Inderdaad, een vriendschap zie ik er niet meer inzitten, hoewel ik haar toch wel vaak op stap tegen zal komen. Tegen haar heb ik ook gezegd dat het initiatief bij haar ligt als ze nog een keer af wil spreken.quote:Op zondag 6 november 2005 23:57 schreef VaLkyRie het volgende:
Ja lelijk als de ander zich er zomaar ff overheen lijkt te kunnen zetten en ook zo verveeld lijkt te zijn. Het is moeilijk te bevatten dat je niet meer op 1 golflengte zit.
Ik zou sowieso verder contact van haar af laten hangen en er zelf vooral niet vanuit gaan dat je er nog een vriendschap of whatever aan overhoudt.
Uiteindelijk hebben jullie toch niets meer met elkaar te maken en dat lijkt ze wel goed door te hebben. Laten gaan joh. Niet meer op letten.
en ja, dit zeg ik ook nog vaak tegen mezelf.
raar is dat het? En zeer pijnlijk. Alsof 3 jaar echt niets betekende.quote:Op zondag 6 november 2005 23:13 schreef partyyboyy het volgende:
Vandaag had ik met m'n ex afgesproken. Nu 10 weken uit na een relatie van 3 jaar.
Ze was in ieder geval blij om vrijgezel te zijn en ze genoot er van. Ze had ook geen gevoelens meer voor mij en was al na 4 weken over me heen. Dat voelde wel k*T om te horen, omdat ik het gevoel heb of ze die 3 jaar ziet alsof het weinig betekend heeft.
Gisteren had ik toevallig ook met mijn ex afgesproken. Ik had inderdaad gedacht dat ik er wel mee om kon gaan. (deja vu)quote:Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een vriendschap zie ik er niet meer inzitten, hoewel ik haar toch wel vaak op stap tegen zal komen. Tegen haar heb ik ook gezegd dat het initiatief bij haar ligt als ze nog een keer af wil spreken.
Maar ik had gedacht er over heen te zijn, maar na vandaag weet ik wel weer beterEr is nog een weg te gaan, hoewel het einde volgens mij wel in zicht is
Ik ga morgen ook lekker thuis blijven en nadenken over alles.
Maar ook al zeg je het vaak tegen jezelf: het is zo verdomd moeilijk. Maar uiteindelijk komen we er allebei welAlleen het duurt zo lang he?
Agree. Ben nu ook andere woonruimte aan het zoeken. Geen zin om op 200 meter te blijven wonen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:26 schreef VaLkyRie het volgende:
Geen contact hebben werkt gewoon nog steeds het beste voor mij. Elke keer dat ik dr zie of spreek wordt de grond onder mn voeten weer drijfzand en dat ben ik wel zo godse zat...
idd, er zijn vrouwen die gewoon kuthoeren zijn, maar toch zijn er ook leuke vrouwen en het is de kunst om die te vinden.quote:Op maandag 7 november 2005 09:17 schreef het.ismij het volgende:
alle vrouwen zijn en blijven kuthoeren partyboy neem dat maar van mij aan,..
Je mag blij zijn at ze er nog 4 weken voor nodig heeft gehad,..
Mijn ex zoent na 10 maanden 3 dagen later met andere gast voor me neus,..
Maar waar praat je dan over?quote:Op maandag 7 november 2005 12:26 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Gisteren had ik toevallig ook met mijn ex afgesproken. Ik had inderdaad gedacht dat ik er wel mee om kon gaan. (deja vu)
Helaas was dat niet het geval. Ze maakt het ook niet makkelijk door aan te komen zetten met allerlei leuke nieuwe kleding en door leuke foto's van zichzelf te laten zien. Heeft ze dan niet door dat ik me zit te verbijten op zo'n moment?!?!? Vond dat denk ik het meest kutte van de avond.
En ja natuurlijk dat het uiteindelijk best gezellig was. We hebben het altijd wel gezellig. Ik zou willen dat we het meestal kut hebben zodat een vriendschap idd niet mogelijk zou zijn.
Geen contact hebben werkt gewoon nog steeds het beste voor mij. Elke keer dat ik dr zie of spreek wordt de grond onder mn voeten weer drijfzand en dat ben ik wel zo godse zat...
Sich, dat zou ik niet eens willen weten. Fijn voor haar hoor, écht geweldig, maar ik hoef het niet te weten.quote:Op maandag 7 november 2005 13:20 schreef partyyboyy het volgende:
alleen maar over dingen die ze mee heeft gemaakt toen ze weer vrijgezel was?
ja ok, maar ik denk als je het daar niet over kunt hebben dat je in ieder geval geen vrienden kunt blijven (als je dat wilt proberen).quote:Op maandag 7 november 2005 14:32 schreef VD het volgende:
[..]
Sich, dat zou ik niet eens willen weten. Fijn voor haar hoor, écht geweldig, maar ik hoef het niet te weten..
Das kut als je altijd alles te weten komt,.. (zoals ik)quote:Op maandag 7 november 2005 14:32 schreef VD het volgende:
[..]
Sich, dat zou ik niet eens willen weten. Fijn voor haar hoor, écht geweldig, maar ik hoef het niet te weten..
Dat klopt. En daarom hoeft het van mij ook niet meer. Ik kies voor mezelf.quote:Op maandag 7 november 2005 14:35 schreef partyyboyy het volgende:
ja ok, maar ik denk als je het daar niet over kunt hebben dat je in ieder geval geen vrienden kunt blijven (als je dat wilt proberen).
Dat zou ik ook moeten doen, maar ik zit nog met de illusie dat we 'goede' vrienden kunnen blijven.quote:Op maandag 7 november 2005 14:38 schreef VD het volgende:
Dat klopt. En daarom hoeft het van mij ook niet meer. Ik kies voor mezelf..
Maar hoe zit het met jou dan.quote:Op maandag 7 november 2005 14:36 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Das kut als je altijd alles te weten komt,.. (zoals ik)![]()
Der zijn zoveel mensen die haar kennen via mij,.. dat ik alles hoor als ze ook maar wat doet,..
hey kep die en die gezien,.. wat ze nou weer deed,..blablabla,..
t schijnt hier een stad te zijn,.. maar iedereen kent elkaar,.. en iedereen hoort altijd alles,..![]()
Op dit moment zijn we goede vrienden,..quote:Op maandag 7 november 2005 14:40 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met jou dan.
Denk jij vrienden te kunnen blijven? En hoe zie jij die vriendschap dan voor je?
Tja, de eerste maand dat het uit was en we wel eens afspraken ging het gesprek uiteraard snel over de relatie en over ons als mensen. Waar we heen willen en hoe we tegenover elkaar stonden. Over eventuele andere jongens en meisjes en hoe we daar tegenover staan. Blabla, gezeik, yeckedy smeckedy...quote:Op maandag 7 november 2005 13:20 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar waar praat je dan over?
Over hoe zij zich voelt of over echt alleen maar over dingen die ze mee heeft gemaakt toen ze weer vrijgezel was?
Daar kan ik je geen advies over geven aangezien ik je geen situatie niet helemaal ken. Ik weet enkel van mezelf dat ik er nu in ieder geval nog erg veel moeite mee heb, ook al wil ik mezelf doen geloven van niet. Best krom. Mijn emo/ratio zitten nog lang niet op dezelfde golflengte.quote:Op maandag 7 november 2005 14:39 schreef partyyboyy het volgende:
maar ik zit nog met de illusie dat we 'goede' vrienden kunnen blijven.
Komt heel bekend voor. Je denkt dat je erover heen bent, maar dan hoor of zie je iets en bent meteen weer van slag af.quote:Op maandag 7 november 2005 14:53 schreef VD het volgende:
[..]
Ik weet enkel van mezelf dat ik er nu in ieder geval nog erg veel moeite mee heb, ook al wil ik mezelf doen geloven van niet. Best krom. Mijn emo/ratio zitten nog lang niet op dezelfde golflengte..
Jup. En dat zal nog wel een tijdje zo blijven, of er moet iets anders om de hoek komen kijken. Op een één of andere manier is het dan vrij snel over.quote:Op maandag 7 november 2005 14:58 schreef partyyboyy het volgende:
Komt heel bekend voor. Je denkt dat je erover heen bent, maar dan hoor of zie je iets en bent meteen weer van slag af.
Vandaar dat ik ook heel erg op zoek ben naar een leuke scharrel.quote:Op maandag 7 november 2005 15:04 schreef VD het volgende:
[..]
Op een één of andere manier is het dan vrij snel over..
Nee, het gaat er niet om om mijn ex te kloten, maar meer om mezelf een goed gevoel te geven en gewoon afleiding te hebben.quote:Op maandag 7 november 2005 15:16 schreef het.ismij het volgende:
het enige wat je met een nieuwe scharrel doet is ene signaal afgeven,.. je doet het niet voor jezelf,.. maar meer van "kijk is, ik kan er mee leven dat jij geen onderdeel van mijn leven meer bent"
IMO ook een tikje hufterig tegenover je scharrel.
Oke,.. Zoek dat dan op een andere manier?quote:Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee, het gaat er niet om om mijn ex te kloten, maar meer om mezelf een goed gevoel te geven en gewoon afleiding te hebben.
Met als gevolg dat je het risico loopt weer een ander met zoon gevoel opzadelt als jij nu hebt?quote:Het is misschien wel hufterig tegenover die scharrel, maar ik heb al genoeg rekening gehouden met mensen. In dit geval kies ik voor mezelf.
Vrouwen zijn meesteressen in het flirten, dat is biologisch bepaald. Mannen zijn in principe altijd speelballen die niet zo snel inzien dat ze worden gemanipuleerd. Ze voelen het ergens misschien wel, maar ze kunnen niet aangeven hoe en waarom.quote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef partyyboyy het volgende:
En misschien is het trouwens ook een klein beetje om een signaal of te geven naar mijn ex toe.
Het is ook gewoon k*t om te weten dat ze al een paar andere heeft gekust en dat ze makkelijk iedere avond een ander kan hebben.
En dat ik nog niet zover ben als zij is.
En dat wil ik dan weer net niet. Of iets serieus, of niets.quote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef partyyboyy het volgende:
Vandaar dat ik ook heel erg op zoek ben naar een leuke scharrel.
Precies, en dat zou je toch niet willen PB?quote:Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef het.ismij het volgende:
Met als gevolg dat je het risico loopt weer een ander met zoon gevoel opzadelt als jij nu hebt?
Lijkt mij ook niet,..quote:Op maandag 7 november 2005 15:43 schreef VD het volgende:
[..]
Precies, en dat zou je toch niet willen PB?
Op dit moment denk ik eerlijk gezegd alleen aan mezelf.quote:Op maandag 7 november 2005 15:43 schreef VD het volgende:
[..]
Precies, en dat zou je toch niet willen PB?
Eigenlijk heb ik het zelf al gezegd:quote:Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef het.ismij het volgende:
Party,.. dat moet je gewoon van je af zetten,..
hoe meer je erover denkt hoe kloteriger het wordt,.
Laat der lker gaan,..
Tis buiten jou leven om. Move on,..
Misschien dat een vrouw hier eens een toelichting op moet gevenquote:Op maandag 7 november 2005 15:30 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn meesteressen in het flirten, dat is biologisch bepaald. Mannen zijn in principe altijd speelballen die niet zo snel inzien dat ze worden gemanipuleerd. Ze voelen het ergens misschien wel, maar ze kunnen niet aangeven hoe en waarom.
Bijna alle eerste contacten worden op initiatief van de vrouw gelegd, ook al spreekt de man haar als eerste aan. Dan is hij al gemanipuleerd zondar dat hij weet waardoor.
Ik weet eigenlijk niet precies waarom vrouwen het zo 'geweldig' vinden om te zoenen met verschillende anderen. Ook om zichzelf een goed gevoel te geven denk ik, maar hypocriet is het wel want mannen zijn nou eenmaal makkelijk te scoren wezens en het is echt geen wonder dat ze wel willen happen.
Maar dat leren vrouwen wel als ze eens echt verliefd zijn en de man hen enkel gebruikt. Dan zijn we weer allemaal klootzakken en blabla.
En als we allemaal wat meer om elkaar zouden denken dan zou het een stuk gezelliger zijn op deze wereld.quote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef partyyboyy het volgende:
Op dit moment denk ik eerlijk gezegd alleen aan mezelf.
Normaal doe ik dat altijd, maar deze keer denk ik toch echt een keer aan mezelf.quote:Op maandag 7 november 2005 18:29 schreef VD het volgende:
[..]
En als we allemaal wat meer om elkaar zouden denken dan zou het een stuk gezelliger zijn op deze wereld.
Het is maar tijdelijk dan denk ik, dat goede gevoel van je. Als je naar die verjaardag gaat en je gaat al met gemengde gevoelens dan beleef je die verjaardag ook niet als vrienden tog? Ik zou dit, Ik zou dat....laat de boel gewoon gaan zoals t gaat. Al ga je niet naar die verjaardag, stoor je jezelf iig niet.quote:Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee, het gaat er niet om om mijn ex te kloten, maar meer om mezelf een goed gevoel te geven en gewoon afleiding te hebben.
Het is misschien wel hufterig tegenover die scharrel, maar ik heb al genoeg rekening gehouden met mensen. In dit geval kies ik voor mezelf.
Ja idd, maar als ik naar die verjaardag ga is het ook meer omdat er vrienden van mij komen en dat is wel erg gezellig. Maar is het niet raar dat ik dan afgelopen zondag iets met haar af heb gesproken en nu opeens niet meer naar haar verjaardag toe ga? Of is het dan beter om een smoes te verzinnen als ik niet zou gaan?quote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Het is maar tijdelijk dan denk ik, dat goede gevoel van je. Als je naar die verjaardag gaat en je gaat al met gemengde gevoelens dan beleef je die verjaardag ook niet als vrienden tog? Ik zou dit, Ik zou dat....laat de boel gewoon gaan zoals t gaat. Al ga je niet naar die verjaardag, stoor je jezelf iig niet.
LB of het vreemd is of niet,.,.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja idd, maar als ik naar die verjaardag ga is het ook meer omdat er vrienden van mij komen en dat is wel erg gezellig. Maar is het niet raar dat ik dan afgelopen zondag iets met haar af heb gesproken en nu opeens niet meer naar haar verjaardag toe ga? Of is het dan beter om een smoes te verzinnen als ik niet zou gaan?
tja.. als je het niet ziet zitten, verzin gewoon een smoes en ga niet..quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja idd, maar als ik naar die verjaardag ga is het ook meer omdat er vrienden van mij komen en dat is wel erg gezellig. Maar is het niet raar dat ik dan afgelopen zondag iets met haar af heb gesproken en nu opeens niet meer naar haar verjaardag toe ga? Of is het dan beter om een smoes te verzinnen als ik niet zou gaan?
Waarom een smoes? Vertel gewoon de waarheid.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef avotar het volgende:
[..]
tja.. als je het niet ziet zitten, verzin gewoon een smoes en ga niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |