Lijstjes maken denk ik?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:02 schreef Sokolsky het volgende:
Waar is d_h?
maar wel mooi een puntje voor je versiert. Toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Lijstjes maken denk ik?![]()
Hey mr_a tijdje niet gezien!
Inderdaad nog een dikkequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
maar wel mooi een puntje voor je versiert. Toch?
ach ik heb genoeg puntjes gescoord deze maand. En jij had zes titels van die Pearce opgelepeld dat vond ik al een hele prestatie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:27 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Inderdaad nog een dikkedaarvoor.
maar had met liefde jou de punt gegund hoor![]()
Meer dan die films heb ik ook niet gezien van hem. Anyway, weinig actie op FMTquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
ach ik heb genoeg puntjes gescoord deze maand. En jij had zes titels van die Pearce opgelepeld dat vond ik al een hele prestatie.
Ik ga zo maar eens eten en naar Eddie kijken denk ik. Ik zie later vanavond wel of de rechercheur het punt heeft uitgedeeld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Meer dan die films heb ik ook niet gezien van hem. Anyway, weinig actie op FMTik ga maar zo weer een ff filmpje kijken of misschien wel borrel halen later
![]()
Op je eigen vraag pas je je eigen puntentelling toe om een verschil te maken en dan kun je nog steeds 5 tot 1 punt uitdelen voor de eerste 5 per vraag of zo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Op zich ziet het er best leuk en uitdagend uit, maar ze geven daar wel reteveel punten weg (die vraag van bukgeit in het topic 600 punten).
Dat geeft toch wel een beetje een vertekenend beeld in de stand op, zo kan ik binnen 1 maand Patch inhalen
En heb je suggesties bij welke jubilea wij dat zouden moeten doen? Met de invoering van het maandsysteem heb je natuurlijk nog wel de X / XX topics, maar veel verder komt het meestal niet...
Ik ben er voor, maar het moet wel goed uitgewerkt worden!
klopt nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Op zich ziet het er best leuk en uitdagend uit, maar ze geven daar wel reteveel punten weg (die vraag van bukgeit in het topic 600 punten).
Dat geeft toch wel een beetje een vertekenend beeld in de stand op, zo kan ik binnen 1 maand Patch inhalen
En heb je suggesties bij welke jubilea wij dat zouden moeten doen? Met de invoering van het maandsysteem heb je natuurlijk nog wel de X / XX topics, maar veel verder komt het meestal niet...
Ik ben er voor, maar het moet wel goed uitgewerkt worden!
op zich is 6 december een mooie datum om dit te doen,aangezien we dan 3 jaar draaien.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op je eigen vraag pas je je eigen puntentelling toe om een verschil te maken en dan kun je nog steeds 5 tot 1 punt uitdelen voor de eerste 5 per vraag of zo.
Verder zal er waarschijnlijk wel ergens een topic-statisticus zijn die misschien wat info heeft over topics en data. Het móet ook niet bij een jubeldinges, het kan ook gewoon even voor de fun, het is eens iets anders.
En uiteraard moet het wat uitgewerkt zijn, het is niet iets waarvan je zegt :"Okay, doen we morgen even." Maar eerst eens zien of er meer dan één persoon voor is.
iedereen die zin en tijd heeft 1.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:22 schreef RuneRose het volgende:
Hey ja, kunnen wemisschien ook eens doen.Maar wie maakt die vragen dan?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
door te mailen naar een... euh... centraal persoon.
fokmovietrivia@gmail.com ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
fokmovietrivia@hotmail.com is een feit, dus we zitten er nu aan vast
Je zou ook een top 3 van goede antwoorden kunnen maken. #1 = 3 punten, #2 = 2 punten, #3 = 1 punt.
Ik vind het een leuk idee, en ik ben nog steeds voor
Oooh! Mag dat wel? Moeten de mods wyccie nu niet bannen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:24 schreef ArtyShock het volgende:
Voor de nieuwsgierigen: Wyccie postte dit plaatje.![]()
Ik vind dat dus niet kunnen hè. En, het leek zo'n net meisje!quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:25 schreef Sokolsky het volgende:
Oooh! Mag dat wel? Moeten de mods wyccie nu niet bannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |