voor hoeveel heb je hem gekocht?quote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Vrijdag kan ik mijn PSV uitshirt afhalen
Overal in de winkel kost die 70 euro.quote:Op maandag 28 november 2005 16:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je hem gekocht?![]()
Farfán gaat bewijzen dat Greene niet kan verdedigen en Alex stopt Kuijt onder het gras.quote:Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef Cart_man het volgende:
Een punt is realistisch 11 december. Ik ga er echter gewoon van uit dat Feijenoord wint.
Te snel doorgegroeid na lang klein blijven.quote:Op maandag 28 november 2005 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Afellay moet eens op zijn tanden bijten. Bij elk tikje gaat ie staan hinken...
Dat zal de reden dan zijn dat Ajax nooit die toppers binnenhaaltquote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef twi het volgende:
Uiteraard, op die leeftijd wil je niet teveel wedstrijden meer spelen. Dus kies je voor de club die Europees niet overwintert
Het spijt me, ik heb geen resultaten nodig om een grote bek te kunnen hebben. Kom op zeg, waar zie je me voor aan? Successupporter?quote:Op maandag 28 november 2005 21:54 schreef Zapper het volgende:
Twi, wat ben je toch ook een relnicht
Een grote bek is wel het laatste dat een ajax-fan nu mag hebben
Clubliefde heet dat.quote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef twi het volgende:
Uiteraard, op die leeftijd wil je niet teveel wedstrijden meer spelen. Dus kies je voor de club die Europees niet overwintert
Whehe over het algemeen vind ik Riemer een eikel, maar hier kan ik dan wel weer om lachen.quote:De plannen van PSV-voorzitter Westerhof kunnen niet rekenen op de steun van collega-preses Van der Velde.
PSV liet bij monde van voorzitter Rob Westerhof weten te streven naar een andere verdeling van de tv-gelden en in een inkrimping van de Eredivisie. De Eindhovense club wil op die manier meer geld generen, zodat het de eigen financiële huishouding beter op orde kan krijgen.
De openheid over het gat op de begroting van PSV (afgelopen seizoen werd tien miljoen euro verlies geleden) heeft bij collega-preses Riemer van der Velde echter juist vraagtekens opgewekt. De voorzitter van SC Heerenveen, die zich verzet tegen de plannen van Westerhof, vraagt zich in de nieuwe Voetbal International af hoe de licentiecommissie aankijkt tegen de (structurele) tekorten op de PSV-begroting.
vi.nl
Dat kennen ze in Amsterdam alleen bij AFC.quote:
Hehe, niet overwinteren in Europa. Zoiets als verhuizen naar Quatar om daar te ballen omdat je het bij je ouwe club niet meer durft?quote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef twi het volgende:
als je rechts van je naar beneden zwaait dan zal ik terug zwaaienquote:
Tuurlijk niet, dan liep je niet te koop met je clubliefde voor Ajaxquote:Op maandag 28 november 2005 22:07 schreef twi het volgende:
Kom op zeg, waar zie je me voor aan? Successupporter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |