quote:
ah kijk daar hebben we hemquote:Op maandag 21 november 2005 16:34 schreef Sokolsky het volgende:
Vic wil graag Bruce Campbell. Daar heb je nu TM, maar die heb je ook al bij Fellini.
En als Vic geen Bruce Campbell wint doet AntiChrist dat, da's niet de bedoeling...
SoK heb je ook nergens. Tip: Steve Buscemi. Maar Lonewolf kun je daar ook neerzetten.
Done.quote:Op maandag 21 november 2005 19:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mensen die me willen nomineren, maar niet weten waarvoor, mogen me altijd bij de Meryl Streep zetten, die wil ik.
Tja. Ik heb hem wel genomineerd, maar ik heb er niets voor teruggekregen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
AntiChrist is bang dat 'ie een award misloopt en is nu een soort van persoonlijke vendetta begonnen. Ach ja, zo heb ik ineens ook een Medy v/d Laan-nominatie; had ik niet verwacht
ik ben niet bang dat ik een award misloop winnen zou ik hem waarschijnlijk toch niet, het is meer de gaylord manier waarop het gebeurdt (en ik ben blijkbaar niet de enige die dat vind check dvdslowchat maarquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
AntiChrist is bang dat 'ie een award misloopt en is nu een soort van persoonlijke vendetta begonnen. Ach ja, zo heb ik ineens ook een Medy v/d Laan-nominatie; had ik niet verwacht
tjsaquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:33 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen
wat een awardgezeik zeg...
Môgge allen!quote:
Schitterend.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:33 schreef twentemeisje het volgende:
wat een awardgezeik zeg...
en nu gedraag je je ook nog als een snob!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
(die snobvragen van mij worden tenminste wél geraden)
Ja, ik vind Cameron ook best mooiquote:
Jaaaaa!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:59 schreef Sheridana het volgende:
zal ik een opstartvraag doen?
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef RuneRose het volgende:
Jeeutje wat ik nu in de T.V. Gids lees. Elke week doen ze zo'n stukje in de gids "De DVD kast", dit keer van Pepijk Gunneweg...
Welke drie DVD's mogen mee naar dat onbewoonde eiland?
'Ik smokkel meteen maar even met de godfather trilogie. Regisseur Scorsese is wat mij betreft de Shakspeare onder de filmmakers. Dat Italiaanse landschap, dat drama, dat spel - ik lik er elke keer weer mijn vingers weer bij af.'
Wat een eikel.![]()
Schit-ter-end!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef RuneRose het volgende:
Jeeutje wat ik nu in de T.V. Gids lees. Elke week doen ze zo'n stukje in de gids "De DVD kast", dit keer van Pepijk Gunneweg...
Welke drie DVD's mogen mee naar dat onbewoonde eiland?
'Ik smokkel meteen maar even met de godfather trilogie. Regisseur Scorsese is wat mij betreft de Shakspeare onder de filmmakers. Dat Italiaanse landschap, dat drama, dat spel - ik lik er elke keer weer mijn vingers weer bij af.'
Wat een eikel.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:28 schreef Patch het volgende:
een heel goede morgen deze morgen
ik geloof dat ik het volledige werk van fracois ozon op dvd hebquote:Op woensdag 23 november 2005 13:15 schreef Sokolsky het volgende:
Die komt vrijdag op TV toch? Moet ik niet vergeten 'm op te nemen... vorige keer maar half gezien.
bij navraag:quote:Op woensdag 23 november 2005 13:07 schreef dolle_hond het volgende:
patch, weet jij of wil simon nog leeft?
*snuit*quote:
hahahaquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik zal volgende keer broodkruimeltjes strooien als ik weer op forumverkenning ga, dan kan ik FMT weer terugvinden...
iddquote:Op woensdag 23 november 2005 15:41 schreef Sheridana het volgende:
[..]
En als je Slowchat bij je Myat hebt staan...kun je het altijd nog hier vragen
A dirty mind is a joy forever!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:37 schreef Patch het volgende:
[..]
hahaha![]()
ik las eerst 'spuit'..... naderhand zag ik pas dat het 'snuit' was....![]()
wat voor een?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef Sheridana het volgende:![]()
![]()
IK HEB WEER EEN MONITOR!!!
Jeeey, whoehoe!! Let us rejoice!!
Eentje die het doet!!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:35 schreef Sheridana het volgende:![]()
![]()
IK HEB WEER EEN MONITOR!!!
Jeeey, whoehoe!! Let us rejoice!!
Da's wel raar. Dit waren nou niet bepaald hele onbekenden.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik weet van de helft van de genoemde namen niet eens de juiste foto's er bij te plaatsen...
Ik ben er wel hoor...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Sheridana het volgende:
Dus ik ben vanavond online!!
Ehm...
Is er iemand vanavond?
Maakt niet uit, ik ga mijn monitor knuffelen
Yeuy, Sheri is back, maar nu is het wel weer uit met de pret, ze gaat weer fanatiek punten pakken.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Sheridana het volgende:
Ehm...
Is er iemand vanavond?
Ik ben heeeel slecht in foto's... behalve bij de Muppets.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Da's wel raar. Dit waren nou niet bepaald hele onbekenden.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:42 schreef Sheridana het volgende:
Ehm...
Is er iemand vanavond?
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik geloof dat ik het volledige werk van fracois ozon op dvd heb
op de dvd van Regarde la mer staan ook enkele shorts van hem, zoals Robe d'ete, X2000, Scenes de lit en Actione Veritequote:
Ik zag onlangs een Ozon-box staan met 8 films (denk ik toch). De helft heb ik helaas al.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op de dvd van Regarde la mer staan ook enkele shorts van hem, zoals Robe d'ete, X2000, Scenes de lit en Actione Verite
in mijn box zitten 6 schijven.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zag onlangs een Ozon-box staan met 8 films (denk ik toch). De helft heb ik helaas al.
Aan Boxing Helena.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Niks missen aan Ozon? Dat durf ik te betwijfelen.
Of begrijp ik hier iets verkeerd?
Ah. Steeds reviews van gelezen die behoorlijk zwart-wit zijn. De rating is nogal tekenend, maar toch zijn er veel mensen die hem fantastisch vinden. Sterk wisselende meningen dus, maar da's logisch bij een controversieel uitgangspunt.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:05 schreef dolle_hond het volgende:
arty: je mist er niks aan
je begrijpt t idd verkeerd.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Niks missen aan Ozon? Dat durf ik te betwijfelen.
Of begrijp ik hier iets verkeerd?
Ah..... ga ik naar op zoek.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op de dvd van Regarde la mer staan ook enkele shorts van hem, zoals Robe d'ete, X2000, Scenes de lit en Actione Verite
de sitcom - dvd die ik los heb iig nietquote:Op woensdag 23 november 2005 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah..... ga ik naar op zoek.
Op Sitcom staan ook 2 korte films, maar die zul je vast al wel hebben.
MDB heeft de pech dat er in dezelfde periode 3 (niet-Hollywood) films uitkwamen over het zelfde onderwerp, namelijk Simon, Les Invasions Barbares en Mar Adentro. En die zijn alle 3 beter dan MDB. Tragischer, dramatischer en ook minder pathetisch dan MDB, al viel het daar inderdaad nog wel mee. Maar al die oscars die hij kreeg waar imho. onterecht. Zeker voor regie en beste film.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:23 schreef ArtyShock het volgende:
Ben ik de enige die Million Dollar Baby best aardig vond?Een beetje traag op sommige momenten, ja. Maar ik heb me d'r niet echt aan gestoord. Niet het meesterwerk waar sommigen hem tot ophemelen, maar toch. Redelijk Hollywood, een aantal clichésettings, maar voor mij niet tè om storend te zijn.
Om dan toch een vergelijking te trekken vond ik het sentiment er minder met een voorhamer ingeramd dan bijvoorbeeld Cinderella man.
Oh ja, môgge.
Tja....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef Sokolsky het volgende:
En intussen zit ik me af te vragen of ik de één of de ander zou zijn
Nee dat vond ik ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:23 schreef ArtyShock het volgende:
Ben ik de enige die Million Dollar Baby best aardig vond?
FMT Slowchat Topic: Male Bonding Week!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Jubileumvragen?
Ik heb al een redelijk aantal plaatjes, dus het schiet al lekker op.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:00 schreef dolle_hond het volgende:
hoever is iedereen met de jubileum-vragen?
Wie was die persoon dan? Die zullen we dan maar even een schop geven. Maar natuurlijk niet als ik dat wasquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:27 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb al een redelijk aantal plaatjes, dus het schiet al lekker op.
Alleen kwam een of ander persoon met een aantal leuke vragen, waar dus ook een aantal van mijn plaatjes bij zaten.
Ik moet voor die films dus weer nieuwe afbeeldingen zoeken.![]()
SOKquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie was die persoon dan? Die zullen we dan maar even een schop geven. Maar natuurlijk niet als ik dat was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |