Ze is wel degelijk verliefd geweest op me, zelfs nog tot een week hiervoor. Ik heb echt heel open en goed met haar hierover gepraat en we hebben elkaar in niets 'gespaard' in die zin. Ik geloof haar dan ook voor de volle 100% als ze zegt dat het zo geweest is. Helaas veranderen dat soort dingen nogal eens. Ik denk niet dat je het die kant op moet zoeken. Ze had zeker goede intenties en we zijn ook in die zin goed uit elkaar gegaan. Ze heeft het de kans gegeven ja en ze wilde zelf ook nog wel even langer met me doorbrengen dan dit. Maar ja, shit happens en het weet me te vinden.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:50 schreef petitlapin het volgende:
trance, als ze na drie maandjes of zo al twijfelt aan haar gevoel ... tja ... volgens mij is ze dan nooit echt verliefd op jou geweest. Ze had waarschijnlijk wel goede intenties en wou misschien wel meer voelen, maar het is niet gekomen ...maar kom, ze heeft het wel een kans gegeven
jammer![]()
uit het oog uit het hart waren mijn woorden. Voor mij is het de oplossing. Ik weet niet of het voor jou ook zo is.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:56 schreef Judah het volgende:
Uit 't oog, uit 't hart las ik hier ergens. Is dat écht de oplossing?
Gewoon m'n eigen weg inslaan?
Absoluut. Geen pijn meer, lekker voor jezelf kiezen. Het is over dus ga gewoon verder met je eigen leven. Vriendschap is de eerste tijd niet verstandig ivm gevoelens; wellicht later wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:56 schreef Judah het volgende:
Uit 't oog, uit 't hart las ik hier ergens. Is dat écht de oplossing?
Gewoon m'n eigen weg inslaan?
Dat is indd heeeellllllll klote,.. en zo herkenbaar,..quote:Op donderdag 24 november 2005 19:07 schreef Tranceptor het volgende:
Dat bed ruikt nog helemaal naar haar.![]()
Het is gewoon zo raar, vooral ook dat we 1 dag bij elkaar zijn geweest in principe om het uit te maken. Ze heeft hier geslapen en we hebben uren gepraat over hele persoonlijke dingen. Toen we hier weggingen en ik haar wegbracht naar de trein pakte ze mijn hand. Het is zo raar gewoon.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:14 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat is indd heeeellllllll klote,.. en zo herkenbaar,..
Het is iig eerlijk dat ze je het vertelt dan er lang mee rond te lopen, en dat de relatie helemaal fokop raakt.
alhoewel die nu eigenlijk al fokop is![]()
Er is maar 1 woord voor,..quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is gewoon zo raar, vooral ook dat we 1 dag bij elkaar zijn geweest in principe om het uit te maken. Ze heeft hier geslapen en we hebben uren gepraat over hele persoonlijke dingen. Toen we hier weggingen en ik haar wegbracht naar de trein pakte ze mijn hand. Het is zo raar gewoon.![]()
Ik voel gewoon dat ze gek op me is ook door allerlei kleine dingetjes (gaat ze me midden in de nacht een knuffel geven en door mijn haar woelen en een kusje geven). En nu zie ik haar dus nooit meer.![]()
Ik weet niet wat voor afspraken jullie gemaakt hebben ove rhet elkaar zien en alles? maar zou ik even niet doen als ze zelf niet eens weet wat ze wilt.quote:Ik ben wel blij dat we er goed over gepraat hebben.![]()
Oh mijn god...3 jaar! Ik heb zelf een relatie van anderhalf jaar en dat getal 3 maakt me erg bang altijd. Op een 1 of ander manier gaan mensen, met een landurig relatie, vaak na 3 of 4 jaar uit elkaar. Als ze dat overleven gaat het nog vaak goed, tenminste dat is mij opgevallen...quote:Op donderdag 24 november 2005 21:06 schreef Emel het volgende:
[..]
uit het oog uit het hart waren mijn woorden. Voor mij is het de oplossing. Ik weet niet of het voor jou ook zo is.
nu bijna 8 weken single na een relatie van 3 jaar (4 jaar beste maatjes). Verschrikkelijk veel pijn gehad. Ik heb genoeg getreurd, genoeg pijn gevoeld. Ik wil me niet meer laten kwetsen door hem. We hebben elkaar sinds de breuk niet meer gezien. Het gaat goed met me nu. Ik heb nu zelfs dagen dat ik niet aan hem denk. Ik ben weer gelukkig. Ik leid mijn leven zonder hem.
Soms lijkt het wel zo inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:47 schreef het.ismij het volgende:
tsja vulkan wat kan je er van zeggen,..
Live is a bitch,.. and the bitch aint gonna do ya anny good,..
Hier ook drie.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:19 schreef Vulkan het volgende:
Oh mijn god...3 jaar! Ik heb zelf een relatie van anderhalf jaar en dat getal 3 maakt me erg bang altijd. Op een 1 of ander manier gaan mensen, met een landurig relatie, vaak na 3 of 4 jaar uit elkaar.
In bepaalde topics?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef Vulkan het volgende:
Of komt het omdat ik te vaak op het forum zit de laatste tijd...
En hier ook 3quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef VD het volgende:
[..]
Hier ook drie..
[..]
In bepaalde topics?.
En hier ook 3,.. levensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |