Hij doet het ook helemaal niet slecht. Ik denk ook dat maar weinig mensen hadden verwacht dat hij nu een basisplek heeft. Komt natuurlijk ook mede doordat Lee toen nog PSV-er was.quote:Op zondag 27 november 2005 22:15 schreef Zapper het volgende:
Ik vind het toch erg leuk dat Lamey een vaste plaats heeft in het elftal, had waarschijnlijk niemand verwacht aan het begin van het seizoen
Snap ik, maar dit was wel heel erg kansloos qua sfeer. En dan die 'tifo actie'quote:Op zondag 27 november 2005 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, ADO dat op bezoek komt op een koude zondagmiddag is nou eenmaal niet het beste recept voor een bruisend stadion...
Nee want toen was het al 2-0 en Rijaard maakte de overtreding.quote:Wil je nou zeggen dat die rode kaart dus eigenlijk het werk van PSV was?
Mols had veel meer moeten en kunnen halen tegen Alex, die stond voor het eerst op schaatsen, zo leek het, bij elke kapbeweging was ie direct uitgespeeld.quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ach, je hebt deels gelijk, sfeer was slecht, eerste uur spel van PSV slecht, ADO zette goed druk.
Goed raken is een goeie Haagse gewoonte. Gentillequote:Tweede helft was helemaal voor PSV, Farfán toonde zijn grote waarde. Overwinning terecht, dat vallen van PSV'ers vond ik toch meevallen hoor, ze worden een paar keer goed geraakt. Ik vond het 2x geel terecht.
En toch ook wel VoH doordat ie er nog 2 maakt en daarme een redelijke kans-goal ratio overhoudt.quote:Beste mensen:
Lamey
Farfán
Tja, zo gaat dat bij ons nou eenmaal tegen de kleine clubs, zeker op de zondagmiddag...quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Snap ik, maar dit was wel heel erg kansloos qua sfeer. En dan die 'tifo actie'![]()
[..]
Ik vind het hem nog goed doen ook.quote:Op zondag 27 november 2005 22:15 schreef Zapper het volgende:
Ik vind het toch erg leuk dat Lamey een vaste plaats heeft in het elftal, had waarschijnlijk niemand verwacht aan het begin van het seizoen
zondagmiddag is ook geen tijdstip voor een wedstrijdquote:Op zondag 27 november 2005 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat bij ons nou eenmaal tegen de kleine clubs, zeker op de zondagmiddag...
Eens, hij is inmiddels ook een vaste waarde op het middenveld en zal zelf graag willen spelen, maar hij heeft vaak kleine blessures en moet daarom af en toe gespaard en gekoesterd worden. We hebben hem in de toekomst nog nodigquote:Op maandag 28 november 2005 09:25 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV maakt zich wat zorgen over Afellay en waakt ervoor dat z'n blessures niet chronisch worden, omdat hij van blessure in blessure rolt. Ze gaan het wat rustiger aandoen met hem.
PSV doet ook zelf een beetje stom door hem met kleine klachten steeds te laten spelen vind ik.
Afellay moet eens op zijn tanden bijten. Bij elk tikje gaat ie staan hinken...quote:Op maandag 28 november 2005 09:25 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV maakt zich wat zorgen over Afellay en waakt ervoor dat z'n blessures niet chronisch worden, omdat hij van blessure in blessure rolt. Ze gaan het wat rustiger aandoen met hem.
PSV doet ook zelf een beetje stom door hem met kleine klachten steeds te laten spelen vind ik.
Volgens mij nog niet.quote:Op maandag 28 november 2005 09:52 schreef xboxps2 het volgende:
11 december ben benieuwd wat het word..
Hopelijk 3-1... uitverkocht aan psv kant ?
Winnen zie ik ons daar eigenlijk niet doen, ik ben dik tevreden als we daar gewoon niet verliezen.quote:Op maandag 28 november 2005 11:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoop dat we bij Feyenoord winnen.
Kan een schok voor ze zijn.
inderdaad, Feyenoord ligt ons zelden we hebben altijd problemen met zequote:Op maandag 28 november 2005 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Winnen zie ik ons daar eigenlijk niet doen, ik ben dik tevreden als we daar gewoon niet verliezen.
voor hoeveel heb je hem gekocht?quote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Vrijdag kan ik mijn PSV uitshirt afhalen
Overal in de winkel kost die 70 euro.quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je hem gekocht?![]()
Farfán gaat bewijzen dat Greene niet kan verdedigen en Alex stopt Kuijt onder het gras.quote:Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef Cart_man het volgende:
Een punt is realistisch 11 december. Ik ga er echter gewoon van uit dat Feijenoord wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |