Nee inderdaad. Gelukkig op dat vervormd ding van jou welquote:Op maandag 21 november 2005 22:16 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah maar die vind ik niet zo puik daarop zie je haar schoonheid niet zo goed![]()
Kan hiervan elk plaatje apart en de achtergrondkleur automatisch aangepast aan de achtergrond daarachter? Snapt iemand wat ik bedoel?quote:
jah ik kan toch geen andere maken, en het moet wel een echte verbetering zijn hèquote:Op maandag 21 november 2005 23:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Gelukkig op dat vervormd ding van jou wel.
lamaar, is al geregeldquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:03 schreef m@x het volgende:
Kan iemand voor mij het aantal bytes aanpassen en er een gif-bestand van maken zodat ik dit plaatje als avatar kan gebruiken?
[afbeelding]
Oh ja, en van deze ook:
[afbeelding]
Alvast bedankt!
-edit-quote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Kan hiervan elk plaatje apart en de achtergrondkleur automatisch aangepast aan de achtergrond daarachter? Snapt iemand wat ik bedoel?
ik vraag 't nog maar 'n keer, aangezien m'n vorige verzoek alweer 'n paar dagen geleden is
Geef dan even een goed plaatje wat verkleind moet worden ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:46 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah ik kan toch geen andere maken, en het moet wel een echte verbetering zijn hè
Dank u dank u!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding]
Jij blijft ook bezig hequote:Op dinsdag 22 november 2005 12:42 schreef Rekkie het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand deze FOK-proof maken?
Ik hou van jequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geef dan even een goed plaatje wat verkleind moet worden ofzo.
God, wat is het toch lastig he, een icoontje aanvragen.
[afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding] misschien?
Ander forum.... ander icoontjequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij blijft ook bezig he. Kies er es gewoon één die je gaat gebruiken
.
[afbeelding]
Ik snap er niets vanquote:Op donderdag 24 november 2005 05:17 schreef Devilnl het volgende:
probeer Macromedia Flash mx.. in de trial kun je dat wel doen
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:31 schreef Peder het volgende:
ik heb een leuke anigif maar hij is net ff te groot (100x100)
kan iemand 'm resizen?
[afbeelding]
THANX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Gebruik hem dan als webicoonquote:Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef Peder het volgende:
[..]
THANX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Alleen is ie nu een paar bytes te groot...![]()
(ik weett ...'k ben een huillie! )
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef Peder het volgende:
[..]
THANX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Alleen is ie nu een paar bytes te groot...![]()
(ik weett ...'k ben een huillie! )
SUPERRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Klopt.quote:
Okeeeee..!!!! (gaan we thuus maar eens bekijken!!)quote:Op donderdag 24 november 2005 17:50 schreef Calella het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Ik gebruik Adobe Imageready, zit bij Adobe Photoshop.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:21 schreef Sokolsky het volgende:
Hallo wijze heren!
De awards in FTR zijn verdeeld en nu heb ik dit ding gewonnen: http://i7.photobucket.com/albums/y275/chielus05/freddy.jpg
Ik wil die eigenlijk combineren met mijn huidige avatar (dus knipperend, 2/3 van de tijd Japanse kop, 1/3 van de tijd Freddie) maar heb geen idee hoe dat moet. Kan iemand een helpende hand bieden?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:57 schreef Sheridana het volgende:
Hai!!
Ik heb dit gewonnen:
http://i7.photobucket.com(...)carlettgrootcopy.jpg
Die zou ik graag gecombineerd willen hebben met mijn huidige avatar, knipperend als het kan...hmm...eigenlijk wil ik het zelfde als Sokolsky hierboven...HAHAAHAH
Als het iemand lukt, heel graag
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:51 schreef Gorro het volgende:
Zou iemand voor mij deze twee in mijn huidige icon kunnen verwerken, dus in plaats van de awards die er nu in staan?
http://i7.photobucket.com/albums/y275/chielus05/IMDB.jpg
http://i7.photobucket.com/albums/y275/chielus05/acadamy.jpg
Iemand?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb een stukje gefilmd van een spel. Kan iemand dat stukje van Ronnie (als je hem in zijn auto zit) eventjes opslaan in 60×60 formaat? TnxDat stukje vooral hoeft niet !
filmpje
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Kan iemand mijn huidige avatar 17 kb kleiner maken?Dank.
Hartelijk dankquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:36 schreef Calella het volgende:
[..]
[afbeelding] Eindstukje weggeknipt
[afbeelding] Beginstukje weggeknipt
[afbeelding] Minder kleuren
Ik heb die van mij opgenomen met mijn Digitale camera, en in flash laten editenquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:09 schreef Chandler het volgende:
ps, wat gebruiken jullie om de icons te maken/editen etc?
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:30 schreef Xanzi het volgende:
Hoihoi,
Zou je voor mij misschien ook een icon willen maken?
Ik zou graag iets met mijn naam Xanzi willen en dan met roze erin en iets bewegend...het is weinig informatie maar kan je er misschien iets mee?
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef Xanzi het volgende:
[..]
Tegen blackmage of tegen jou....degene die er handig in is om icons te maken![]()
Iemandquote:Op zondag 13 november 2005 17:09 schreef Valid het volgende:
Deze avater heb ik nu al aardig lang en ik wil wel eens wat anders. Ik wil heel graag een bewegende avatar met een "verhaaltje" er in. Op FOK! heb ik een keer een avatar gezien van een poppetje die de hele tijd een muur kapot probeert te slaan oid. Dit was compleet opgebouwd uit alleen maar lijnen (ik geloof dat "tudoros" hem een tijdje gehad heeft). Zoiets zou ik heel graag willen!
ik weet dat dit vaag overkomt en jullie mogen ook mij uitlachen
zon soort avatr maak je niet zo maar even, je vraagt nu heel veel en om eerlijk te zijn ga ik geen half gevecht uit tekenen frame per frame.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:12 schreef Valid het volgende:
[..]
IemandAnders een (lijn)tekening met een verhaaltje. Zoiets als peder dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |