Ja, ik vind Cameron ook best mooiquote:
Jaaaaa!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:59 schreef Sheridana het volgende:
zal ik een opstartvraag doen?
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef RuneRose het volgende:
Jeeutje wat ik nu in de T.V. Gids lees. Elke week doen ze zo'n stukje in de gids "De DVD kast", dit keer van Pepijk Gunneweg...
Welke drie DVD's mogen mee naar dat onbewoonde eiland?
'Ik smokkel meteen maar even met de godfather trilogie. Regisseur Scorsese is wat mij betreft de Shakspeare onder de filmmakers. Dat Italiaanse landschap, dat drama, dat spel - ik lik er elke keer weer mijn vingers weer bij af.'
Wat een eikel.![]()
Schit-ter-end!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef RuneRose het volgende:
Jeeutje wat ik nu in de T.V. Gids lees. Elke week doen ze zo'n stukje in de gids "De DVD kast", dit keer van Pepijk Gunneweg...
Welke drie DVD's mogen mee naar dat onbewoonde eiland?
'Ik smokkel meteen maar even met de godfather trilogie. Regisseur Scorsese is wat mij betreft de Shakspeare onder de filmmakers. Dat Italiaanse landschap, dat drama, dat spel - ik lik er elke keer weer mijn vingers weer bij af.'
Wat een eikel.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:28 schreef Patch het volgende:
een heel goede morgen deze morgen
ik geloof dat ik het volledige werk van fracois ozon op dvd hebquote:Op woensdag 23 november 2005 13:15 schreef Sokolsky het volgende:
Die komt vrijdag op TV toch? Moet ik niet vergeten 'm op te nemen... vorige keer maar half gezien.
bij navraag:quote:Op woensdag 23 november 2005 13:07 schreef dolle_hond het volgende:
patch, weet jij of wil simon nog leeft?
*snuit*quote:
hahahaquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik zal volgende keer broodkruimeltjes strooien als ik weer op forumverkenning ga, dan kan ik FMT weer terugvinden...
iddquote:Op woensdag 23 november 2005 15:41 schreef Sheridana het volgende:
[..]
En als je Slowchat bij je Myat hebt staan...kun je het altijd nog hier vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |