een paar rode en witten en dan thuis op de bank alles nog een keer overdoen?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:05 schreef ASSpirine het volgende:
tof, ik ga een paar flitsen meenemen deze keer
Over kut argumenten gesprokenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, dus, jahaa, daar komt ie, als al die andere voetbalclubs van de brug afspringen, gaan jullie ook springen?
ik ga de psv logo makenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een paar rode en witten en dan thuis op de bank alles nog een keer overdoen?
Hij zit niet in een fijn land. Dat is z'n probleem denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef Edenoniphobic het volgende:
Guus nog steeds vaagjes over het volgend seizoen. Al spreekt ie zich diplomatiek uit dat ie bij een fijne club zit en in principe zijn contract wil uitdienen.
Maar dus niet expliciet gezegd dat ie zeker blijft.
Direct verkopen. Kan me ook niet voorstellen dat ze dit aanbod laten lopen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:07 schreef Joenes het volgende:
Robert zou weer in de belangstelling staan van Atlas, zijn oude club. Atlas zou 2,5 miljoen overhebben voor Robert. Goede deal of kan PSV nog maar beter Robert even vasthouden?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:32 schreef DeTolk het volgende:
Vonlanthen zit toch in Italie?
Zo geweldig doet hij het niet bij NAKquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:27 schreef ErikT het volgende:
Robert mag weg. Vonlanthen moet terug!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
of fuk, NAC natuurlijk
Damn wat erg.
NAK is ook niet echt een club waar je beter wordt. Hij had beter naar het RKC van Koster kunnen gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:41 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Zo geweldig doet hij het niet bij NAK
Zolang Pierre de Dictator bepaalt dat zelfs een dokus als Sikora moet spelen, is er geen eer te behalen voor Vonlanthen. Pierre duldt alleen vriendjes.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:41 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Zo geweldig doet hij het niet bij NAK
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zolang Pierre de Dictator bepaalt dat zelfs een dokus als Sikora moet spelen, is er geen eer te behalen voor Vonlanthen. Pierre duldt alleen vriendjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |