Thanx dear! Succes zal ik wel nodig hebben... en een grotere keukenquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:19 schreef twentemeisje het volgende:
Veel succes met kokkerellen Bwennie!
Vanaf 7 uur snaaaaaaavonds!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:20 schreef Sheridana het volgende:
Bwennie, hoe laat worden we verwacht?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:19 schreef RuneRose het volgende:
ik ga nu een nieuw topic maken! sorry!
You scratch my back, I´ll scratch your back.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:06 schreef ArtyShock het volgende:
Drukke OP!
Okee mensen, ik denk dat ik toch maar eens op de awards ga stemmen. Dus eh... als er nog mensen een duwtje in de juiste richting nodig hebben, don't be affraid to ask. Laat ons acteren als oostbloklanden op een Eurovisie songfestival.
De drie mensen die mij genomineerd hebben kunnen alvast een puntje hun kant op zien komen in die categorie waarin ze het meeste kans maken.
Ik zie dat mijn nominaties zich allemaal concentreren rond één award, dus mochten mensen iets voelen voor deze vestzak-broekzak/elkaars rug krabben/handjeklap constructie dan weet je waar ik op zit te wachten.
Aangezien AntiChrist en ik gelijk staan voor de Bruce Campbell-award, ga ik hier ook maar ff lobbyen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:06 schreef ArtyShock het volgende:
Drukke OP!
Okee mensen, ik denk dat ik toch maar eens op de awards ga stemmen. Dus eh... als er nog mensen een duwtje in de juiste richting nodig hebben, don't be affraid to ask. Laat ons acteren als oostbloklanden op een Eurovisie songfestival.
De drie mensen die mij genomineerd hebben kunnen alvast een puntje hun kant op zien komen in die categorie waarin ze het meeste kans maken.
Ik zie dat mijn nominaties zich allemaal concentreren rond één award, dus mochten mensen iets voelen voor deze vestzak-broekzak/elkaars rug krabben/handjeklap constructie dan weet je waar ik op zit te wachten.
Maar, maar... ik ben juist zo grappig.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef victorinox het volgende:
Aangezien AntiChrist en ik gelijk staan voor de Bruce Campbell-award, ga ik hier ook maar ff lobbyen.
Helaas kan ik je nog maar voor één van deze 4 awards nomineren:
Meryl Streep Award - Meest overgewaardeerde user
Paul Giamatti Award - Meest ondergewaardeerde user
Scarlett Award - Lekkerste FTR-babe
Ewan Award - Lekkerste FTR-hunk
De Bruce Campbell uiteraard.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:19 schreef Patch het volgende:
Dan geef mij maar de Ewan![]()
Welke wil jij van mij Victorinox?![]()
![]()
dealquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:25 schreef RuneRose het volgende:
Mijn Bruce Campbell staat nog open...
Maar victor heet zijn freddie al weggegeven, nou je mag mijn bruce campbell wel hebben heur.![]()
Is de film op plaats?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:51 schreef RuneRose het volgende:
Yeuy, ik heb lekker drie kaartjes voor de nieuwe harry potter film woensdag.Ik ga samen met m'n moeder en m'n broertje.
![]()
snobPatch: "Ik heb 'm al gezien!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:51 schreef RuneRose het volgende:
Yeuy, ik heb lekker drie kaartjes voor de nieuwe harry potter film woensdag.Ik ga samen met m'n moeder en m'n broertje.
![]()
Nee, niet op plaats, dat doen ze hier niet in Vlissingen. Ik ga lekker op tijd, stuur m'n moeder de zaal in en ik ga samen met m'n broertje om popcorn en drinken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:55 schreef victorinox het volgende:
[..]
Is de film op plaats?
Anders moet je op tijd naar de bios gaan.
Het wordt hartstikke druk.
Done.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
victorinox, mag ik van jou de Paul Giamatti-award, krijg jij van mij de BC-award
Ik wil goftedomme een award!
Giamatti is voor Califoquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
victorinox, mag ik van jou de Paul Giamatti-award, krijg jij van mij de BC-award
Ja, denk je dat ik dat niet doorhebquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Giamatti is voor Califo.
Ik ben er terug!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
FF tussendoor: zijn er nog mensen voor een vraagje te porren op het moment?
Ik dacht dat Gorro daar nog steeds eerste stond.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik dat niet doorheb
Maar meer nominaties heb ik niet...
Ja, 2x de Saul Bass, maar daar win jij het weer van me
Ik kan die jou ook nog schenken, kan jij mij dan Ewan schenken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
ik heb jou al ewan gegevenquote:Op zondag 20 november 2005 10:28 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik kan die jou ook nog schenken, kan jij mij dan Ewan schenken?
Ik heb jou voor Academy, heb je daar iets aan?quote:
weinig tot nietsquote:Op zondag 20 november 2005 11:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb jou voor Academy, heb je daar iets aan?
Waar heb je wel iets aan?quote:
ruilen voor een saul bass?quote:Op zondag 20 november 2005 15:02 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb nog een Shimura in de aanbieding.
De users die mij genomineerd hebben, hebben me allemaal opgegeven voor een Charlie Chaplin. Dus ja, een Charlie is het enige wat echt helpt. Of men moet me en masse gaan nomineren voor een minder populaire award als "grootste FTR klootzak" ofzo.quote:Op zondag 20 november 2005 15:23 schreef dolle_hond het volgende:
ruilen voor een saul bass?
Je bedoelt wat je moet doen zodat ik je nominatie laat staan?quote:Op zondag 20 november 2005 15:10 schreef RuneRose het volgende:
Hey Arty, lieverd, lekker ding...Wat moet ik doen voor een freddie?![]()
Ik had nog een Chaplin open staan.quote:Op zondag 20 november 2005 15:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bedoelt wat je moet doen zodat ik je nominatie laat staan?
Tja, wat denk je?![]()
Je bent echt het beste groentje die ik ken.quote:
alleen tel ik daar momenteel 7 stemmen voor SoK en 3 voor jou. die achterstand is groot.quote:Op zondag 20 november 2005 15:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De users die mij genomineerd hebben, hebben me allemaal opgegeven voor een Charlie Chaplin. Dus ja, een Charlie is het enige wat echt helpt. Of men moet me en masse gaan nomineren voor een minder populaire award als "grootste FTR klootzak" ofzo.
Ik neem aan dat Chielus alles aan het eind in één keer telt om fouten te voorkomen. Incrementeel tellen is vragen om fouten in zo'n topic.quote:Op zondag 20 november 2005 15:35 schreef dolle_hond het volgende:
alleen tel ik daar momenteel 7 stemmen voor SoK en 3 voor jou. die achterstand is groot.
bovendien moet ik dan gaan schuiven en dat is al zo'n gedoe, wellicht ook voor chielus.
dat bespaar ik m liever
Als ik kan helpen... Ik heb nog wel een Less Than 50 Votes of een Takashi award voor je.quote:Op zondag 20 november 2005 18:31 schreef Sokolsky het volgende:
Takashi, daar heb ik er ook een paar van. Maar lang niet zoveel als d_h geloof ik.
Ik heb m'n Freddie reeds vergeven. En ik ben niet zo goedkoop dat ik die belofte gelijk weer terugdraai. Is een Takashi èn en LT50 award iets?quote:Op zondag 20 november 2005 19:33 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben in allebei wel geïnteresseerd, maar iets meer in de Freddie
Te laat!quote:Op zondag 20 november 2005 19:33 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben in allebei wel geïnteresseerd, maar iets meer in de Freddie
Ik meende toch echt "Freddie" te lezen ipv "Takashi" in die vorige post van jou. Heb jij ge-edit of ben ik teveel gefocused?quote:Op zondag 20 november 2005 19:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb m'n Freddie reeds vergeven. En ik ben niet zo goedkoop dat ik die belofte gelijk weer terugdraai. Is een Takashi èn en LT50 award iets?
Doe mij eens een Charlie dan.quote:Op zondag 20 november 2005 19:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Doe mij eens een Buscemi dan.
Ja hee, d'r is nou eenmaal geen award voor de grootste bedelaar. Dan maar zo.quote:Op zondag 20 november 2005 20:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat lief, dat gehandel.
Ik gebruik gewoon m'n editknopje of dreig met een ban.
Precies!quote:Op zondag 20 november 2005 20:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat lief, dat gehandel.
Ik gebruik gewoon m'n editknopje of dreig met een ban.
Charlie is voor Sai. Je kan een Ewan, een Luke, I Am Your Father Award of Gordon krijgen.quote:
Ja, daar sta ik wel voorlopig eerste, hèquote:Op zondag 20 november 2005 20:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Precies!
Allemaal ArtyShock nomineren voor die Charly-dinges-award![]()
En snel een bitje![]()
Is ook goed hoor. Zolang niemand anders aast op de Buscemi vind ik het een award die best bij je past.quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Charlie is voor Sai. Je kan een Ewan krijgen.
oeh oeh oehquote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Charlie is voor Sai. Je kan een Ewan, een Luke, I Am Your Father Award of Gordon krijgen.
jij hierquote:Op zondag 20 november 2005 20:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Precies!
Allemaal ArtyShock nomineren voor die Charly-dinges-award![]()
En snel een bitje![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij hier![]()
eerst eens een punt scoren in FMT, dan mag je hier pas eisen stellen
quote:Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, daar sta ik wel voorlopig eerste, hè.
Ga jij eens terug naar K&W, ik zie een spoiler in een topic over klemmende deuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op zondag 20 november 2005 21:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Titanic opzet
En pas maar op of ik zal hier eens een paar uitlatingen over Arty lekkenThe average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ha!
* Titanic opzet
En pas maar op of ik zal hier eens een paar uitlatingen over Arty lekken
Hee die Scarlett!quote:
Hee die Fellini!quote:
Ik denk het wel...buiten FMT kent niemand mij!!quote:
Wel als ik het kan helpen.quote:
Ben nu bezig met het lijstje!!quote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef Sokolsky het volgende:
Wanneer ga je zelf stemmen?
Oh gelukkig want ik had jou ook in gedachtenquote:Op maandag 21 november 2005 14:19 schreef Sokolsky het volgende:
Bij sommigen wel, maar bij de meeste niet. Dus ik wil 'm wel hebben
Ik heb jou bij & voor Scarlettquote:Op maandag 21 november 2005 14:41 schreef Sheridana het volgende:
Ik wil iedereen nomineren...maar er zijn te weinig awards...
gewijzigdquote:Op maandag 21 november 2005 16:34 schreef Sokolsky het volgende:
Vic wil graag Bruce Campbell. Daar heb je nu TM, maar die heb je ook al bij Fellini.
En als Vic geen Bruce Campbell wint doet AntiChrist dat, da's niet de bedoeling...
SoK heb je ook nergens. Tip: Steve Buscemi. Maar Lonewolf kun je daar ook neerzetten.
quote:
ah kijk daar hebben we hemquote:Op maandag 21 november 2005 16:34 schreef Sokolsky het volgende:
Vic wil graag Bruce Campbell. Daar heb je nu TM, maar die heb je ook al bij Fellini.
En als Vic geen Bruce Campbell wint doet AntiChrist dat, da's niet de bedoeling...
SoK heb je ook nergens. Tip: Steve Buscemi. Maar Lonewolf kun je daar ook neerzetten.
Done.quote:Op maandag 21 november 2005 19:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mensen die me willen nomineren, maar niet weten waarvoor, mogen me altijd bij de Meryl Streep zetten, die wil ik.
Tja. Ik heb hem wel genomineerd, maar ik heb er niets voor teruggekregen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
AntiChrist is bang dat 'ie een award misloopt en is nu een soort van persoonlijke vendetta begonnen. Ach ja, zo heb ik ineens ook een Medy v/d Laan-nominatie; had ik niet verwacht
ik ben niet bang dat ik een award misloop winnen zou ik hem waarschijnlijk toch niet, het is meer de gaylord manier waarop het gebeurdt (en ik ben blijkbaar niet de enige die dat vind check dvdslowchat maarquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
AntiChrist is bang dat 'ie een award misloopt en is nu een soort van persoonlijke vendetta begonnen. Ach ja, zo heb ik ineens ook een Medy v/d Laan-nominatie; had ik niet verwacht
tjsaquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:33 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen
wat een awardgezeik zeg...
Môgge allen!quote:
Schitterend.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:33 schreef twentemeisje het volgende:
wat een awardgezeik zeg...
en nu gedraag je je ook nog als een snob!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
(die snobvragen van mij worden tenminste wél geraden)
Ja, ik vind Cameron ook best mooiquote:
Jaaaaa!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:59 schreef Sheridana het volgende:
zal ik een opstartvraag doen?
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef RuneRose het volgende:
Jeeutje wat ik nu in de T.V. Gids lees. Elke week doen ze zo'n stukje in de gids "De DVD kast", dit keer van Pepijk Gunneweg...
Welke drie DVD's mogen mee naar dat onbewoonde eiland?
'Ik smokkel meteen maar even met de godfather trilogie. Regisseur Scorsese is wat mij betreft de Shakspeare onder de filmmakers. Dat Italiaanse landschap, dat drama, dat spel - ik lik er elke keer weer mijn vingers weer bij af.'
Wat een eikel.![]()
Schit-ter-end!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef RuneRose het volgende:
Jeeutje wat ik nu in de T.V. Gids lees. Elke week doen ze zo'n stukje in de gids "De DVD kast", dit keer van Pepijk Gunneweg...
Welke drie DVD's mogen mee naar dat onbewoonde eiland?
'Ik smokkel meteen maar even met de godfather trilogie. Regisseur Scorsese is wat mij betreft de Shakspeare onder de filmmakers. Dat Italiaanse landschap, dat drama, dat spel - ik lik er elke keer weer mijn vingers weer bij af.'
Wat een eikel.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:28 schreef Patch het volgende:
een heel goede morgen deze morgen
ik geloof dat ik het volledige werk van fracois ozon op dvd hebquote:Op woensdag 23 november 2005 13:15 schreef Sokolsky het volgende:
Die komt vrijdag op TV toch? Moet ik niet vergeten 'm op te nemen... vorige keer maar half gezien.
bij navraag:quote:Op woensdag 23 november 2005 13:07 schreef dolle_hond het volgende:
patch, weet jij of wil simon nog leeft?
*snuit*quote:
hahahaquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik zal volgende keer broodkruimeltjes strooien als ik weer op forumverkenning ga, dan kan ik FMT weer terugvinden...
iddquote:Op woensdag 23 november 2005 15:41 schreef Sheridana het volgende:
[..]
En als je Slowchat bij je Myat hebt staan...kun je het altijd nog hier vragen
A dirty mind is a joy forever!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:37 schreef Patch het volgende:
[..]
hahaha![]()
ik las eerst 'spuit'..... naderhand zag ik pas dat het 'snuit' was....![]()
wat voor een?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef Sheridana het volgende:![]()
![]()
IK HEB WEER EEN MONITOR!!!
Jeeey, whoehoe!! Let us rejoice!!
Eentje die het doet!!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef Sheridana het volgende:![]()
![]()
IK HEB WEER EEN MONITOR!!!
Jeeey, whoehoe!! Let us rejoice!!
Da's wel raar. Dit waren nou niet bepaald hele onbekenden.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik weet van de helft van de genoemde namen niet eens de juiste foto's er bij te plaatsen...
Ik ben er wel hoor...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Sheridana het volgende:
Dus ik ben vanavond online!!
Ehm...
Is er iemand vanavond?
Maakt niet uit, ik ga mijn monitor knuffelen
Yeuy, Sheri is back, maar nu is het wel weer uit met de pret, ze gaat weer fanatiek punten pakken.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Sheridana het volgende:
Ehm...
Is er iemand vanavond?
Ik ben heeeel slecht in foto's... behalve bij de Muppets.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Da's wel raar. Dit waren nou niet bepaald hele onbekenden.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Sheridana het volgende:
Ehm...
Is er iemand vanavond?
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik geloof dat ik het volledige werk van fracois ozon op dvd heb
op de dvd van Regarde la mer staan ook enkele shorts van hem, zoals Robe d'ete, X2000, Scenes de lit en Actione Veritequote:
Ik zag onlangs een Ozon-box staan met 8 films (denk ik toch). De helft heb ik helaas al.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op de dvd van Regarde la mer staan ook enkele shorts van hem, zoals Robe d'ete, X2000, Scenes de lit en Actione Verite
in mijn box zitten 6 schijven.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zag onlangs een Ozon-box staan met 8 films (denk ik toch). De helft heb ik helaas al.
Aan Boxing Helena.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Niks missen aan Ozon? Dat durf ik te betwijfelen.
Of begrijp ik hier iets verkeerd?
Ah. Steeds reviews van gelezen die behoorlijk zwart-wit zijn. De rating is nogal tekenend, maar toch zijn er veel mensen die hem fantastisch vinden. Sterk wisselende meningen dus, maar da's logisch bij een controversieel uitgangspunt.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:05 schreef dolle_hond het volgende:
arty: je mist er niks aan
je begrijpt t idd verkeerd.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Niks missen aan Ozon? Dat durf ik te betwijfelen.
Of begrijp ik hier iets verkeerd?
Ah..... ga ik naar op zoek.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op de dvd van Regarde la mer staan ook enkele shorts van hem, zoals Robe d'ete, X2000, Scenes de lit en Actione Verite
de sitcom - dvd die ik los heb iig nietquote:Op woensdag 23 november 2005 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah..... ga ik naar op zoek.
Op Sitcom staan ook 2 korte films, maar die zul je vast al wel hebben.
MDB heeft de pech dat er in dezelfde periode 3 (niet-Hollywood) films uitkwamen over het zelfde onderwerp, namelijk Simon, Les Invasions Barbares en Mar Adentro. En die zijn alle 3 beter dan MDB. Tragischer, dramatischer en ook minder pathetisch dan MDB, al viel het daar inderdaad nog wel mee. Maar al die oscars die hij kreeg waar imho. onterecht. Zeker voor regie en beste film.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:23 schreef ArtyShock het volgende:
Ben ik de enige die Million Dollar Baby best aardig vond?Een beetje traag op sommige momenten, ja. Maar ik heb me d'r niet echt aan gestoord. Niet het meesterwerk waar sommigen hem tot ophemelen, maar toch. Redelijk Hollywood, een aantal clichésettings, maar voor mij niet tè om storend te zijn.
Om dan toch een vergelijking te trekken vond ik het sentiment er minder met een voorhamer ingeramd dan bijvoorbeeld Cinderella man.
Oh ja, môgge.
Tja....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef Sokolsky het volgende:
En intussen zit ik me af te vragen of ik de één of de ander zou zijn
Nee dat vond ik ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:23 schreef ArtyShock het volgende:
Ben ik de enige die Million Dollar Baby best aardig vond?
FMT Slowchat Topic: Male Bonding Week!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Jubileumvragen?
Ik heb al een redelijk aantal plaatjes, dus het schiet al lekker op.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:00 schreef dolle_hond het volgende:
hoever is iedereen met de jubileum-vragen?
Wie was die persoon dan? Die zullen we dan maar even een schop geven. Maar natuurlijk niet als ik dat wasquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:27 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb al een redelijk aantal plaatjes, dus het schiet al lekker op.
Alleen kwam een of ander persoon met een aantal leuke vragen, waar dus ook een aantal van mijn plaatjes bij zaten.
Ik moet voor die films dus weer nieuwe afbeeldingen zoeken.![]()
SOKquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie was die persoon dan? Die zullen we dan maar even een schop geven. Maar natuurlijk niet als ik dat was![]()
Ah, da's lief van je. Maar ik vind het niet erg. Stiekem vind ik het wel prima zoquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:27 schreef Sokolsky het volgende:
Wel jammer dat wyccie Audrey heeft gemist. Maar ja, BS verdient ook wel iets natuurlijk.
Wel als alleen de echte sterren aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:11 schreef Sheridana het volgende:
Gaat er nog iemand naar de afterparty?
Ik denk dat ik alleen van het feest mag genieten door te kijken naar het televisiescherm wat ze aan de buitenkant van het congrescentrum hebben hangen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:11 schreef Sheridana het volgende:
Gaat er nog iemand naar de afterparty?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:53 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb me al omgekleed!
[afbeelding]
Voor jou altijd!quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:20 schreef Sheridana het volgende:
Oeh Oeh, kun je er voor mij eentje doen met Halle Berry??:D
Ik ga het voor je proberen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef Patch het volgende:
Ik ben de knapste
![]()
Ik ben een Disney-Freak
![]()
kleutertaal: Ik wil graag mijn avatar zo bewegend hebben, eerst Patch, dan Hitchcock, dan Brad, dan Nemo en dan Ewan-Award. Hoe gaat ik dat doen?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:23 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ga het voor je proberen!
moet mijn award immers wel eer aan doen
Je zult hem niet onder de 10kb krijgen denk ik...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef twentemeisje het volgende:
[afbeelding]
Ben hier geloof ik niet zo goed in... probleem is de resolutie, die moet omlaag omdat het bestand maar 10240 bytes mag zijn...
Wie o wie heeft er meer verstand van... Ik kan de psd-file wel mailen...
En Patch... had jij nog een speciaal Brad-awardplaatje? Die zie ik nl niet in je huidige avatar...
Ik wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey, dat is niet zo moeilijk met die icoontjes. Dat heb ik vorig jaar voor mezelf gedaan (en ook voor Gorro en BS). En als zelfs ik dat kan.
Maar goed, doe het zelf, ik sta niet eens bij de top 3 bij de Bruce Campbell-award, see if I care.
Ja, hij doet het.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef Sheridana het volgende:
Knippert ie bij mij?
Hier op het werk beweegt er nooit wat...
Ik weet niet meer hoe ik het heb gedaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef Sokolsky het volgende:
Weet je wel hoe vaak ik op jou gestemd heb SoK?
Icons klaar terwijl u wacht #50quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef Sokolsky het volgende:
Weet je wel hoe vaak ik op jou gestemd heb SoK?
Dat is alleen omdat het alternatief je niet aanstaat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:05 schreef Sheridana het volgende:
Het is rustig hier...hou het daar maar op...![]()
Het zijn allemaal bekende acteurs. Nou ja, hij van Cinderella Man misschien íets minder. Maar verder zijn de namen toch goed te doen? En dat gewicht, tja, een béétje giswerk maakt dat de vraag niet een complete invuloefening is.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:07 schreef Sheridana het volgende:
En ik heb geen idee wie waar moet komen...
Ik heb helaas een levendige fantasie...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat het alternatief je niet aanstaat.
Je hebt 'm doodgeknuffeld?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:43 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga er vandoor...borrelen...en mijn award showen aan iedereen...
Prettig weekend allemaal![]()
Monitor verhaal is drama, niet over beginnen, dan ga ik weer huilen...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:43 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga er vandoor...borrelen...en mijn award showen aan iedereen...
Prettig weekend allemaal![]()
Monitor verhaal is drama, niet over beginnen, dan ga ik weer huilen...
ik vind hem mooi, en de originele Brad-Award-icon vindt je natuurlijk terug in het Awards-topic van vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef twentemeisje het volgende:
[afbeelding]
En Patch... had jij nog een speciaal Brad-awardplaatje? Die zie ik nl niet in je huidige avatar...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Speciaal voor vic:
Links ben ik, rechts is SoK
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Speciaal voor vic:
Links ben ik, rechts is SoK
[afbeelding]
Ik dacht dat TM dat voor je zou doen...zij is toch zo creatief.quote:Op maandag 28 november 2005 10:28 schreef Patch het volgende:
Ik krijg die nieuwe usericon niet voor elkaar....![]()
Of Vic, die heeft die van mij gedaan in dat ene topic!quote:Op maandag 28 november 2005 10:28 schreef Patch het volgende:
Ik krijg die nieuwe usericon niet voor elkaar....![]()
Ik bied wel hulp, en anderen ook hoor...quote:Op maandag 28 november 2005 10:29 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik weinig vragen zou kunnen beantwoorden (als ik nu al hoor dat er vragen komen met vijftig tot honderd filmposters...), dus als de rest allemaal graag mee wil doen, zou ik het wel willen beheren.
Zoiets heb ik echter nooit eerder gedaan, en hoop daarom wel dat ik wat hulp zou kunnen krijgen als ik het niet meer begrijp
quote:Op maandag 28 november 2005 10:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik bied wel hulp, en anderen ook hoor...
TM heeft de icon idd gemaakt, maar krijg hem niet geupload
Voor die filmposters/afbeeldingen ben ik niet zo bang.quote:Op maandag 28 november 2005 10:29 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik weinig vragen zou kunnen beantwoorden (als ik nu al hoor dat er vragen komen met vijftig tot honderd filmposters...), dus als de rest allemaal graag mee wil doen, zou ik het wel willen beheren.
Zoiets heb ik echter nooit eerder gedaan, en hoop daarom wel dat ik wat hulp zou kunnen krijgen als ik het niet meer begrijp
Dat usericon is te groot ( >10kb ) , dus kan je hem niet uploaden.quote:Op maandag 28 november 2005 10:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik bied wel hulp, en anderen ook hoor...
TM heeft de icon idd gemaakt, maar krijg hem niet geupload
ik wil TM's gemaakte icon opslaan om deze pc. Ten eerste slaat ie 'm alleen al op als bitmap met als logisch gevolg dat ie alleen Patch opslaat en niet de rest van de icons 'erachter'...quote:
Je moet je cache leegmaken, dat kan het probleem oplossen.quote:Op maandag 28 november 2005 10:38 schreef Patch het volgende:
[..]
ik wil TM's gemaakt icon opslaan om deze pc. Ten eerste slaat ie 'm alleen al op als bitmap met als logisch gevolg dat ie alleen Patch opslaat en niet de rest van de icons 'erachter'...
\Beetje duidelijk zo?
![]()
Ik ben een muts mbt pc's.quote:Op maandag 28 november 2005 10:39 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je moet je cache leegmaken, dat kan het probleem oplossen.
Ik ga het wel bijhouden, ik doe het toch niet voor de punten.quote:Op maandag 28 november 2005 10:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoi.
Over dat gedoe van volgende week (gedoe =3 jaar FMT). Wie gaat er nu dat mailadres beheren? Degene die dat doet moet enkel na de antwoordperiode alle mailtjes die hij/zij heeft gekregen plaatsen in het topic. That's it. Hij/zij heeft als nadeel dat hij/zij niet kan meedoen.
Ik wil het wel zelf doen, ik dacht dat InTre en victorinox ook mogelijke kandidaten waren. Ikzelf zou het doen indien er niemand anders is, ik wil namelijk ook wel meedoen met het beantwoorden van vragen.
In Explorer bovenaan bij Extra > Internet Opties > Bestanden verwijderen.quote:Op maandag 28 november 2005 10:40 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben een muts mbt pc's.
Hoe maak ik een cache leeg?
Weet je dat wel zeker? Ik denk dat jij toch wel meer vragen weet te beantwoorden dan ik.quote:Op maandag 28 november 2005 10:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ga het wel bijhouden, ik doe het toch niet voor de punten.
O.k. dan, omdat jij het zo graag wilt.quote:Op maandag 28 november 2005 10:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Ik denk dat jij toch wel meer vragen weet te beantwoorden dan ik.
Ik doe het ook niet voor de punten, maar ik vind het wel leuk om te puzzelen.
Denk er eerst maar even goed over na of je mee wil doen.![]()
Ok wat? Doe je dus mee, of ga je beheren?quote:Op maandag 28 november 2005 10:51 schreef victorinox het volgende:
[..]
O.k. dan, omdat jij het zo graag wilt.![]()
Ik doe wel mee.quote:Op maandag 28 november 2005 10:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok wat? Doe je dus mee, of ga je beheren?
sow... dat duurde even...quote:Op maandag 28 november 2005 10:43 schreef victorinox het volgende:
[..]
In Explorer bovenaan bij Extra > Internet Opties > Bestanden verwijderen.
Ik denk niet dat dat gaat lukken.quote:Op maandag 28 november 2005 11:00 schreef Patch het volgende:
[..]
sow... dat duurde even...
Nu lukt het wel en is idd het icoontje te groot, hoe ga ik die nu verkleinen?
Goed zoquote:
Ben je er vanavond? Heb je mIRC? Heb je mail?quote:Op maandag 28 november 2005 11:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik ga het e-mailadres dus beheren. Als iemand mij even vertelt hoe en wat (welk adres en welk wachtwoord), zou het fijn zijn!
Ik mail je nu even. (Je hebt Patch' icon in je profielquote:Op maandag 28 november 2005 11:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ben je er vanavond? Heb je mIRC? Heb je mail?
Kortom: hoe kan ik je bereiken?
Ik was vanochtend iets aan 't testen naar aanleiding van Patch z'n icoonprobleem, ik had 'm nog niet terug weggehaaldquote:Op maandag 28 november 2005 11:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
(Je hebt Patch' icon in je profiel)
U hebt een antwoord.quote:Op maandag 28 november 2005 11:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik mail je nu even. (Je hebt Patch' icon in je profiel)
quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 12:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Je dacht toch zeker niet dat ik ook een hondennaam heb?![]()
Dat gaat volgens mij niet. Toch niet via IMDb. Wel als je zelf wat in elkaar prutst. Zoals in De IMDb Top 250... hoe loopt-ie verder?quote:Op maandag 28 november 2005 13:22 schreef Mennosson het volgende:
Weet iemand de link waardoor je in IMDB niet alleen de top 250 ziet maar ook de film 251 t/m 8995??
Hallo Babequote:Op maandag 28 november 2005 17:27 schreef Sheridana het volgende:
Rustig vandaag...
umberto d. is een hele mooie filmquote:Op maandag 28 november 2005 21:45 schreef Sokolsky het volgende:
Sheri, doe je ook mee met Italiaanse jaren '50-vragen? Als d_h weer terug is dan hè...
Damn, hoe langer ik er over na ga denken hoe beter ik dat Umberto D. ga vinden.
dat soort details kan ik hier niet inschattenquote:Op maandag 28 november 2005 22:51 schreef Sokolsky het volgende:
Top100 haalt 'ie bij mij niet, top200 wel. Is daarmee veruit de hoogste klassieke Italiaan.
Laatste November Trivia Dagquote:
@Patch: En vanaf vandaag op DVDquote:Op dinsdag 29 november 2005 08:34 schreef Patch het volgende:
Pinguins is al een tijdje in de bios bij onze buren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |