Thanx dear! Succes zal ik wel nodig hebben... en een grotere keukenquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:19 schreef twentemeisje het volgende:
Veel succes met kokkerellen Bwennie!
Vanaf 7 uur snaaaaaaavonds!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:20 schreef Sheridana het volgende:
Bwennie, hoe laat worden we verwacht?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:19 schreef RuneRose het volgende:
ik ga nu een nieuw topic maken! sorry!
You scratch my back, I´ll scratch your back.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:06 schreef ArtyShock het volgende:
Drukke OP!
Okee mensen, ik denk dat ik toch maar eens op de awards ga stemmen. Dus eh... als er nog mensen een duwtje in de juiste richting nodig hebben, don't be affraid to ask. Laat ons acteren als oostbloklanden op een Eurovisie songfestival.
De drie mensen die mij genomineerd hebben kunnen alvast een puntje hun kant op zien komen in die categorie waarin ze het meeste kans maken.
Ik zie dat mijn nominaties zich allemaal concentreren rond één award, dus mochten mensen iets voelen voor deze vestzak-broekzak/elkaars rug krabben/handjeklap constructie dan weet je waar ik op zit te wachten.
Aangezien AntiChrist en ik gelijk staan voor de Bruce Campbell-award, ga ik hier ook maar ff lobbyen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:06 schreef ArtyShock het volgende:
Drukke OP!
Okee mensen, ik denk dat ik toch maar eens op de awards ga stemmen. Dus eh... als er nog mensen een duwtje in de juiste richting nodig hebben, don't be affraid to ask. Laat ons acteren als oostbloklanden op een Eurovisie songfestival.
De drie mensen die mij genomineerd hebben kunnen alvast een puntje hun kant op zien komen in die categorie waarin ze het meeste kans maken.
Ik zie dat mijn nominaties zich allemaal concentreren rond één award, dus mochten mensen iets voelen voor deze vestzak-broekzak/elkaars rug krabben/handjeklap constructie dan weet je waar ik op zit te wachten.
Maar, maar... ik ben juist zo grappig.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:03 schreef victorinox het volgende:
Aangezien AntiChrist en ik gelijk staan voor de Bruce Campbell-award, ga ik hier ook maar ff lobbyen.
Helaas kan ik je nog maar voor één van deze 4 awards nomineren:
Meryl Streep Award - Meest overgewaardeerde user
Paul Giamatti Award - Meest ondergewaardeerde user
Scarlett Award - Lekkerste FTR-babe
Ewan Award - Lekkerste FTR-hunk
De Bruce Campbell uiteraard.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:19 schreef Patch het volgende:
Dan geef mij maar de Ewan![]()
Welke wil jij van mij Victorinox?![]()
![]()
dealquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:25 schreef RuneRose het volgende:
Mijn Bruce Campbell staat nog open...
Maar victor heet zijn freddie al weggegeven, nou je mag mijn bruce campbell wel hebben heur.![]()
Is de film op plaats?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:51 schreef RuneRose het volgende:
Yeuy, ik heb lekker drie kaartjes voor de nieuwe harry potter film woensdag.Ik ga samen met m'n moeder en m'n broertje.
![]()
snobPatch: "Ik heb 'm al gezien!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:51 schreef RuneRose het volgende:
Yeuy, ik heb lekker drie kaartjes voor de nieuwe harry potter film woensdag.Ik ga samen met m'n moeder en m'n broertje.
![]()
Nee, niet op plaats, dat doen ze hier niet in Vlissingen. Ik ga lekker op tijd, stuur m'n moeder de zaal in en ik ga samen met m'n broertje om popcorn en drinken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:55 schreef victorinox het volgende:
[..]
Is de film op plaats?
Anders moet je op tijd naar de bios gaan.
Het wordt hartstikke druk.
Done.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
victorinox, mag ik van jou de Paul Giamatti-award, krijg jij van mij de BC-award
Ik wil goftedomme een award!
Giamatti is voor Califoquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
victorinox, mag ik van jou de Paul Giamatti-award, krijg jij van mij de BC-award
Ja, denk je dat ik dat niet doorhebquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Giamatti is voor Califo.
Ik ben er terug!quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
FF tussendoor: zijn er nog mensen voor een vraagje te porren op het moment?
Ik dacht dat Gorro daar nog steeds eerste stond.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik dat niet doorheb
Maar meer nominaties heb ik niet...
Ja, 2x de Saul Bass, maar daar win jij het weer van me
Ik kan die jou ook nog schenken, kan jij mij dan Ewan schenken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
ik heb jou al ewan gegevenquote:Op zondag 20 november 2005 10:28 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik kan die jou ook nog schenken, kan jij mij dan Ewan schenken?
Ik heb jou voor Academy, heb je daar iets aan?quote:
weinig tot nietsquote:Op zondag 20 november 2005 11:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb jou voor Academy, heb je daar iets aan?
Waar heb je wel iets aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |