Jij hebt het begrepenquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:58 schreef Radegast het volgende:
Gewoon Rutten promoveren tot hoofdcoach, met Eijkelkamp en Cocu als assistenten. Lijkt mij prima.
Het lijkt me logisch dat hij na dit seizoen stopt, hij komt straks in Duitsland weer wereldwijd in de picture te staan met Australie, dus zullen de Europese topploegen wel aan hem gaan trekken...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef Zapper het volgende:
Maareh, is het niet ontzettend voorbarig dat we namen zitten te roepen hier?
Hiddink heeft niet eens gezegd dat ie weggaat
Daarom... allemaal stemmingsmakerij van de media die niets liever zien dan minstens een rel per week. En als die er niet is, gaan ze zelf wel liggen stoken, zo zijn ze dan ook wel weer....quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef Zapper het volgende:
Rutten is perfect voor FC Twente, maar om als grote man bij PSV te staan, zie ik niet zitten.
idd maar de kans is sowieso groot dat hij als veldtrainer vertrekt aan het eind van het seizoen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:15 schreef Zapper het volgende:
Rutten is perfect voor FC Twente, maar om als grote man bij PSV te staan, zie ik niet zitten.
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef rubbereend het volgende:
Ron Jans heeft 0,0 internationale ervaring, ik zou een beetje ervaring op dat gebied wel een plus vinden
hiddink heeft als assistent die ervaring opgedaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Wat had Hiddink gedaan toen hij PSV in '88 naar de EC1 leidde?
Past niet binnen de PSV-cultuur. Beide mannen niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef JustJunior het volgende:
Ik zou toch liever een echt grote naam willen hebben als PSV vertrekt. Voor minder dan een Ten Cate of Jol doe ik het eigenlijk niet
Hmm, niet echt doordachte uitspraak. Bedenk zelf maar waarom.quote:Denk je dat transfers als Cocu, Carizzo, Ferreyra en Ball waren gelukt als Ron Jans even had gebeld om te vragen of ze zin hadden om naar Eindhoven te komen
Ron Jans. De enige. En ik ben echt niet verliefd op die man, hij past gewoon bij PSV.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:39 schreef cultheld het volgende:
Erwin Koeman? Adrie Koster?
cy·ni·cus (de ~ (m.), -ci)quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Kobiashvili geen optie als linksback volgend seizoen?
Pardon my Turkish, maar wat is een "cynist" ? En ook de term "cynicus" zou in deze niet op z'n plaats zijnquote:
Het is ten eerste maar de vraag of die man z'n riante villa in Catalonie wil inruilen voor een regenachtige ochtend op de Herdgang.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:44 schreef rubbereend het volgende:
waarom past Ten Cate niet in de PSV cultuur? Wat is er bij NAC en Sparta zo heel anders? Ten Cate is juist een man die een team kan bouwen en niet iemand die steeds naar de pers rent (zoals bijvoorbeeld een Beenhakker of een Aad de Mos). En hij kan spelers echt beter maken, wat Hiddink ook doet.
Haha, bestaat dat niet? Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pardon my Turkish, maar wat is een "cynist" ? En ook de term "cynicus" zou in deze niet op z'n plaats zijn![]()
Een sarcast? Een cynicus is iemand die weinig vertrouwen in het goede heeft. Ook wel iemand die afwijzend staat tegenover idealisme of geestdrift. Volgens mij heeft dat weinig met dat Kobiashvili-grapje te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Haha, bestaat dat niet? Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.![]()
Zeker niet omdat ie dan wéér op z'n bek gaat. Zelfs Robert Maaskant zou landskampioen worden met Barcelona.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:49 schreef Radegast het volgende:
Ten Cate is 'hoofdtrainer' van Barcelona, dus die komt niet terug naar Nederland.
Je snapt toch zeker wel dat Kobiashvilii geen realistische optie voor PSV is? MM zal dat ook wel weten denk ik. Vandaar de verwijzing richting cynisme.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een sarcast? Een cynicus is iemand die weinig vertrouwen in het goede heeft. Ook wel iemand die afwijzend staat tegenover idealisme of geestdrift. Volgens mij heeft dat weinig met dat Kobiashvili-grapje te maken.![]()
Kobiashvili is geen topper hoor. Lee bijvoorbeeld is beter.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je snapt toch zeker wel dat Kobiashvilii geen realistische optie voor PSV is? MM zal dat ook wel weten denk ik. Vandaar de verwijzing richting cynisme.
Niet te vergelijken toch? Daarnaast denk ik dat Kobiashvili wel een topper is, op zijn positie welteverstaan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kobiashvili is geen topper hoor. Lee bijvoorbeeld is beter.
Idd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:05 schreef twi het volgende:
Het verschil is natuurlijk dat Kobiashvili al bij een grotere club dan PSV speelt, en Lee ergens uit Korea werd gehaald en bij PSV pas echt goed is geworden.
Ok, dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:05 schreef twi het volgende:
Het verschil is natuurlijk dat Kobiashvili al bij een grotere club dan PSV speelt, en Lee ergens uit Korea werd gehaald en bij PSV pas echt goed is geworden.
Lekker dan, kunnen we dus vanaf nu nog meer aankopen van het niveau Sibon verwachten....quote:25/11/2005 - Is Koné de laatste grote aankoop geweest?
Volgens het Algemeen Dagblad zou Arouna Koné voorlopig de laatste grote aankoop geweest kunnen zijn. PSV heeft over het afgelopen seizoen opnieuw een verlies van bijna tien miljoen euro geleden en daarom moet de begroting van 50 miljoen euro waarschijnlijk worden teruggeschroefd. Volgens de krant verwacht Westerhof dat Koné waarschijnlijk de laatste topaankoop is geweest en dat PSV de komende tijd alleen nog spelers van 1,5 a 2 miljoen euro aan zal kunnen trekken.
Ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
van het niveau Sibon verwachten....![]()
Ik verwacht mijn beste Zapper, dat jij hierin alleen staatquote:
Jij ziet nog geen problemen bij een voorhoede van Hirayama - Sibon - Bruggink.quote:
Wel voor de subtop, niet voor de top 3quote:
Dat is jammer maar waar, hij lijkt niet helemaal met de druk overweg te kunnen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel voor de subtop, niet voor de top 3
dus hij kan weer terug naar ajax?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel voor de subtop, niet voor de top 3
Ik zal er in ieder geval niet rouwig om zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus hij kan weer terug naar ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |