quote:
ah kijk daar hebben we hemquote:Op maandag 21 november 2005 16:34 schreef Sokolsky het volgende:
Vic wil graag Bruce Campbell. Daar heb je nu TM, maar die heb je ook al bij Fellini.
En als Vic geen Bruce Campbell wint doet AntiChrist dat, da's niet de bedoeling...
SoK heb je ook nergens. Tip: Steve Buscemi. Maar Lonewolf kun je daar ook neerzetten.
Done.quote:Op maandag 21 november 2005 19:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mensen die me willen nomineren, maar niet weten waarvoor, mogen me altijd bij de Meryl Streep zetten, die wil ik.
Tja. Ik heb hem wel genomineerd, maar ik heb er niets voor teruggekregen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
AntiChrist is bang dat 'ie een award misloopt en is nu een soort van persoonlijke vendetta begonnen. Ach ja, zo heb ik ineens ook een Medy v/d Laan-nominatie; had ik niet verwacht
ik ben niet bang dat ik een award misloop winnen zou ik hem waarschijnlijk toch niet, het is meer de gaylord manier waarop het gebeurdt (en ik ben blijkbaar niet de enige die dat vind check dvdslowchat maarquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
AntiChrist is bang dat 'ie een award misloopt en is nu een soort van persoonlijke vendetta begonnen. Ach ja, zo heb ik ineens ook een Medy v/d Laan-nominatie; had ik niet verwacht
tjsaquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:33 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen
wat een awardgezeik zeg...
Môgge allen!quote:
Schitterend.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:33 schreef twentemeisje het volgende:
wat een awardgezeik zeg...
en nu gedraag je je ook nog als een snob!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
(die snobvragen van mij worden tenminste wél geraden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |