Nee, het gaat er niet om om mijn ex te kloten, maar meer om mezelf een goed gevoel te geven en gewoon afleiding te hebben.quote:Op maandag 7 november 2005 15:16 schreef het.ismij het volgende:
het enige wat je met een nieuwe scharrel doet is ene signaal afgeven,.. je doet het niet voor jezelf,.. maar meer van "kijk is, ik kan er mee leven dat jij geen onderdeel van mijn leven meer bent"
IMO ook een tikje hufterig tegenover je scharrel.
Oke,.. Zoek dat dan op een andere manier?quote:Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee, het gaat er niet om om mijn ex te kloten, maar meer om mezelf een goed gevoel te geven en gewoon afleiding te hebben.
Met als gevolg dat je het risico loopt weer een ander met zoon gevoel opzadelt als jij nu hebt?quote:Het is misschien wel hufterig tegenover die scharrel, maar ik heb al genoeg rekening gehouden met mensen. In dit geval kies ik voor mezelf.
Vrouwen zijn meesteressen in het flirten, dat is biologisch bepaald. Mannen zijn in principe altijd speelballen die niet zo snel inzien dat ze worden gemanipuleerd. Ze voelen het ergens misschien wel, maar ze kunnen niet aangeven hoe en waarom.quote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef partyyboyy het volgende:
En misschien is het trouwens ook een klein beetje om een signaal of te geven naar mijn ex toe.
Het is ook gewoon k*t om te weten dat ze al een paar andere heeft gekust en dat ze makkelijk iedere avond een ander kan hebben.
En dat ik nog niet zover ben als zij is.
En dat wil ik dan weer net niet. Of iets serieus, of niets.quote:Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef partyyboyy het volgende:
Vandaar dat ik ook heel erg op zoek ben naar een leuke scharrel.
Precies, en dat zou je toch niet willen PB?quote:Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef het.ismij het volgende:
Met als gevolg dat je het risico loopt weer een ander met zoon gevoel opzadelt als jij nu hebt?
Lijkt mij ook niet,..quote:Op maandag 7 november 2005 15:43 schreef VD het volgende:
[..]
Precies, en dat zou je toch niet willen PB?
Op dit moment denk ik eerlijk gezegd alleen aan mezelf.quote:Op maandag 7 november 2005 15:43 schreef VD het volgende:
[..]
Precies, en dat zou je toch niet willen PB?
Eigenlijk heb ik het zelf al gezegd:quote:Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef het.ismij het volgende:
Party,.. dat moet je gewoon van je af zetten,..
hoe meer je erover denkt hoe kloteriger het wordt,.
Laat der lker gaan,..
Tis buiten jou leven om. Move on,..
Misschien dat een vrouw hier eens een toelichting op moet gevenquote:Op maandag 7 november 2005 15:30 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn meesteressen in het flirten, dat is biologisch bepaald. Mannen zijn in principe altijd speelballen die niet zo snel inzien dat ze worden gemanipuleerd. Ze voelen het ergens misschien wel, maar ze kunnen niet aangeven hoe en waarom.
Bijna alle eerste contacten worden op initiatief van de vrouw gelegd, ook al spreekt de man haar als eerste aan. Dan is hij al gemanipuleerd zondar dat hij weet waardoor.
Ik weet eigenlijk niet precies waarom vrouwen het zo 'geweldig' vinden om te zoenen met verschillende anderen. Ook om zichzelf een goed gevoel te geven denk ik, maar hypocriet is het wel want mannen zijn nou eenmaal makkelijk te scoren wezens en het is echt geen wonder dat ze wel willen happen.
Maar dat leren vrouwen wel als ze eens echt verliefd zijn en de man hen enkel gebruikt. Dan zijn we weer allemaal klootzakken en blabla.
En als we allemaal wat meer om elkaar zouden denken dan zou het een stuk gezelliger zijn op deze wereld.quote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef partyyboyy het volgende:
Op dit moment denk ik eerlijk gezegd alleen aan mezelf.
Normaal doe ik dat altijd, maar deze keer denk ik toch echt een keer aan mezelf.quote:Op maandag 7 november 2005 18:29 schreef VD het volgende:
[..]
En als we allemaal wat meer om elkaar zouden denken dan zou het een stuk gezelliger zijn op deze wereld.
Het is maar tijdelijk dan denk ik, dat goede gevoel van je. Als je naar die verjaardag gaat en je gaat al met gemengde gevoelens dan beleef je die verjaardag ook niet als vrienden tog? Ik zou dit, Ik zou dat....laat de boel gewoon gaan zoals t gaat. Al ga je niet naar die verjaardag, stoor je jezelf iig niet.quote:Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee, het gaat er niet om om mijn ex te kloten, maar meer om mezelf een goed gevoel te geven en gewoon afleiding te hebben.
Het is misschien wel hufterig tegenover die scharrel, maar ik heb al genoeg rekening gehouden met mensen. In dit geval kies ik voor mezelf.
Ja idd, maar als ik naar die verjaardag ga is het ook meer omdat er vrienden van mij komen en dat is wel erg gezellig. Maar is het niet raar dat ik dan afgelopen zondag iets met haar af heb gesproken en nu opeens niet meer naar haar verjaardag toe ga? Of is het dan beter om een smoes te verzinnen als ik niet zou gaan?quote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Het is maar tijdelijk dan denk ik, dat goede gevoel van je. Als je naar die verjaardag gaat en je gaat al met gemengde gevoelens dan beleef je die verjaardag ook niet als vrienden tog? Ik zou dit, Ik zou dat....laat de boel gewoon gaan zoals t gaat. Al ga je niet naar die verjaardag, stoor je jezelf iig niet.
LB of het vreemd is of niet,.,.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja idd, maar als ik naar die verjaardag ga is het ook meer omdat er vrienden van mij komen en dat is wel erg gezellig. Maar is het niet raar dat ik dan afgelopen zondag iets met haar af heb gesproken en nu opeens niet meer naar haar verjaardag toe ga? Of is het dan beter om een smoes te verzinnen als ik niet zou gaan?
tja.. als je het niet ziet zitten, verzin gewoon een smoes en ga niet..quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja idd, maar als ik naar die verjaardag ga is het ook meer omdat er vrienden van mij komen en dat is wel erg gezellig. Maar is het niet raar dat ik dan afgelopen zondag iets met haar af heb gesproken en nu opeens niet meer naar haar verjaardag toe ga? Of is het dan beter om een smoes te verzinnen als ik niet zou gaan?
Waarom een smoes? Vertel gewoon de waarheid.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef avotar het volgende:
[..]
tja.. als je het niet ziet zitten, verzin gewoon een smoes en ga niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |