abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32513827
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:02 schreef VD het volgende:

[..]

Dat klopt. Vandaar ook het wijzigen van de nick, verbreken van banden -min of meer-, verhuizen, ontwijken ván, etcetera. Ik ben er echt wel mee bezig, en ik kom er ook wel vanaf. Het loopt enkel niet zo hard.
[..]

Dat is flauw. Je weet best dat ik het lees en erover nadenk. Lijkt me.
[..]

Klopt. Maar enkel door ervaring weet ik of iets goed is of niet. Daarom neemt alles zoveel tijd in beslag.
[..]

Als ik geen contact meer opneem, niet reageer op haar berichten, dan laat ik haar toch vallen?
Het is niet flauw (bedoeld), het is ms gewoon een feit dat iemand met Asperger dat niet kán.
Jij zegt me nu dat je dat wel kan, dus houdt het niet op, tenzij je me zegt op te zouten

Geen contact opnemen is niet laten vallen.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze jou niet nodig heeft, maar dat kan ik mis hebben, wat ik wel zeker denk te weten is, dat zij niet lijdt onder jullie verbroken relatie.
Ze heeft niets verloren, ze heeft er een vriend bij.
Jij bent haar (platonische) vriend tegen wil en dank, je wilt veel meer zijn dan dat eigenlijk.
Als je haar zegt, dat je niet los van haar lijkt te komen, dat je het idee hebt, dat het contact houden een en ander in de weg zit, en je daarom TIJDELIJK even helemaal geen contact wil, en haar vraagt het dan ook niet te zoeken, kan ik me niet voorstellen dat ze zal gaan sputteren "ja maar ik dan?"

Doet ze dat wel, dan zou je dat aan het denken moeten zetten.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32514274
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:02 schreef Wolkje het volgende:
Dik gedrukte stukjes spreken elkaar tegen. En dit is geen gemierenneuk over taal, maar een gedachte dat jij ergens wel weet dat je het kan, maar het niet durft.
En die angst is dus de blokkade.
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:02 schreef Wolkje het volgende:
En waar ben je eigenlijk bang voor?
Om dingen fout te doen.
pi_32514349
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef VD het volgende:
Blokkades zijn er om te doorbreken.
quote:
Om dingen fout te doen.
Wat versta jij onder fout?
Ik denk dat het erg goed is, om eens aan jezelf te denken namelijk.
  woensdag 23 november 2005 @ 18:33:31 #224
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32514399
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef VD het volgende:

[..]

[..]

Om dingen fout te doen.
Wat kan je nou nog fout doen dan?
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32515322
Zullen we het gewoon gezellig houden?
Laat iedereen hier gewoon lekker van zich afschrijven..
pi_32515439
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja idd en anders dan houden wij 2 het toch samen gezellig
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32515450
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
hebben we ruzie dan

als dit topic slechts bedoeld is om je verdriet en wat er na komt van je af te schrijven verander dan de topictitel, en begin ieder topic van deze reeks met een duidelijk OP met een do's and don'ts, dan is het duidelijk wat er verwacht wordt.
  woensdag 23 november 2005 @ 19:16:41 #228
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32515589
Het forum is natuurlijk niet alleen een uitlaatklep. Althans, ik vind het fijn om andere mensen te kunnen helpen. Ook al zou dat betekenen dat er iets gezegd wordt dat diegene eigenlijk niet wil horen.
Soms is de waarheid hard, maar wel noodzakelijk.

Verder ga ik er niet meer zoveel woorden aan vuil maken. Ik respecteer iedereen hier. Ook VD. Mocht ie weer iets kwijt willen zal ik hem zeker proberen te helpen. Daarom zijn we hier uiteindelijk
  woensdag 23 november 2005 @ 19:18:07 #229
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32515629
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ja idd en anders dan houden wij 2 het toch samen gezellig
Doekje?
pi_32515851
Ik bedoelde ook niet dat er ruzie is, maar soms komen mensen wel wat fel uit de hoek. Dat is toch nergens voor nodig Gewoon gezellig houden!

Soms moet je respecteren dat mensen nog niet toe zijn aan bepaalde 'kritiek' of er gewoon geen behoefte aan hebben, dan probeer je het 1 of 2 x maar dan houdt het gewoon op!

Voor de rest ga ik het er ook niet meer over hebben.. mn standpunt: laten we het gezellig houden!
pi_32515998
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat er ruzie is, maar soms komen mensen wel wat fel uit de hoek. Dat is toch nergens voor nodig Gewoon gezellig houden!

Soms moet je respecteren dat mensen nog niet toe zijn aan bepaalde 'kritiek' of er gewoon geen behoefte aan hebben, dan probeer je het 1 of 2 x maar dan houdt het gewoon op!

Voor de rest ga ik het er ook niet meer over hebben.. mn standpunt: laten we het gezellig houden!
fel uit de hoek, mwoah, zo wordt het gelezen blijkbaar, het is gewoon getypt met een glimlach, hoor.
alleen als anderen opeens gaan zeggen wat er wel en niet wenselijk is aan reacties, dan irriteert mij dat, zeker als degene tegen wie je je richt zichzelf uitstekend weet te verwoorden.

als iemand er geen behoefte aan heeft, dan is dat met 1 zin gezegd.
zolang iemand zin voor zin quote en reageert, neem ik aan dat er toch behoefte aan is, verder te 'sparren'.

laten we het soms even niet gezellig houden, dan gebeurt er tenminste wat
  woensdag 23 november 2005 @ 21:10:13 #232
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32519241
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:40 schreef VD het volgende:

Het meisje waar ik ooit verliefd op was is allang dood. Het enige wat ik probeer is op een normale manier met elkaar om te gaan omdat me dat juist lijkt.
Zucht
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_32519517
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:32 schreef Wolkje het volgende:
Blokkades zijn er om te doorbreken.
Waarvoor ik in hypnotherapie ga/ben.
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:32 schreef Wolkje het volgende:
Wat versta jij onder fout?
Iets verkeerd doen. Niet naar de wens van de ander schikken(?).
Edit: Ik weet overigens dat dat laatste niet goed is omdat je dan niet meer naar jezelf kijkt maar het lijkt het meest handig om ruzie te voorkomen.

[ Bericht 29% gewijzigd door VD op 23-11-2005 22:44:21 ]
  woensdag 23 november 2005 @ 22:48:24 #234
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32522839
Ik wens je veel succes met je therapie dan VD

Allesj komt goed eh, kshweerjou
pi_32525182
Thanks. Begin drie december, direct een dubbele sessie. Hey, als ik het niet uit m'n kop krijg en hij zegt het wel te kunnen; let's try. .
pi_32529539
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:18 schreef VD het volgende:
Waarvoor ik in hypnotherapie ga/ben.
Succes daarmee!
quote:
Iets verkeerd doen. Niet naar de wens van de ander schikken(?).
Edit: Ik weet overigens dat dat laatste niet goed is omdat je dan niet meer naar jezelf kijkt maar het lijkt het meest handig om ruzie te voorkomen.
Ik zie ruzie niet als een negatief iets. Het kan m.i. erg nuttig zijn.
Naar de wens van een ander schikken vind ik dan weer niet noodzakelijk, aangezien je dan voorbij gaat aan jouw eigen wensen, en dat is zonde, vind ik.
pi_32537387
Ik heb net afscheid genomen van mijn meisje, we hebben een leuke/korte tijd met elkaar gedeeld. Zij twijfelt aan haar gevoel voor mij, ik ben de twijfel net voorbij. Schluss!

maar het doet verdomd veel zeer
pi_32540775
gaat zelfs trancep nu in een dikke dip raken,..
Waar gaat het heen met deze wereld
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32544436
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:46 schreef het.ismij het volgende:
gaat zelfs trancep nu in een dikke dip raken,..
Waar gaat het heen met deze wereld
Ik ben niet in een dip. Ik heb gewoon luddevuddu, helaas. Ik had gehoopt heel lang samen zijn met dit meisje, het liep allemaal zo lekker. Dan krijg je opeens te horen dat ze niet meer echt verliefd op je is en misschien niet meer dan vriendschap is gaan voelen, maar soms ook veel meer. Ze weet niet meer WAT ze voelt voor me en dat wisselt ook constant. Dat steekt nogal, ook gezien de energie en tijd die ik hierin heb gestoken. Ik zie het niet zo snel goedkomen en beschouw het ook gewoon als uit nu, al zijn de afspraken anders.

Maar goed, niet getreurd. Ik heb voor hetere vuren gestaan en hier kom ik wel weer overheen. Het is gewoon naar dat ik zo straks in een bedje stap waarin zij vanochtend nog gelegen heeft.

Dat bed ruikt nog helemaal naar haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')