact.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vond t geen schwalbe. Die verdediger doet zn poot omhoog. En anders kan hij vrij uithalen.
Heerlijke goalquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:29 schreef the_legend_killer het volgende:
maar die goal ! wereldklasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |