abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32545616
trance, als ze na drie maandjes of zo al twijfelt aan haar gevoel ... tja ... volgens mij is ze dan nooit echt verliefd op jou geweest. Ze had waarschijnlijk wel goede intenties en wou misschien wel meer voelen, maar het is niet gekomen ...maar kom, ze heeft het wel een kans gegeven

jammer
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_32547183
quote:
Op donderdag 24 november 2005 19:50 schreef petitlapin het volgende:
trance, als ze na drie maandjes of zo al twijfelt aan haar gevoel ... tja ... volgens mij is ze dan nooit echt verliefd op jou geweest. Ze had waarschijnlijk wel goede intenties en wou misschien wel meer voelen, maar het is niet gekomen ...maar kom, ze heeft het wel een kans gegeven

jammer
Ze is wel degelijk verliefd geweest op me, zelfs nog tot een week hiervoor. Ik heb echt heel open en goed met haar hierover gepraat en we hebben elkaar in niets 'gespaard' in die zin. Ik geloof haar dan ook voor de volle 100% als ze zegt dat het zo geweest is. Helaas veranderen dat soort dingen nogal eens. Ik denk niet dat je het die kant op moet zoeken. Ze had zeker goede intenties en we zijn ook in die zin goed uit elkaar gegaan. Ze heeft het de kans gegeven ja en ze wilde zelf ook nog wel even langer met me doorbrengen dan dit. Maar ja, shit happens en het weet me te vinden.
  donderdag 24 november 2005 @ 20:56:21 #243
135490 Judah
Ondertiteling
pi_32547608
Ook ik zal m'n ex moeten loslaten...

't Is nu een maand uit, na een verkering van anderhalf jaar, waarbij we al 4 jaar erg close met elkaar om gingen.

Ik heb er een punt achter gezet, nadat het al 2 maanden wat minder ging. Er was geen ruzie o.i.d. Het probleem was dat zij niet meer wist wát ze nou wilde. Die gedachte cq. twijfels hebben de relatie laten doen afbrokkelen. Ik werd geconfronteerd met een vriendin die het ene moment de liefste van de wereld was, maar het andere moment was ze down, ongeïnteresseerd en vertwijfeld. Zoiets doet pijn, vooral omdat je merkt dat het slechter gaat zonder dat je er een duidelijke reden voor ziet. Je hebt het gevoel dat je aan 't lijntje gehouden worden terwijl je eigenlijk weet dat het niet zo is. M'n gevoel en verstand stonden op een gegeven lijnrecht tegenover elkaar.
Mijn gevoel zei: Houd haar, want je houdt van haar. M'n verstand zei: Laat je zelf niet pijn nóg meer pijn doen, want hier heb je niks aan en zij ook niet.

Uiteindelijk, na eerst voor 't gevoel gekozen te hebben, toch maar een keer de knoop doorgehakt en m'n verstand achterna gegaan.

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen. Zij wil me wel zien, maar ze geeft aan dat ze nú geen kans ziet dat het weer beter wordt (maar volgend jaar wel). Aan de ene kant zegt m'n verstand dat ze daarin wel gelijk heeft (de situatie is immers nauwelijks veranderd en we hebben weinig tijd voor elkaar op dit moment), maar aan de andere kant vind ik 't maar raar. Dat 'volgend jaar wel', net alsof zoiets gepland kan en moet worden.

Uit 't oog, uit 't hart las ik hier ergens. Is dat écht de oplossing?
Gewoon m'n eigen weg inslaan?
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_32547950
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:56 schreef Judah het volgende:

uit het oog uit het hart waren mijn woorden. Voor mij is het de oplossing. Ik weet niet of het voor jou ook zo is.

nu bijna 8 weken single na een relatie van 3 jaar (4 jaar beste maatjes). Verschrikkelijk veel pijn gehad. Ik heb genoeg getreurd, genoeg pijn gevoeld. Ik wil me niet meer laten kwetsen door hem. We hebben elkaar sinds de breuk niet meer gezien. Het gaat goed met me nu. Ik heb nu zelfs dagen dat ik niet aan hem denk. Ik ben weer gelukkig. Ik leid mijn leven zonder hem.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32550639
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:56 schreef Judah het volgende:
Absoluut. Geen pijn meer, lekker voor jezelf kiezen. Het is over dus ga gewoon verder met je eigen leven. Vriendschap is de eerste tijd niet verstandig ivm gevoelens; wellicht later wel. .

Sterkte.
  donderdag 24 november 2005 @ 23:22:42 #246
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32552327
Had ik dat maar eerder in de gaten, uit het oog, uit het hart werkt misschien toch het best
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_32558716
quote:
Op donderdag 24 november 2005 19:07 schreef Tranceptor het volgende:
Dat bed ruikt nog helemaal naar haar.
Dat is indd heeeellllllll klote,.. en zo herkenbaar,..

Het is iig eerlijk dat ze je het vertelt dan er lang mee rond te lopen, en dat de relatie helemaal fokop raakt.
alhoewel die nu eigenlijk al fokop is
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op vrijdag 25 november 2005 09:14 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat is indd heeeellllllll klote,.. en zo herkenbaar,..

Het is iig eerlijk dat ze je het vertelt dan er lang mee rond te lopen, en dat de relatie helemaal fokop raakt.
alhoewel die nu eigenlijk al fokop is
Het is gewoon zo raar, vooral ook dat we 1 dag bij elkaar zijn geweest in principe om het uit te maken. Ze heeft hier geslapen en we hebben uren gepraat over hele persoonlijke dingen. Toen we hier weggingen en ik haar wegbracht naar de trein pakte ze mijn hand. Het is zo raar gewoon.

Ik voel gewoon dat ze gek op me is ook door allerlei kleine dingetjes (gaat ze me midden in de nacht een knuffel geven en door mijn haar woelen en een kusje geven). En nu zie ik haar dus nooit meer.

Ik ben wel blij dat we er goed over gepraat hebben.
pi_32559296
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:22 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Het is gewoon zo raar, vooral ook dat we 1 dag bij elkaar zijn geweest in principe om het uit te maken. Ze heeft hier geslapen en we hebben uren gepraat over hele persoonlijke dingen. Toen we hier weggingen en ik haar wegbracht naar de trein pakte ze mijn hand. Het is zo raar gewoon.

Ik voel gewoon dat ze gek op me is ook door allerlei kleine dingetjes (gaat ze me midden in de nacht een knuffel geven en door mijn haar woelen en een kusje geven). En nu zie ik haar dus nooit meer.
Er is maar 1 woord voor,..
"Vrouwen"
Onbegrijpelijke wezens,.. Ze kunnen nog zo veel van je houden/om je geven. Af en toe is dat gewoon niet genoeg. Hoe spijtig dat ook is.
quote:
Ik ben wel blij dat we er goed over gepraat hebben.
Ik weet niet wat voor afspraken jullie gemaakt hebben ove rhet elkaar zien en alles? maar zou ik even niet doen als ze zelf niet eens weet wat ze wilt.
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:12:21 #250
22944 Breetai
....Relax....
pi_32559791
Na uiteindelijk toch een hele lange periode elkaar niet gezien te hebben en een hoop andere gekke dingen. Gaan we elkaar toch weer tegenkomen komende zaterdag. Eigenlijk valt er nu toch een hele last van me af.
Al die maanden moeilijk doen en afsluiten kost gewoon een hoop energie. Ondertussen weet ik ook wel van mezelf dat ik er ook wel op m'n uppie mee door kan.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:19:24 #251
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32559928
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:06 schreef Emel het volgende:

[..]

uit het oog uit het hart waren mijn woorden. Voor mij is het de oplossing. Ik weet niet of het voor jou ook zo is.

nu bijna 8 weken single na een relatie van 3 jaar (4 jaar beste maatjes). Verschrikkelijk veel pijn gehad. Ik heb genoeg getreurd, genoeg pijn gevoeld. Ik wil me niet meer laten kwetsen door hem. We hebben elkaar sinds de breuk niet meer gezien. Het gaat goed met me nu. Ik heb nu zelfs dagen dat ik niet aan hem denk. Ik ben weer gelukkig. Ik leid mijn leven zonder hem.
Oh mijn god...3 jaar! Ik heb zelf een relatie van anderhalf jaar en dat getal 3 maakt me erg bang altijd. Op een 1 of ander manier gaan mensen, met een landurig relatie, vaak na 3 of 4 jaar uit elkaar. Als ze dat overleven gaat het nog vaak goed, tenminste dat is mij opgevallen...

Wat nog erger is: een gozer die ik ken had ook 3 jaar lang een relatie. Op een gegeven moment dumpte zijn vriendin hem voor een ander jongen. Erg was dat zeg. Die jongen was broodmager na een maand. Hij kan het nog steeds niet geloven. Puur omdat hij elke dag met haar was, zoveel met elkaar deelden, altijd alles samen doen...
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_32560388
tsja vulkan wat kan je er van zeggen,..
Live is a bitch,.. and the bitch aint gonna do ya anny good,..
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:03:06 #253
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32565771
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:47 schreef het.ismij het volgende:
tsja vulkan wat kan je er van zeggen,..
Live is a bitch,.. and the bitch aint gonna do ya anny good,..
Soms lijkt het wel zo inderdaad.

Ligt het nou aan mij of dumpen vrouwen tegenwoordig hun partner veel sneller dan mannen. Of komt het omdat ik te vaak op het forum zit de laatste tijd...
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_32566348
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:19 schreef Vulkan het volgende:
Oh mijn god...3 jaar! Ik heb zelf een relatie van anderhalf jaar en dat getal 3 maakt me erg bang altijd. Op een 1 of ander manier gaan mensen, met een landurig relatie, vaak na 3 of 4 jaar uit elkaar.
Hier ook drie. .
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef Vulkan het volgende:
Of komt het omdat ik te vaak op het forum zit de laatste tijd...
In bepaalde topics? .
pi_32567026
Ik dfenk dat mannen meer anoniem zeiken dan vrouwen,.. en dat het daardoor komt,..
Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef VD het volgende:

[..]

Hier ook drie. .
[..]

In bepaalde topics? .
En hier ook 3
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32567177
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:41 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

En hier ook 3
En hier ook 3,.. levens
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:48:28 #258
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32567266
Three...The Unforgiven Number...brr
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:12:50 #259
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32567956
hier ook 3 lol
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_32569196
Die 3 moeten we denk ik maar gaan verbannen,..
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')