Voor jou altijd!quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:20 schreef Sheridana het volgende:
Oeh Oeh, kun je er voor mij eentje doen met Halle Berry??:D
Ik ga het voor je proberen!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef Patch het volgende:
Ik ben de knapste
![]()
Ik ben een Disney-Freak
![]()
kleutertaal: Ik wil graag mijn avatar zo bewegend hebben, eerst Patch, dan Hitchcock, dan Brad, dan Nemo en dan Ewan-Award. Hoe gaat ik dat doen?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:23 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ga het voor je proberen!
moet mijn award immers wel eer aan doen
Je zult hem niet onder de 10kb krijgen denk ik...quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef twentemeisje het volgende:
[afbeelding]
Ben hier geloof ik niet zo goed in... probleem is de resolutie, die moet omlaag omdat het bestand maar 10240 bytes mag zijn...
Wie o wie heeft er meer verstand van... Ik kan de psd-file wel mailen...
En Patch... had jij nog een speciaal Brad-awardplaatje? Die zie ik nl niet in je huidige avatar...
Ik wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey, dat is niet zo moeilijk met die icoontjes. Dat heb ik vorig jaar voor mezelf gedaan (en ook voor Gorro en BS). En als zelfs ik dat kan.
Maar goed, doe het zelf, ik sta niet eens bij de top 3 bij de Bruce Campbell-award, see if I care.
Ja, hij doet het.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef Sheridana het volgende:
Knippert ie bij mij?
Hier op het werk beweegt er nooit wat...
Ik weet niet meer hoe ik het heb gedaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef Sokolsky het volgende:
Weet je wel hoe vaak ik op jou gestemd heb SoK?
Icons klaar terwijl u wacht #50quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:15 schreef Sokolsky het volgende:
Weet je wel hoe vaak ik op jou gestemd heb SoK?
Dat is alleen omdat het alternatief je niet aanstaat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:05 schreef Sheridana het volgende:
Het is rustig hier...hou het daar maar op...![]()
Het zijn allemaal bekende acteurs. Nou ja, hij van Cinderella Man misschien íets minder. Maar verder zijn de namen toch goed te doen? En dat gewicht, tja, een béétje giswerk maakt dat de vraag niet een complete invuloefening is.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:07 schreef Sheridana het volgende:
En ik heb geen idee wie waar moet komen...
Ik heb helaas een levendige fantasie...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat het alternatief je niet aanstaat.
Je hebt 'm doodgeknuffeld?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:43 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga er vandoor...borrelen...en mijn award showen aan iedereen...
Prettig weekend allemaal![]()
Monitor verhaal is drama, niet over beginnen, dan ga ik weer huilen...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:43 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga er vandoor...borrelen...en mijn award showen aan iedereen...
Prettig weekend allemaal![]()
Monitor verhaal is drama, niet over beginnen, dan ga ik weer huilen...
ik vind hem mooi, en de originele Brad-Award-icon vindt je natuurlijk terug in het Awards-topic van vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef twentemeisje het volgende:
[afbeelding]
En Patch... had jij nog een speciaal Brad-awardplaatje? Die zie ik nl niet in je huidige avatar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |