abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32507704
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:16 schreef VaLkyRie het volgende:

Verder wil ik voor petitlapin even een poging doen om haar woorden te nuanceren. Ik denk niet dat ze zich ergert aan de persoon VD maar aan bepaalde eigenschappen van zijn karakter. Eigenschappen die VD belemmeren in het verder gaan met zichzelf en zijn leven.
Uiteindelijk zouden wel allemaal graag willen dat VD weer een beetje lol krijgt en daaraan vast kan houden en zichzelf uit die put te trekken.

Mijn mening
dank om het voor mij op te nemen , en je hebt gelijk, ja. Ik ken de persoon VD niet, maar de manier hoe hij omgaat met zijn ex is echt verschrikkelijk, en is ( zoals milagro zegt) 100 % zijn eigen keuze, wiens keuze is het anders?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_32507800
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:16 schreef VaLkyRie het volgende:
Uiteindelijk zouden wel allemaal graag willen dat VD weer een beetje lol krijgt en daaraan vast kan houden en zichzelf uit die put te trekken.
Just for the record; zit verder prima in m'n vel.
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:20 schreef zwaaibaai het volgende:
Ah natuurlijk, een andere relatie is de remedie om aan de boze buitenwereld te laten zien dat je er over heen bent.....
Hier niet, maar ik dacht dat daarop gedoeld werd.
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef milagro het volgende:
En jij doet geen moeite ervan af te komen, jij doet moeite het in stand te houden, door er steeds weer op wat voor manier dan ook jezelf eraan te herinneren.
Oh jawel. En dat weet ik volgens mij beter dan jij. . Post hier enkel om af en toe even te vertellen hoe het gaat. Soort journal. Meer niet.
quote:
Het is wel degelijk een keuze, kun je niet zo willen zien, maar is het wel.
Nee, want zo wíl ik me niet voelen. Maar tegelijkertijd ga ik niet allemaal muren opgooien als iemand op wat voor manier dan ook toenadering zoekt.
quote:
Kwestie van de schouders eronder en jezelf eens ernstig toe spreken, maar bovenal dus WILLEN open staan om dat alles achter je te laten.
Ratio en emo verschillen van mening. Soms overheerst het ene, soms het andere. Dát is het probleem.

[ Bericht 11% gewijzigd door VD op 23-11-2005 14:49:10 ]
pi_32507894
Je wil het niet inzien he? Je houdt je lijden in stand zolang als JIJ dat ZELF wilt. Zo lang jij maar blijft denken aan de ex van een jaar geleden, hoe perfect ze was, hoe goed jullie bij elkaar passen, heb je een jaar lang geen fuck met je leven gedaan. Zolang je niet verder WIL gaan met je leven, blijf je aan haar denken. En een relatie is geen noodzakelijk kwaad om verder te gaan, dat is iets waar je aan toe bent als de tijd rijp is.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32507921
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:40 schreef VD het volgende:

[..]

Oh jawel. En dat weet ik volgens mij beter dan jij. . Post hier enkel om af en toe even te vertellen hoe het gaat. Soort journal. Meer niet.
[..]

Nee, want zo wíl ik me niet voelen. Maar tegelijkertijd ga ik niet allemaal muren opgooien als iemand op wat voor manier dan ook toenadering zoekt.
[..]

Ratio en emo verschillen van mening. Soms overheerst het ene, soms het andere. Dát is het probleem.
Het gaat niet om een ANDER inje leven toe te laten, het gaat om je eigen leven te leiden, ongeacht een ander.

Je zelf vastklampen aan het verleden, maar niet over die ander heen kunnen komen, geeft aan dat het leven voor jou zonder die ander blijkbaar minder waarde heeft.

Na zo lange tijd een ander niet los kunnen laten, is écht een keuze.
Het is over, gedraag je er dan ook naar, die ander maakt enkel deel uit van jouw leven als jij dat wil, en de manier waarop zij dat doet, bepaal JIJ, niet zij, ergo keuze.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32507934
milagro heeft gelijk

je kiest er zelf voor om te lijden. Het is zo zonde van je tijd.
Bel je vrienden op..doe leuke dingen. Ontmoet nieuwe mensen. Maak plezier.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32508095
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:45 schreef Emel het volgende:
milagro heeft gelijk

Wil je mij ontmoeten?
K ben een lieve jongen, zo eentje voor gewoon een vriend,.. soort broer,..

let maar niet op mij
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op woensdag 23 november 2005 14:52 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Wil je mij ontmoeten?
K ben een lieve jongen, zo eentje voor gewoon een vriend,.. soort broer,..

let maar niet op mij
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32508271
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:43 schreef zwaaibaai het volgende:
Je wil het niet inzien he? Je houdt je lijden in stand zolang als JIJ dat ZELF wilt.
Natuurlijk wel. Maar toegeven aan iets wat niet waar is doe ik niet.
quote:
Zo lang jij maar blijft denken aan de ex van een jaar geleden, hoe perfect ze was, hoe goed jullie bij elkaar passen, heb je een jaar lang geen fuck met je leven gedaan.
Dat was ze niet anders zat ik hier niet. Simpel.
quote:
Zolang je niet verder WIL gaan met je leven, blijf je aan haar denken.
Het ontgaat je waarschijnlijk dat ik wél verder ga. Gevoel vermindert ook, maar niet zo snel. En dat kan ik aan niets anders wijten dan die preoccupatie.
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:45 schreef milagro het volgende:
Het gaat niet om een ANDER inje leven toe te laten, het gaat om je eigen leven te leiden, ongeacht een ander.
Dat kan voor jou gelden maar ik hou ook rekening met mijn medemens. Waarschijnlijk iets teveel.
quote:
Je zelf vastklampen aan het verleden, maar niet over die ander heen kunnen komen, geeft aan dat het leven voor jou zonder die ander blijkbaar minder waarde heeft.
Gezien het verleden eerder een meerwaarde maar dat is zo hard. .
quote:
Na zo lange tijd een ander niet los kunnen laten, is écht een keuze.
Vijf maanden. Volgens mij valt dat eigenlijk best mee. Zat mensen die er langer mee zitten.
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:45 schreef Emel het volgende:
Waarom heeft iedereen het ineens over lijden? En waar lees je dat ik geen leuke dingen doe/geen plezier maak?

Wtf is hier gebeurd. .
pi_32508619
quote:
Dat kan voor jou gelden maar ik hou ook rekening met mijn medemens. Waarschijnlijk iets teveel.

zij heeft jou nodig of zo?

wat heeft iemand niet willen loslaten met rekening houden met te maken?
pi_32508728
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:58 schreef VD het volgende:

Waarom heeft iedereen het ineens over lijden? En waar lees je dat ik geen leuke dingen doe/geen plezier maak?

Wtf is hier gebeurd. .
ik heb precies wat ontketend, hé, mijn excuses hiervoor

heel misschien omdat je posts ( alleen maar) blijk geven van een verdrietige, passieve, blijkbaar ( en ik vind echt geen ander woord) geobsedeerde jongen, die diep in zijn hart nog steeds hoopt dat het goed komt met een meisje dat duidelijk de bladzijde al heeft omgedraaid ...

ook het idee als zou je haar nog moeten helpen, bijstaan, sparen komt nogal 'vreemd' over, gezien de situatie ...
pi_32508752
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:09 schreef milagro het volgende:
zij heeft jou nodig of zo?

wat heeft iemand niet willen loslaten met rekening houden met te maken?
Je had het over iemand toelaten in je leven terwijl je je eigen leven moet lijden. Ex wilde graag eens naar de bioscoop. Ja, prima als ze dat graag wil. Misschien is het nog wel gezellig ook.

Geef ermee aan dat ik niet iemand compleet wil buitensluiten. Is zo hard.
pi_32508966
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:14 schreef VD het volgende:
Je had het over iemand toelaten in je leven terwijl je je eigen leven moet lijden. Ex wilde graag eens naar de bioscoop. Ja, prima als ze dat graag wil. Misschien is het nog wel gezellig ook.

Geef ermee aan dat ik niet iemand compleet wil buitensluiten. Is zo hard.
Wat een complete larie, annex kutsmoes

En er zijn ZAT andere mensen die zij mee kan vragen naar de bioscoop, je doet haar geen plezier, je doet jezelf dat plezier, beter iets dan niets, zo redeneer je ws.
'
Als je over haar heen wil komen, neem je afstand en bedank je voor de uitnodiging, als je weet dat het je weer terug bij af brengt, of iig geen stap verder.

Als zij het goed met JOU voor had, zou ze of all people niet uitgerekend JOU meevragen.
Tenzij jij ook haar voor de gek houdt, en doet alsof je allang over haar heen bent en een vriendschap aan kan.

En nogmaals ik heb het niet over IEMAND toelaten in je leven, en al helemaal niet over LIJDEN, maar over leiden.
Je moet jezelf toelaten in je eigen leven, dus niet jouw leven en de lol daar in laten afhangen van 1 ander, wie dat ook moge zijn.

Dus geen smoesjes over "rekening houden met", je houdt jezelf daar echt mee voor de gek namelijk.
pi_32508981
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:54 schreef Emel het volgende:

[..]

T valt te proberen, ja toch,..
Op woensdag 23 november 2005 15:13 schreef petitlapin het volgende:
ik heb precies wat ontketend, hé, mijn excuses hiervoor
Niet erg hoor. Het zijn allemaal woorden die je op verschillende manieren kunt interpreteren. Kan het jullie moeilijk kwalijk nemen.
quote:
heel misschien omdat je posts ( alleen maar) blijk geven van een verdrietige, passieve, blijkbaar ( en ik vind echt geen ander woord)
Het gaat ook immers over het loslaten lijkt me. Niet echt de plaats om te vertellen met wie ik nu weer ben uitgeweest en wat ik nu weer in het weekend heb gedaan. Dacht ik. Maar goed. Het wordt allemaal minder, gelukkig. .
quote:
geobsedeerde jongen
Zie mijn opmerking jegens Vivi.
quote:
die diep in zijn hart nog steeds hoopt dat het goed komt met een meisje dat duidelijk de bladzijde al heeft omgedraaid ...
Tuurlijk. Gevoelsmatig. Rationeel weet ik wel beter. Helaas.
quote:
ook het idee als zou je haar nog moeten helpen, bijstaan, sparen komt nogal 'vreemd' over, gezien de situatie ...
Tja. Dat is die persoonlijkheid. Sorry.
pi_32509094
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:14 schreef VD het volgende:

Ex wilde graag eens naar de bioscoop. Ja, prima als ze dat graag wil. Misschien is het nog wel gezellig ook.
niet prima, want wedden dat ze iets verkeerds zegt, dat er iets misloopt, dat je haar daarna smst of belt en ze misschien weer niet antwoordt, en weer dit en dat, en dat je het weer niet weet, en de trein is weer vertrokken.

zou je ook zo redeneren moest je met een gewone vriendin op stap gaan, nee, dus ' eens gewoon naar de bioscoop gaan' is het voor jou niet.
pi_32509283
quote:
Als je over haar heen wil komen, neem je afstand en bedank je voor de uitnodiging, als je weet dat het je weer terug bij af brengt, of iig geen stap verder.
Ach, misschien worden we nog eens vrienden. Of niet natuurlijk.
quote:
Als zij het goed met JOU voor had, zou ze of all people niet uitgerekend JOU meevragen.
Tenzij jij ook haar voor de gek houdt, en doet alsof je allang over haar heen bent en een vriendschap aan kan.
Ik ken haar beweegredenen inderdaad niet. Gedachtenlezen kan ik ook niet dus ga ik maar gewoon met de flow.
quote:
Dus geen smoesjes over "rekening houden met", je houdt jezelf daar echt mee voor de gek namelijk.
Voor mij is het echt geen schijngrond. Echt niet.
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:21 schreef milagro het volgende:
En er zijn ZAT andere mensen die zij mee kan vragen naar de bioscoop, je doet haar geen plezier, je doet jezelf dat plezier, beter iets dan niets, zo redeneer je ws.
Redenatie: Ze wil met me naar de bioscoop -> Ze vindt het blijkbaar leuk om met me naar de bioschoop te gaan -> Ik doe haar een plezier door met haar naar de bioscoop te gaan -> Misschien kan het nog gezellig zijn ook. Punt.
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:27 schreef petitlapin het volgende:
zou je ook zo redeneren moest je met een gewone vriendin op stap gaan, nee, dus ' eens gewoon naar de bioscoop gaan' is het voor jou niet.
Ja, waarom niet? Je moet mensen toch een kans geven?

[ Bericht 5% gewijzigd door VD op 23-11-2005 15:39:06 ]
pi_32509388
VD, je lult echt

Als jij nog steeds verdriet hebt om iemand, is het gewoon DOM om met die persoon uit te gaan.
Maak jezelf nu niet wijs dat je dat doet om HAAR te plezieren.
Zij heeft jou écht niet nodig, hoor, q.e.d.
Doe haar dan maar eens géén plezier, en jezelf wél.

Maar ja dat wil je niet, en dus zit je over een maand of 6 hier nog te miepen.
pi_32509505
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:37 schreef milagro het volgende:
VD, je lult echt
Heeft denk ik niet zoveel zin om nog op je verwijten in te gaan aangezien je er heilig van overtuigd bent dat je mij kunt doorgronden. Geeft ook niet als je me niet wil geloven maar ga dan niet het andere beweren. Ik ga er maar vanuit dat m'n psycholoog iets beter weet hoe ik in elkaar steek dan jij.
pi_32509613
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:42 schreef VD het volgende:

[..]

Heeft denk ik niet zoveel zin om nog op je verwijten in te gaan aangezien je er heilig van overtuigd bent dat je mij kunt doorgronden. Geeft ook niet als je me niet wil geloven maar ga dan niet het andere beweren. Ik ga er maar vanuit dat m'n psycholoog iets beter weet hoe ik in elkaar steek dan jij.
Als het allemaal zo normaal en gezond is wat je doet, waarom loopt je dan bij een psycholoog?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32509656
quote:

je psycholoog verdient geld aan jou, en zal uiteraard maar ja knikken na al je gelul. Milagro niet. Groot verschil. Misschien kan het wel eens geen kwaad om te luisteren naar oude rotten in het vak zoals ik en milagro. En naar mijn bescheiden mening doorgrondt ze je uiteraard beter dan dat je zelf denkt.

je weet dat je verkeerd bezig bent, dat de situatie nog te geladen is, dat ze je nog veel pijn en verdriet kan doen. Het argument dat je haar geen pijn wil doen, is echt het slechtste argument dat iemand me al aan mijn neus heeft willen wrijven, trouwens. . Jij wil en kan haar niet loslaten, punt, en jij bent daar het slachtoffer van, niemand anders.
pi_32509692
quote:

[..]

leg die psych maar voor, dat jij uit menslievendheid meegaat met degene die jouw hart brak, die nog steeds in te grote mate jouw leven bepaalt, en hij zal je hetzelfde zeggen

als het gezelschap opzoeken die ander, je PER SALDO geen stap verder brengt, is het hoog tijd de motivatie eens onde de loep te leggen,. van het waarom van dat opzoeken.
pi_32509763
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Als het allemaal zo normaal en gezond is wat je doet, waarom loopt je dan bij een psycholoog?
Neurofeedback. Omdat het af en toe teveel wordt; stress. Buiten dat ben ik er vorig jaar ook begonnen vanwege relationele issues. En het is fijn om een objectieve mening te horen, vooral omdat ik het gedrag van mijn ex niet altijd goed kan begrijpen/plaatsen omdat ik autistisch ben.
pi_32509790
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:48 schreef milagro het volgende:
leg die psych maar voor, dat jij uit menslievendheid meegaat met degene die jouw hart brak, die nog steeds in te grote mate jouw leven bepaalt, en hij zal je hetzelfde zeggen
Het is een vrouw. En ze weet hoe ik met mijn ex om ga en ze leest hier af en toe mee.
pi_32509821
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:51 schreef VD het volgende:

[..]

Het is een vrouw. En ze weet hoe ik met mijn ex om ga en ze leest hier af en toe mee.
Ik zou me toch bescheuren als ik dit allemaal lees als ex zijnde,..

* het.ismij stopt met tacktisch zijn,.. werkt ook niet meer,.. k geef het op,..
Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef VD het volgende:

[..]

Neurofeedback. Omdat het af en toe teveel wordt; stress. Buiten dat ben ik er vorig jaar ook begonnen vanwege relationele issues. En het is fijn om een objectieve mening te horen, vooral omdat ik het gedrag van mijn ex niet altijd goed kan begrijpen/plaatsen omdat ik autistisch ben.
Licht autistisch mag ik aannemen, want anders zou je ook niet met haar naar de bios gaan om haar te plezieren.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')