Gebruik hem dan als webicoonquote:Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef Peder het volgende:
[..]
THANX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Alleen is ie nu een paar bytes te groot...![]()
(ik weett ...'k ben een huillie! )
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef Peder het volgende:
[..]
THANX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Alleen is ie nu een paar bytes te groot...![]()
(ik weett ...'k ben een huillie! )
SUPERRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Klopt.quote:
Okeeeee..!!!! (gaan we thuus maar eens bekijken!!)quote:Op donderdag 24 november 2005 17:50 schreef Calella het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Ik gebruik Adobe Imageready, zit bij Adobe Photoshop.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:21 schreef Sokolsky het volgende:
Hallo wijze heren!
De awards in FTR zijn verdeeld en nu heb ik dit ding gewonnen: http://i7.photobucket.com/albums/y275/chielus05/freddy.jpg
Ik wil die eigenlijk combineren met mijn huidige avatar (dus knipperend, 2/3 van de tijd Japanse kop, 1/3 van de tijd Freddie) maar heb geen idee hoe dat moet. Kan iemand een helpende hand bieden?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:57 schreef Sheridana het volgende:
Hai!!
Ik heb dit gewonnen:
http://i7.photobucket.com(...)carlettgrootcopy.jpg
Die zou ik graag gecombineerd willen hebben met mijn huidige avatar, knipperend als het kan...hmm...eigenlijk wil ik het zelfde als Sokolsky hierboven...HAHAAHAH
Als het iemand lukt, heel graag
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:51 schreef Gorro het volgende:
Zou iemand voor mij deze twee in mijn huidige icon kunnen verwerken, dus in plaats van de awards die er nu in staan?
http://i7.photobucket.com/albums/y275/chielus05/IMDB.jpg
http://i7.photobucket.com/albums/y275/chielus05/acadamy.jpg
Iemand?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb een stukje gefilmd van een spel. Kan iemand dat stukje van Ronnie (als je hem in zijn auto zit) eventjes opslaan in 60×60 formaat? TnxDat stukje vooral hoeft niet !
filmpje
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Kan iemand mijn huidige avatar 17 kb kleiner maken?Dank.
Hartelijk dankquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:36 schreef Calella het volgende:
[..]
[afbeelding] Eindstukje weggeknipt
[afbeelding] Beginstukje weggeknipt
[afbeelding] Minder kleuren
Ik heb die van mij opgenomen met mijn Digitale camera, en in flash laten editenquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:09 schreef Chandler het volgende:
ps, wat gebruiken jullie om de icons te maken/editen etc?
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:30 schreef Xanzi het volgende:
Hoihoi,
Zou je voor mij misschien ook een icon willen maken?
Ik zou graag iets met mijn naam Xanzi willen en dan met roze erin en iets bewegend...het is weinig informatie maar kan je er misschien iets mee?
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef Xanzi het volgende:
[..]
Tegen blackmage of tegen jou....degene die er handig in is om icons te maken![]()
Iemandquote:Op zondag 13 november 2005 17:09 schreef Valid het volgende:
Deze avater heb ik nu al aardig lang en ik wil wel eens wat anders. Ik wil heel graag een bewegende avatar met een "verhaaltje" er in. Op FOK! heb ik een keer een avatar gezien van een poppetje die de hele tijd een muur kapot probeert te slaan oid. Dit was compleet opgebouwd uit alleen maar lijnen (ik geloof dat "tudoros" hem een tijdje gehad heeft). Zoiets zou ik heel graag willen!
ik weet dat dit vaag overkomt en jullie mogen ook mij uitlachen
zon soort avatr maak je niet zo maar even, je vraagt nu heel veel en om eerlijk te zijn ga ik geen half gevecht uit tekenen frame per frame.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:12 schreef Valid het volgende:
[..]
IemandAnders een (lijn)tekening met een verhaaltje. Zoiets als peder dus.
Niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:29 schreef blackmage het volgende:
[..]
zon soort avatr maak je niet zo maar even, je vraagt nu heel veel en om eerlijk te zijn ga ik geen half gevecht uit tekenen frame per frame.
sorry maar mischien wil iemand anders het voor je doen
No problemo.quote:
Hij is coolquote:Op woensdag 30 november 2005 18:56 schreef MissCleo het volgende:
Wil iemand hier misschien mijn icoontje aanpassen?
Die is ook te groot...
Dit is het origineel:
[afbeelding]
Maar het past binnen de 100kb.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hij is cool. Maar wel heel groot
. 240 frames, wtf
.
Agree. Maar ik kan helaas niet zeggen dat jouw versie zo'n verbetering isquote:Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Maar het past binnen de 100kb.
Meer valt er helaas niet van te maken, met zo verschrikkelijk veel frames.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Agree. Maar ik kan helaas niet zeggen dat jouw versie zo'n verbetering is.
zo, das een snelle beslissing.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:24 schreef Slarioux het volgende:
>> GC
Niet meer dan logisch lijkt me. Het topic is hier destijds ook gestart (en heeft tijdenlang op GC rondgezworven).quote:
dat wel,maar vreemd dat het 3 weken heeft geduurtquote:Op donderdag 1 december 2005 15:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch lijkt me. Het topic is hier destijds ook gestart (en heeft tijdenlang op GC rondgezworven).
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:50 schreef blackmage het volgende:
ik edit geen filmpjes dus kijk niet naar mij![]()
Ja, maar dat was al een gifjequote:Op zaterdag 3 december 2005 10:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar jij had toch ook die Ronaldinho avatar gemaakt?![]()
Aanpassen..? Zo bedoel je?quote:Op zondag 4 december 2005 02:10 schreef Gardien het volgende:
Zou iemand mijn webicon kunnen aanpassen? Alvast bedankt
Welke?quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar jij had toch ook die Ronaldinho avatar gemaakt?![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:03 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand deze wat verkleine zodat ik em als avater kan gebruiken ?!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel even ergens anders opslaan enzo aub.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan iemand mijn avater thema veranderen in Nightmare before christmas?
Dus het idee hetzelfde laten maar er plaatjes van de Tim Burton klassieker inzetten?
Met welk programma doe je het? In ImageReady kun je aangeven hoe hoog de kwaliteit en het kleurgebruik enzo is, dus dan kun je wat spelen met de bestandsgrootte..quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:10 schreef KumA het volgende:
wat voor instellingen gebruiken jullie om een animated gif te maken? Want t blijft heel groot bij mij 100kb gemiddeld....en 10kb is toch t max?
Kiest u maar!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:58 schreef Beach het volgende:
http://www.gutenberg.org/dirs/9/4/5/9456/9456-h/images/wotan.jpg
Wie wil deze op geschikt formaat maken?![]()
edit: stomme hotlink
Hé, dat zoek ik ook op 60x60...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:42 schreef cyberstalker het volgende:
Zou iemand misschien een plaatje kunnen maken voor mij? Het is voor mijn nieuwe iconsysteem. Mensen kunnen zelf hun maximale icongrootte instellen.
Als er voor een user geen icon beschikbaar is dat klein genoeg is, wil ik dus dat plaatje weergeven. Dus iets met 'icon te groot' o.i.d.
Graag met wat leuke kleurtjes, en gaarne dus ook heel klein.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:51 schreef littledevilSC het volgende:
Wat kan er gemaakt worden van deze mooie desert eagle?![]()
merciquote:Op woensdag 14 december 2005 19:36 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Netjes opengewerkt zo ?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:16 schreef Black-Hole het volgende:
Wie kan van dit plaatje een 60x60 en 100x100 uitvoering maken?
[afbeelding]
Alvast bedankt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |