Ben bang van niet....structureel Europese subtop wel, met af en toe een uitschieter naar boven en benedenquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je bent in de war met Feyenoord, PSV geef ik wel een goede kans.
zeg het dan ook goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het wel een beetje een NSB-streek van Hiddink.. maargoed hij komt natuurlijk ook uit Tukkerland...
Dat hangt nu ingelijst in de bestuurskamer van PSV.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:33 schreef travelman het volgende:
ik ben op zoek naar een tekst, die ik afgelopen week gelezen heb, maar die ik niet meer vind (vi.nl of volkskrant?).
Het ging erover, dat PSV de laatste 20 jaar betere resultaten heeft gehaald tegen en dan Ajax.
Heeft iemand dat artikel nog ?!?
quote:
ja dat heb ik nog wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:33 schreef travelman het volgende:
ik ben op zoek naar een tekst, die ik afgelopen week gelezen heb, maar die ik niet meer vind (vi.nl of volkskrant?).
Het ging erover, dat PSV de laatste 20 jaar betere resultaten heeft gehaald tegen en dan Ajax.
ligt eraan wie er komtquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Tuurlijk wil Hiddink weg en voor PSV is dat niet verkeerd want na 4 jaar mag er wel een nieuw gezicht voor de groep
Je weet niet wat je zegt als je Hiddink als trainer hebt. Het zou een fikse aderlating zijn, dat zul je ook merken in de transfermogelijkheden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Tuurlijk wil Hiddink weg en voor PSV is dat niet verkeerd want na 4 jaar mag er wel een nieuw gezicht voor de groep
ik zie het in je avatarquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef Spideyman het volgende:
En o ja, het sneeuw komt hier met bakken uit de hemel!
Nederlandse competitie ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:33 schreef travelman het volgende:
Daar staat ie al nauwelijks meerquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef fernando_redondo het volgende:
De enige man die bij PSV nog iets kan laten zien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Verder zie ik in Ron Jans wel iemand die bij PSV zou passen.
Samen met Hiddink en Van Gaal de beste trainer op de Nederlandse velden. Als Hiddink daadwerkelijk vertrekt, zou ik hem graag zien komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
De enige man die bij PSV nog iets kan laten zien.
Net als Maaskant vroeger zeker.. Ik moet 't nog maar eens zien bij een andere club dan Groningen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Samen met Hiddink en Van Gaal de beste trainer op de Nederlandse velden. Als Hiddink daadwerkelijk vertrekt, zou ik hem graag zien komen.
Absoluut mee eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Samen met Hiddink en Van Gaal de beste trainer op de Nederlandse velden. Als Hiddink daadwerkelijk vertrekt, zou ik hem graag zien komen.
Jij hebt het begrepenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef Radegast het volgende:
Gewoon Rutten promoveren tot hoofdcoach, met Eijkelkamp en Cocu als assistenten. Lijkt mij prima.
Het lijkt me logisch dat hij na dit seizoen stopt, hij komt straks in Duitsland weer wereldwijd in de picture te staan met Australie, dus zullen de Europese topploegen wel aan hem gaan trekken...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef Zapper het volgende:
Maareh, is het niet ontzettend voorbarig dat we namen zitten te roepen hier?
Hiddink heeft niet eens gezegd dat ie weggaat
Daarom... allemaal stemmingsmakerij van de media die niets liever zien dan minstens een rel per week. En als die er niet is, gaan ze zelf wel liggen stoken, zo zijn ze dan ook wel weer....quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef Zapper het volgende:
Rutten is perfect voor FC Twente, maar om als grote man bij PSV te staan, zie ik niet zitten.
idd maar de kans is sowieso groot dat hij als veldtrainer vertrekt aan het eind van het seizoen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef Zapper het volgende:
Rutten is perfect voor FC Twente, maar om als grote man bij PSV te staan, zie ik niet zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |