Nee dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:38 schreef partyyboyy het volgende:
Ik kom er volgens mij ook niet overheen.
Wij zijn gewoonquote:
Van je afschrijven helpt zekers! Ik heb vaak op het punt gestaan het ook daadwerkelijk te mailen maar er volgde; [F7] " Document bewaren? ........[Nee]quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:02 schreef Emel het volgende:
ik heb ook zo'n mail gestuurd (meerdere zelfs).Wat ik precies dacht en voelde allemaal na de breuk.
Het heeft mij zeker geholpen.
Inderdaad, nu ik alles heb opgeschreven, en al wel heb opgeslagenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:37 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Van je afschrijven helpt zekers! Ik heb vaak op het punt gestaan het ook daadwerkelijk te mailen maar er volgde; [F7] " Document bewaren? ........[Nee]
De chaos in mijn hoofd werd er een stuk minder door. Schrijven moet je doen.
Ik overweeg het in boekvorm te publiceren.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:02 schreef Emel het volgende:
ik heb ook zo'n mail gestuurd (meerdere zelfs).Wat ik precies dacht en voelde allemaal na de breuk.
Het heeft mij zeker geholpen.
ik moest serieus 2 keer kijken voordat ik het wist!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Houden van" kan je het tegen die tijd niet meer noemen hoor
Hint: het begint met "O" en eindigt op "bsessie"
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik moest serieus 2 keer kijken voordat ik het wist!![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:24 schreef Jumparound het volgende:
oh leuk petitlapin komt weer even trollen, flikker op trut, ga ergens anders lopen zeiken
ruzie met VD?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ik hoop dat VD ergens anders gaat zeiken ... hij zeikt hier al veel langer als mij![]()
helemaal niet, ik erger me gewoon rot aan zijn persoonlijkheid, zoals jumparound mij blijkbaar niet de sympathiekste vindtquote:
He Knijntjequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:
Na maaaaaaaaaaanden hetzelfde verhaal zonder enige verbetering en een melodramisch gewentel in een opgeklopt verdriet voor een eerlijk gezegd lelijk wicht, weet ik niet waarom types als VD hier nog posten![]()
Misschien schrijft hij best een boek, maar ik vrees dat er misschien niet zoveel lezers zullen zijn, ik vrees dat het zelfs zijn ex geen reet interesseert![]()
is het nodig om rot tegen hem te doen dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
helemaal niet, ik erger me gewoon rot aan zijn persoonlijkheid, zoals jumparound mij blijkbaar niet de sympathiekste vindt![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:,
ik vrees dat het zelfs vooral zijn ex geen reet interesseert![]()
die jongen heeft inderdaad een heel heftige schop onder zijn kont nodig ja, nog veel heftiger dan ik hier doe via dit forumquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:34 schreef Emel het volgende:
is het nodig om rot tegen hem te doen dan?
dat is je goed recht om mij betweterig te vinden. Ik geef nochtans gewoon mijn mening, niet die van de anderen, en ik heb nog nooit beweerd dat die van mij de beste isquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:38 schreef Jumparound het volgende:
ik wordt alleen zo moe van dat betweterige van je..
Net zoals in dat single's topic, altijd maar commentaar en hoe goed jij het wel niet voor elkaar hebt..
het heeft minstens evenveel zin als hier elke dag intensief steen en been te klagen als een echte beroepszeurder, dus graagquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:42 schreef Jumparound het volgende:
tuurlijk, maar veel plezier met zeuren dan he?
geef ze maar eens lekker op hun flikker
Als het nou eens gerelateerd was aan het Topic dan zouden we nog blijer met je zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het heeft minstens evenveel zin als hier elke dag intensief steen en been te klagen als een echte beroepszeurder, dus graag![]()
Zónder? Ik heb je wel eens anders horen praten. En schoonheid is onderhevig aan subjectiviteit. Buiten dat zit de ware schoonheid van binnen. Oh, dat was een foute opmerking realiseer ik me net.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:
Na maaaaaaaaaaanden hetzelfde verhaal zonder enige verbetering en een melodramisch gewentel in een opgeklopt verdriet voor een eerlijk gezegd lelijk wicht, weet ik niet waarom types als VD hier nog posten![]()
Mind thequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:21 schreef petitlapin het volgende:
Misschien schrijft hij best een boek
Waarom? Wat wil je ermee bereiken? Begrip?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:41 schreef partyyboyy het volgende:
Van de ene kant heb ik wel graag dat ze het weet
Misschien ik weet het niet. Heb het voor als nog niet gemailt naar haar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:50 schreef VD het volgende:
[..]
Waarom? Wat wil je ermee bereiken? Begrip?
Als je je dat maar blijft realiseren.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:07 schreef partyyboyy het volgende:
Ik mis gewoon 'iemand' en hierdoor lijkt het alsof ik haar mis.
Dat maakt het zeker makkelijker! En niet opgeven, er zijn er zát zonder vriend.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:07 schreef partyyboyy het volgende:
Het zal allemaal wat sneller en makkelijker gaan als ik een leuk iemand tegen kom
waar ik voor wil gaan. Maar alle leuke vrouwen die ik tegen kom hebben al een vriend
lekker boeiende info? Niet dus,.. Als het je niet aanstaat lees je het toch niet?quote:ik erger me gewoon rot aan zijn persoonlijkheid
We zijn niet allemaal hetzelfde. En zie opmerking over preoccupatie.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:38 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik denk dat ik er misschien wel belachelijk snel overheen was/ben maar VD is wel heel langzaam en dat gaat alleen maar ten koste van hemzelf.
Rijmt niet met amper contact hebben. / Rijmt niet met samen uitgaan.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:38 schreef VaLkyRie het volgende:
Zo afhankelijk zijn van een ex die zich niet eens een beetje interesseert voor hem is niet gezond.
Het gevaar is enkel dat je niet weet hoe stabiel de andere partij is en in hoeverre je diegene "helpt" met die taal. Het kan namelijk ook zo zijn dat je iemand juist nóg verder de grond in trapt. Het is dan ook wijs iemand voorzichtig te benaderen als je niet exact weet hoe diegene in zijn of haar schoenen staat.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:38 schreef VaLkyRie het volgende:
Ikveroordeel verder niemand, maar ook harde taal kan een eye-opener zijn, misschien zelfs wel meer dan het softe medelijdende gepraat, capiche?
Maar je weet natuurlijk niet van te voren wat er staat, daarom lees je het juist. "Niet lezen" is te makkelijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:58 schreef het.ismij het volgende:
Maar ik vindt het beledigen van den ander een tikje ver gaan,.. om even over petitlapin te spreken:
[..]
lekker boeiende info? Niet dus,.. Als het je niet aanstaat lees je het toch niet?
Wel weer diepgaand hier,.. en een goede afleiding,..quote:Op woensdag 23 november 2005 12:11 schreef VD het volgende:
[..]
Maar je weet natuurlijk niet van te voren wat er staat, daarom lees je het juist. "Niet lezen" is te makkelijk.
Gedrag dat mensen uiten, en dus ook 'beledigen,' is een spiegel van diegene zelf..
Dat klopt. Breng het dan op zijn minst gefundeerd zodat diegene er lering uit kan trekken.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:19 schreef het.ismij het volgende:
Maar om dan zulke reacties te plaatsen, getuigd niet echt van sociaal gedrag hier in dit topic.
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:31 schreef David Letterman het volgende:
Kunnen we gewoon weer normaal doen tegenover elkaar...elk persoon zit weer anders in elkaar, uit zich weer anders, verwerkt weer anders, leeft weer anders...beetje respect voor dat gegeven zou fijn zijn...
Geef jezelf wat anders dan.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:07 schreef VD het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal hetzelfde. En zie opmerking over preoccupatie.
Geef me iets anders en ik ben weg..
.
[..]
Rijmt niet met amper contact hebben. / Rijmt niet met samen uitgaan.
[..]
Het gevaar is enkel dat je niet weet hoe stabiel de andere partij is en in hoeverre je diegene "helpt" met die taal. Het kan namelijk ook zo zijn dat je iemand juist nóg verder de grond in trapt. Het is dan ook wijs iemand voorzichtig te benaderen als je niet exact weet hoe diegene in zijn of haar schoenen staat.
Indd,..quote:Op woensdag 23 november 2005 13:34 schreef milagro het volgende:
Lijden is een keuze op een gegeven moment.
Iets te picky denk ik. Anders zat ik alweer in een relatie.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:34 schreef milagro het volgende:
Geef jezelf wat anders dan.
Wees een actief, en niet passief.
Gezien de moeite die ik doe om er vanaf te komen kan ik het geen keuze noemen.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:34 schreef milagro het volgende:
Lijden is een keuze op een gegeven moment.
Ah natuurlijk, een andere relatie is de remedie om aan de boze buitenwereld te laten zien dat je er over heen bent.....quote:Op woensdag 23 november 2005 14:15 schreef VD het volgende:
[..]
Iets te picky denk ik. Anders zat ik alweer in een relatie.
Gezien de energie die je er insteekt, zwelg je in je lijden. Je doet er geen moeite om er uit te komen, maar om er in te blijven.quote:Gezien de moeite die ik doe om er vanaf te komen kan ik het geen keuze noemen.
Wie heeft het over een relatie dan, zegquote:Op woensdag 23 november 2005 14:15 schreef VD het volgende:
[..]
Iets te picky denk ik. Anders zat ik alweer in een relatie.
[..]
Gezien de moeite die ik doe om er vanaf te komen kan ik het geen keuze noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |