Wel voor de subtop, niet voor de top 3quote:
Dat is jammer maar waar, hij lijkt niet helemaal met de druk overweg te kunnen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel voor de subtop, niet voor de top 3
dus hij kan weer terug naar ajax?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel voor de subtop, niet voor de top 3
Ik zal er in ieder geval niet rouwig om zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus hij kan weer terug naar ajax?
PSV is deels eigenaar van het stadion de rest wordt afgelost via een hypotheek. Het is dus geen huur maar een aflossing van een hypotheek.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
De achterlijk dure huur van het stadion is de hoofdoorzaak.
Volgens 'de kenners' is PSV jarenlang de gezondste club geweest van Nederland. Waar komen die schulden dan vandaan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was zeker begroot, maar er moeten ook nog heel wat schulden uit het verleden weg worden gewerkt. Met de verkoop van spelers wordt kiet gespeeld, PSV houdt daar weinig aan over.
stadion... min. 11 miljoen per jaarquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens 'de kenners' is PSV jarenlang de gezondste club geweest van Nederland. Waar komen die schulden dan vandaan?
nog teveel voor zo'n ufoquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:14 schreef twi het volgende:
God, wat ben ik blij dat die betonnen kolos niet van ons zelf is en "maar" 6 miljoen per jaar kost
Tja, eigenlijk had ik liever gezien dat Ajax zich voor een redelijk bedrag in de schulden had gestoken om sportief beter te zijn, maar wie verzint het nou om 11 miljoen voor een stadion te moeten betalen>quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stadion... min. 11 miljoen per jaar
lening, maar dan heb je over 7 jaar ook een stadion in eigen beheerquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk had ik liever gezien dat Ajax zich voor een redelijk bedrag in de schulden had gestoken om sportief beter te zijn, maar wie verzint het nou om 11 miljoen voor een stadion te moeten betalen>
7 jaar? 2018 toch?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lening, maar dan heb je over 7 jaar ook een stadion in eigen beheer
Is Van Raaij dan verantwoordelijk voor het kopen van het stadion?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:29 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan nog zo'n applaus geven voor Van Raaij...
quote:26/11/2005 - Westerhof: PSV gaat voor herfinanciering stadion, verkoop geen prioriteit meer
In een uitgebreid interview in De Telegraaf laat PSV voorzitter Westerhof weten dat verkoop van het stadion geen prioriteit meer is. Investeerders zouden wel 115 tot 125 miljoen over hebben voor het stadion, maar huur zou dan wel weer zo'n 11 miljoen euro bedragen. Het zou PSV op korte termijn uit de zorgen brengen, maar de club schiet er structureel niets mee op.
Volgens Westerhof richt de club zich nu op herfinanciering van het stadion, waardoor de aflossing over een langere periode wordt uitgesmeerd. Dat zou de kosten enorm terug moeten brengen. Die noodzaak is hoog want op de huidige manier kan PSV niet verder. "De risico’s zijn gewoon te groot."
quote:26/11/2005 - Westerhof rekent op langer verblijf Hiddink
In een uitgebreid interview met De Telegraaf heeft Westerhof goede hoop op een langer verblijf van Hiddink bij PSV. "Ik heb met Guus gesproken en denk dat hij zich volgend seizoen meer gaat richten op het technisch directeurschap en dat bij beide partijen de intentie bestaat om het in 2007 aflopende contract te verlengen. [.....] Ik ben van mening dat we de omstandigheden hebben geschapen waarin een toptrainer optimaal kan werken. Daarom zou ik het zeer teleurstellend vinden als dat niet tot continuïteit zou leiden voor meerdere jaren."
Dat bericht over Hiddink vind ik toch wel verrassend. Ik denk dat Westerhof weer eens niet goed met Guus gecommuniceerd heeftquote:26/11/2005 - 'Binnenkort groen licht voor komst Pla?'
De Telegraaf meldt dat Hiddink hoopt binnenkort intern het groene licht te krijgen om de interesse voor de Spaanse linksback Pepe Pla (18) van Valencia te concretiseren.
daar kom je voor naar het stadionquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:03 schreef Spideyman het volgende:
Dat worden leuke woordgrapjes als Pla echt komt.
Hopla! hij zit er in!
De verdediging zit aardig dicht geplamuurd!
Hi Ha Hopjespla!
![]()
quote:Het is een uur voor de wedstrijd Ajax-PSV. De Eindhovenaren voeren de competitie aan, de thuisclub staat op de zesde plek. Farfán loopt
de kleedkamer in en ziet allemaal verveelde gezichten.
Wat is er aan de hand?' vraagt hij.
Een gapende Hiddink vertelt dat de PSV-ers eigenlijk helemaal geen zin hebben in weer zo'n nietszeggend potje voetbal tegen dat stelletje
amateurs: ze gaan veel liever met z'n allen eens op stap op het Leidseplein.
Farfán antwoordt dat hij de Ajacieden dan wel alleen in de pan hakt en hij wenst z'n maten veel plezier. Dus zo loopt Farfán zich later alleen warm op de Arenamat, terwijl de rest richting Leidseplein vertrekt. Na een paar biertjes worden de PSV-ers toch wel nieuwsgierig naar de stand en ze vragen de kroegbaas of hij even pagina 818 van teletekst aan wil zetten. Ze beginnen te juichen als
ze het volgende lezen: Ajax 0 - PSV 1
(Farfán, 10)
Na tien minuten staat het al 0 - 1! Hij is bezig Ajax in z'n eentje te verslaan!!!
Vele glazen later is iedereen de wedstrijd al weer vergeten, totdat Jan Vennegoor of Hesselink op de klok kijkt en zegt: 'De wedstrijd moet nu al
afgelopen zijn, laten we even kijken naar de uitslag.'
De barkeeper zet teletekst weer aan en op het scherm verschijnt:
Ajax 1 - PSV 1
(Farfán, 10)
(Pienaar, 90+3)
De PSV-ers kunnen het nauwelijks geloven. Farfán heeft in zijn eentje gelijk gespeeld tegen Ajax! Ze bellen een paar taxi's om hun kameraad zo snel mogelijk te kunnen feliciteren in de Arena.
Ze vinden hem in de kleedkamer, waar hij droevig voor zich uitkijkt.
Als Farfán zijn collega's ziet, wendt hij beschaamd zijn blik af en zegt: 'Sorry jongens, ik heb jullie teleurgesteld.'
'Teleurgesteld? Je hebt in je eentje gelijk gespeeld tegen Ajax! En ze hebben, zoals gebruikelijk, pas in blessuretijd kunnen scoren!'
Nee, echt,' huilt Farfán bijna, 'Ik heb jullie vertrouwen beschaamd.
Ik ben er in de elfde minuut uitgestuurd!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |