Dan ben ik benieuwd wanneer hij het gaat laten zien...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:17 schreef ErikT het volgende:
Terug halen die boy. Hij is echt wel goed.
Je vergeet Koné als hij niet eens wat gaat doen met het talent wat hij overduidelijk wel heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
met Vonlanthen, Sibon en Robert hebben we denk ik spitsen die in de aanbieding mogen aan het eind van het seizoen.
Kone is officieel toch nog gehuurd?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je vergeet Koné als hij niet eens wat gaat doen met het talent wat hij overduidelijk wel heeft.
naar mijn weten wel, die optie is volgens mij nog niet gelicht. Als dat gebeurt zal men daar neem ik wel flink wat rugbaarheid aan geven.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
Kone is officieel toch nog gehuurd?
Dat ie al verkocht zou zijn aan ons zijn toch slechts geruchten?
En bij Lecce lag het aan de coach en bij PSV aan de grasmat?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zolang Pierre de Dictator bepaalt dat zelfs een dokus als Sikora moet spelen, is er geen eer te behalen voor Vonlanthen. Pierre duldt alleen vriendjes.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:34 schreef WooZ het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe ballpen voor Michael Ball.
Ballack naar PSV zou een regelrechte stunt zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ballack zou een goede aankoop zijn.
Die zoekt een Europese topclub
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
De waarheid is: niemand van ons weet hoe die constructie in elkaar zit... Hij is dit seizoen weliswaar officieel huurling, maar misschien ligt er al een glasharde afspraak dat hij aan het eind van het seizoen door PSV gekocht wordt. Hoe een en ander juridisch in elkaar steekt moet je niet aan mij vragen, ik ben benieuwd of de heren het zelf weten. Hoe vager en zeldzamer de constructie, hoe meer kans dat er ergens een gaatje gevonden kan worden, een van de redenen dat ik tegen al die wazige constructies en clausules ben...quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
Kone is officieel toch nog gehuurd?
Dat ie al verkocht zou zijn aan ons zijn toch slechts geruchten?
Doe er maar 200 danquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef Cart_man het volgende:
Voor 30 euro kan ik een kaart voor je regelen in een Feijenoordvak
Precies, Robert zal ik echt niet missen, zeker niet na de wedstrijd tegen Schalke (weglopen van de bal ipv er naar toe gaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Vonlanthen is wel de speler met de meeste dreiging bij NAC. Zou het zeker niet minder doen bij PSV dan Robert.
quote:"Het is goed dat-ie veel speelt. Hij krijgt ervaring en vergroot zijn inzicht, maar ik neem rustig de tijd voor zijn ontwikkeling. Hij is net 20 jaar. Maar morgen mag hij rustig een snipperdag nemen van mij", zei Hiddink met een knipoog
Voor de verandering ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Vonlanthen is wel de speler met de meeste dreiging bij NAC. Zou het zeker niet minder doen bij PSV dan Robert.
quote:"Wanneer een speler als Pierre terugkeert naar Nederland, wordt hij onder een vergrootglas gelegd. De kleinste dingen worden uitvergroot. Vonlanthen scoort tegen AZ op aangeven van Pierre, ze lopen allebei juichend een andere kant op en meteen wordt er gesuggereerd dat er ruzie is. Wat móet ik daar nou mee? Pierre is juist heel veel met Vonlanthen bezig. Johan heeft in balbezit gigantisch veel talent, bij balverlies kan het beter. Daar werken we aan. Soms gaat dat rustig, soms met harde woorden. Mág dat misschien? Mensen moeten zich pas zorgen gaan maken als Pierre zich niet druk meer maakt om Vonlanthen. Want dan heeft hij het opgegeven."
Dat lukt me ook wel. Maar dat lijkt me niet zo'n goed plan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef Cart_man het volgende:
Voor 30 euro kan ik een kaart voor je regelen in een Feijenoordvak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |