Een stilstaand plaatje van 660 kb gebruiken als icon, huldequote:Op maandag 21 november 2005 14:18 schreef 2609 het volgende:
Ik wil graag een mooie avatar van Paris Hilton, zou iemand dat voor mij kunnen maken?
Hehequote:Op maandag 21 november 2005 00:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Flink wat kwaliteit enzo verloren, maar wel van 712 naar 99 kb. Het heeft op zich ook wel wat zo
.
[afbeelding]
wel even naar je eigen webruimte verplaatsen aub, dan gooi ik em van de mijne af
jah maar die vind ik niet zo puik daarop zie je haar schoonheid niet zo goedquote:Op maandag 21 november 2005 15:46 schreef Yeahinho het volgende:
Hier je huidige plaatje in juiste afmetingen:
[afbeelding]
Nee inderdaad. Gelukkig op dat vervormd ding van jou welquote:Op maandag 21 november 2005 22:16 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah maar die vind ik niet zo puik daarop zie je haar schoonheid niet zo goed![]()
Kan hiervan elk plaatje apart en de achtergrondkleur automatisch aangepast aan de achtergrond daarachter? Snapt iemand wat ik bedoel?quote:
jah ik kan toch geen andere maken, en het moet wel een echte verbetering zijn hèquote:Op maandag 21 november 2005 23:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Gelukkig op dat vervormd ding van jou wel.
lamaar, is al geregeldquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:03 schreef m@x het volgende:
Kan iemand voor mij het aantal bytes aanpassen en er een gif-bestand van maken zodat ik dit plaatje als avatar kan gebruiken?
[afbeelding]
Oh ja, en van deze ook:
[afbeelding]
Alvast bedankt!
-edit-quote:Op maandag 21 november 2005 23:21 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Kan hiervan elk plaatje apart en de achtergrondkleur automatisch aangepast aan de achtergrond daarachter? Snapt iemand wat ik bedoel?
ik vraag 't nog maar 'n keer, aangezien m'n vorige verzoek alweer 'n paar dagen geleden is
Geef dan even een goed plaatje wat verkleind moet worden ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:46 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah ik kan toch geen andere maken, en het moet wel een echte verbetering zijn hè
Dank u dank u!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding]
Jij blijft ook bezig hequote:Op dinsdag 22 november 2005 12:42 schreef Rekkie het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand deze FOK-proof maken?
Ik hou van jequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geef dan even een goed plaatje wat verkleind moet worden ofzo.
God, wat is het toch lastig he, een icoontje aanvragen.
[afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding] misschien?
Ander forum.... ander icoontjequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij blijft ook bezig he. Kies er es gewoon één die je gaat gebruiken
.
[afbeelding]
Ik snap er niets vanquote:Op donderdag 24 november 2005 05:17 schreef Devilnl het volgende:
probeer Macromedia Flash mx.. in de trial kun je dat wel doen
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:31 schreef Peder het volgende:
ik heb een leuke anigif maar hij is net ff te groot (100x100)
kan iemand 'm resizen?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |