abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32040855
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32041211
Vandaag had ik met m'n ex afgesproken. Nu 10 weken uit na een relatie van 3 jaar.

Ik heb eerst met haar een beetje gewandeld in de bossen met de hond, maar vantevoren was ze al aan het zeuren dat ze moe was en dat ze wandelen maar niks vond en dat ik wist dat ze dat niks zou vinden. Nou, gesprek liep best moeizaam tijdens het wandelen. Kwam ook mede doordat ze best chagrijnig was. Het ging meer over het op stap gaan enzo en over algemene dingen. Hierna had ik het idee om ergens wat te gaan eten, maar ze wilde eigenlijk liever thuis eten. Dus dat samen maar gedaan. Hierna zij ze niet veel en lag ze bijna te slapen op de bank :S Ze wilden ook denk ik liever dat ik ging. Toen heb ik maar gezegd dat ik ging.

Maar toen ik wilde gaan kwam het gesprek weer op gang. Hierna heb ik veel dingen gevraagd die me eigenlijk onduidelijk waren voor mij. Waarom ze opeens niet meer het goede gevoel had in onze relatie. Het kwam doordat ze in had gezien dat ze liever vrij wilde zijn. Ik heb ook nog gevraagd of ze dacht dat we vrienden konden worden, maar ze zei dat we maar moesten zien hoe het loopt.
Ze had ook al veel interesse van andere mannen, maar dat deed me eigenlijk weinig. Ze was in ieder geval blij om vrijgezel te zijn en ze genoot er van. Ze had ook geen gevoelens meer voor mij en was al na 4 weken over me heen. Dat voelde wel k*T om te horen, omdat ik het gevoel heb of ze die 3 jaar ziet alsof het weinig betekend heeft.

Nu zit ik hier met gemengde gevoelens. Ik weet dat ik haar niet meer terug krijg en ik heb het idee dat ze anders over een vriendschap denkt dan ik. Heb in ieder geval genoeg dingen om weer eens over na te denken.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zondag 6 november 2005 @ 23:42:00 #3
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_32042189
Volgens mij moet ik mijn ex loslaten
  zondag 6 november 2005 @ 23:57:50 #4
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32042784
Ja lelijk als de ander zich er zomaar ff overheen lijkt te kunnen zetten en ook zo verveeld lijkt te zijn. Het is moeilijk te bevatten dat je niet meer op 1 golflengte zit.
Ik zou sowieso verder contact van haar af laten hangen en er zelf vooral niet vanuit gaan dat je er nog een vriendschap of whatever aan overhoudt.

Uiteindelijk hebben jullie toch niets meer met elkaar te maken en dat lijkt ze wel goed door te hebben. Laten gaan joh. Niet meer op letten.

en ja, dit zeg ik ook nog vaak tegen mezelf.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32043027
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:57 schreef VaLkyRie het volgende:
Ja lelijk als de ander zich er zomaar ff overheen lijkt te kunnen zetten en ook zo verveeld lijkt te zijn. Het is moeilijk te bevatten dat je niet meer op 1 golflengte zit.
Ik zou sowieso verder contact van haar af laten hangen en er zelf vooral niet vanuit gaan dat je er nog een vriendschap of whatever aan overhoudt.

Uiteindelijk hebben jullie toch niets meer met elkaar te maken en dat lijkt ze wel goed door te hebben. Laten gaan joh. Niet meer op letten.

en ja, dit zeg ik ook nog vaak tegen mezelf.
Inderdaad, een vriendschap zie ik er niet meer inzitten, hoewel ik haar toch wel vaak op stap tegen zal komen. Tegen haar heb ik ook gezegd dat het initiatief bij haar ligt als ze nog een keer af wil spreken.

Maar ik had gedacht er over heen te zijn, maar na vandaag weet ik wel weer beter Er is nog een weg te gaan, hoewel het einde volgens mij wel in zicht is
Ik ga morgen ook lekker thuis blijven en nadenken over alles.

Maar ook al zeg je het vaak tegen jezelf: het is zo verdomd moeilijk. Maar uiteindelijk komen we er allebei wel Alleen het duurt zo lang he?
pi_32047802
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:13 schreef partyyboyy het volgende:

Vandaag had ik met m'n ex afgesproken. Nu 10 weken uit na een relatie van 3 jaar.

Ze was in ieder geval blij om vrijgezel te zijn en ze genoot er van. Ze had ook geen gevoelens meer voor mij en was al na 4 weken over me heen. Dat voelde wel k*T om te horen, omdat ik het gevoel heb of ze die 3 jaar ziet alsof het weinig betekend heeft.
raar is dat het? En zeer pijnlijk. Alsof 3 jaar echt niets betekende.
Hoe voelde je je toen je haar na 10 weken weer zag? Zenuwachtig, blij?
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32048566
alle vrouwen zijn en blijven kuthoeren partyboy neem dat maar van mij aan,..
Je mag blij zijn at ze er nog 4 weken voor nodig heeft gehad,..
Mijn ex zoent na 10 maanden 3 dagen later met andere gast voor me neus,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 7 november 2005 @ 12:26:25 #8
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32053058
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Inderdaad, een vriendschap zie ik er niet meer inzitten, hoewel ik haar toch wel vaak op stap tegen zal komen. Tegen haar heb ik ook gezegd dat het initiatief bij haar ligt als ze nog een keer af wil spreken.

Maar ik had gedacht er over heen te zijn, maar na vandaag weet ik wel weer beter Er is nog een weg te gaan, hoewel het einde volgens mij wel in zicht is
Ik ga morgen ook lekker thuis blijven en nadenken over alles.

Maar ook al zeg je het vaak tegen jezelf: het is zo verdomd moeilijk. Maar uiteindelijk komen we er allebei wel Alleen het duurt zo lang he?
Gisteren had ik toevallig ook met mijn ex afgesproken. Ik had inderdaad gedacht dat ik er wel mee om kon gaan. (deja vu)
Helaas was dat niet het geval. Ze maakt het ook niet makkelijk door aan te komen zetten met allerlei leuke nieuwe kleding en door leuke foto's van zichzelf te laten zien. Heeft ze dan niet door dat ik me zit te verbijten op zo'n moment?!?!? Vond dat denk ik het meest kutte van de avond.
En ja natuurlijk dat het uiteindelijk best gezellig was. We hebben het altijd wel gezellig. Ik zou willen dat we het meestal kut hebben zodat een vriendschap idd niet mogelijk zou zijn.

Geen contact hebben werkt gewoon nog steeds het beste voor mij. Elke keer dat ik dr zie of spreek wordt de grond onder mn voeten weer drijfzand en dat ben ik wel zo godse zat...
pi_32053167
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:26 schreef VaLkyRie het volgende:
Geen contact hebben werkt gewoon nog steeds het beste voor mij. Elke keer dat ik dr zie of spreek wordt de grond onder mn voeten weer drijfzand en dat ben ik wel zo godse zat...
Agree. Ben nu ook andere woonruimte aan het zoeken. Geen zin om op 200 meter te blijven wonen. .
pi_32054608
quote:
Op maandag 7 november 2005 09:17 schreef het.ismij het volgende:
alle vrouwen zijn en blijven kuthoeren partyboy neem dat maar van mij aan,..
Je mag blij zijn at ze er nog 4 weken voor nodig heeft gehad,..
Mijn ex zoent na 10 maanden 3 dagen later met andere gast voor me neus,..
idd, er zijn vrouwen die gewoon kuthoeren zijn, maar toch zijn er ook leuke vrouwen en het is de kunst om die te vinden.
pi_32054638
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:26 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Gisteren had ik toevallig ook met mijn ex afgesproken. Ik had inderdaad gedacht dat ik er wel mee om kon gaan. (deja vu)
Helaas was dat niet het geval. Ze maakt het ook niet makkelijk door aan te komen zetten met allerlei leuke nieuwe kleding en door leuke foto's van zichzelf te laten zien. Heeft ze dan niet door dat ik me zit te verbijten op zo'n moment?!?!? Vond dat denk ik het meest kutte van de avond.
En ja natuurlijk dat het uiteindelijk best gezellig was. We hebben het altijd wel gezellig. Ik zou willen dat we het meestal kut hebben zodat een vriendschap idd niet mogelijk zou zijn.

Maar waar praat je dan over?
Over hoe zij zich voelt of over echt alleen maar over dingen die ze mee heeft gemaakt toen ze weer vrijgezel was?
pi_32056766
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:20 schreef partyyboyy het volgende:
alleen maar over dingen die ze mee heeft gemaakt toen ze weer vrijgezel was?
Sich, dat zou ik niet eens willen weten. Fijn voor haar hoor, écht geweldig, maar ik hoef het niet te weten. .
pi_32056826
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:32 schreef VD het volgende:

[..]

Sich, dat zou ik niet eens willen weten. Fijn voor haar hoor, écht geweldig, maar ik hoef het niet te weten. .
ja ok, maar ik denk als je het daar niet over kunt hebben dat je in ieder geval geen vrienden kunt blijven (als je dat wilt proberen).

Want ik wil dat namelijk wel proberen, maar denk niet dat het gaat lukken.
Ze is namelijk teveel veranderd en denk niet dat ze een vriend (zoals ik bedoel)van mij wil zijn.
pi_32056863
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:32 schreef VD het volgende:

[..]

Das kut als je altijd alles te weten komt,.. (zoals ik)
Der zijn zoveel mensen die haar kennen via mij,.. dat ik alles hoor als ze ook maar wat doet,..
hey kep die en die gezien,.. wat ze nou weer deed,..blablabla,..
t schijnt hier een stad te zijn,.. maar iedereen kent elkaar,.. en iedereen hoort altijd alles,..
Op maandag 7 november 2005 14:35 schreef partyyboyy het volgende:
ja ok, maar ik denk als je het daar niet over kunt hebben dat je in ieder geval geen vrienden kunt blijven (als je dat wilt proberen).
Dat klopt. En daarom hoeft het van mij ook niet meer. Ik kies voor mezelf. .
pi_32056961
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:38 schreef VD het volgende:
Dat klopt. En daarom hoeft het van mij ook niet meer. Ik kies voor mezelf. .
Dat zou ik ook moeten doen, maar ik zit nog met de illusie dat we 'goede' vrienden kunnen blijven.
pi_32056983
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:36 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Das kut als je altijd alles te weten komt,.. (zoals ik)
Der zijn zoveel mensen die haar kennen via mij,.. dat ik alles hoor als ze ook maar wat doet,..
hey kep die en die gezien,.. wat ze nou weer deed,..blablabla,..
t schijnt hier een stad te zijn,.. maar iedereen kent elkaar,.. en iedereen hoort altijd alles,..
Maar hoe zit het met jou dan.
Denk jij vrienden te kunnen blijven? En hoe zie jij die vriendschap dan voor je?
pi_32057072
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:40 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Maar hoe zit het met jou dan.
Denk jij vrienden te kunnen blijven? En hoe zie jij die vriendschap dan voor je?
Op dit moment zijn we goede vrienden,..
Met mij issut helemaalgoed,.
Af en toe tikje verwarrend door acties van beide kanten,. Maar ik kan ermee leven,..
Wat is het nut van een liefdesrelatie?
  maandag 7 november 2005 @ 14:43:57 #19
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32057095
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:20 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Maar waar praat je dan over?
Over hoe zij zich voelt of over echt alleen maar over dingen die ze mee heeft gemaakt toen ze weer vrijgezel was?
Tja, de eerste maand dat het uit was en we wel eens afspraken ging het gesprek uiteraard snel over de relatie en over ons als mensen. Waar we heen willen en hoe we tegenover elkaar stonden. Over eventuele andere jongens en meisjes en hoe we daar tegenover staan. Blabla, gezeik, yeckedy smeckedy...
Maarja, op een gegeven moment is alles gezegd en wordt duidelijk dat er geen toekomst samen meer mogelijk is. Dat komt vooral omdat ze de aandacht van anderen erg spannend vindt en liever iets nieuws zoekt. Een nieuwe ik en een nieuwe liefde, nieuwe sociale contacten en leven voor jezelf. Ik ben niet spannend meer na 6 jaar denk ik?

Maar aan de andere kant wil ze me niet kwijt als beste maatje en beteken ik meer voor haar dan alle anderen zegt ze dan. Want ja, ik zou ook door het vuur gaan voor haar.
Ik trek dat vrij slecht want ik heb die toewijding aan haar alleen maar omdat ik van haar houdt en haar zie als meer dan een goede vriendin. En ik ga niet dr handje vasthouden totdat ze iets anders vindt. En dat vindt ze ook heus wel, het is een mooie meid die 80% van de aanwezige mannen in een uitgaansgelegenheid om haar vinger kan winden. Fijn idee ook

Gisteren spraken we af om iets onbenulligs. Ik heb een nieuwe telefoon en ze wilde ff wat leuke dingen overzetten en blablabla. Ik spreek dan eigenlijk puur af omdat ik haar wil zien en met haar wil praten. Het is ook een verwachting die geschept wordt doordat ze wil afspreken. Het is vertrouwd, 1 blik zegt genoeg, ik kan mezelf zijn. Je kent het wel.
Maar elke keer is het weer een teleurstelling. Het is wel (oppervlakkig) gezellig, we kunnen leuk praten, er is een band... Maar het blijft duidelijk dat ze niet meer wil dan wat luchtig vermaak. Ik ben tenslotte nog steeds de enige vriend in haar directe omgeving, ook al doet ze dr best om nieuwe contacten te leggen.
Het is dat egocentrische wat ik niet zo leuk vind. Ze weet dat ze het me moeilijk maakt door dr leukste kleren aan te trekken, door er leuk uit te zien, door foto's door te sturen waar ze verleidelijk opstaat (hier was ik echt boos om, rot op met je mooie hoofd, ik hoef niet te zien wat ik moet missen).
Ze spreekt met mij af om zelf iets te doen te hebben, niet omdat ze zo graag bij me wil zijn heb ik het idee.

Het gesprek gaat verder niet over iets wezenlijks. Ze zwijgt over wat ze verder doet en met wie. Deels om misschien mijn gevoelens te sparen, of deels om mij niet tegen haar in het harnas te jagen en zo haar enige vriend kwijt te raken. Ik weet niet of ze me het zou vertellen als er iets zou gebeuren met iemand anders. Puur omdat ze weet dat op dat moment mijn toewijding zou stoppen en ik zoiets heb van: 'Mooi, ga dan maar fijn tegen je nieuwe 'fling' aanlullen over je complexjes en je werk en al die interessante crap die een vrouw kwijt lijkt te moeten, mij zie je niet meer terug'.
Niet echt beste vrienden waardig dacht ik zo, als ik echt zo'n gerespecteerde vriend van haar ben dan behandelt ze me ook zo, en niet zoals het nu gaat.
Het lijkt een soort spelletje dat ze speelt. Bewust of onbewust. Ik ben dr enige houvast in het leven en dat wil ze niet loslaten voor ze andere handvatten heeft gevonden.

En ik speel het nog steeds deels mee, ook al zie ik dr nu maar 1x per week ongeveer. Ook dit zal moeten stoppen denk ik. Ik spreek haar niet meer aan op msn of via sms en dan doet zij dat juist weer wel, vaak over iets onbenulligs. Volgens mij alleen maar om er voor te zorgen dat ik toch ergens met haar bezig blijf in mn hoofd en zo een voet tussen de deur te houden.

Ik weet ook niet echt meer wat nou de bedoeling moet zijn van dit alles en ik heb ook geen zin meer om me er druk over te maken. Ik laat zo weinig mogelijk van me horen en probeer me ook op te stellen als een kennis als we spreken. Net te doen alsof haar verdere leven me geen zak meer interesseert en dat ik genoeg heb aan m'n eigen.
Wellicht dat dit gebrek aan aandacht haar juist weer ertoe zet om vast te houden, omdat ze ergens wel weet wat ze weggooit en niet zeker is of ze dit wel moet doen. Erg duidelijk is ze in ieder geval niet. Behalve in het feit dat ze geen relatie meer wil. En feitelijk is dat ook de enige duidelijkheid die ze me hoort te geven als ex.
Maar wees dan ook echt een ex en blijf uit mn buurt, maar dat wil ze ook niet.
Moeilijk, moeilijk...
Maar ach, zelfs dit gezeik begint te wennen en mijn leven gaat ook door. Ik heb verschillende afspraakjes staan met andere dames. Puur vriendschappelijk, maar wel met eventueel een kans op wat meer als het goed voelt. En ik wil ook van mn ex verdriet af om dat goede gevoel een kans te geven enzo.
Zo, hebben jullie weer wat leesvoer
pi_32057390
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:39 schreef partyyboyy het volgende:
maar ik zit nog met de illusie dat we 'goede' vrienden kunnen blijven.
Daar kan ik je geen advies over geven aangezien ik je geen situatie niet helemaal ken. Ik weet enkel van mezelf dat ik er nu in ieder geval nog erg veel moeite mee heb, ook al wil ik mezelf doen geloven van niet. Best krom. Mijn emo/ratio zitten nog lang niet op dezelfde golflengte. .

Vraag me af of die ooit overeenstemming zullen bereiken. .

[ Bericht 6% gewijzigd door VD op 07-11-2005 15:04:39 ]
pi_32057517
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:53 schreef VD het volgende:

[..]

Ik weet enkel van mezelf dat ik er nu in ieder geval nog erg veel moeite mee heb, ook al wil ik mezelf doen geloven van niet. Best krom. Mijn emo/ratio zitten nog lang niet op dezelfde golflengte. .
Komt heel bekend voor. Je denkt dat je erover heen bent, maar dan hoor of zie je iets en bent meteen weer van slag af.
pi_32057662
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:58 schreef partyyboyy het volgende:
Komt heel bekend voor. Je denkt dat je erover heen bent, maar dan hoor of zie je iets en bent meteen weer van slag af.
Jup. En dat zal nog wel een tijdje zo blijven, of er moet iets anders om de hoek komen kijken. Op een één of andere manier is het dan vrij snel over. .
pi_32057832
Dat verhaal van jou Valkyrie komt mij ook heel bekend voor.

Als ik op MSN ben dan begint ze ook altijd te praten, terwijl ik eigenlijk nooit het contact zoek.
Ook op stap komt ze altijd meteen naar mij toe (ook wel logisch opzich, maar ik zou niet naar haar toe gaan). Ik heb gistere weer echt met haar kunnen praten, maar het blijft oppervlakkig en het gaat over hoe wij ons beide voelen en over vriendschap denken. Ik ben wel degene die daar over begint, zelf houdt ze het gesprek liever oppervlakkig.

Maar wat ook bekend voorkomt is dat mijn ex ook geen relatie wil. Daar is ze heel duidelijk in.
Ze wil vrij zijn.

Over 2 weken zie ik haar weer, dan viert ze haar verjaardag en komen er heel wat mensen. Zal ook wel moeilijk worden, omdat ze in de tussentijd nieuwe jongens heeft leren kennen die misschien ook komen.
pi_32057934
Dat ze nieuwe mensen leert kennen is onvermijdelijk,..
Daar heb ik me ook bij neergelegd,..
je kan wel constant overal over nadenken,.. Maar daar schiet je niks mee op,..
Kijk naar de manier waarop ik op dit moment nog met haar omga,..
Ik geen nog zielsveel om haar,.. en zij ook om mij,.. We willen elkaar ook niet kwijt als vrienden. maar meer zit er ook niet in.
(zoals je waarschijnlijk in me post heb kunnen lezen ( + link)
Op maandag 7 november 2005 15:04 schreef VD het volgende:

[..]

Op een één of andere manier is het dan vrij snel over. .
Vandaar dat ik ook heel erg op zoek ben naar een leuke scharrel.

In ieder geval geen langdurige relatie, want ik heb de komende tijden geen zin om weer te belanden in de sh*t waar ik nu uit aan het komen ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')