Nee dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:38 schreef partyyboyy het volgende:
Ik kom er volgens mij ook niet overheen.
Wij zijn gewoonquote:
Van je afschrijven helpt zekers! Ik heb vaak op het punt gestaan het ook daadwerkelijk te mailen maar er volgde; [F7] " Document bewaren? ........[Nee]quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:02 schreef Emel het volgende:
ik heb ook zo'n mail gestuurd (meerdere zelfs).Wat ik precies dacht en voelde allemaal na de breuk.
Het heeft mij zeker geholpen.
Inderdaad, nu ik alles heb opgeschreven, en al wel heb opgeslagenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:37 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Van je afschrijven helpt zekers! Ik heb vaak op het punt gestaan het ook daadwerkelijk te mailen maar er volgde; [F7] " Document bewaren? ........[Nee]
De chaos in mijn hoofd werd er een stuk minder door. Schrijven moet je doen.
Ik overweeg het in boekvorm te publiceren.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:02 schreef Emel het volgende:
ik heb ook zo'n mail gestuurd (meerdere zelfs).Wat ik precies dacht en voelde allemaal na de breuk.
Het heeft mij zeker geholpen.
ik moest serieus 2 keer kijken voordat ik het wist!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Houden van" kan je het tegen die tijd niet meer noemen hoor
Hint: het begint met "O" en eindigt op "bsessie"
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik moest serieus 2 keer kijken voordat ik het wist!![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:24 schreef Jumparound het volgende:
oh leuk petitlapin komt weer even trollen, flikker op trut, ga ergens anders lopen zeiken
ruzie met VD?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat VD ergens anders gaat zeiken ... hij zeikt hier al veel langer als mij![]()
helemaal niet, ik erger me gewoon rot aan zijn persoonlijkheid, zoals jumparound mij blijkbaar niet de sympathiekste vindtquote:
He Knijntjequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:
Na maaaaaaaaaaanden hetzelfde verhaal zonder enige verbetering en een melodramisch gewentel in een opgeklopt verdriet voor een eerlijk gezegd lelijk wicht, weet ik niet waarom types als VD hier nog posten![]()
Misschien schrijft hij best een boek, maar ik vrees dat er misschien niet zoveel lezers zullen zijn, ik vrees dat het zelfs zijn ex geen reet interesseert![]()
is het nodig om rot tegen hem te doen dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
helemaal niet, ik erger me gewoon rot aan zijn persoonlijkheid, zoals jumparound mij blijkbaar niet de sympathiekste vindt![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:,
ik vrees dat het zelfs vooral zijn ex geen reet interesseert![]()
die jongen heeft inderdaad een heel heftige schop onder zijn kont nodig ja, nog veel heftiger dan ik hier doe via dit forumquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:34 schreef Emel het volgende:
is het nodig om rot tegen hem te doen dan?
dat is je goed recht om mij betweterig te vinden. Ik geef nochtans gewoon mijn mening, niet die van de anderen, en ik heb nog nooit beweerd dat die van mij de beste isquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:38 schreef Jumparound het volgende:
ik wordt alleen zo moe van dat betweterige van je..
Net zoals in dat single's topic, altijd maar commentaar en hoe goed jij het wel niet voor elkaar hebt..
het heeft minstens evenveel zin als hier elke dag intensief steen en been te klagen als een echte beroepszeurder, dus graagquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef Jumparound het volgende:
tuurlijk, maar veel plezier met zeuren dan he?
geef ze maar eens lekker op hun flikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |