Ze hadden het al gereserveerd, dus die kosten zitten bij de schulden. Desalniettemin een opmerkzame actie. Klagen over te weinig geld en dan even 9 miljoen op de rekening van Roda storten...quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:01 schreef methodmich het volgende:
Hoe komen ze aan dat geld, met zo veel schulden?
Tsja...quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Koné officieel PSV'er nu (ongetwijfeld al vermeld hier ergens)
9 miljoen is genoeg geld voor Koné, te veel imho!
Ongeveer 7 miljoen teveel imo...quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Koné officieel PSV'er nu (ongetwijfeld al vermeld hier ergens)
9 miljoen is genoeg geld voor Koné, te veel imho!
quote:3/12/2005 - Lee Nguyen claimt interesse van PSV
Volgens Lee Nguyen zouden zowel PSV als de MLS, de Amerikaanse voetbalcompetitie die alle profspelers onder contract heeft, interesse hebben getoond in hem. De aanvallende middenvelder/aanvaller was op het WK onder 20 afgelopen zomer de enige speler die nog op High School zat. In de Indiana Daily Student meldt de speler dat nu het moment is aangebroken dat hij profspeler wil worden.
Heeft die relnicht ook weer wat te meldenquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:01 schreef methodmich het volgende:
Hoe komen ze aan dat geld, met zo veel schulden?
10 miljoen in totaal.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
9 miljoen vind ik meevallen trouwens, Ajax moest meer betalen destijds. Bovendien had hij toen een slecht hart en was ie al 25, als je de medische staf moet geloven.
Exceptioneel talent.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
9 miljoen vind ik meevallen trouwens, Ajax moest meer betalen destijds. Bovendien had hij toen een slecht hart en was ie al 25, als je de medische staf moet geloven.
Eerder voor een Drogba-achtig bedrag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Exceptioneel talent.
Als hij z'n kop erbij houdt, gaat hij straks voor dubbel zoveel geld naar Chelsea.
Ik schat Kone zeker hoger in, in potentie gezien. Nu is het een kwestie van waar maken. Ik dacht dat deze jongen z'n zaakjes tussen de oren wel goed geregeld had, dus ik zie dat wel goedkomen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerder voor een Drogba-achtig bedrag.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een trieste schwalbe van farfan, vies mannetje
Hij werd idd geraakt. Hij deed ook geen moeite om overeind te blijven, maar een schwalbe was het zeker niet. Er was contact.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vond t geen schwalbe. Die verdediger doet zn poot omhoog. En anders kan hij vrij uithalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |