Ik weet niet. Denk dat ik gewoon wil dat ze er zelf achter komt dat ik afstand wil.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:11 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Oke,..
waarom geef je niet gewoon aan dat je wat afstand wilt? hetzij tijdelijk?
Ik denk dat je reacties van haar wil, aangezien het veel simpeler is om gewoon te zeggen:quote:Op woensdag 16 november 2005 13:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik weet niet. Denk dat ik gewoon wil dat ze er zelf achter komt dat ik afstand wil.
Uit mijn msn heb ik haar al gegooit, alleen niet geblokkeert.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:21 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik denk dat je reacties van haar wil, aangezien het veel simpeler is om gewoon te zeggen:
Ik wil geen contact met je. Je verwijdert haar uit je MSN-lijst, uit je telefoongeheugen, en klaar.
Tsja, alleen nuttig voor het goed kunnen loslaten is het niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:29 schreef partyyboyy het volgende:
Het geeft toch een beetje een beter gevoel als ze toch probeert steeds contact met je te krijgen.
Script. Het is niet zo dat ik de dagen tel.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:18 schreef het.ismij het volgende:
@VD Kap is joh,.. dat je zelfs de precieze dagen weet vin k wel een tikje ziekelijk,..![]()
Denk het?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:30 schreef Jumparound het volgende:
Wil jij het?
Ik ga wel door hoor. Maar normaal met je ex om kunnen gaan is ook wel handig.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:18 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik vind ook dat je ff moet kappen nu VD, je helpt jezelf echt niet verder zo. Misschien stom om te zeggen maar ik heb eerder het idee dat je jezelf tegenhoudt op deze manier...
Tsja goed! naja tot een half uurtje geleden goed!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef Emel het volgende:
Hoe gaat het met iedereen?
Jij bent dus ook mijn manier aan het toepassenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef Slaapje het volgende:
[..]
Tsja goed! naja tot een half uurtje geleden goed!
Heb een dag dat ik erg weinig aan haar heb gedacht, relatief vrolijk was etc.
Tot ze net op msn mij aanspreekt (had haar niet meer in mijn lijst, maar ook niet geblokt)
Dus dat was wel even schrikken... maargoed niet gereageerd en weggeklikt.
Hehe goed zoquote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef Slaapje het volgende:
[..]
Tsja goed! naja tot een half uurtje geleden goed!
Heb een dag dat ik erg weinig aan haar heb gedacht, relatief vrolijk was etc.
Tot ze net op msn mij aanspreekt (had haar niet meer in mijn lijst, maar ook niet geblokt)
Dus dat was wel even schrikken... maargoed niet gereageerd en weggeklikt.
En hoe gaat het met het groene ogen meisje?
Redelijk goed hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef Emel het volgende:
uhh..ja, je weet wel ...feestje van iemandquote:Op woensdag 16 november 2005 20:53 schreef Emel het volgende:
Fijn dat het met iedereen goed gaat
plannen in het weekend?
ohjaquote:Op woensdag 16 november 2005 22:16 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
uhh..ja, je weet wel ...feestje van iemand
en verder lekker rondhangen met vrienden
Ik wil vriendschap gewoon graag een kans geven. En misschien ga ik wel weer op m'n bek, so be it. Ik heb het in ieder geval geprobeerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:21 schreef VaLkyRie het volgende:
ik zou niet weten waarom VD, iig voor jou niet
Beetje moe, verder wel goed. Vind het fijn dat m'n ex normaal/sociaal doet.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef Emel het volgende:
Welterusten en sterkte ermee.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:01 schreef Slaapje het volgende:
Nu wil ik slapen want voel me weer klote
En nu vasthouden dat gevoel!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:50 schreef partyyboyy het volgende:
Maar wel volhouden hoor om niks terug te zeggen. Ik weet dat het moeilijk is, maar toen ik uiteindelijk toch iets terug zei had ik echt een gevoel dat ik toch weer aan haar toegegeven had.
Het voelt inderdaad goed.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
en wat denk ik een deel van het "loslaten" bevordert, is een ex die jou steeds aanspreekt op Msn of sms't, en dat je dan de macht hebt (doordat je niet reageert) en dus de touwtjes in handen hebt....
And it feels so damn good![]()
Gaat zeker goed,..quote:Op woensdag 16 november 2005 20:53 schreef Emel het volgende:
Fijn dat het met iedereen goed gaat
plannen in het weekend?
gaat wel...na de verjaardagsdip, ben ik weer bezig om uit het dal te klimmen...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef Emel het volgende:
yep ik heb echt groene ogenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Gaat zeker goed,..
Weekend wordt weer een groot feest,..
* het.ismij voelt zich prettiger en gelukkiger dan ooit op de manier zoals het nu gaat,..
heb je echt van zulke groene ogen??![]()
![]()
idd, je kan er weinig tegen doen. Het enige wat je kan doen is zorgen dat het gevoel weer zo snel mogelijk weg gaat. Weet nog niet precies hoe dit het snelste lukt.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:10 schreef Emel het volgende:
het zijn van die moeilijke momenten die spontaan opkomen, je voelt je dan meteen zeer kut. Moeilijk.
Ene kant wel, andere kant ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:18 schreef partyyboyy het volgende:
Maar dat het het loslaten bevordert daar dachten andere mensen niet zo over.
Ik heb ze ook nog, gelukkig wel steeds minder.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:10 schreef Emel het volgende:
het zijn van die moeilijke momenten die spontaan opkomen, je voelt je dan meteen zeer kut. Moeilijk.
Je moet jezelf af en toe een hele harde schop onder je kont geven.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:58 schreef VD het volgende:
Ik kan echt vast blijven zitten in die moeilijke momenten. Grip op de realiteit verliezen. Dan moeten mensen me echt weer omhoog praten. En de dag er na ben ik het weer vergeten. Mijn geheugen is echt dramatisch. Daarom schrijf ik ook alles op..
quote:
Ben k zelf ook wel blij mee,..:+quote:fijn dat het goed gaat.
Was het een bepaald iets dat je aan heb deed denken of gewoon zomaar ineens?quote:Met mij ging het wel goed, tot ik van werk naar huis ging..ik liep zo in het donker en voelde ineens een soort van leegte in mezelf en dacht aan hem. Heel raar. Ik had dit de vorige dagen niet.
Vraag het aan haar??quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:54 schreef denka het volgende:
Kwam vanmorgen mijn ex tegen op het station, al een paar maanden niet gezien..Wat gekletst en nog met haar in de trein gezeten, was wel leuk en gezellig..
Alleen steeds als ik haar tegen kom dan heeft ze de tranen in haar ogen staan en doet haar best om deze te verbergen...![]()
Waarom vraag ik me dan af...niet het verbergen dan maar dat ze dan nog steeds zo emotioneel wordt...
Het zou fijn zijn als we normaal met elkaar om zouden gaan. En dat wil ik best een kans geven. Ik merk het vanzelf wel, bal ligt weer bij haar. Zij zou contact opnemen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
Wat jij alleen al zei over contact houden en afspreken met je ex, tja duidt er niet op dat je verder wilt, je blijft er in hangen.
Zolang ik haar niet kan vermijden kan er maar beter het beste van maken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
En zo lang je dat doet, blijft het klote.
Als het niet uit medelijden is dan kun je ervan uit gaan dat het is omdat ze je mist of iets in die context.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:54 schreef denka het volgende:
Alleen steeds als ik haar tegen kom dan heeft ze de tranen in haar ogen staan en doet haar best om deze te verbergen...![]()
Waarom vraag ik me dan af...niet het verbergen dan maar dat ze dan nog steeds zo emotioneel wordt...
Het zal niet uit medelijden zijn, waarom zou ze medelijden met me hebben? Het gaat immers lekker goed met mij en heb weer een leuk meisje ontmoet...quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:01 schreef VD het volgende:
Als het niet uit medelijden is dan kun je ervan uit gaan dat het is omdat ze je mist of iets in die context..
Misschien loop je er als een zwerver bij, weet ik het.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:36 schreef denka het volgende:
waarom zou ze medelijden met me hebben?
Dat lijkt me wel de beste instelling ja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:36 schreef denka het volgende:
het is geweest en het leven is nu....
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:36 schreef denka het volgende:
[..]
Waarom ik het niet vraag? Omdat ik op dat moment geen zin heb om daar over te beginnen enzo, het is geweest en het leven is nu....
Misschien wel...quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:45 schreef VD het volgende:
[..]
Misschien loop je er als een zwerver bij, weet ik het..
[..]
Jep dat is de beste instelling!!quote:Dat lijkt me wel de beste instelling ja..
Hele wijze woorden van dinka,..quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:04 schreef denka het volgende:
Mijn mening over het steeds tranen in haar ogen krijgen is dat ze nog steeds ontzettend veel om me geeft en me ergens stiekem toch wel mist.
Dat het uitging kwam voornamelijk van haar kant. Je weet wel hoe dat gaat met vrouwen, onduidelijkheid op en top, niet meer weten hoe en wat, etc...Terwijl ik nog steeds van mening ben dat het toen veel te makkelijk is uitgegaan, er had nog veel meer ingezeten...zeker na 4 jaar...Misschien beseft ze het zelf ook wel maar dat het nu te laat is...
Oke dat is nu gebeurd en dat is het..
Het zijn de dingen des levens.......leerzame momenten.......
Toch wel een moeilijke vraag. Dit meisje is ontzettend speciaal voor mij geweest en nog steeds. Ze zal altijd een apart plekje in mijn hart hebben om het zo maar ff te zeggen..quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:33 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Hele wijze woorden van dinka,..
Ander verhaal stel ze komt op haar knieen terug,.
Zou je dan overwegen om opnieuw te beginnen?
pff dat zou ik niet kunnen verdragenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:08 schreef Plonky het volgende:
die van mij zie ik 3 dagen per week in mijn oog hoek. Niet leuk! Maar het kan niet anders.
Ik weet het..het kan heel gezellig zijn met een exquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:39 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik zie mn ex met regelmaat, want ze wil nog steeds graag afspreken. Ze wordt vrolijk van mijn gezelschap zegt ze. Weet ook niet precies hehe. Maar ik kan er nu wel mee omgaan. Ik vraag gewoon niets over wat ze doet of laat en vertel zelf ook niet alles.
Het is wel altijd erg gezellig en vertrouwd met mn ex maar ja, wat wil je na 5 jaar...
Ze blijft een hele lieve meid, alleen niet mijn lieve meid en dat accepteer ik maar.
allebei.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:28 schreef Emel het volgende:
[..]
pff dat zou ik niet kunnen verdragen
zelfde werk/studie??
buren?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:28 schreef VaLkyRie het volgende:
Ongeveer tien weken ja. Ik heb het ook echt een tijdje heel moeilijk gehad maar ik heb me steeds voogehouden dat het over was, dat ik door moest gaan, dat zeiken, janken en depri zijn totaal geen zin hadden.
En nu heb ik dat gevoel omgezet in een soort besef. Ik besef nu dat het beter is zo, ik weet dat het over is en ik heb de wil en kracht om door te gaan ook al weet ik niet in welke richting dat nu precies is haha.
Ik zal het vast nog weleens moeilijk krijgen in de toekomst maar ik ben zeer blij met de muur die ik inmiddels om mezelf heen heb gebouwd als het op mn ex aankomt...
Ik vraag me dan altijd af waarom ze contact willen? t voelt idd wel goed overigens!quote:Op woensdag 16 november 2005 13:29 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Uit mijn msn heb ik haar al gegooit, alleen niet geblokkeert.
Misschien dat ik wel reactie van haar wil ja, alleen reageer ik daar dan weer niet op.
Het geeft toch een beetje een beter gevoel als ze toch probeert steeds contact met je te krijgen.
quote:Op zondag 20 november 2005 23:06 schreef Emel het volgende:
Ik denk amper meer aan hem!
Hij hoort niet meer bij mij en in mijn leven.En ik mis hem helemaal niet meer.
Het gaat dus goed![]()
Geen idee,..quote:Op maandag 21 november 2005 12:08 schreef VaLkyRie het volgende:
Twee? Tegelijk? Damn!
Wat is je geheim?
He wat naarquote:Op maandag 21 november 2005 12:18 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Geen idee,..
K schijn een lieve jongen te zijn,.. (zoals k al zei, das me geheim,..)
K stond met een van die meisjes te praten in de keuken over van alles en nog wat,.. (bakkie derbij je kant dat wel)
En ineens mengde een andere zich derin,..
En voor k ut wist had k ja geroepen op vanaaf wat gaan drinken,..
Nou he,..quote:
Suc6,..quote:Bij mij gaat ie ook wel lekker. Krijg al smsjes van mn lieve collegaatje dat ze me mist en zo leuk vind![]()
Ik blijf natuurlijk een beetje terughoudend en mysterieus haha. Niet te happig zijn en vooral eigen baas blijvenjek ent het spelletje wel. Maar ik ben wel een beetje ietsiepietsie verliefd
![]()
Beste drugs die je kan krijgen moet ik zeggen.
Ze wilde snel weer wat gaan drinken maar het moet allemaal niet te snel gaan, ff optimaal genieten van de verliefde onzekerheid en de spanning opbouwen.
Dat is goed!!quote:Het frappante is dat ik dus echt geen gevoel meer krijg bij mn ex. Hoogstens vriendschappelijk. Verder helemaal niets, hoe beter dat is.![]()
Dat heb ik nou ook. Ik voel niets meer voor mijn ex (Alles lijkt weg. Zelfs houden van kan ik niet eens meer zeggen want volgens mij hou ik niet eens meer van hem).quote:Op maandag 21 november 2005 12:33 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Het frappante is dat ik dus echt geen gevoel meer krijg bij mn ex. Hoogstens vriendschappelijk. Verder helemaal niets, hoe beter dat is.![]()
Damzz das wel heel erg!!!quote:Op maandag 21 november 2005 21:17 schreef tropix het volgende:
Damn, als ik dat zo lees gaat het jullie allemaal een stuk beter af dan mij.
Ik denk na 10/11 maanden nog superveel aan haar.
Als ik smorgens opsta en als ik savonds naar bed ga.
Niet echt gezond volgens mij als je bedenkt dat ik al 4 maanden een nieuwe relatie heb.
Maarja het zal wel gewoon zijn tijd nodig hebben denk ik.
Nog niets gehoord. Why am I not suprised?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:08 schreef VD het volgende:
Toch maar even netjes gezegd dat ik het gedaan had. En nu gaan we ergens volgende week naar de bioscoop..
Mooi! opgelost! slotjequote:Op maandag 21 november 2005 18:16 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Ik voel niets meer voor mijn ex (Alles lijkt weg. Zelfs houden van kan ik niet eens meer zeggen want volgens mij hou ik niet eens meer van hem).
Nu de rest nog overtuigen jump,..quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Mooi! opgelost! slotje
en je collega's (m) hebben dat dus ook in de gaten
Of je merkt het nu pas omdat je weer wat verder bent
Rlext!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:33 schreef Jumparound het volgende:
Jaja, working on it
ik heb trouwens vrijdag zomaar een datewaarom sms'en om 4 uur 's nachts wel niet goed voor is
het is mn eerste "echte" date sinds het uit isben best wel zenuwachtig
vertel...of is het nog te vers?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:52 schreef Uiruru het volgende:
Ik moet me ook weer melden in deze reeks...
Voelde ik maar wat warmte op mijn kamer... mijn verwarming is kapotquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:13 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij voelt de warmte hier op dit forum,..
Das minder.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:14 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Voelde ik maar wat warmte op mijn kamer... mijn verwarming is kapot![]()
Wellicht. Smsje was meer van "het is middernacht, fijne dag" en het kaartje voor het verjaardagsgevoel. Ah well. Ben inmiddels wel gewend dingen verkeerd te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:45 schreef het.ismij het volgende:
kaartje en een smsje,..?? is weer overdone he,.. we hadden je gewaarschuwt,..
het gaat ineens wel erg goed jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Mooi! opgelost! slotje
en je collega's (m) hebben dat dus ook in de gaten
Of je merkt het nu pas omdat je weer wat verder bent
Jij bent over 20 jaar nog steeds aan het "loslaten" vrees ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:47 schreef VD het volgende:
[..]
Wellicht. Smsje was meer van "het is middernacht, fijne dag" en het kaartje voor het verjaardagsgevoel. Ah well. Ben inmiddels wel gewend dingen verkeerd te doen..
Je bent positiever dan m'n psycholoog. "Je houdt als je zestig bent nog steeds van d'r".quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:29 schreef Vivi het volgende:
Jij bent over 20 jaar nog steeds aan het "loslaten" vrees ik
Join the club.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:33 schreef VD het volgende:
[..]
Je bent positiever dan m'n psycholoog. "Je houdt als je zestig bent nog steeds van d'r"..
"Houden van" kan je het tegen die tijd niet meer noemen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:33 schreef VD het volgende:
[..]
Je bent positiever dan m'n psycholoog. "Je houdt als je zestig bent nog steeds van d'r"..
Nee, want het is geen dwanggedachte.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:39 schreef Vivi het volgende:
Hint: het begint met "O" en eindigt op "bsessie"
Nee dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:38 schreef partyyboyy het volgende:
Ik kom er volgens mij ook niet overheen.
Wij zijn gewoonquote:
Van je afschrijven helpt zekers! Ik heb vaak op het punt gestaan het ook daadwerkelijk te mailen maar er volgde; [F7] " Document bewaren? ........[Nee]quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:02 schreef Emel het volgende:
ik heb ook zo'n mail gestuurd (meerdere zelfs).Wat ik precies dacht en voelde allemaal na de breuk.
Het heeft mij zeker geholpen.
Inderdaad, nu ik alles heb opgeschreven, en al wel heb opgeslagenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:37 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Van je afschrijven helpt zekers! Ik heb vaak op het punt gestaan het ook daadwerkelijk te mailen maar er volgde; [F7] " Document bewaren? ........[Nee]
De chaos in mijn hoofd werd er een stuk minder door. Schrijven moet je doen.
Ik overweeg het in boekvorm te publiceren.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:02 schreef Emel het volgende:
ik heb ook zo'n mail gestuurd (meerdere zelfs).Wat ik precies dacht en voelde allemaal na de breuk.
Het heeft mij zeker geholpen.
ik moest serieus 2 keer kijken voordat ik het wist!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Houden van" kan je het tegen die tijd niet meer noemen hoor
Hint: het begint met "O" en eindigt op "bsessie"
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik moest serieus 2 keer kijken voordat ik het wist!![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:24 schreef Jumparound het volgende:
oh leuk petitlapin komt weer even trollen, flikker op trut, ga ergens anders lopen zeiken
ruzie met VD?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat VD ergens anders gaat zeiken ... hij zeikt hier al veel langer als mij![]()
helemaal niet, ik erger me gewoon rot aan zijn persoonlijkheid, zoals jumparound mij blijkbaar niet de sympathiekste vindtquote:
He Knijntjequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:
Na maaaaaaaaaaanden hetzelfde verhaal zonder enige verbetering en een melodramisch gewentel in een opgeklopt verdriet voor een eerlijk gezegd lelijk wicht, weet ik niet waarom types als VD hier nog posten![]()
Misschien schrijft hij best een boek, maar ik vrees dat er misschien niet zoveel lezers zullen zijn, ik vrees dat het zelfs zijn ex geen reet interesseert![]()
is het nodig om rot tegen hem te doen dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
helemaal niet, ik erger me gewoon rot aan zijn persoonlijkheid, zoals jumparound mij blijkbaar niet de sympathiekste vindt![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:,
ik vrees dat het zelfs vooral zijn ex geen reet interesseert![]()
die jongen heeft inderdaad een heel heftige schop onder zijn kont nodig ja, nog veel heftiger dan ik hier doe via dit forumquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:34 schreef Emel het volgende:
is het nodig om rot tegen hem te doen dan?
dat is je goed recht om mij betweterig te vinden. Ik geef nochtans gewoon mijn mening, niet die van de anderen, en ik heb nog nooit beweerd dat die van mij de beste isquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:38 schreef Jumparound het volgende:
ik wordt alleen zo moe van dat betweterige van je..
Net zoals in dat single's topic, altijd maar commentaar en hoe goed jij het wel niet voor elkaar hebt..
het heeft minstens evenveel zin als hier elke dag intensief steen en been te klagen als een echte beroepszeurder, dus graagquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef Jumparound het volgende:
tuurlijk, maar veel plezier met zeuren dan he?
geef ze maar eens lekker op hun flikker
Als het nou eens gerelateerd was aan het Topic dan zouden we nog blijer met je zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het heeft minstens evenveel zin als hier elke dag intensief steen en been te klagen als een echte beroepszeurder, dus graag![]()
Zónder? Ik heb je wel eens anders horen praten. En schoonheid is onderhevig aan subjectiviteit. Buiten dat zit de ware schoonheid van binnen. Oh, dat was een foute opmerking realiseer ik me net.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:
Na maaaaaaaaaaanden hetzelfde verhaal zonder enige verbetering en een melodramisch gewentel in een opgeklopt verdriet voor een eerlijk gezegd lelijk wicht, weet ik niet waarom types als VD hier nog posten![]()
Mind thequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:
Misschien schrijft hij best een boek
Waarom? Wat wil je ermee bereiken? Begrip?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:41 schreef partyyboyy het volgende:
Van de ene kant heb ik wel graag dat ze het weet
Misschien ik weet het niet. Heb het voor als nog niet gemailt naar haar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:50 schreef VD het volgende:
[..]
Waarom? Wat wil je ermee bereiken? Begrip?
Als je je dat maar blijft realiseren.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:07 schreef partyyboyy het volgende:
Ik mis gewoon 'iemand' en hierdoor lijkt het alsof ik haar mis.
Dat maakt het zeker makkelijker! En niet opgeven, er zijn er zát zonder vriend.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:07 schreef partyyboyy het volgende:
Het zal allemaal wat sneller en makkelijker gaan als ik een leuk iemand tegen kom
waar ik voor wil gaan. Maar alle leuke vrouwen die ik tegen kom hebben al een vriend
lekker boeiende info? Niet dus,.. Als het je niet aanstaat lees je het toch niet?quote:ik erger me gewoon rot aan zijn persoonlijkheid
We zijn niet allemaal hetzelfde. En zie opmerking over preoccupatie.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:38 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik denk dat ik er misschien wel belachelijk snel overheen was/ben maar VD is wel heel langzaam en dat gaat alleen maar ten koste van hemzelf.
Rijmt niet met amper contact hebben. / Rijmt niet met samen uitgaan.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:38 schreef VaLkyRie het volgende:
Zo afhankelijk zijn van een ex die zich niet eens een beetje interesseert voor hem is niet gezond.
Het gevaar is enkel dat je niet weet hoe stabiel de andere partij is en in hoeverre je diegene "helpt" met die taal. Het kan namelijk ook zo zijn dat je iemand juist nóg verder de grond in trapt. Het is dan ook wijs iemand voorzichtig te benaderen als je niet exact weet hoe diegene in zijn of haar schoenen staat.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:38 schreef VaLkyRie het volgende:
Ikveroordeel verder niemand, maar ook harde taal kan een eye-opener zijn, misschien zelfs wel meer dan het softe medelijdende gepraat, capiche?
Maar je weet natuurlijk niet van te voren wat er staat, daarom lees je het juist. "Niet lezen" is te makkelijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:58 schreef het.ismij het volgende:
Maar ik vindt het beledigen van den ander een tikje ver gaan,.. om even over petitlapin te spreken:
[..]
lekker boeiende info? Niet dus,.. Als het je niet aanstaat lees je het toch niet?
Wel weer diepgaand hier,.. en een goede afleiding,..quote:Op woensdag 23 november 2005 12:11 schreef VD het volgende:
[..]
Maar je weet natuurlijk niet van te voren wat er staat, daarom lees je het juist. "Niet lezen" is te makkelijk.
Gedrag dat mensen uiten, en dus ook 'beledigen,' is een spiegel van diegene zelf..
Dat klopt. Breng het dan op zijn minst gefundeerd zodat diegene er lering uit kan trekken.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:19 schreef het.ismij het volgende:
Maar om dan zulke reacties te plaatsen, getuigd niet echt van sociaal gedrag hier in dit topic.
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:31 schreef David Letterman het volgende:
Kunnen we gewoon weer normaal doen tegenover elkaar...elk persoon zit weer anders in elkaar, uit zich weer anders, verwerkt weer anders, leeft weer anders...beetje respect voor dat gegeven zou fijn zijn...
Geef jezelf wat anders dan.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:07 schreef VD het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal hetzelfde. En zie opmerking over preoccupatie.
Geef me iets anders en ik ben weg..
.
[..]
Rijmt niet met amper contact hebben. / Rijmt niet met samen uitgaan.
[..]
Het gevaar is enkel dat je niet weet hoe stabiel de andere partij is en in hoeverre je diegene "helpt" met die taal. Het kan namelijk ook zo zijn dat je iemand juist nóg verder de grond in trapt. Het is dan ook wijs iemand voorzichtig te benaderen als je niet exact weet hoe diegene in zijn of haar schoenen staat.
Indd,..quote:Op woensdag 23 november 2005 13:34 schreef milagro het volgende:
Lijden is een keuze op een gegeven moment.
Iets te picky denk ik. Anders zat ik alweer in een relatie.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:34 schreef milagro het volgende:
Geef jezelf wat anders dan.
Wees een actief, en niet passief.
Gezien de moeite die ik doe om er vanaf te komen kan ik het geen keuze noemen.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:34 schreef milagro het volgende:
Ah natuurlijk, een andere relatie is de remedie om aan de boze buitenwereld te laten zien dat je er over heen bent.....quote:Op woensdag 23 november 2005 14:15 schreef VD het volgende:
[..]
Iets te picky denk ik. Anders zat ik alweer in een relatie.
Gezien de energie die je er insteekt, zwelg je in je lijden. Je doet er geen moeite om er uit te komen, maar om er in te blijven.quote:Gezien de moeite die ik doe om er vanaf te komen kan ik het geen keuze noemen.
Wie heeft het over een relatie dan, zegquote:Op woensdag 23 november 2005 14:15 schreef VD het volgende:
[..]
Iets te picky denk ik. Anders zat ik alweer in een relatie.
[..]
Gezien de moeite die ik doe om er vanaf te komen kan ik het geen keuze noemen.
dank om het voor mij op te nemenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:16 schreef VaLkyRie het volgende:
Verder wil ik voor petitlapin even een poging doen om haar woorden te nuanceren. Ik denk niet dat ze zich ergert aan de persoon VD maar aan bepaalde eigenschappen van zijn karakter. Eigenschappen die VD belemmeren in het verder gaan met zichzelf en zijn leven.
Uiteindelijk zouden wel allemaal graag willen dat VD weer een beetje lol krijgt en daaraan vast kan houden en zichzelf uit die put te trekken.
Mijn mening
Just for the record; zit verder prima in m'n vel.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:16 schreef VaLkyRie het volgende:
Uiteindelijk zouden wel allemaal graag willen dat VD weer een beetje lol krijgt en daaraan vast kan houden en zichzelf uit die put te trekken.
Hier niet, maar ik dacht dat daarop gedoeld werd.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:20 schreef zwaaibaai het volgende:
Ah natuurlijk, een andere relatie is de remedie om aan de boze buitenwereld te laten zien dat je er over heen bent.....
Oh jawel. En dat weet ik volgens mij beter dan jij.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
En jij doet geen moeite ervan af te komen, jij doet moeite het in stand te houden, door er steeds weer op wat voor manier dan ook jezelf eraan te herinneren.
Nee, want zo wíl ik me niet voelen. Maar tegelijkertijd ga ik niet allemaal muren opgooien als iemand op wat voor manier dan ook toenadering zoekt.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
Het is wel degelijk een keuze, kun je niet zo willen zien, maar is het wel.
Ratio en emo verschillen van mening. Soms overheerst het ene, soms het andere. Dát is het probleem.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
Kwestie van de schouders eronder en jezelf eens ernstig toe spreken, maar bovenal dus WILLEN open staan om dat alles achter je te laten.
Het gaat niet om een ANDER inje leven toe te laten, het gaat om je eigen leven te leiden, ongeacht een ander.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:40 schreef VD het volgende:
[..]
Oh jawel. En dat weet ik volgens mij beter dan jij.. Post hier enkel om af en toe even te vertellen hoe het gaat. Soort journal. Meer niet.
[..]
Nee, want zo wíl ik me niet voelen. Maar tegelijkertijd ga ik niet allemaal muren opgooien als iemand op wat voor manier dan ook toenadering zoekt.
[..]
Ratio en emo verschillen van mening. Soms overheerst het ene, soms het andere. Dát is het probleem.
Wil je mij ontmoeten?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:45 schreef Emel het volgende:
milagro heeft gelijk
je kiest er zelf voor om te lijden. Het is zo zonde van je tijd.
Bel je vrienden op..doe leuke dingen. Ontmoet nieuwe mensen. Maak plezier.
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:52 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Wil je mij ontmoeten?![]()
K ben een lieve jongen, zo eentje voor gewoon een vriend,.. soort broer,..![]()
let maar niet op mij![]()
Natuurlijk wel. Maar toegeven aan iets wat niet waar is doe ik niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:43 schreef zwaaibaai het volgende:
Je wil het niet inzien he? Je houdt je lijden in stand zolang als JIJ dat ZELF wilt.
Dat was ze niet anders zat ik hier niet. Simpel.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:43 schreef zwaaibaai het volgende:
Zo lang jij maar blijft denken aan de ex van een jaar geleden, hoe perfect ze was, hoe goed jullie bij elkaar passen, heb je een jaar lang geen fuck met je leven gedaan.
Het ontgaat je waarschijnlijk dat ik wél verder ga. Gevoel vermindert ook, maar niet zo snel. En dat kan ik aan niets anders wijten dan die preoccupatie.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:43 schreef zwaaibaai het volgende:
Zolang je niet verder WIL gaan met je leven, blijf je aan haar denken.
Dat kan voor jou gelden maar ik hou ook rekening met mijn medemens. Waarschijnlijk iets teveel.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:45 schreef milagro het volgende:
Het gaat niet om een ANDER inje leven toe te laten, het gaat om je eigen leven te leiden, ongeacht een ander.
Gezien het verleden eerder een meerwaarde maar dat is zo hard.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:45 schreef milagro het volgende:
Je zelf vastklampen aan het verleden, maar niet over die ander heen kunnen komen, geeft aan dat het leven voor jou zonder die ander blijkbaar minder waarde heeft.
Vijf maanden. Volgens mij valt dat eigenlijk best mee. Zat mensen die er langer mee zitten.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:45 schreef milagro het volgende:
Na zo lange tijd een ander niet los kunnen laten, is écht een keuze.
Waarom heeft iedereen het ineens over lijden? En waar lees je dat ik geen leuke dingen doe/geen plezier maak?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:45 schreef Emel het volgende:
je kiest er zelf voor om te lijden. Het is zo zonde van je tijd.
Bel je vrienden op..doe leuke dingen. Ontmoet nieuwe mensen. Maak plezier.
quote:Dat kan voor jou gelden maar ik hou ook rekening met mijn medemens. Waarschijnlijk iets teveel.
ik heb precies wat ontketend, hé, mijn excuses hiervoorquote:Op woensdag 23 november 2005 14:58 schreef VD het volgende:
Waarom heeft iedereen het ineens over lijden? En waar lees je dat ik geen leuke dingen doe/geen plezier maak?
Wtf is hier gebeurd..
Je had het over iemand toelaten in je leven terwijl je je eigen leven moet lijden. Ex wilde graag eens naar de bioscoop. Ja, prima als ze dat graag wil. Misschien is het nog wel gezellig ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:09 schreef milagro het volgende:
zij heeft jou nodig of zo?
wat heeft iemand niet willen loslaten met rekening houden met te maken?
Wat een complete larie, annex kutsmoesquote:Op woensdag 23 november 2005 15:14 schreef VD het volgende:
Je had het over iemand toelaten in je leven terwijl je je eigen leven moet lijden. Ex wilde graag eens naar de bioscoop. Ja, prima als ze dat graag wil. Misschien is het nog wel gezellig ook.
Geef ermee aan dat ik niet iemand compleet wil buitensluiten. Is zo hard.
T valt te proberen, ja toch,..quote:
Niet erg hoor. Het zijn allemaal woorden die je op verschillende manieren kunt interpreteren. Kan het jullie moeilijk kwalijk nemen.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef petitlapin het volgende:
ik heb precies wat ontketend, hé, mijn excuses hiervoor
Het gaat ook immers over het loslaten lijkt me. Niet echt de plaats om te vertellen met wie ik nu weer ben uitgeweest en wat ik nu weer in het weekend heb gedaan. Dacht ik. Maar goed. Het wordt allemaal minder, gelukkig.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef petitlapin het volgende:
heel misschien omdat je posts ( alleen maar) blijk geven van een verdrietige, passieve, blijkbaar ( en ik vind echt geen ander woord)
Zie mijn opmerking jegens Vivi.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef petitlapin het volgende:
geobsedeerde jongen
Tuurlijk. Gevoelsmatig. Rationeel weet ik wel beter. Helaas.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef petitlapin het volgende:
die diep in zijn hart nog steeds hoopt dat het goed komt met een meisje dat duidelijk de bladzijde al heeft omgedraaid ...
Tja. Dat is die persoonlijkheid. Sorry.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef petitlapin het volgende:
ook het idee als zou je haar nog moeten helpen, bijstaan, sparen komt nogal 'vreemd' over, gezien de situatie ...
niet prima, want wedden dat ze iets verkeerds zegt, dat er iets misloopt, dat je haar daarna smst of belt en ze misschien weer niet antwoordt, en weer dit en dat, en dat je het weer niet weet, en de trein is weer vertrokken.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:14 schreef VD het volgende:
Ex wilde graag eens naar de bioscoop. Ja, prima als ze dat graag wil. Misschien is het nog wel gezellig ook.
Ach, misschien worden we nog eens vrienden. Of niet natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef petitlapin het volgende:
Als je over haar heen wil komen, neem je afstand en bedank je voor de uitnodiging, als je weet dat het je weer terug bij af brengt, of iig geen stap verder.
Ik ken haar beweegredenen inderdaad niet. Gedachtenlezen kan ik ook niet dus ga ik maar gewoon met de flow.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef petitlapin het volgende:
Als zij het goed met JOU voor had, zou ze of all people niet uitgerekend JOU meevragen.
Tenzij jij ook haar voor de gek houdt, en doet alsof je allang over haar heen bent en een vriendschap aan kan.
Voor mij is het echt geen schijngrond. Echt niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef petitlapin het volgende:
Dus geen smoesjes over "rekening houden met", je houdt jezelf daar echt mee voor de gek namelijk.
Redenatie: Ze wil met me naar de bioscoop -> Ze vindt het blijkbaar leuk om met me naar de bioschoop te gaan -> Ik doe haar een plezier door met haar naar de bioscoop te gaan -> Misschien kan het nog gezellig zijn ook. Punt.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:21 schreef milagro het volgende:
En er zijn ZAT andere mensen die zij mee kan vragen naar de bioscoop, je doet haar geen plezier, je doet jezelf dat plezier, beter iets dan niets, zo redeneer je ws.
Ja, waarom niet? Je moet mensen toch een kans geven?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:27 schreef petitlapin het volgende:
zou je ook zo redeneren moest je met een gewone vriendin op stap gaan, nee, dus ' eens gewoon naar de bioscoop gaan' is het voor jou niet.
Heeft denk ik niet zoveel zin om nog op je verwijten in te gaan aangezien je er heilig van overtuigd bent dat je mij kunt doorgronden. Geeft ook niet als je me niet wil geloven maar ga dan niet het andere beweren. Ik ga er maar vanuit dat m'n psycholoog iets beter weet hoe ik in elkaar steek dan jij.quote:
Als het allemaal zo normaal en gezond is wat je doet, waarom loopt je dan bij een psycholoog?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:42 schreef VD het volgende:
[..]
Heeft denk ik niet zoveel zin om nog op je verwijten in te gaan aangezien je er heilig van overtuigd bent dat je mij kunt doorgronden. Geeft ook niet als je me niet wil geloven maar ga dan niet het andere beweren. Ik ga er maar vanuit dat m'n psycholoog iets beter weet hoe ik in elkaar steek dan jij.
je psycholoog verdient geld aan jou, en zal uiteraard maar ja knikken na al je gelul. Milagro niet. Groot verschil. Misschien kan het wel eens geen kwaad om te luisteren naar oude rottenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:42 schreef VD het volgende:
Heeft denk ik niet zoveel zin om nog op je verwijten in te gaan aangezien je er heilig van overtuigd bent dat je mij kunt doorgronden. Geeft ook niet als je me niet wil geloven maar ga dan niet het andere beweren. Ik ga er maar vanuit dat m'n psycholoog iets beter weet hoe ik in elkaar steek dan jij.
leg die psych maar voor, dat jij uit menslievendheid meegaat met degene die jouw hart brak, die nog steeds in te grote mate jouw leven bepaalt, en hij zal je hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:42 schreef VD het volgende:
[..]
Neurofeedback. Omdat het af en toe teveel wordt; stress. Buiten dat ben ik er vorig jaar ook begonnen vanwege relationele issues. En het is fijn om een objectieve mening te horen, vooral omdat ik het gedrag van mijn ex niet altijd goed kan begrijpen/plaatsen omdat ik autistisch ben.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Als het allemaal zo normaal en gezond is wat je doet, waarom loopt je dan bij een psycholoog?
Het is een vrouw. En ze weet hoe ik met mijn ex om ga en ze leest hier af en toe mee.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:48 schreef milagro het volgende:
leg die psych maar voor, dat jij uit menslievendheid meegaat met degene die jouw hart brak, die nog steeds in te grote mate jouw leven bepaalt, en hij zal je hetzelfde zeggen
Ik zou me toch bescheuren als ik dit allemaal lees als ex zijnde,..quote:Op woensdag 23 november 2005 15:51 schreef VD het volgende:
[..]
Het is een vrouw. En ze weet hoe ik met mijn ex om ga en ze leest hier af en toe mee.
Licht autistisch mag ik aannemen, want anders zou je ook niet met haar naar de bios gaan om haar te plezieren.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef VD het volgende:
[..]
Neurofeedback. Omdat het af en toe teveel wordt; stress. Buiten dat ben ik er vorig jaar ook begonnen vanwege relationele issues. En het is fijn om een objectieve mening te horen, vooral omdat ik het gedrag van mijn ex niet altijd goed kan begrijpen/plaatsen omdat ik autistisch ben.
Nu, zeker weten dat zij mij gelijk geeft in de motivatie.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:51 schreef VD het volgende:
[..]
Het is een vrouw. En ze weet hoe ik met mijn ex om ga en ze leest hier af en toe mee.
Hoogfunctionerend autisme, Asperger. Je moet het zo zien: Ik weet dat het "normaal" is om vrienden te hebben en bijvoorbeeld naar de bioscoop te gaan. Daarom doe ik het. Het komt niet vanzelf, ik heb het mezelf allemaal als het ware aangeleerd.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Licht autistisch mag ik aannemen, want anders zou je ook niet met haar naar de bios gaan om haar te plezieren.
ok, ik ben niet autistisch, en ik raad je nu aan, om in dit geval, toch maar niet te gaan. Dat is in sociaal opzicht echt de beste keuze, eigenlijk de enige normale keuze die je hebt.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:57 schreef VD het volgende:
Hoogfunctionerend autisme, Asperger. Je moet het zo zien: Ik weet dat het "normaal" is om vrienden te hebben en bijvoorbeeld naar de bioscoop te gaan. Daarom doe ik het. Het komt niet vanzelf, ik heb het mezelf allemaal als het ware aangeleerd.
Het is ook normaal om asociaal te zijn op zijn tijd, voor jezelf te kiezen.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:00 schreef VD het volgende:
Sociaal gezien is het toch juist normaal om mee te gaan als iemand dat vraagt?
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:00 schreef VD het volgende:
Heb jij ook een 'wil' misschien?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:00 schreef VD het volgende:
Ben je zelf ook blij met deze vriendschappen? En dan bedoel ik heb je er _echt_ plezier van, of ben je er blij mee omdat je denkt dat het zo hoort?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:57 schreef VD het volgende:
[..]
Hoogfunctionerend autisme, Asperger. Je moet het zo zien: Ik weet dat het "normaal" is om vrienden te hebben en bijvoorbeeld naar de bioscoop te gaan. Daarom doe ik het. Het komt niet vanzelf, ik heb het mezelf allemaal als het ware aangeleerd.
Jawel. Ergens. Ben niet zo moeilijk. En dat laatste, misschien emotioneel. Rationeel niet. Maar dat blijf ik zeggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:11 schreef partyyboyy het volgende:
Heb jij ook een 'wil' misschien?
En volgens mij hoop je stiekem nog dat het goed komt tussen jullie.
Klinkt inderdaad goed!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:11 schreef partyyboyy het volgende:
Ik voel me vandaag al een heel stuk beter dan de afgelopen dagen en heb het gevoel
dat ik haar weer verder aan het loslaten ben
Dat is het probleem. Ik weet niet wanneer ze iets "goed" doet en wanneer "fout". Kinderlijk naïef, maar wel waar.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:03 schreef milagro het volgende:
Het is ook normaal, vanuit HAAR gezien, om niet uitgerekend JOU mee te vragen, als zij toevallig naar de bios wil.
Uiteindelijk wel, het is fijn leuke dingen te ondernemen met vrienden.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Ben je zelf ook blij met deze vriendschappen? En dan bedoel ik heb je er _echt_ plezier van, of ben je er blij mee omdat je denkt dat het zo hoort?
Preciesquote:Op woensdag 23 november 2005 13:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Geef jezelf wat anders dan.
Wees een actief, en niet passief.
Lees mijn posts eens als je wilt.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:30 schreef -Delta- het volgende:
elk normaal mens kan indenken
We proberen het te begrijpen om je verder te helpen.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:30 schreef VD het volgende:
Maar ik blijf wel weg uit dit topic. Kan jullie niet kwalijk nemen dat jullie mijn manier van denken niet begrijpen. Hoop dat dat vice versa ook geldt..
Ze doet iets "fouts" en jij staat dat toe, logisch, je wilt haar zien, maar houd jezelf niet voor de gek, door te zeggen dat jij dit doet om haar terwille te zijn, je rekening wilt houden met...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:25 schreef VD het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Ik weet niet wanneer ze iets "goed" doet en wanneer "fout". Kinderlijk naïef, maar wel waar.
Dus we moeten 100% meegaan in jouw redenatie en zo niet, dan stop je je vingers in je oren om vervolgens weg te lopen?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:30 schreef VD het volgende:
[..]
Lees mijn posts eens als je wilt..
Maar ik blijf wel weg uit dit topic. Kan jullie niet kwalijk nemen dat jullie mijn manier van denken niet begrijpen. Hoop dat dat vice versa ook geldt..
zielig...nokken nou...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Dus we moeten 100% meegaan in jouw redenatie en zo niet, dan stop je je vingers in je oren om vervolgens weg te lopen?
"ik hoor je niet ik hoor je niet lalalalalaalalallaaaa"
mogen we hier alleen op een bepaalde wijze reageren, die jij wenselijk acht?quote:
de slechtse raad die je iemand die duidelijk fout zit kan geven, sorry dat ik het zegquote:Op woensdag 23 november 2005 16:37 schreef David Letterman het volgende:
VD, goed dat je af en toe een psycholoog bezoekt om een reflexie te krijgen, dat is heel erg belangrijk...trek je van het bashen niet te veel aan...volg je eigen weg, luister naar jezelf, etc, etc...
Nee, helemaal niet. Ik vraag me enkel af wanneer het godverdommme eens doordringt dat ik niet beter wéét.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:39 schreef milagro het volgende:
Dus we moeten 100% meegaan in jouw redenatie en zo niet, dan stop je je vingers in je oren om vervolgens weg te lopen?
jezus, dat doen we toch ook, manquote:Op woensdag 23 november 2005 17:08 schreef Jumparound het volgende:
pfff, na 15 posts zal hij het toch wel snappen, alleen geeft ie het niet toe...en dat zal ook nog wel ff duren... laat die jongen lekker in zn waarden, dat willen we allemaal toch?
Ik lul me helemaal uit niets. Ik ben volkomen eerlijk, en altijd geweest ook. En nee, ik weet inderdaad weinig van sociaal gedrag. Ik leer het mezelf elke dag aan. Ik gooide het enkel in de groep omdat ik hoopte dat jullie dan zouden begrijpen hoe ik denk. Niets meer, niets minder.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:55 schreef petitlapin het volgende:
vind ik dat VD's gelul moet ophouden, zijn argumenten raken kant noch wal. Eerst zegt hij dat een cinemabezoek nog "gezellig" kan zijn, om daarna te verkondigen dat hij autistisch is, niets weet over sociaal gedrag, en dat hij meegaat met andere mensen omdat het zo hoort, ... tja ... en zo lult hij zich werkelijk uit alles. Ik reageer daarop, ik vind dat mijn recht.
Nee, dat is het niet. Ik heb wel gevoel, ik weet enkel niet hoe ik er mee om moet gaan juist omdat het zo tegenstrijdig is.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:16 schreef milagro het volgende:
als iemand spreekt over de aard vh beestje, gevoelens vs verstand, om dan ineens te spreken over aangeleerd gedrag, dan is dat tegenstrijdig.
Okay, dan weet je niet beter, prima, maar wil je wel weten?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef VD het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik vraag me enkel af wanneer het godverdommme eens doordringt dat ik niet beter wéét.
Gevoel is niet aangeleerd.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:19 schreef VD het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik heb wel gevoel, ik weet enkel niet hoe ik er mee om moet gaan juist omdat het zo tegenstrijdig is.
En het verband tussen gevoel en sociale activiteiten is? Ik zie het zo: emotioneel wil ik A, rationeel B. Dat ik mezelf heb moeten aanleren dat het normaal is om gezellig wat met vrienden te gaan doen is iets anders. Dat "mis" ik blijkbaar gewoon.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:22 schreef milagro het volgende:
Als sociaal zijn aangeleerd gedrag is, waarom spreek je dan eerst over gevoelens, dat "jij nu eenmaal zo in elkaar steekt" ? Je steekt blijkbaar niet zo in elkaar dus.
Klopt. Maar dan wil ik wél zeker weten dat dat juist is omdat ik geen fouten wil maken. En zoals ik dat niet zeker weet neem ik liever het zekere voor het onzekere en ik ga ik in de wens van de andere partij mee.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:22 schreef milagro het volgende:
Het is je aangeleerd, je hebt het jezelf aangeleerd om je zo op te stelllen naar anderen toe, als je doet, je zegt geen NEE tegen een uitnodiging, want sociaal zijn, zo heb je je aangeleerd is okay.
Dan kun je je toch ook aanleren om precies het omgekeerde te doen?
Jawel. Maar ik weet niet zeker of die redenatie wel klopt. Maar als het goed is om voor jezelf te kiezen, dan hoef je er toch niet persé andere mensen mee aan de kant te zetten? Of mis ik wat?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:22 schreef milagro het volgende:
Je weet niet beter, zeg je, maar wil je dan wel aannemen van iemand die wel beter weet en die het heus wel herkent want meegemaakt en weet wat vooral niet te doen, en die dat OOK geeft moeten forceren bij zichzelf, tegen ALLES in wat diegene op dat moment voelde?
Dat beweer ik ook nergens. Aanleren was enkel van toepassing op wat American_Nightmare vroeg.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef milagro het volgende:
Gevoel is niet aangeleerd.
Niet als excuus, als reden. Ik weet niet of ik m'n gevoel gelijk heeft of m'n hoofd.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef milagro het volgende:
Ms gebruik je afwisselend het een beetje als excuus?
Je wilt er liever niet op 'gewezen' worden door een ander, hoe dat wel te doen, ermee omgaan?
Je mist idd wat.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:28 schreef VD het volgende:
[..]
En het verband tussen gevoel en sociale activiteiten is? Ik zie het zo: emotioneel wil ik A, rationeel B. Dat ik mezelf heb moeten aanleren dat het normaal is om gezellig wat met vrienden te gaan doen is iets anders. Dat "mis" ik blijkbaar gewoon.
[..]
Klopt. Maar dan wil ik wél zeker weten dat dat juist is omdat ik geen fouten wil maken. En zoals ik dat niet zeker weet neem ik liever het zekere voor het onzekere en ik ga ik in de wens van de andere partij mee.
[..]
Jawel. Maar ik weet niet zeker of die redenatie wel klopt. Maar als het goed is om voor jezelf te kiezen, dan hoef je er toch niet persé andere mensen mee aan de kant te zetten? Of mis ik wat?
Het voelt anders meer als een verhoor dan als helpen. Maar dat ligt uiteraard aan mij.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:34 schreef VaLkyRie het volgende:
Uiteindelijk proberen we hem te helpen, niet de grond in te trappen!!!!
Het meisje waar ik ooit verliefd op was is allang dood. Het enige wat ik probeer is op een normale manier met elkaar om te gaan omdat me dat juist lijkt.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:34 schreef VaLkyRie het volgende:
Bottomline is eigenlijk dat hij door moet gaan alsof die ex nooit heeft bestaan. Ze is er gewoon niet. Nergens op deze planeet. Ze is gekidnapped door aliens en zit nu 15 melkwegstelsels verderop. Je bent helemaal alleen en daar zal je het mee moeten doen, dus maak er nou iets van. Voor jezelf en niemand anders
Ik vind niet dat ik me daarover mag uitlaten.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:38 schreef milagro het volgende:
Zij is een normaal mens neem ik aan?
Dacht gewoon dat het normaal was om liefdesverdriet te hebben.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:38 schreef milagro het volgende:
Je weet wel dat wat er nu gebeurt, niet het juiste is, neem ik aan, immers ze zit nog, na al die tijd, en die tijd is echt te lang nu, te diep om echt verder te kunnen.
Dat lijkt me wel. In eerste instantie.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:38 schreef milagro het volgende:
Het gaat zo helemaal niet om haar, om wat zij wil, het gaat om jou, wat goed voor jou is.
Oh. Niet gemerkt. Zo reageer ik gewoon. En ik denk er ook wel over na maar het lijkt me asociaal om jezelf boven een ander te stellen en maar lekker alle deuren dicht te gooien.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:38 schreef milagro het volgende:
Maar als een ander je het tracht te laten zien, schiet dan niet in de verdediging, word niet kwaad, maar denk er eens over na gewoon, wijs het niet meteen af.
Eens. Denk dat ik bang ben voor het onbekende oid.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:38 schreef milagro het volgende:
Niemand weet van te voren of de te maken keuzes de juiste zullen zijn, er kan van alles mis gaan, er zijn zoveel onvoorziene factoren, maar er kan ook van alles goed gaan.
Als je niets doet, gebeurt er ook niets, of het wordt erger.
Die stap durven nemen geeft meteen niet direct het juiste resultaat, maar het verandert wel het uitzicht.
Dank je wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:41 schreef Tristessa het volgende:
ik hoop dan ook dat je snel een nieuwe gedachte krijgt over hoe je nog met haar om moet gaan, of dat je eigenlijk niet meer met haar om moet gaan.
we zeggen toch constant de dingen die je -volgens ons - beter wel zou doen, je kan toch niet afkomen met het excuus dat je niet beter weetquote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef VD het volgende:
Nee, helemaal niet. Ik vraag me enkel af wanneer het godverdommme eens doordringt dat ik niet beter wéét.
Anders lees je zijn posts nog eens evenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
of lees je al de andere posts niet.
Het is normaal om liefdesverdriet te hebben, maar het einde moet wel in zich zijn binnen afzienbare tijd, en je handelen moet het verdriet niet in stand houden of verlengen.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:46 schreef VD het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik me daarover mag uitlaten.
[..]
Dacht gewoon dat het normaal was om liefdesverdriet te hebben.
[..]
Dat lijkt me wel. In eerste instantie.
[..]
Oh. Niet gemerkt. Zo reageer ik gewoon. En ik denk er ook wel over na maar het lijkt me asociaal om jezelf boven een ander te stellen en maar lekker alle deuren dicht te gooien.
[..]
Eens. Denk dat ik bang ben voor het onbekende oid.
Ik lees nergens dat iemand hier gebasht wordt, of vernederd.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:37 schreef David Letterman het volgende:
kunnen we aub ophouden met dit VD bashen cq vernederen?
laat VD in zijn waarde...
Natuurlijk wel. Maar ik heb net zoveel twijfel over jullie redenaties als de mijne. Ik weet niet wie het bij het juiste eind heeft. En ik zal eerder geneigd zijn bij mezelf te blijven omdat het vertrouwd/bekend gebied is. En dan is er geen sprake van niet willen maar van niet kunnen. Het is gewoon een soort blokkade. Je wilt niet falen dus doe je maar niets. Terwijl dat natuurlijk ook in zekere zin falen is. Het loopt allemaal langs elkaar heen.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:48 schreef petitlapin het volgende:
we zeggen toch constant de dingen die je -volgens ons - beter wel zou doen, je kan toch niet afkomen met het excuus dat je niet beter weet![]()
, onze 'waarheid' wordt continu verkondigd, of lees je al de andere posts niet.
Dat klopt. Vandaar ook het wijzigen van de nick, verbreken van banden -min of meer-, verhuizen, ontwijken ván, etcetera. Ik ben er echt wel mee bezig, en ik kom er ook wel vanaf. Het loopt enkel niet zo hard.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:53 schreef milagro het volgende:
en je handelen moet het verdriet niet in stand houden of verlengen.
Dat is flauw. Je weet best dat ik het lees en erover nadenk. Lijkt me.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:53 schreef milagro het volgende:
Als jouw 'handicap' ook het onmogelijk maakt om advies ter harte te nemen, over iig in overweging, dan houdt idd alles op.
Klopt. Maar enkel door ervaring weet ik of iets goed is of niet. Daarom neemt alles zoveel tijd in beslag.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:53 schreef milagro het volgende:
Maar je geeft zelf aan dat je bepaald gedrag jezelf hebt aangeleerd en dat kan dus ook in deze situatie.
Als ik geen contact meer opneem, niet reageer op haar berichten, dan laat ik haar toch vallen?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:53 schreef milagro het volgende:
Je laat niemand vallen, niemand in de steek, je denkt gewoon even aan jezelf.
Natuurlijk kunnen andere meningen erg nuttig voor VD zijn. Maar ik vind dat bepaalde users hier wel vrij harde woorden gebruiken om hun standpunt duidelijk te maken, of gebruik maken van bepaalde smilies zoalsquote:Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Bovendien is de kritiek die gegeven wordt niet bedoeld om ts te vernederen of uit te lachen,
maar om hem verder te helpen, zodat hij weer verder kan met een leven zonder zijn ex.
Misschien is het niet precies zoals hij had willen horen, maar het lijkt me zeker erg nuttig.
Dik gedrukte stukjes spreken elkaar tegen. En dit is geen gemierenneuk over taal, maar een gedachte dat jij ergens wel weet dat je het kan, maar het niet durft.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:56 schreef VD het volgende:
En ik zal eerder geneigd zijn bij mezelf te blijven omdat het vertrouwd/bekend gebied is. En dan is er geen sprake van niet willen maar van niet kunnen.
Als zij om je zou geven zou ze dat begrijpen en niet erg vinden.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:02 schreef VD het volgende:
Als ik geen contact meer opneem, niet reageer op haar berichten, dan laat ik haar toch vallen?
Sorry hoor, maar dat is dus echt niet zo.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:02 schreef VD het volgende:
Als ik geen contact meer opneem, niet reageer op haar berichten, dan laat ik haar toch vallen?
Het is niet flauw (bedoeld), het is ms gewoon een feit dat iemand met Asperger dat niet kán.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:02 schreef VD het volgende:
[..]
Dat klopt. Vandaar ook het wijzigen van de nick, verbreken van banden -min of meer-, verhuizen, ontwijken ván, etcetera. Ik ben er echt wel mee bezig, en ik kom er ook wel vanaf. Het loopt enkel niet zo hard.
[..]
Dat is flauw. Je weet best dat ik het lees en erover nadenk. Lijkt me.
[..]
Klopt. Maar enkel door ervaring weet ik of iets goed is of niet. Daarom neemt alles zoveel tijd in beslag.
[..]
En die angst is dus de blokkade.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:02 schreef Wolkje het volgende:
Dik gedrukte stukjes spreken elkaar tegen. En dit is geen gemierenneuk over taal, maar een gedachte dat jij ergens wel weet dat je het kan, maar het niet durft.
Om dingen fout te doen.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:02 schreef Wolkje het volgende:
En waar ben je eigenlijk bang voor?
Blokkades zijn er om te doorbreken.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef VD het volgende:
En die angst is dus de blokkade.
Wat versta jij onder fout?quote:Om dingen fout te doen.
Wat kan je nou nog fout doen dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef VD het volgende:
[..]
En die angst is dus de blokkade.
[..]
Om dingen fout te doen.
Ja idd en anders dan houden wij 2 het toch samen gezelligquote:Op woensdag 23 november 2005 19:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zullen we het gewoon gezellig houden?
Laat iedereen hier gewoon lekker van zich afschrijven..
hebben we ruzie danquote:Op woensdag 23 november 2005 19:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zullen we het gewoon gezellig houden?
Laat iedereen hier gewoon lekker van zich afschrijven..
Doekje?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja idd en anders dan houden wij 2 het toch samen gezellig![]()
fel uit de hoek, mwoah, zo wordt het gelezen blijkbaar, het is gewoon getypt met een glimlach, hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat er ruzie is, maar soms komen mensen wel wat fel uit de hoek. Dat is toch nergens voor nodigGewoon gezellig houden!
Soms moet je respecteren dat mensen nog niet toe zijn aan bepaalde 'kritiek' of er gewoon geen behoefte aan hebben, dan probeer je het 1 of 2 x maar dan houdt het gewoon op!
Voor de rest ga ik het er ook niet meer over hebben.. mn standpunt: laten we het gezellig houden!
Zuchtquote:Op woensdag 23 november 2005 17:40 schreef VD het volgende:
Het meisje waar ik ooit verliefd op was is allang dood. Het enige wat ik probeer is op een normale manier met elkaar om te gaan omdat me dat juist lijkt.
Waarvoor ik in hypnotherapie ga/ben.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:32 schreef Wolkje het volgende:
Blokkades zijn er om te doorbreken.
Iets verkeerd doen. Niet naar de wens van de ander schikken(?).quote:Op woensdag 23 november 2005 18:32 schreef Wolkje het volgende:
Wat versta jij onder fout?
Succes daarmee!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:18 schreef VD het volgende:
Waarvoor ik in hypnotherapie ga/ben.
Ik zie ruzie niet als een negatief iets. Het kan m.i. erg nuttig zijn.quote:Iets verkeerd doen. Niet naar de wens van de ander schikken(?).
Edit: Ik weet overigens dat dat laatste niet goed is omdat je dan niet meer naar jezelf kijkt maar het lijkt het meest handig om ruzie te voorkomen.
Ik ben niet in een dip. Ik heb gewoon luddevuddu, helaas. Ik had gehoopt heel lang samen zijn met dit meisje, het liep allemaal zo lekker. Dan krijg je opeens te horen dat ze niet meer echt verliefd op je is en misschien niet meer dan vriendschap is gaan voelen, maar soms ook veel meer. Ze weet niet meer WAT ze voelt voor me en dat wisselt ook constant. Dat steekt nogal, ook gezien de energie en tijd die ik hierin heb gestoken. Ik zie het niet zo snel goedkomen en beschouw het ook gewoon als uit nu, al zijn de afspraken anders.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:46 schreef het.ismij het volgende:
gaat zelfs trancep nu in een dikke dip raken,..
Waar gaat het heen met deze wereld
Ze is wel degelijk verliefd geweest op me, zelfs nog tot een week hiervoor. Ik heb echt heel open en goed met haar hierover gepraat en we hebben elkaar in niets 'gespaard' in die zin. Ik geloof haar dan ook voor de volle 100% als ze zegt dat het zo geweest is. Helaas veranderen dat soort dingen nogal eens. Ik denk niet dat je het die kant op moet zoeken. Ze had zeker goede intenties en we zijn ook in die zin goed uit elkaar gegaan. Ze heeft het de kans gegeven ja en ze wilde zelf ook nog wel even langer met me doorbrengen dan dit. Maar ja, shit happens en het weet me te vinden.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:50 schreef petitlapin het volgende:
trance, als ze na drie maandjes of zo al twijfelt aan haar gevoel ... tja ... volgens mij is ze dan nooit echt verliefd op jou geweest. Ze had waarschijnlijk wel goede intenties en wou misschien wel meer voelen, maar het is niet gekomen ...maar kom, ze heeft het wel een kans gegeven
jammer![]()
uit het oog uit het hart waren mijn woorden. Voor mij is het de oplossing. Ik weet niet of het voor jou ook zo is.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:56 schreef Judah het volgende:
Uit 't oog, uit 't hart las ik hier ergens. Is dat écht de oplossing?
Gewoon m'n eigen weg inslaan?
Absoluut. Geen pijn meer, lekker voor jezelf kiezen. Het is over dus ga gewoon verder met je eigen leven. Vriendschap is de eerste tijd niet verstandig ivm gevoelens; wellicht later wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:56 schreef Judah het volgende:
Uit 't oog, uit 't hart las ik hier ergens. Is dat écht de oplossing?
Gewoon m'n eigen weg inslaan?
Dat is indd heeeellllllll klote,.. en zo herkenbaar,..quote:Op donderdag 24 november 2005 19:07 schreef Tranceptor het volgende:
Dat bed ruikt nog helemaal naar haar.![]()
Het is gewoon zo raar, vooral ook dat we 1 dag bij elkaar zijn geweest in principe om het uit te maken. Ze heeft hier geslapen en we hebben uren gepraat over hele persoonlijke dingen. Toen we hier weggingen en ik haar wegbracht naar de trein pakte ze mijn hand. Het is zo raar gewoon.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:14 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat is indd heeeellllllll klote,.. en zo herkenbaar,..
Het is iig eerlijk dat ze je het vertelt dan er lang mee rond te lopen, en dat de relatie helemaal fokop raakt.
alhoewel die nu eigenlijk al fokop is![]()
Er is maar 1 woord voor,..quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is gewoon zo raar, vooral ook dat we 1 dag bij elkaar zijn geweest in principe om het uit te maken. Ze heeft hier geslapen en we hebben uren gepraat over hele persoonlijke dingen. Toen we hier weggingen en ik haar wegbracht naar de trein pakte ze mijn hand. Het is zo raar gewoon.![]()
Ik voel gewoon dat ze gek op me is ook door allerlei kleine dingetjes (gaat ze me midden in de nacht een knuffel geven en door mijn haar woelen en een kusje geven). En nu zie ik haar dus nooit meer.![]()
Ik weet niet wat voor afspraken jullie gemaakt hebben ove rhet elkaar zien en alles? maar zou ik even niet doen als ze zelf niet eens weet wat ze wilt.quote:Ik ben wel blij dat we er goed over gepraat hebben.![]()
Oh mijn god...3 jaar! Ik heb zelf een relatie van anderhalf jaar en dat getal 3 maakt me erg bang altijd. Op een 1 of ander manier gaan mensen, met een landurig relatie, vaak na 3 of 4 jaar uit elkaar. Als ze dat overleven gaat het nog vaak goed, tenminste dat is mij opgevallen...quote:Op donderdag 24 november 2005 21:06 schreef Emel het volgende:
[..]
uit het oog uit het hart waren mijn woorden. Voor mij is het de oplossing. Ik weet niet of het voor jou ook zo is.
nu bijna 8 weken single na een relatie van 3 jaar (4 jaar beste maatjes). Verschrikkelijk veel pijn gehad. Ik heb genoeg getreurd, genoeg pijn gevoeld. Ik wil me niet meer laten kwetsen door hem. We hebben elkaar sinds de breuk niet meer gezien. Het gaat goed met me nu. Ik heb nu zelfs dagen dat ik niet aan hem denk. Ik ben weer gelukkig. Ik leid mijn leven zonder hem.
Soms lijkt het wel zo inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:47 schreef het.ismij het volgende:
tsja vulkan wat kan je er van zeggen,..
Live is a bitch,.. and the bitch aint gonna do ya anny good,..
Hier ook drie.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:19 schreef Vulkan het volgende:
Oh mijn god...3 jaar! Ik heb zelf een relatie van anderhalf jaar en dat getal 3 maakt me erg bang altijd. Op een 1 of ander manier gaan mensen, met een landurig relatie, vaak na 3 of 4 jaar uit elkaar.
In bepaalde topics?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef Vulkan het volgende:
Of komt het omdat ik te vaak op het forum zit de laatste tijd...
En hier ook 3quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef VD het volgende:
[..]
Hier ook drie..
[..]
In bepaalde topics?.
En hier ook 3,.. levensquote:
Dat wordt gewoon niet gevierd,..quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:17 schreef Jumparound het volgende:
hey schat, een bloemmetje omdat we 4 jaar bij elkaar zijn
4? ik dacht 3
Nee, 4![]()
Na langere tijd lijkt het me waarschijnlijk dat vrouwen idd hun vriend dumpen. Bij een kersverse relatie zal het eerder andersom in elkaar zitten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef Vulkan het volgende:
Soms lijkt het wel zo inderdaad.
Ligt het nou aan mij of dumpen vrouwen tegenwoordig hun partner veel sneller dan mannen. Of komt het omdat ik te vaak op het forum zit de laatste tijd...![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:17 schreef Jumparound het volgende:
hey schat, een bloemmetje omdat we 4 jaar bij elkaar zijn
4? ik dacht 3
Nee, 4![]()
Zit wat in indd,..quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:48 schreef Breetai het volgende:
[..]
Na langere tijd lijkt het me waarschijnlijk dat vrouwen idd hun vriend dumpen. Bij een kersverse relatie zal het eerder andersom in elkaar zitten.
Jahoor vrouwenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Er is maar 1 woord voor,..
"Vrouwen"
Onbegrijpelijke wezens,.. Ze kunnen nog zo veel van je houden/om je geven. Af en toe is dat gewoon niet genoeg. Hoe spijtig dat ook is.
Mannen blijven hangen en stoppen de relatie niet, omdat ze niet alleen willen zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef Vulkan het volgende:
Ligt het nou aan mij of dumpen vrouwen tegenwoordig hun partner veel sneller dan mannen. Of komt het omdat ik te vaak op het forum zit de laatste tijd...![]()
Vrouwen zoeken ook heel vaak naar vervanging hoor. Gelukkig had m'n ex nog het fatsoen om het eerst uit te maken en daarna pas met hem aan de slag te gaan. Het zat er toch al aan te komen en toch voeld ik er niks voor om er mee te stoppen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:59 schreef -Delta- het volgende:
Vrouwen zijn niet tevreden en zetten gewoon een punt achter de relatie.
Zouden mannen ook moeten doen.![]()
Ik had het ook meer over mannen, niet echt jongens, maar mannen die bv al jaren getrouwd zijn en kinderen hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef Breetai het volgende:
[..]
Vrouwen zoeken ook heel vaak naar vervanging hoor. Gelukkig had m'n ex nog het fatsoen om het eerst uit te maken en daarna pas met hem aan de slag te gaan. Het zat er toch al aan te komen en toch voeld ik er niks voor om er mee te stoppen.
Ah wat klinkt dat liefquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:01 schreef Marzocchi het volgende:
...dus ben blij dat er een topic als dit bestaat. Ik heb mezelf er zelfs voor geregistreerd om dit te kunnen posten en nee ik ben niet ontsnapt uit het gekkenhuis![]()
Dat laatste is precies dus de afspraak, elkaar even niet zien/spreken. Ik denk dat ik nog 5% kans heb dat het goedkomt. Ik maak mezelf geen illusies hier, ik weet hoe dit soort dingen gaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Er is maar 1 woord voor,..
"Vrouwen"
Onbegrijpelijke wezens,.. Ze kunnen nog zo veel van je houden/om je geven. Af en toe is dat gewoon niet genoeg. Hoe spijtig dat ook is.
[..]
Ik weet niet wat voor afspraken jullie gemaakt hebben ove rhet elkaar zien en alles? maar zou ik even niet doen als ze zelf niet eens weet wat ze wilt.
Voor jezelf kiezen. Echt waar, als je er nog erg mee zit en je geeft zelf al aan dat het niet 'fijn' aanvoelt om af te spreken. Oplossing: Niet afspreken...quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:05 schreef Mark410 het volgende:
Mijn verhaal.
Na zo'n 14 maanden relatie is de bom eindelijk ontploft. De ruzies over haar a-sexualiteit werden haar teveel. We hadden op een gegevend ogenblik alleen maar ruzie omdat ik(als jonge jongen van 19 jaar) geen genoegen nam met 1 keer per week sex( en vraag niet op welke manier dat tot stand kwam). Buiten het sexprobleem konden we uitstekend met elkaar omgaan. We waren wat dat betreft echt 2 handen op 1 buik.
Ze heeft het afgelopen zondag dus uitgemaakt, maar vertelde mij er wel bij dat ze gek op een ander was geworden. Maar ze wilde de eerste 6 maanden niets wat relaties betreft aangezien ze van de ene op de andere lange relatie was gesprongen( 1,5 jaar , 2 jaar en 1,25 jaar). Nu hoor ik van andere mensen dat ze steeds afspreekt met diegene, terwijl ze beloofd had niets met die jongen tenemen, omdat ik dat gewoon niet kan aanzien dat ze direct op een ander oversprong.
Woensdag gepraat, we zijn goed uit elkaar gegaan, we gaan gewoon verder als vrienden was de afspraak.. maar ik heb erbij verteld dat het wel even tijd nodig zal hebben waarschijnlijk. Belt ze vanavond op met de vraag wat ik ga doen ''zometeen'' en of ik haar kon bellen waar we waren.(we zitten in dezelfde vriendengroep, najah... het zijn eigenlijk meer mijn vrienden dan haar vrienden) Wat moet ik hier nu mee, ze maakt het uit maar gaat wel de eerste de beste vrije avond dat we altijd wat met vrienden deden mij bellen om te vragen wat we gaan doen. Eigenlijk moet ik haar nu diep in de stront laten zakken en haar in der remy laten zitten thuis, maar ik heb het er nog zo moeilijk mee omdat ik nog best veel om der geef en denk dat het ook niet bevordelijk gaat zijn voor het verwerkingsproces als ik haar steeds blijf zien als ik wat met mijn/ ''haar'' vrienden wat ga doen.
tips aub
Ach het zijn gewoon een aantal cliche's, betekent toch niet dat de vrouw of man beter is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
Wat een generalisaties over mannen en vrouwen hier weer.
De man is beter, lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach het zijn gewoon een aantal cliche's, betekent toch niet dat de vrouw of man beter is.![]()
Uhhuhquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De man is beter, lijkt me logisch.![]()
naar mijn idee kunnen we allebei even lief en achterbaks doen. Alleen de vorm waarin je dat doet verschiltquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De man is beter, lijkt me logisch.![]()
Drank heb ik alweer opgegeven. Leuk voor een avond maar je komt nergens verder mee. Ik heb alleen nog veel teveel drank van m'n verjaardag hier staan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:26 schreef sitting_elfling het volgende:
de kunst van het loslaten is het toelaten van 1 of 2 andere verslavingen zoals muiterij, liegen, hopwippen of drank.
Ik denk dat het niet bij 1 ONS blijft. Wel vrouwen geen binding. Klinkt op dit moment helemaal niet verkeerd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:53 schreef Vulkan het volgende:
Eeuhm...hopwippen? Is dat zo iets als een one night stand ofzo?
en toch zou ik wel weer een vaste relatie willen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:12 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet bij 1 ONS blijft. Wel vrouwen geen binding. Klinkt op dit moment helemaal niet verkeerd.
Spanning, ego-boost, sex en samen wakker worden. Voor de rest heb ik vriendinnen om mee slap te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:28 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en toch zou ik wel weer een vaste relatie willen.
Mis het toch allemaal wel en ONS heb je niks aan.
Dat is leuk voor een paar keer, maar dan is er ook weinig meer aan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:44 schreef Breetai het volgende:
[..]
Spanning, ego-boost, sex en samen wakker worden. Voor de rest heb ik vriendinnen om mee slap te ouwehoeren.
Helaas werken je emoties en gevoelens niet altijd mee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zie echt niet waarom mensen zoooo verschrikkelijk veel moeite zouden moeten hebben met het loslaten van een ex. Je hebt rete veel vrijgezellen in de wereld, je hebt reteveel leuke dingen die je nog allemaal kunt doen of berijden. Zeur niet zo veel, en ga aub niet zo sentimenteel zielig doen.
Gevoelens zijn er om uitgeschakeld te worden, te onderdrukken of te behandelen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Helaas werken je emoties en gevoelens niet altijd mee.![]()
Pleonasme? Maar inderdaad, helaas niet. Maar daar komen we uiteindelijk ook wel overheen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Roeni3 het volgende:
Helaas werken je emoties en gevoelens niet altijd mee.
Denk niet dat jij ooit een echte serieuze relatie hebt gehad met liefde van beide kanten die heel diep zit, anders begrijp je wel wat iedereen hier voelt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Gevoelens zijn er om uitgeschakeld te worden, te onderdrukken of te behandelen!![]()
Zo herkenbaar. Dit heb ik nu écht. Althans, ik heb 't gevoel dat ik in die situatie zit/zat. Na enkele maanden dat het minder ging omdat zij 't niet meer wist, heb ik 't uitgemaakt. De eerste weken nadat 't uit was zochten we wel een beetje contact, maar was 't de ene keer weer heel positief van haar kant (dat ze me miste etc), en de andere keer weer zeer ongeïnteresseerd. Nu heb ik vorige week gezegd dat ik 't contact een beetje stop zette( zodat ik weer verder kan, aangezien ik niet achter iemand aan moet blijven hollen die me toch niet wilt), althans via msn geblokkeerd en ik sms en bel haar niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:44 schreef VaLkyRie het volgende:
[...]
Zij gaat verder met haar leven en mist jou als goede vriend en niet als partner. Jij mist haar wel als partner en daar zit het verschil... Tenminste, zo was mijn situatie ooit...
[...]
Goed gezegd!quote:Gaap. 't Beste was blijkbaar voor haar niet goed genoeg...
Word een expert in afkicken zou ik zo zeggen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:45 schreef Jumparound het volgende:
Dat lijkt me logisch, het kan weer eng zijn om je in een relatie te storten als je nog "nare" herinneringen hebt aan de vorige (hoe het uit is gegaan) Maar liefde is ook een drug, dus als ej er aan toe geeft ben je gelijk weer verslaafd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |