quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:25 schreef RuneRose het volgende:
Mijn Bruce Campbell staat nog open...
Maar victor heet zijn freddie al weggegeven, nou je mag mijn bruce campbell wel hebben heur.![]()
Is de film op plaats?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:51 schreef RuneRose het volgende:
Yeuy, ik heb lekker drie kaartjes voor de nieuwe harry potter film woensdag.Ik ga samen met m'n moeder en m'n broertje.
![]()
snobPatch: "Ik heb 'm al gezien!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:51 schreef RuneRose het volgende:
Yeuy, ik heb lekker drie kaartjes voor de nieuwe harry potter film woensdag.Ik ga samen met m'n moeder en m'n broertje.
![]()
Nee, niet op plaats, dat doen ze hier niet in Vlissingen. Ik ga lekker op tijd, stuur m'n moeder de zaal in en ik ga samen met m'n broertje om popcorn en drinken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:55 schreef victorinox het volgende:
[..]
Is de film op plaats?
Anders moet je op tijd naar de bios gaan.
Het wordt hartstikke druk.
Done.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
victorinox, mag ik van jou de Paul Giamatti-award, krijg jij van mij de BC-award
Ik wil goftedomme een award!
Giamatti is voor Califoquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
victorinox, mag ik van jou de Paul Giamatti-award, krijg jij van mij de BC-award
Ja, denk je dat ik dat niet doorhebquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Giamatti is voor Califo.
Ik ben er terug!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
FF tussendoor: zijn er nog mensen voor een vraagje te porren op het moment?
Ik dacht dat Gorro daar nog steeds eerste stond.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik dat niet doorheb
Maar meer nominaties heb ik niet...
Ja, 2x de Saul Bass, maar daar win jij het weer van me
Ik kan die jou ook nog schenken, kan jij mij dan Ewan schenken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
ik heb jou al ewan gegevenquote:Op zondag 20 november 2005 10:28 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik kan die jou ook nog schenken, kan jij mij dan Ewan schenken?
Ik heb jou voor Academy, heb je daar iets aan?quote:
weinig tot nietsquote:Op zondag 20 november 2005 11:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb jou voor Academy, heb je daar iets aan?
Waar heb je wel iets aan?quote:
ruilen voor een saul bass?quote:Op zondag 20 november 2005 15:02 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb nog een Shimura in de aanbieding.
De users die mij genomineerd hebben, hebben me allemaal opgegeven voor een Charlie Chaplin. Dus ja, een Charlie is het enige wat echt helpt. Of men moet me en masse gaan nomineren voor een minder populaire award als "grootste FTR klootzak" ofzo.quote:Op zondag 20 november 2005 15:23 schreef dolle_hond het volgende:
ruilen voor een saul bass?
Je bedoelt wat je moet doen zodat ik je nominatie laat staan?quote:Op zondag 20 november 2005 15:10 schreef RuneRose het volgende:
Hey Arty, lieverd, lekker ding...Wat moet ik doen voor een freddie?![]()
Ik had nog een Chaplin open staan.quote:Op zondag 20 november 2005 15:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bedoelt wat je moet doen zodat ik je nominatie laat staan?
Tja, wat denk je?![]()
Je bent echt het beste groentje die ik ken.quote:
alleen tel ik daar momenteel 7 stemmen voor SoK en 3 voor jou. die achterstand is groot.quote:Op zondag 20 november 2005 15:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De users die mij genomineerd hebben, hebben me allemaal opgegeven voor een Charlie Chaplin. Dus ja, een Charlie is het enige wat echt helpt. Of men moet me en masse gaan nomineren voor een minder populaire award als "grootste FTR klootzak" ofzo.
Ik neem aan dat Chielus alles aan het eind in één keer telt om fouten te voorkomen. Incrementeel tellen is vragen om fouten in zo'n topic.quote:Op zondag 20 november 2005 15:35 schreef dolle_hond het volgende:
alleen tel ik daar momenteel 7 stemmen voor SoK en 3 voor jou. die achterstand is groot.
bovendien moet ik dan gaan schuiven en dat is al zo'n gedoe, wellicht ook voor chielus.
dat bespaar ik m liever
Als ik kan helpen... Ik heb nog wel een Less Than 50 Votes of een Takashi award voor je.quote:Op zondag 20 november 2005 18:31 schreef Sokolsky het volgende:
Takashi, daar heb ik er ook een paar van. Maar lang niet zoveel als d_h geloof ik.
Ik heb m'n Freddie reeds vergeven. En ik ben niet zo goedkoop dat ik die belofte gelijk weer terugdraai. Is een Takashi èn en LT50 award iets?quote:Op zondag 20 november 2005 19:33 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben in allebei wel geïnteresseerd, maar iets meer in de Freddie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |