Het is niet flauw (bedoeld), het is ms gewoon een feit dat iemand met Asperger dat niet kán.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:02 schreef VD het volgende:
[..]
Dat klopt. Vandaar ook het wijzigen van de nick, verbreken van banden -min of meer-, verhuizen, ontwijken ván, etcetera. Ik ben er echt wel mee bezig, en ik kom er ook wel vanaf. Het loopt enkel niet zo hard.
[..]
Dat is flauw. Je weet best dat ik het lees en erover nadenk. Lijkt me.
[..]
Klopt. Maar enkel door ervaring weet ik of iets goed is of niet. Daarom neemt alles zoveel tijd in beslag.
[..]
Als ik geen contact meer opneem, niet reageer op haar berichten, dan laat ik haar toch vallen?
En die angst is dus de blokkade.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:02 schreef Wolkje het volgende:
Dik gedrukte stukjes spreken elkaar tegen. En dit is geen gemierenneuk over taal, maar een gedachte dat jij ergens wel weet dat je het kan, maar het niet durft.
Om dingen fout te doen.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:02 schreef Wolkje het volgende:
En waar ben je eigenlijk bang voor?
Blokkades zijn er om te doorbreken.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef VD het volgende:
En die angst is dus de blokkade.
Wat versta jij onder fout?quote:Om dingen fout te doen.
Wat kan je nou nog fout doen dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef VD het volgende:
[..]
En die angst is dus de blokkade.
[..]
Om dingen fout te doen.
Ja idd en anders dan houden wij 2 het toch samen gezelligquote:Op woensdag 23 november 2005 19:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zullen we het gewoon gezellig houden?
Laat iedereen hier gewoon lekker van zich afschrijven..
hebben we ruzie danquote:Op woensdag 23 november 2005 19:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zullen we het gewoon gezellig houden?
Laat iedereen hier gewoon lekker van zich afschrijven..
Doekje?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja idd en anders dan houden wij 2 het toch samen gezellig![]()
fel uit de hoek, mwoah, zo wordt het gelezen blijkbaar, het is gewoon getypt met een glimlach, hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat er ruzie is, maar soms komen mensen wel wat fel uit de hoek. Dat is toch nergens voor nodigGewoon gezellig houden!
Soms moet je respecteren dat mensen nog niet toe zijn aan bepaalde 'kritiek' of er gewoon geen behoefte aan hebben, dan probeer je het 1 of 2 x maar dan houdt het gewoon op!
Voor de rest ga ik het er ook niet meer over hebben.. mn standpunt: laten we het gezellig houden!
Zuchtquote:Op woensdag 23 november 2005 17:40 schreef VD het volgende:
Het meisje waar ik ooit verliefd op was is allang dood. Het enige wat ik probeer is op een normale manier met elkaar om te gaan omdat me dat juist lijkt.
Waarvoor ik in hypnotherapie ga/ben.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:32 schreef Wolkje het volgende:
Blokkades zijn er om te doorbreken.
Iets verkeerd doen. Niet naar de wens van de ander schikken(?).quote:Op woensdag 23 november 2005 18:32 schreef Wolkje het volgende:
Wat versta jij onder fout?
Succes daarmee!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:18 schreef VD het volgende:
Waarvoor ik in hypnotherapie ga/ben.
Ik zie ruzie niet als een negatief iets. Het kan m.i. erg nuttig zijn.quote:Iets verkeerd doen. Niet naar de wens van de ander schikken(?).
Edit: Ik weet overigens dat dat laatste niet goed is omdat je dan niet meer naar jezelf kijkt maar het lijkt het meest handig om ruzie te voorkomen.
Ik ben niet in een dip. Ik heb gewoon luddevuddu, helaas. Ik had gehoopt heel lang samen zijn met dit meisje, het liep allemaal zo lekker. Dan krijg je opeens te horen dat ze niet meer echt verliefd op je is en misschien niet meer dan vriendschap is gaan voelen, maar soms ook veel meer. Ze weet niet meer WAT ze voelt voor me en dat wisselt ook constant. Dat steekt nogal, ook gezien de energie en tijd die ik hierin heb gestoken. Ik zie het niet zo snel goedkomen en beschouw het ook gewoon als uit nu, al zijn de afspraken anders.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:46 schreef het.ismij het volgende:
gaat zelfs trancep nu in een dikke dip raken,..
Waar gaat het heen met deze wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |