Hele wijze woorden van dinka,..quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:04 schreef denka het volgende:
Mijn mening over het steeds tranen in haar ogen krijgen is dat ze nog steeds ontzettend veel om me geeft en me ergens stiekem toch wel mist.
Dat het uitging kwam voornamelijk van haar kant. Je weet wel hoe dat gaat met vrouwen, onduidelijkheid op en top, niet meer weten hoe en wat, etc...Terwijl ik nog steeds van mening ben dat het toen veel te makkelijk is uitgegaan, er had nog veel meer ingezeten...zeker na 4 jaar...Misschien beseft ze het zelf ook wel maar dat het nu te laat is...
Oke dat is nu gebeurd en dat is het..
Het zijn de dingen des levens.......leerzame momenten.......
Toch wel een moeilijke vraag. Dit meisje is ontzettend speciaal voor mij geweest en nog steeds. Ze zal altijd een apart plekje in mijn hart hebben om het zo maar ff te zeggen..quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:33 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Hele wijze woorden van dinka,..
Ander verhaal stel ze komt op haar knieen terug,.
Zou je dan overwegen om opnieuw te beginnen?
pff dat zou ik niet kunnen verdragenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:08 schreef Plonky het volgende:
die van mij zie ik 3 dagen per week in mijn oog hoek. Niet leuk! Maar het kan niet anders.
Ik weet het..het kan heel gezellig zijn met een exquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:39 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik zie mn ex met regelmaat, want ze wil nog steeds graag afspreken. Ze wordt vrolijk van mijn gezelschap zegt ze. Weet ook niet precies hehe. Maar ik kan er nu wel mee omgaan. Ik vraag gewoon niets over wat ze doet of laat en vertel zelf ook niet alles.
Het is wel altijd erg gezellig en vertrouwd met mn ex maar ja, wat wil je na 5 jaar...
Ze blijft een hele lieve meid, alleen niet mijn lieve meid en dat accepteer ik maar.
allebei.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:28 schreef Emel het volgende:
[..]
pff dat zou ik niet kunnen verdragen
zelfde werk/studie??
buren?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:28 schreef VaLkyRie het volgende:
Ongeveer tien weken ja. Ik heb het ook echt een tijdje heel moeilijk gehad maar ik heb me steeds voogehouden dat het over was, dat ik door moest gaan, dat zeiken, janken en depri zijn totaal geen zin hadden.
En nu heb ik dat gevoel omgezet in een soort besef. Ik besef nu dat het beter is zo, ik weet dat het over is en ik heb de wil en kracht om door te gaan ook al weet ik niet in welke richting dat nu precies is haha.
Ik zal het vast nog weleens moeilijk krijgen in de toekomst maar ik ben zeer blij met de muur die ik inmiddels om mezelf heen heb gebouwd als het op mn ex aankomt...
Ik vraag me dan altijd af waarom ze contact willen? t voelt idd wel goed overigens!quote:Op woensdag 16 november 2005 13:29 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Uit mijn msn heb ik haar al gegooit, alleen niet geblokkeert.
Misschien dat ik wel reactie van haar wil ja, alleen reageer ik daar dan weer niet op.
Het geeft toch een beetje een beter gevoel als ze toch probeert steeds contact met je te krijgen.
quote:Op zondag 20 november 2005 23:06 schreef Emel het volgende:
Ik denk amper meer aan hem!
Hij hoort niet meer bij mij en in mijn leven.En ik mis hem helemaal niet meer.
Het gaat dus goed![]()
Geen idee,..quote:Op maandag 21 november 2005 12:08 schreef VaLkyRie het volgende:
Twee? Tegelijk? Damn!
Wat is je geheim?
He wat naarquote:Op maandag 21 november 2005 12:18 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Geen idee,..
K schijn een lieve jongen te zijn,.. (zoals k al zei, das me geheim,..)
K stond met een van die meisjes te praten in de keuken over van alles en nog wat,.. (bakkie derbij je kant dat wel)
En ineens mengde een andere zich derin,..
En voor k ut wist had k ja geroepen op vanaaf wat gaan drinken,..
Nou he,..quote:
Suc6,..quote:Bij mij gaat ie ook wel lekker. Krijg al smsjes van mn lieve collegaatje dat ze me mist en zo leuk vind![]()
Ik blijf natuurlijk een beetje terughoudend en mysterieus haha. Niet te happig zijn en vooral eigen baas blijvenjek ent het spelletje wel. Maar ik ben wel een beetje ietsiepietsie verliefd
![]()
Beste drugs die je kan krijgen moet ik zeggen.
Ze wilde snel weer wat gaan drinken maar het moet allemaal niet te snel gaan, ff optimaal genieten van de verliefde onzekerheid en de spanning opbouwen.
Dat is goed!!quote:Het frappante is dat ik dus echt geen gevoel meer krijg bij mn ex. Hoogstens vriendschappelijk. Verder helemaal niets, hoe beter dat is.![]()
Dat heb ik nou ook. Ik voel niets meer voor mijn ex (Alles lijkt weg. Zelfs houden van kan ik niet eens meer zeggen want volgens mij hou ik niet eens meer van hem).quote:Op maandag 21 november 2005 12:33 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Het frappante is dat ik dus echt geen gevoel meer krijg bij mn ex. Hoogstens vriendschappelijk. Verder helemaal niets, hoe beter dat is.![]()
Damzz das wel heel erg!!!quote:Op maandag 21 november 2005 21:17 schreef tropix het volgende:
Damn, als ik dat zo lees gaat het jullie allemaal een stuk beter af dan mij.
Ik denk na 10/11 maanden nog superveel aan haar.
Als ik smorgens opsta en als ik savonds naar bed ga.
Niet echt gezond volgens mij als je bedenkt dat ik al 4 maanden een nieuwe relatie heb.
Maarja het zal wel gewoon zijn tijd nodig hebben denk ik.
Nog niets gehoord. Why am I not suprised?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:08 schreef VD het volgende:
Toch maar even netjes gezegd dat ik het gedaan had. En nu gaan we ergens volgende week naar de bioscoop..
Mooi! opgelost! slotjequote:Op maandag 21 november 2005 18:16 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Ik voel niets meer voor mijn ex (Alles lijkt weg. Zelfs houden van kan ik niet eens meer zeggen want volgens mij hou ik niet eens meer van hem).
Nu de rest nog overtuigen jump,..quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Mooi! opgelost! slotje
en je collega's (m) hebben dat dus ook in de gaten
Of je merkt het nu pas omdat je weer wat verder bent
Rlext!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:33 schreef Jumparound het volgende:
Jaja, working on it
ik heb trouwens vrijdag zomaar een datewaarom sms'en om 4 uur 's nachts wel niet goed voor is
het is mn eerste "echte" date sinds het uit isben best wel zenuwachtig
vertel...of is het nog te vers?quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:52 schreef Uiruru het volgende:
Ik moet me ook weer melden in deze reeks...
Voelde ik maar wat warmte op mijn kamer... mijn verwarming is kapotquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:13 schreef het.ismij het volgende:
* het.ismij voelt de warmte hier op dit forum,..
Das minder.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:14 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Voelde ik maar wat warmte op mijn kamer... mijn verwarming is kapot![]()
Wellicht. Smsje was meer van "het is middernacht, fijne dag" en het kaartje voor het verjaardagsgevoel. Ah well. Ben inmiddels wel gewend dingen verkeerd te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:45 schreef het.ismij het volgende:
kaartje en een smsje,..?? is weer overdone he,.. we hadden je gewaarschuwt,..
het gaat ineens wel erg goed jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Mooi! opgelost! slotje
en je collega's (m) hebben dat dus ook in de gaten
Of je merkt het nu pas omdat je weer wat verder bent
Jij bent over 20 jaar nog steeds aan het "loslaten" vrees ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:47 schreef VD het volgende:
[..]
Wellicht. Smsje was meer van "het is middernacht, fijne dag" en het kaartje voor het verjaardagsgevoel. Ah well. Ben inmiddels wel gewend dingen verkeerd te doen..
Je bent positiever dan m'n psycholoog. "Je houdt als je zestig bent nog steeds van d'r".quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:29 schreef Vivi het volgende:
Jij bent over 20 jaar nog steeds aan het "loslaten" vrees ik
Join the club.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:33 schreef VD het volgende:
[..]
Je bent positiever dan m'n psycholoog. "Je houdt als je zestig bent nog steeds van d'r"..
"Houden van" kan je het tegen die tijd niet meer noemen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:33 schreef VD het volgende:
[..]
Je bent positiever dan m'n psycholoog. "Je houdt als je zestig bent nog steeds van d'r"..
Nee, want het is geen dwanggedachte.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:39 schreef Vivi het volgende:
Hint: het begint met "O" en eindigt op "bsessie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |