abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32755964
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:17 schreef ErikT het volgende:
Terug halen die boy. Hij is echt wel goed.
Dan ben ik benieuwd wanneer hij het gaat laten zien...

Van Koné vind ik bijvoorbeeld ook dat hij het niet goed doet bij PSV momenteel, maar aan die jongen zie je wel dat hij het talent heeft. Vonlanthen heeft me daar nog nooit van kunnen overtuigen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 december 2005 @ 15:20:13 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32756331
met Vonlanthen, Sibon en Robert hebben we denk ik spitsen die in de aanbieding mogen aan het eind van het seizoen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32756513
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
met Vonlanthen, Sibon en Robert hebben we denk ik spitsen die in de aanbieding mogen aan het eind van het seizoen.
Je vergeet Koné als hij niet eens wat gaat doen met het talent wat hij overduidelijk wel heeft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32756588
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je vergeet Koné als hij niet eens wat gaat doen met het talent wat hij overduidelijk wel heeft.
Kone is officieel toch nog gehuurd?

Dat ie al verkocht zou zijn aan ons zijn toch slechts geruchten?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 december 2005 @ 15:32:21 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32756682
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:29 schreef WooZ het volgende:

[..]

naar mijn weten wel, die optie is volgens mij nog niet gelicht. Als dat gebeurt zal men daar neem ik wel flink wat rugbaarheid aan geven.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32756724

Een nieuwe ballpen voor Michael Ball.

pi_32757833
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zolang Pierre de Dictator bepaalt dat zelfs een dokus als Sikora moet spelen, is er geen eer te behalen voor Vonlanthen. Pierre duldt alleen vriendjes.
En bij Lecce lag het aan de coach en bij PSV aan de grasmat?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32757861
Brescia.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32757969
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:34 schreef WooZ het volgende:
[afbeelding]

Een nieuwe ballpen voor Michael Ball.

Ik moest lachen
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_32760089
Ballack zou een goede aankoop zijn.
Die zoekt een Europese topclub
pi_32760123
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ballack naar PSV zou een regelrechte stunt zijn

Dus niet realistisch
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:38:33 #262
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32760129
quote:
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_32760280
quote:
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32760732
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:29 schreef WooZ het volgende:

[..]

De waarheid is: niemand van ons weet hoe die constructie in elkaar zit... Hij is dit seizoen weliswaar officieel huurling, maar misschien ligt er al een glasharde afspraak dat hij aan het eind van het seizoen door PSV gekocht wordt. Hoe een en ander juridisch in elkaar steekt moet je niet aan mij vragen, ik ben benieuwd of de heren het zelf weten. Hoe vager en zeldzamer de constructie, hoe meer kans dat er ergens een gaatje gevonden kan worden, een van de redenen dat ik tegen al die wazige constructies en clausules ben...
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:18:17 #265
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32761060
Zijn ze nou helemaal gek geworden? 35 euro voor Feyenoord - PSV! Kutcombi, ik heb een OV!
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:28:27 #266
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32761279
Voor 30 euro kan ik een kaart voor je regelen in een Feijenoordvak
A.M.A.B
pi_32761691
ja daar zit je op te wachten
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:59:06 #268
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_32761976
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef Cart_man het volgende:
Doe er maar 200 dan
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_32762290
Wat hoor ik nu? PyTh trakteert?
pi_32762365
Ach, Pyth, als je me er ook een geeft waag ik t wel om met mn psv shirt in t Feyenoord vak te gaan zitten, of ben ik dan ten dode opgeschreven?
Ik ben een meisje =)
pi_32762958
Vonlanthen is wel de speler met de meeste dreiging bij NAC. Zou het zeker niet minder doen bij PSV dan Robert.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32763175
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Vonlanthen is wel de speler met de meeste dreiging bij NAC. Zou het zeker niet minder doen bij PSV dan Robert.
Precies, Robert zal ik echt niet missen, zeker niet na de wedstrijd tegen Schalke (weglopen van de bal ipv er naar toe gaan )

Dit zei Guus overigens over Johan (mijn welgemeende excuses als dit vandaag al is gepost)
quote:
"Het is goed dat-ie veel speelt. Hij krijgt ervaring en vergroot zijn inzicht, maar ik neem rustig de tijd voor zijn ontwikkeling. Hij is net 20 jaar. Maar morgen mag hij rustig een snipperdag nemen van mij", zei Hiddink met een knipoog
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_32763432
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Voor de verandering ben ik het met je eens.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32763545
Dat met pierre is ook overtrokken zeg, en hij speelde woensdag ook weer.
quote:
"Wanneer een speler als Pierre terugkeert naar Nederland, wordt hij onder een vergrootglas gelegd. De kleinste dingen worden uitvergroot. Vonlanthen scoort tegen AZ op aangeven van Pierre, ze lopen allebei juichend een andere kant op en meteen wordt er gesuggereerd dat er ruzie is. Wat móet ik daar nou mee? Pierre is juist heel veel met Vonlanthen bezig. Johan heeft in balbezit gigantisch veel talent, bij balverlies kan het beter. Daar werken we aan. Soms gaat dat rustig, soms met harde woorden. Mág dat misschien? Mensen moeten zich pas zorgen gaan maken als Pierre zich niet druk meer maakt om Vonlanthen. Want dan heeft hij het opgegeven."
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 2 december 2005 @ 21:32:24 #275
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32765876
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef Cart_man het volgende:
Dat lukt me ook wel. Maar dat lijkt me niet zo'n goed plan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')