A dirty mind is a joy forever!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:37 schreef Patch het volgende:
[..]
hahaha![]()
ik las eerst 'spuit'..... naderhand zag ik pas dat het 'snuit' was....![]()
wat voor een?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef Sheridana het volgende:![]()
![]()
IK HEB WEER EEN MONITOR!!!
Jeeey, whoehoe!! Let us rejoice!!
Eentje die het doet!!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef Sheridana het volgende:![]()
![]()
IK HEB WEER EEN MONITOR!!!
Jeeey, whoehoe!! Let us rejoice!!
Da's wel raar. Dit waren nou niet bepaald hele onbekenden.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik weet van de helft van de genoemde namen niet eens de juiste foto's er bij te plaatsen...
Ik ben er wel hoor...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Sheridana het volgende:
Dus ik ben vanavond online!!
Ehm...
Is er iemand vanavond?
Maakt niet uit, ik ga mijn monitor knuffelen
Yeuy, Sheri is back, maar nu is het wel weer uit met de pret, ze gaat weer fanatiek punten pakken.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Sheridana het volgende:
Ehm...
Is er iemand vanavond?
Ik ben heeeel slecht in foto's... behalve bij de Muppets.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Da's wel raar. Dit waren nou niet bepaald hele onbekenden.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Sheridana het volgende:
Ehm...
Is er iemand vanavond?
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik geloof dat ik het volledige werk van fracois ozon op dvd heb
op de dvd van Regarde la mer staan ook enkele shorts van hem, zoals Robe d'ete, X2000, Scenes de lit en Actione Veritequote:
Ik zag onlangs een Ozon-box staan met 8 films (denk ik toch). De helft heb ik helaas al.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op de dvd van Regarde la mer staan ook enkele shorts van hem, zoals Robe d'ete, X2000, Scenes de lit en Actione Verite
in mijn box zitten 6 schijven.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zag onlangs een Ozon-box staan met 8 films (denk ik toch). De helft heb ik helaas al.
Aan Boxing Helena.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Niks missen aan Ozon? Dat durf ik te betwijfelen.
Of begrijp ik hier iets verkeerd?
Ah. Steeds reviews van gelezen die behoorlijk zwart-wit zijn. De rating is nogal tekenend, maar toch zijn er veel mensen die hem fantastisch vinden. Sterk wisselende meningen dus, maar da's logisch bij een controversieel uitgangspunt.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:05 schreef dolle_hond het volgende:
arty: je mist er niks aan
je begrijpt t idd verkeerd.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Niks missen aan Ozon? Dat durf ik te betwijfelen.
Of begrijp ik hier iets verkeerd?
Ah..... ga ik naar op zoek.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op de dvd van Regarde la mer staan ook enkele shorts van hem, zoals Robe d'ete, X2000, Scenes de lit en Actione Verite
de sitcom - dvd die ik los heb iig nietquote:Op woensdag 23 november 2005 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah..... ga ik naar op zoek.
Op Sitcom staan ook 2 korte films, maar die zul je vast al wel hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |