quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Speciaal voor vic:
Links ben ik, rechts is SoK
[afbeelding]
Ik dacht dat TM dat voor je zou doen...zij is toch zo creatief.quote:Op maandag 28 november 2005 10:28 schreef Patch het volgende:
Ik krijg die nieuwe usericon niet voor elkaar....![]()
Of Vic, die heeft die van mij gedaan in dat ene topic!quote:Op maandag 28 november 2005 10:28 schreef Patch het volgende:
Ik krijg die nieuwe usericon niet voor elkaar....![]()
Ik bied wel hulp, en anderen ook hoor...quote:Op maandag 28 november 2005 10:29 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik weinig vragen zou kunnen beantwoorden (als ik nu al hoor dat er vragen komen met vijftig tot honderd filmposters...), dus als de rest allemaal graag mee wil doen, zou ik het wel willen beheren.
Zoiets heb ik echter nooit eerder gedaan, en hoop daarom wel dat ik wat hulp zou kunnen krijgen als ik het niet meer begrijp
quote:Op maandag 28 november 2005 10:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik bied wel hulp, en anderen ook hoor...
TM heeft de icon idd gemaakt, maar krijg hem niet geupload
Voor die filmposters/afbeeldingen ben ik niet zo bang.quote:Op maandag 28 november 2005 10:29 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik weinig vragen zou kunnen beantwoorden (als ik nu al hoor dat er vragen komen met vijftig tot honderd filmposters...), dus als de rest allemaal graag mee wil doen, zou ik het wel willen beheren.
Zoiets heb ik echter nooit eerder gedaan, en hoop daarom wel dat ik wat hulp zou kunnen krijgen als ik het niet meer begrijp
Dat usericon is te groot ( >10kb ) , dus kan je hem niet uploaden.quote:Op maandag 28 november 2005 10:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik bied wel hulp, en anderen ook hoor...
TM heeft de icon idd gemaakt, maar krijg hem niet geupload
ik wil TM's gemaakte icon opslaan om deze pc. Ten eerste slaat ie 'm alleen al op als bitmap met als logisch gevolg dat ie alleen Patch opslaat en niet de rest van de icons 'erachter'...quote:
Je moet je cache leegmaken, dat kan het probleem oplossen.quote:Op maandag 28 november 2005 10:38 schreef Patch het volgende:
[..]
ik wil TM's gemaakt icon opslaan om deze pc. Ten eerste slaat ie 'm alleen al op als bitmap met als logisch gevolg dat ie alleen Patch opslaat en niet de rest van de icons 'erachter'...
\Beetje duidelijk zo?
![]()
Ik ben een muts mbt pc's.quote:Op maandag 28 november 2005 10:39 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je moet je cache leegmaken, dat kan het probleem oplossen.
Ik ga het wel bijhouden, ik doe het toch niet voor de punten.quote:Op maandag 28 november 2005 10:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoi.
Over dat gedoe van volgende week (gedoe =3 jaar FMT). Wie gaat er nu dat mailadres beheren? Degene die dat doet moet enkel na de antwoordperiode alle mailtjes die hij/zij heeft gekregen plaatsen in het topic. That's it. Hij/zij heeft als nadeel dat hij/zij niet kan meedoen.
Ik wil het wel zelf doen, ik dacht dat InTre en victorinox ook mogelijke kandidaten waren. Ikzelf zou het doen indien er niemand anders is, ik wil namelijk ook wel meedoen met het beantwoorden van vragen.
In Explorer bovenaan bij Extra > Internet Opties > Bestanden verwijderen.quote:Op maandag 28 november 2005 10:40 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben een muts mbt pc's.
Hoe maak ik een cache leeg?
Weet je dat wel zeker? Ik denk dat jij toch wel meer vragen weet te beantwoorden dan ik.quote:Op maandag 28 november 2005 10:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ga het wel bijhouden, ik doe het toch niet voor de punten.
O.k. dan, omdat jij het zo graag wilt.quote:Op maandag 28 november 2005 10:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Ik denk dat jij toch wel meer vragen weet te beantwoorden dan ik.
Ik doe het ook niet voor de punten, maar ik vind het wel leuk om te puzzelen.
Denk er eerst maar even goed over na of je mee wil doen.![]()
Ok wat? Doe je dus mee, of ga je beheren?quote:Op maandag 28 november 2005 10:51 schreef victorinox het volgende:
[..]
O.k. dan, omdat jij het zo graag wilt.![]()
Ik doe wel mee.quote:Op maandag 28 november 2005 10:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok wat? Doe je dus mee, of ga je beheren?
sow... dat duurde even...quote:Op maandag 28 november 2005 10:43 schreef victorinox het volgende:
[..]
In Explorer bovenaan bij Extra > Internet Opties > Bestanden verwijderen.
Ik denk niet dat dat gaat lukken.quote:Op maandag 28 november 2005 11:00 schreef Patch het volgende:
[..]
sow... dat duurde even...
Nu lukt het wel en is idd het icoontje te groot, hoe ga ik die nu verkleinen?
Goed zoquote:
Ben je er vanavond? Heb je mIRC? Heb je mail?quote:Op maandag 28 november 2005 11:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik ga het e-mailadres dus beheren. Als iemand mij even vertelt hoe en wat (welk adres en welk wachtwoord), zou het fijn zijn!
Ik mail je nu even. (Je hebt Patch' icon in je profielquote:Op maandag 28 november 2005 11:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ben je er vanavond? Heb je mIRC? Heb je mail?
Kortom: hoe kan ik je bereiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |