abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:19:24 #251
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32559928
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:06 schreef Emel het volgende:

[..]

uit het oog uit het hart waren mijn woorden. Voor mij is het de oplossing. Ik weet niet of het voor jou ook zo is.

nu bijna 8 weken single na een relatie van 3 jaar (4 jaar beste maatjes). Verschrikkelijk veel pijn gehad. Ik heb genoeg getreurd, genoeg pijn gevoeld. Ik wil me niet meer laten kwetsen door hem. We hebben elkaar sinds de breuk niet meer gezien. Het gaat goed met me nu. Ik heb nu zelfs dagen dat ik niet aan hem denk. Ik ben weer gelukkig. Ik leid mijn leven zonder hem.
Oh mijn god...3 jaar! Ik heb zelf een relatie van anderhalf jaar en dat getal 3 maakt me erg bang altijd. Op een 1 of ander manier gaan mensen, met een landurig relatie, vaak na 3 of 4 jaar uit elkaar. Als ze dat overleven gaat het nog vaak goed, tenminste dat is mij opgevallen...

Wat nog erger is: een gozer die ik ken had ook 3 jaar lang een relatie. Op een gegeven moment dumpte zijn vriendin hem voor een ander jongen. Erg was dat zeg. Die jongen was broodmager na een maand. Hij kan het nog steeds niet geloven. Puur omdat hij elke dag met haar was, zoveel met elkaar deelden, altijd alles samen doen...
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_32560388
tsja vulkan wat kan je er van zeggen,..
Live is a bitch,.. and the bitch aint gonna do ya anny good,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:03:06 #253
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32565771
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:47 schreef het.ismij het volgende:
tsja vulkan wat kan je er van zeggen,..
Live is a bitch,.. and the bitch aint gonna do ya anny good,..
Soms lijkt het wel zo inderdaad.

Ligt het nou aan mij of dumpen vrouwen tegenwoordig hun partner veel sneller dan mannen. Of komt het omdat ik te vaak op het forum zit de laatste tijd...
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_32566348
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:19 schreef Vulkan het volgende:
Oh mijn god...3 jaar! Ik heb zelf een relatie van anderhalf jaar en dat getal 3 maakt me erg bang altijd. Op een 1 of ander manier gaan mensen, met een landurig relatie, vaak na 3 of 4 jaar uit elkaar.
Hier ook drie. .
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:03 schreef Vulkan het volgende:
Of komt het omdat ik te vaak op het forum zit de laatste tijd...
In bepaalde topics? .
pi_32567026
Ik dfenk dat mannen meer anoniem zeiken dan vrouwen,.. en dat het daardoor komt,..
Op vrijdag 25 november 2005 14:20 schreef VD het volgende:

[..]

Hier ook drie. .
[..]

In bepaalde topics? .
En hier ook 3
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32567177
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:41 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

En hier ook 3
En hier ook 3,.. levens
  vrijdag 25 november 2005 @ 14:48:28 #258
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32567266
Three...The Unforgiven Number...brr
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:12:50 #259
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32567956
hier ook 3 lol
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_32569196
Die 3 moeten we denk ik maar gaan verbannen,..
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:17:29 #261
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32569979
hey schat, een bloemmetje omdat we 4 jaar bij elkaar zijn
4? ik dacht 3
Nee, 4

Ecosia
pi_32570433
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:17 schreef Jumparound het volgende:
4? ik dacht 3
Nee, 4

Dat wordt gewoon niet gevierd,..
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:48:27 #263
22944 Breetai
....Relax....
pi_32570946
quote:
Soms lijkt het wel zo inderdaad.

Ligt het nou aan mij of dumpen vrouwen tegenwoordig hun partner veel sneller dan mannen. Of komt het omdat ik te vaak op het forum zit de laatste tijd...
Na langere tijd lijkt het me waarschijnlijk dat vrouwen idd hun vriend dumpen. Bij een kersverse relatie zal het eerder andersom in elkaar zitten.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_32571083
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:17 schreef Jumparound het volgende:
4? ik dacht 3
Nee, 4

"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32571114
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:48 schreef Breetai het volgende:

[..]

Na langere tijd lijkt het me waarschijnlijk dat vrouwen idd hun vriend dumpen. Bij een kersverse relatie zal het eerder andersom in elkaar zitten.
Zit wat in indd,..
mannen zijn gewoontedieren he,..
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:57:55 #266
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32576818
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:48 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Er is maar 1 woord voor,..
"Vrouwen"
Onbegrijpelijke wezens,.. Ze kunnen nog zo veel van je houden/om je geven. Af en toe is dat gewoon niet genoeg. Hoe spijtig dat ook is.
Jahoor vrouwen
De dingen die hij net omschreef, doen mannen ook.
Heeft niks met alleen mannen of vrouwen te maken.
Mensen kunnen nog gek op je zijn of lief met je omgaan en toch een punt achter de relatie zetten. Dat is menselijk.
Alleen voelen mensen die net gedumpt zijn zich gekrenkt en gaan ze erover zeiken.
Iemand kan ook alleen maar bot gaan doen en een punt achter de relatie zetten, t'is maar net wat je liever hebt.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:59:37 #267
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32576868
quote:

Mannen blijven hangen en stoppen de relatie niet, omdat ze niet alleen willen zijn.
(Of ze wachten zo lang, tot ze een nieuwe vriendin hebben, gaan vreemd en verbreken dan de oude relatie).
Vrouwen zijn niet tevreden en zetten gewoon een punt achter de relatie.
Zouden mannen ook moeten doen.
And know what you want,
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:27:01 #268
22944 Breetai
....Relax....
pi_32577772
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:59 schreef -Delta- het volgende:
Vrouwen zijn niet tevreden en zetten gewoon een punt achter de relatie.
Zouden mannen ook moeten doen.
Vrouwen zoeken ook heel vaak naar vervanging hoor. Gelukkig had m'n ex nog het fatsoen om het eerst uit te maken en daarna pas met hem aan de slag te gaan. Het zat er toch al aan te komen en toch voeld ik er niks voor om er mee te stoppen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:30:35 #269
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32577878
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:27 schreef Breetai het volgende:

[..]

Vrouwen zoeken ook heel vaak naar vervanging hoor. Gelukkig had m'n ex nog het fatsoen om het eerst uit te maken en daarna pas met hem aan de slag te gaan. Het zat er toch al aan te komen en toch voeld ik er niks voor om er mee te stoppen.
Ik had het ook meer over mannen, niet echt jongens, maar mannen die bv al jaren getrouwd zijn en kinderen hebben.

Als ik kijk om me heen, mensen die getrouwd zijn en kinderen hebben en uit elkaar gaan, zijn er een aantal vrouwen, die uit de relatie zijn gestapt, waren niet gelukkig.
Mannen die de relatie verbroken, waren gek geworden op een ander.
Op zich kan ik het me nog wel voorstellen, alleen is het ontzettend pijnlijk voor de ander.
And know what you want,
pi_32578543
Gescheiden mannen zijn idd zo weer aan de vrouw.
Of ze raken verbitterd dan wel rancuneus.
Vrouwen blijven na een scheiding vaker langer alleen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32585604
Ik heb dit topic al een tijdje in de gaten gehouden en wat staan er een hoop waarheden in. Het laat zich wel raden dat mijn vriendin het met mij heeft uitgemaakt en dat ik er moeite mee heb gehad dit te accpeteren. Veel van wat ik hier heb gelezen, heeft me daadwerkelijk geholpen.
Mijn vriendenkring bestaat helaas niet uit personen waar je op dit gebied echt wat aan hebt. Ze zitten allemaal nog steeds met hun eerste liefde of hebben die nog nooit gehad, dus ben blij dat er een topic als dit bestaat. Ik heb mezelf er zelfs voor geregistreerd om dit te kunnen posten en nee ik ben niet ontsnapt uit het gekkenhuis
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:04:42 #272
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32585695
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:01 schreef Marzocchi het volgende:
...dus ben blij dat er een topic als dit bestaat. Ik heb mezelf er zelfs voor geregistreerd om dit te kunnen posten en nee ik ben niet ontsnapt uit het gekkenhuis
Ah wat klinkt dat lief

Ja, je kunt lekker je hart luchten op een forum en het fijne is, dat anderen je begrijpen.
And know what you want,
pi_32588122
Mijn verhaal.

Na zo'n 14 maanden relatie is de bom eindelijk ontploft. De ruzies over haar a-sexualiteit werden haar teveel. We hadden op een gegevend ogenblik alleen maar ruzie omdat ik(als jonge jongen van 19 jaar) geen genoegen nam met 1 keer per week sex( en vraag niet op welke manier dat tot stand kwam). Buiten het sexprobleem konden we uitstekend met elkaar omgaan. We waren wat dat betreft echt 2 handen op 1 buik.

Ze heeft het afgelopen zondag dus uitgemaakt, maar vertelde mij er wel bij dat ze gek op een ander was geworden. Maar ze wilde de eerste 6 maanden niets wat relaties betreft aangezien ze van de ene op de andere lange relatie was gesprongen( 1,5 jaar , 2 jaar en 1,25 jaar). Nu hoor ik van andere mensen dat ze steeds afspreekt met diegene, terwijl ze beloofd had niets met die jongen tenemen, omdat ik dat gewoon niet kan aanzien dat ze direct op een ander oversprong.

Woensdag gepraat, we zijn goed uit elkaar gegaan, we gaan gewoon verder als vrienden was de afspraak.. maar ik heb erbij verteld dat het wel even tijd nodig zal hebben waarschijnlijk. Belt ze vanavond op met de vraag wat ik ga doen ''zometeen'' en of ik haar kon bellen waar we waren.(we zitten in dezelfde vriendengroep, najah... het zijn eigenlijk meer mijn vrienden dan haar vrienden) Wat moet ik hier nu mee, ze maakt het uit maar gaat wel de eerste de beste vrije avond dat we altijd wat met vrienden deden mij bellen om te vragen wat we gaan doen. Eigenlijk moet ik haar nu diep in de stront laten zakken en haar in der remy laten zitten thuis, maar ik heb het er nog zo moeilijk mee omdat ik nog best veel om der geef en denk dat het ook niet bevordelijk gaat zijn voor het verwerkingsproces als ik haar steeds blijf zien als ik wat met mijn/ ''haar'' vrienden wat ga doen.

tips aub
pi_32589856
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 09:48 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Er is maar 1 woord voor,..
"Vrouwen"
Onbegrijpelijke wezens,.. Ze kunnen nog zo veel van je houden/om je geven. Af en toe is dat gewoon niet genoeg. Hoe spijtig dat ook is.
[..]

Ik weet niet wat voor afspraken jullie gemaakt hebben ove rhet elkaar zien en alles? maar zou ik even niet doen als ze zelf niet eens weet wat ze wilt.
Dat laatste is precies dus de afspraak, elkaar even niet zien/spreken. Ik denk dat ik nog 5% kans heb dat het goedkomt. Ik maak mezelf geen illusies hier, ik weet hoe dit soort dingen gaan

Wat een generalisaties over mannen en vrouwen hier weer.

Ik voel me nog steeds goed klote, maar ergens berust ik erin ofzo
Ik ga gewoon de komende 'stilte'-weken mijn eigen gangetje en lekker mijn eigen dingen doen/met vrienden uit. Ik zie wel wat er op mijn pad komt, maar ik hoef ff niet serieus aan de vrouw denk ik als dit niet goedkomt. Ik heb er niet bijster veel vertrouwen in.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tranceptor op 26-11-2005 10:22:24 ]
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:44:55 #275
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32591274
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 04:05 schreef Mark410 het volgende:
Mijn verhaal.

Na zo'n 14 maanden relatie is de bom eindelijk ontploft. De ruzies over haar a-sexualiteit werden haar teveel. We hadden op een gegevend ogenblik alleen maar ruzie omdat ik(als jonge jongen van 19 jaar) geen genoegen nam met 1 keer per week sex( en vraag niet op welke manier dat tot stand kwam). Buiten het sexprobleem konden we uitstekend met elkaar omgaan. We waren wat dat betreft echt 2 handen op 1 buik.

Ze heeft het afgelopen zondag dus uitgemaakt, maar vertelde mij er wel bij dat ze gek op een ander was geworden. Maar ze wilde de eerste 6 maanden niets wat relaties betreft aangezien ze van de ene op de andere lange relatie was gesprongen( 1,5 jaar , 2 jaar en 1,25 jaar). Nu hoor ik van andere mensen dat ze steeds afspreekt met diegene, terwijl ze beloofd had niets met die jongen tenemen, omdat ik dat gewoon niet kan aanzien dat ze direct op een ander oversprong.

Woensdag gepraat, we zijn goed uit elkaar gegaan, we gaan gewoon verder als vrienden was de afspraak.. maar ik heb erbij verteld dat het wel even tijd nodig zal hebben waarschijnlijk. Belt ze vanavond op met de vraag wat ik ga doen ''zometeen'' en of ik haar kon bellen waar we waren.(we zitten in dezelfde vriendengroep, najah... het zijn eigenlijk meer mijn vrienden dan haar vrienden) Wat moet ik hier nu mee, ze maakt het uit maar gaat wel de eerste de beste vrije avond dat we altijd wat met vrienden deden mij bellen om te vragen wat we gaan doen. Eigenlijk moet ik haar nu diep in de stront laten zakken en haar in der remy laten zitten thuis, maar ik heb het er nog zo moeilijk mee omdat ik nog best veel om der geef en denk dat het ook niet bevordelijk gaat zijn voor het verwerkingsproces als ik haar steeds blijf zien als ik wat met mijn/ ''haar'' vrienden wat ga doen.

tips aub
Voor jezelf kiezen. Echt waar, als je er nog erg mee zit en je geeft zelf al aan dat het niet 'fijn' aanvoelt om af te spreken. Oplossing: Niet afspreken...
Zo simpel is het uiteindelijk, maar het is soms verdomd lastig om het zo klinisch te bekijken.

Kijk, voorzover het jou betreft is het denk ik gewoon over tussen jou en haar. Jullie zijn weer vrijgezel/alleen. Zij gaat verder met haar leven en mist jou als goede vriend en niet als partner. Jij mist haar wel als partner en daar zit het verschil... Tenminste, zo was mijn situatie ooit...
Het is oneerlijk van haar om jou op te zadelen met haar verveling als je het mij vraagt. Laat haar fijn dr nieuwe vlammetje bellen of iemand anders uit de 'groep'.
Ze belt/confronteert je misschien niet bewust maar nu zit jij wel te malen over wat je moet doen, dat je haar wil zien, dat dat gezellig is, dat ze anders maar thuis zit of weet jij veel waar.

En dat zijn nou juist vraagstukken waar jij je helemaal niet mee bezig moet houden nu. Er is niets tussen jullie verder, dus je hebt ook niet de verplichting om er voor haar te zijn. Dat is iets wat jeje moet gaan realiseren.
Ook als vriend heb je die verplichting niet. Vrienden maken tijd voor elkaar vrij omdat ze dat willen, omdat het een vriendschap zonder zorgen is. En op dat punt zitten jullie nog lang niet als je het mij vraagt.
Bescherm jezelf en verzet je gedachten
Succes!
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:02:47 #276
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32595331
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:17 schreef Tranceptor het volgende:

Wat een generalisaties over mannen en vrouwen hier weer.
Ach het zijn gewoon een aantal cliche's, betekent toch niet dat de vrouw of man beter is.
And know what you want,
pi_32595414
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:02 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ach het zijn gewoon een aantal cliche's, betekent toch niet dat de vrouw of man beter is.
De man is beter, lijkt me logisch.
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:22:16 #278
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32595740
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:07 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Uhhuh
And know what you want,
pi_32595832
de kunst van het loslaten is het toelaten van 1 of 2 andere verslavingen zoals muiterij, liegen, hopwippen of drank.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:48:49 #280
22944 Breetai
....Relax....
pi_32596335
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:07 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

naar mijn idee kunnen we allebei even lief en achterbaks doen. Alleen de vorm waarin je dat doet verschilt
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:49:34 #281
22944 Breetai
....Relax....
pi_32596355
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:26 schreef sitting_elfling het volgende:
de kunst van het loslaten is het toelaten van 1 of 2 andere verslavingen zoals muiterij, liegen, hopwippen of drank.
Drank heb ik alweer opgegeven. Leuk voor een avond maar je komt nergens verder mee. Ik heb alleen nog veel teveel drank van m'n verjaardag hier staan.

Hopwippen lijkt me een aardig alternatief. Alleen moet ik nog een hoop leren om dat een beetje voor elkaar te krijgen.
  zaterdag 26 november 2005 @ 16:53:45 #282
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32597787
Eeuhm...hopwippen? Is dat zo iets als een one night stand ofzo?
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:12:01 #283
22944 Breetai
....Relax....
pi_32598239
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:53 schreef Vulkan het volgende:
Eeuhm...hopwippen? Is dat zo iets als een one night stand ofzo?
Ik denk dat het niet bij 1 ONS blijft. Wel vrouwen geen binding. Klinkt op dit moment helemaal niet verkeerd.
pi_32598631
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:12 schreef Breetai het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet bij 1 ONS blijft. Wel vrouwen geen binding. Klinkt op dit moment helemaal niet verkeerd.
en toch zou ik wel weer een vaste relatie willen.
Mis het toch allemaal wel en ONS heb je niks aan.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:44:59 #285
22944 Breetai
....Relax....
pi_32599008
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:28 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

en toch zou ik wel weer een vaste relatie willen.
Mis het toch allemaal wel en ONS heb je niks aan.
Spanning, ego-boost, sex en samen wakker worden. Voor de rest heb ik vriendinnen om mee slap te ouwehoeren.
pi_32599286
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:44 schreef Breetai het volgende:

[..]

Spanning, ego-boost, sex en samen wakker worden. Voor de rest heb ik vriendinnen om mee slap te ouwehoeren.
Dat is leuk voor een paar keer, maar dan is er ook weinig meer aan.
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:17:38 #287
22944 Breetai
....Relax....
pi_32599798
Dan blijft er toevallig eens 1tje hangen of moet je ander entertainment zoeken.
pi_32603676
Ik zie echt niet waarom mensen zoooo verschrikkelijk veel moeite zouden moeten hebben met het loslaten van een ex. Je hebt rete veel vrijgezellen in de wereld, je hebt reteveel leuke dingen die je nog allemaal kunt doen of berijden . Zeur niet zo veel, en ga aub niet zo sentimenteel zielig doen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_32604248
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zie echt niet waarom mensen zoooo verschrikkelijk veel moeite zouden moeten hebben met het loslaten van een ex. Je hebt rete veel vrijgezellen in de wereld, je hebt reteveel leuke dingen die je nog allemaal kunt doen of berijden . Zeur niet zo veel, en ga aub niet zo sentimenteel zielig doen.
Helaas werken je emoties en gevoelens niet altijd mee.
pi_32604604
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Gevoelens zijn er om uitgeschakeld te worden, te onderdrukken of te behandelen!
pi_32606888
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:23 schreef Roeni3 het volgende:
Pleonasme? Maar inderdaad, helaas niet. Maar daar komen we uiteindelijk ook wel overheen. .
pi_32610992
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gevoelens zijn er om uitgeschakeld te worden, te onderdrukken of te behandelen!
Denk niet dat jij ooit een echte serieuze relatie hebt gehad met liefde van beide kanten die heel diep zit, anders begrijp je wel wat iedereen hier voelt.
pi_32616663
En toch maakt hij een goed punt, het leven is te kort om je leven te spenderen aan exen. Dat wil niet zeggen dat je niet mag ´rouwen´, maar je moet ook weten wanneer je jezelf een schop onder je reet moet geven. Je leeft maar 1 keer en gedane zaken nemen geen keer en eeuwig gepieker over wat had kunnen zijn helpt geen moer. Iedere dag is bedoeld om het leven NU te vieren, niet om het leven vroeger te herdenken.

Ok, I´ll get off my soapbox
  zondag 27 november 2005 @ 18:19:09 #294
135490 Judah
Ondertiteling
pi_32623616
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:44 schreef VaLkyRie het volgende:
[...]
Zij gaat verder met haar leven en mist jou als goede vriend en niet als partner. Jij mist haar wel als partner en daar zit het verschil... Tenminste, zo was mijn situatie ooit...
[...]
Zo herkenbaar. Dit heb ik nu écht. Althans, ik heb 't gevoel dat ik in die situatie zit/zat. Na enkele maanden dat het minder ging omdat zij 't niet meer wist, heb ik 't uitgemaakt. De eerste weken nadat 't uit was zochten we wel een beetje contact, maar was 't de ene keer weer heel positief van haar kant (dat ze me miste etc), en de andere keer weer zeer ongeïnteresseerd. Nu heb ik vorige week gezegd dat ik 't contact een beetje stop zette( zodat ik weer verder kan, aangezien ik niet achter iemand aan moet blijven hollen die me toch niet wilt), althans via msn geblokkeerd en ik sms en bel haar niet meer.

Nou smste zij mij gisteren ineens weer dat ik het beste was dat haar ooit was overkomen, etc...

Gaap. 't Beste was blijkbaar voor haar niet goed genoeg...
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
  maandag 28 november 2005 @ 10:40:08 #295
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32639650
quote:
Gaap. 't Beste was blijkbaar voor haar niet goed genoeg...
Goed gezegd!

Sommige mensen willen zo veel in het leven dat ze op een gegeven moment verrotte keuzes maken.

Ik denk dat het slim is als jij aan haar vertelt dat ze geen keuzes weet te maken en dat ze hierdoor vaak ongelukkig zal worden in het leven...zal je vast goed doen.
pi_32639829
Ik heb twee weken pauze, maar als ik na 1 week niks ga horen hoeft het van mij niet meer. Ik heb teveel eigenwaarde om mezelf nog langer afhankelijk van haar oordeel op te stellen. It's her loss!
  maandag 28 november 2005 @ 12:26:21 #297
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32641941
Judah, typisch geval van een inruil actie...
Ik denk dat ze haar "marktwaarde" wou gaan testen als single.. misschien is het niet gelukt... misschien kwam ze tot inkeer...
In iedergeval erg vervelend.. ik heb het zelf ook mee gemaakt, het maakt je onzeker... en het is zeker geen goede basis voor de toekomst (imho)

sterkte iig...
Ecosia
pi_32642797
Wat voel ik me weer ongelofelijk goed
Leuk weekend gehad en veel aandacht van de vrouwen. Mijn ex was er ook
en ik kon er goed mee omgaan. Ik had totaal geen gevoelens meer voor haar.

En volgens mij gaat het met de meesten die hier al een tijdje zaten weer goed
, want ze posten niet vaak meer.
  maandag 28 november 2005 @ 13:56:51 #299
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32644187
Haha mja het gaat wel goed hier op zich. Het lijkt leuk te lopen tussen mij en die collega. De ex in kwestie speelt eigenlijk geen rol meer.
Maar merk wel dat ik me niet echt helemaal durf te geven nog in een nieuwe potentiele relatie. Weet niet, wil me niet kwetsbaar voelen ofzo. En ik heb het idee dat ik dat wel ben als ik verliefd ben op iemand. Het ene moment wil ik graag bij haar zijn en het volgende moment vind ik het maar eng en heb ik het liefst alleen te maken met mezelf... Komt denk ik ook omdat ze zoveel aandacht van anderen krijgt. Ik ben niet jaloers aangelegd ofzo, maar heb niet zo'n zin in meer pijn op den duur
Raar eigenlijk of niet?
Mensen die dit herkennen?
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  maandag 28 november 2005 @ 14:45:09 #300
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32645414
Dat lijkt me logisch, het kan weer eng zijn om je in een relatie te storten als je nog "nare" herinneringen hebt aan de vorige (hoe het uit is gegaan) Maar liefde is ook een drug, dus als ej er aan toe geeft ben je gelijk weer verslaafd
Ecosia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')