Oh mijn god...3 jaar! Ik heb zelf een relatie van anderhalf jaar en dat getal 3 maakt me erg bang altijd. Op een 1 of ander manier gaan mensen, met een landurig relatie, vaak na 3 of 4 jaar uit elkaar. Als ze dat overleven gaat het nog vaak goed, tenminste dat is mij opgevallen...quote:Op donderdag 24 november 2005 21:06 schreef Emel het volgende:
[..]
uit het oog uit het hart waren mijn woorden. Voor mij is het de oplossing. Ik weet niet of het voor jou ook zo is.
nu bijna 8 weken single na een relatie van 3 jaar (4 jaar beste maatjes). Verschrikkelijk veel pijn gehad. Ik heb genoeg getreurd, genoeg pijn gevoeld. Ik wil me niet meer laten kwetsen door hem. We hebben elkaar sinds de breuk niet meer gezien. Het gaat goed met me nu. Ik heb nu zelfs dagen dat ik niet aan hem denk. Ik ben weer gelukkig. Ik leid mijn leven zonder hem.
Soms lijkt het wel zo inderdaad.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:47 schreef het.ismij het volgende:
tsja vulkan wat kan je er van zeggen,..
Live is a bitch,.. and the bitch aint gonna do ya anny good,..
Hier ook drie.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:19 schreef Vulkan het volgende:
Oh mijn god...3 jaar! Ik heb zelf een relatie van anderhalf jaar en dat getal 3 maakt me erg bang altijd. Op een 1 of ander manier gaan mensen, met een landurig relatie, vaak na 3 of 4 jaar uit elkaar.
In bepaalde topics?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef Vulkan het volgende:
Of komt het omdat ik te vaak op het forum zit de laatste tijd...
En hier ook 3quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef VD het volgende:
[..]
Hier ook drie..
[..]
In bepaalde topics?.
En hier ook 3,.. levensquote:
Dat wordt gewoon niet gevierd,..quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:17 schreef Jumparound het volgende:
hey schat, een bloemmetje omdat we 4 jaar bij elkaar zijn
4? ik dacht 3
Nee, 4![]()
Na langere tijd lijkt het me waarschijnlijk dat vrouwen idd hun vriend dumpen. Bij een kersverse relatie zal het eerder andersom in elkaar zitten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef Vulkan het volgende:
Soms lijkt het wel zo inderdaad.
Ligt het nou aan mij of dumpen vrouwen tegenwoordig hun partner veel sneller dan mannen. Of komt het omdat ik te vaak op het forum zit de laatste tijd...![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:17 schreef Jumparound het volgende:
hey schat, een bloemmetje omdat we 4 jaar bij elkaar zijn
4? ik dacht 3
Nee, 4![]()
Zit wat in indd,..quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:48 schreef Breetai het volgende:
[..]
Na langere tijd lijkt het me waarschijnlijk dat vrouwen idd hun vriend dumpen. Bij een kersverse relatie zal het eerder andersom in elkaar zitten.
Jahoor vrouwenquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Er is maar 1 woord voor,..
"Vrouwen"
Onbegrijpelijke wezens,.. Ze kunnen nog zo veel van je houden/om je geven. Af en toe is dat gewoon niet genoeg. Hoe spijtig dat ook is.
Mannen blijven hangen en stoppen de relatie niet, omdat ze niet alleen willen zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef Vulkan het volgende:
Ligt het nou aan mij of dumpen vrouwen tegenwoordig hun partner veel sneller dan mannen. Of komt het omdat ik te vaak op het forum zit de laatste tijd...![]()
Vrouwen zoeken ook heel vaak naar vervanging hoor. Gelukkig had m'n ex nog het fatsoen om het eerst uit te maken en daarna pas met hem aan de slag te gaan. Het zat er toch al aan te komen en toch voeld ik er niks voor om er mee te stoppen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:59 schreef -Delta- het volgende:
Vrouwen zijn niet tevreden en zetten gewoon een punt achter de relatie.
Zouden mannen ook moeten doen.![]()
Ik had het ook meer over mannen, niet echt jongens, maar mannen die bv al jaren getrouwd zijn en kinderen hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef Breetai het volgende:
[..]
Vrouwen zoeken ook heel vaak naar vervanging hoor. Gelukkig had m'n ex nog het fatsoen om het eerst uit te maken en daarna pas met hem aan de slag te gaan. Het zat er toch al aan te komen en toch voeld ik er niks voor om er mee te stoppen.
Ah wat klinkt dat liefquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:01 schreef Marzocchi het volgende:
...dus ben blij dat er een topic als dit bestaat. Ik heb mezelf er zelfs voor geregistreerd om dit te kunnen posten en nee ik ben niet ontsnapt uit het gekkenhuis![]()
Dat laatste is precies dus de afspraak, elkaar even niet zien/spreken. Ik denk dat ik nog 5% kans heb dat het goedkomt. Ik maak mezelf geen illusies hier, ik weet hoe dit soort dingen gaanquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Er is maar 1 woord voor,..
"Vrouwen"
Onbegrijpelijke wezens,.. Ze kunnen nog zo veel van je houden/om je geven. Af en toe is dat gewoon niet genoeg. Hoe spijtig dat ook is.
[..]
Ik weet niet wat voor afspraken jullie gemaakt hebben ove rhet elkaar zien en alles? maar zou ik even niet doen als ze zelf niet eens weet wat ze wilt.
Voor jezelf kiezen. Echt waar, als je er nog erg mee zit en je geeft zelf al aan dat het niet 'fijn' aanvoelt om af te spreken. Oplossing: Niet afspreken...quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:05 schreef Mark410 het volgende:
Mijn verhaal.
Na zo'n 14 maanden relatie is de bom eindelijk ontploft. De ruzies over haar a-sexualiteit werden haar teveel. We hadden op een gegevend ogenblik alleen maar ruzie omdat ik(als jonge jongen van 19 jaar) geen genoegen nam met 1 keer per week sex( en vraag niet op welke manier dat tot stand kwam). Buiten het sexprobleem konden we uitstekend met elkaar omgaan. We waren wat dat betreft echt 2 handen op 1 buik.
Ze heeft het afgelopen zondag dus uitgemaakt, maar vertelde mij er wel bij dat ze gek op een ander was geworden. Maar ze wilde de eerste 6 maanden niets wat relaties betreft aangezien ze van de ene op de andere lange relatie was gesprongen( 1,5 jaar , 2 jaar en 1,25 jaar). Nu hoor ik van andere mensen dat ze steeds afspreekt met diegene, terwijl ze beloofd had niets met die jongen tenemen, omdat ik dat gewoon niet kan aanzien dat ze direct op een ander oversprong.
Woensdag gepraat, we zijn goed uit elkaar gegaan, we gaan gewoon verder als vrienden was de afspraak.. maar ik heb erbij verteld dat het wel even tijd nodig zal hebben waarschijnlijk. Belt ze vanavond op met de vraag wat ik ga doen ''zometeen'' en of ik haar kon bellen waar we waren.(we zitten in dezelfde vriendengroep, najah... het zijn eigenlijk meer mijn vrienden dan haar vrienden) Wat moet ik hier nu mee, ze maakt het uit maar gaat wel de eerste de beste vrije avond dat we altijd wat met vrienden deden mij bellen om te vragen wat we gaan doen. Eigenlijk moet ik haar nu diep in de stront laten zakken en haar in der remy laten zitten thuis, maar ik heb het er nog zo moeilijk mee omdat ik nog best veel om der geef en denk dat het ook niet bevordelijk gaat zijn voor het verwerkingsproces als ik haar steeds blijf zien als ik wat met mijn/ ''haar'' vrienden wat ga doen.
tips aub
Ach het zijn gewoon een aantal cliche's, betekent toch niet dat de vrouw of man beter is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
Wat een generalisaties over mannen en vrouwen hier weer.
De man is beter, lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach het zijn gewoon een aantal cliche's, betekent toch niet dat de vrouw of man beter is.![]()
Uhhuhquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De man is beter, lijkt me logisch.![]()
naar mijn idee kunnen we allebei even lief en achterbaks doen. Alleen de vorm waarin je dat doet verschiltquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De man is beter, lijkt me logisch.![]()
Drank heb ik alweer opgegeven. Leuk voor een avond maar je komt nergens verder mee. Ik heb alleen nog veel teveel drank van m'n verjaardag hier staan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:26 schreef sitting_elfling het volgende:
de kunst van het loslaten is het toelaten van 1 of 2 andere verslavingen zoals muiterij, liegen, hopwippen of drank.
Ik denk dat het niet bij 1 ONS blijft. Wel vrouwen geen binding. Klinkt op dit moment helemaal niet verkeerd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:53 schreef Vulkan het volgende:
Eeuhm...hopwippen? Is dat zo iets als een one night stand ofzo?
en toch zou ik wel weer een vaste relatie willen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:12 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet bij 1 ONS blijft. Wel vrouwen geen binding. Klinkt op dit moment helemaal niet verkeerd.
Spanning, ego-boost, sex en samen wakker worden. Voor de rest heb ik vriendinnen om mee slap te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:28 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en toch zou ik wel weer een vaste relatie willen.
Mis het toch allemaal wel en ONS heb je niks aan.
Dat is leuk voor een paar keer, maar dan is er ook weinig meer aan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:44 schreef Breetai het volgende:
[..]
Spanning, ego-boost, sex en samen wakker worden. Voor de rest heb ik vriendinnen om mee slap te ouwehoeren.
Helaas werken je emoties en gevoelens niet altijd mee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zie echt niet waarom mensen zoooo verschrikkelijk veel moeite zouden moeten hebben met het loslaten van een ex. Je hebt rete veel vrijgezellen in de wereld, je hebt reteveel leuke dingen die je nog allemaal kunt doen of berijden. Zeur niet zo veel, en ga aub niet zo sentimenteel zielig doen.
Gevoelens zijn er om uitgeschakeld te worden, te onderdrukken of te behandelen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Helaas werken je emoties en gevoelens niet altijd mee.![]()
Pleonasme? Maar inderdaad, helaas niet. Maar daar komen we uiteindelijk ook wel overheen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Roeni3 het volgende:
Helaas werken je emoties en gevoelens niet altijd mee.
Denk niet dat jij ooit een echte serieuze relatie hebt gehad met liefde van beide kanten die heel diep zit, anders begrijp je wel wat iedereen hier voelt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Gevoelens zijn er om uitgeschakeld te worden, te onderdrukken of te behandelen!![]()
Zo herkenbaar. Dit heb ik nu écht. Althans, ik heb 't gevoel dat ik in die situatie zit/zat. Na enkele maanden dat het minder ging omdat zij 't niet meer wist, heb ik 't uitgemaakt. De eerste weken nadat 't uit was zochten we wel een beetje contact, maar was 't de ene keer weer heel positief van haar kant (dat ze me miste etc), en de andere keer weer zeer ongeïnteresseerd. Nu heb ik vorige week gezegd dat ik 't contact een beetje stop zette( zodat ik weer verder kan, aangezien ik niet achter iemand aan moet blijven hollen die me toch niet wilt), althans via msn geblokkeerd en ik sms en bel haar niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:44 schreef VaLkyRie het volgende:
[...]
Zij gaat verder met haar leven en mist jou als goede vriend en niet als partner. Jij mist haar wel als partner en daar zit het verschil... Tenminste, zo was mijn situatie ooit...
[...]
Goed gezegd!quote:Gaap. 't Beste was blijkbaar voor haar niet goed genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |