abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:18:36 #31
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32561191
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:11 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Je bent in de war met Feyenoord, PSV geef ik wel een goede kans.
Ben bang van niet....structureel Europese subtop wel, met af en toe een uitschieter naar boven en beneden
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_32561499
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het wel een beetje een NSB-streek van Hiddink.. maargoed hij komt natuurlijk ook uit Tukkerland...
zeg het dan ook goed
het is geen tukkerland, de achterhoek heet zoiets
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:31:05 #33
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_32561540
Ach... NL blijft gewoon een feeder-league voor de grotere EU landen.. Succes kan alleen structureel zijn met een begroting die een factor-x groter is. (en zelfs dan is het niet gegarandeerd)
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:33:00 #34
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_32561598
ik ben op zoek naar een tekst, die ik afgelopen week gelezen heb, maar die ik niet meer vind (vi.nl of volkskrant?).

Het ging erover, dat PSV de laatste 20 jaar betere resultaten heeft gehaald tegen en dan Ajax.

Heeft iemand dat artikel nog ?!?
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:36:30 #35
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32561694
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:33 schreef travelman het volgende:
ik ben op zoek naar een tekst, die ik afgelopen week gelezen heb, maar die ik niet meer vind (vi.nl of volkskrant?).

Het ging erover, dat PSV de laatste 20 jaar betere resultaten heeft gehaald tegen en dan Ajax.

Dat hangt nu ingelijst in de bestuurskamer van PSV.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 november 2005 @ 11:38:21 #36
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32561751
van Hanegem ajb niet zeg. Jol of Ten Cate dat lijken me goede trainers voor PSV, desnoods Neeskens of als het een buitenlander wordt Martin O'Neill.
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:35 schreef DIJK het volgende:

[..]

iets met sarcasme en ironie Dijk.
quote:

ja dat heb ik nog wel.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:14:57 #37
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32562821
Storm in een glas water idd, dat "zinspelen op een vertrek". De hele context van het verhaal wordt buiten beschouwing gelaten en dat ene zinnetje wordt met grote letters in de mediakoppen weergegeven. Neemt niet weg dat Hiddink best wel eens aan het eind van het seizoen kan gaan, maar Hiddink is er de man niet voor om dat te spelen via de media.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:15:37 #38
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_32562841
En o ja, het sneeuw komt hier met bakken uit de hemel!
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_32563119
Tuurlijk wil Hiddink weg en voor PSV is dat niet verkeerd want na 4 jaar mag er wel een nieuw gezicht voor de groep
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 november 2005 @ 12:27:39 #40
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32563139
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Tuurlijk wil Hiddink weg en voor PSV is dat niet verkeerd want na 4 jaar mag er wel een nieuw gezicht voor de groep
ligt eraan wie er komt
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32563165
quote:
Je weet niet wat je zegt als je Hiddink als trainer hebt. Het zou een fikse aderlating zijn, dat zul je ook merken in de transfermogelijkheden.
That's all folks!
pi_32563536
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef Spideyman het volgende:
En o ja, het sneeuw komt hier met bakken uit de hemel!
ik zie het in je avatar
pi_32564745
quote:

Nederlandse competitie ja.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32564838
Ik zie dat mijn uitspraken in het vorige topic nu zelfs tot TT zijn verheven ...

Balen van Farfan, die hebben we zondag nog hard zat nodig. Den Haag zal wel 2x 3 kwartier voor de goal gaan hangen en dan is een handenbindertje als onze Jeferson altijd wel bruikbaar .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32564928
quote:
Daar staat ie al nauwelijks meer ...

Het verlies van Hiddink zou niks meer en minder dan rampzalig zijn voor PSV. Dat hij weg gaat staat voor mij al bijna vast, het wachten is op aanbiedingen van topclubs en dan stopt Guus voorlopig bij PSV. Ik hoop dat hij dan in de toekomst ooit nog eens terugkomt in een andere zwaargewicht functie bij PSV.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32565029
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 11:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Verder zie ik in Ron Jans wel iemand die bij PSV zou passen.
De enige man die bij PSV nog iets kan laten zien.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32567171
Fred Rutten wordt gewoon de nieuwe trainer. En Hiddink mag ooit terug komen als voorzitter om die vervelende Rotterdammer te vervangen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32567404
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

De enige man die bij PSV nog iets kan laten zien.
Samen met Hiddink en Van Gaal de beste trainer op de Nederlandse velden. Als Hiddink daadwerkelijk vertrekt, zou ik hem graag zien komen.
We sure are cute for two ugly people.
pi_32567499
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Samen met Hiddink en Van Gaal de beste trainer op de Nederlandse velden. Als Hiddink daadwerkelijk vertrekt, zou ik hem graag zien komen.
Net als Maaskant vroeger zeker.. Ik moet 't nog maar eens zien bij een andere club dan Groningen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32567513
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Absoluut mee eens.

Altijd al gezegd overigens.
pi_32567550
Gewoon Rutten promoveren tot hoofdcoach, met Eijkelkamp en Cocu als assistenten. Lijkt mij prima.
pi_32567609
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef Radegast het volgende:
Gewoon Rutten promoveren tot hoofdcoach, met Eijkelkamp en Cocu als assistenten. Lijkt mij prima.
Jij hebt het begrepen
pi_32567785
Heb je Rutten wel eens in een interview gehoord?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 november 2005 @ 15:08:55 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32567845
ik weet niet, ik zie Rutten niet als hoofdcoach, daarvoor mist hij charisma.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:15:25 #55
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_32568054
Rutten is perfect voor FC Twente, maar om als grote man bij PSV te staan, zie ik niet zitten.

Maareh, is het niet ontzettend voorbarig dat we namen zitten te roepen hier?
Hiddink heeft niet eens gezegd dat ie weggaat
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_32568139
Real Madrid, AC Milan, Internazionale, Atlético Madrid, Manchester United, Arsenal en Valencia zullen hem een zeer lucratieve aanbieding doen en hem de mogelijkheid bieden om met een wereldselectie aan de slag te gaan en jij denkt dat ie nog ff op de Herdgang blijft?
pi_32568160
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef Zapper het volgende:

Het lijkt me logisch dat hij na dit seizoen stopt, hij komt straks in Duitsland weer wereldwijd in de picture te staan met Australie, dus zullen de Europese topploegen wel aan hem gaan trekken...
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:19:06 #58
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_32568172
quote:
Rutten is perfect voor FC Twente, maar om als grote man bij PSV te staan, zie ik niet zitten.

Daarom... allemaal stemmingsmakerij van de media die niets liever zien dan minstens een rel per week. En als die er niet is, gaan ze zelf wel liggen stoken, zo zijn ze dan ook wel weer....
Sinds de Kalou-affaire neem ik alle berichten met een korreltje zout.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 november 2005 @ 15:25:07 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32568352
quote:

idd maar de kans is sowieso groot dat hij als veldtrainer vertrekt aan het eind van het seizoen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_32568452
Ron Jans is een leider, een persoonlijkheid, een voetbaldier, een intelligent en welbespraakt man, een provinciaal, een realist.
Ik zie Ron Jans graag de nieuwe hoofdtrainer van PSV worden, omdat deze (gevoelsmatig) goed bij elkaar passen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')