abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32058060
het enige wat je met een nieuwe scharrel doet is ene signaal afgeven,.. je doet het niet voor jezelf,.. maar meer van "kijk is, ik kan er mee leven dat jij geen onderdeel van mijn leven meer bent"
IMO ook een tikje hufterig tegenover je scharrel.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op maandag 7 november 2005 15:16 schreef het.ismij het volgende:
het enige wat je met een nieuwe scharrel doet is ene signaal afgeven,.. je doet het niet voor jezelf,.. maar meer van "kijk is, ik kan er mee leven dat jij geen onderdeel van mijn leven meer bent"
IMO ook een tikje hufterig tegenover je scharrel.
Nee, het gaat er niet om om mijn ex te kloten, maar meer om mezelf een goed gevoel te geven en gewoon afleiding te hebben.

Het is misschien wel hufterig tegenover die scharrel, maar ik heb al genoeg rekening gehouden met mensen. In dit geval kies ik voor mezelf.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32058207
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Nee, het gaat er niet om om mijn ex te kloten, maar meer om mezelf een goed gevoel te geven en gewoon afleiding te hebben.
Oke,.. Zoek dat dan op een andere manier?
quote:
Het is misschien wel hufterig tegenover die scharrel, maar ik heb al genoeg rekening gehouden met mensen. In dit geval kies ik voor mezelf.
Met als gevolg dat je het risico loopt weer een ander met zoon gevoel opzadelt als jij nu hebt?

Het is ook gewoon k*t om te weten dat ze al een paar andere heeft gekust en dat ze makkelijk iedere avond een ander kan hebben.
En dat ik nog niet zover ben als zij is.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 7 november 2005 @ 15:24:37 #30
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32058341
Dat scharrel gebeuren ken ik wel ja. Dat is ooit weleens eerder gebeurd en het heeft me uiteindelijk nooit een goed gevoel gegeven.
Ik deed het inderdaad voor mezelf en om indirect een signaal af te geven in de trant van: Ik kan zonder je leven, ik kan andere leuke dames krijgen en blabla.
Uiteindelijk werden de scharrels ook verliefd en omdat ik dat niet echt was moest ik ze weer kwetsen. zij een kutgevoel, ik een schuldgevoel, mn ex een wrokgevoel van waaruit ze ook weer dingen deed waar ze spijt van kreeg.

Ik ben nu vooral op zoek naar een verliefdheid. Het blijven kijken naar elkaar, die twinkeling in elkaars ogen, het geen zinnig woord meer kunnen uitbengen als je diegene tegenkomt, je kent het wel.
Ik ben denk ik niet het type dat zomaar sex wil hebben zonder dat er een bepaalde liefde aanwezig is. Ooit wel geprobeerd, maar afgezien van het orgasme was er weinig aan.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32058399
Party,.. dat moet je gewoon van je af zetten,..
hoe meer je erover denkt hoe kloteriger het wordt,.
Laat der lker gaan,..
Tis buiten jou leven om. Move on,..
  maandag 7 november 2005 @ 15:30:44 #32
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32058549
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef partyyboyy het volgende:
En misschien is het trouwens ook een klein beetje om een signaal of te geven naar mijn ex toe.

Het is ook gewoon k*t om te weten dat ze al een paar andere heeft gekust en dat ze makkelijk iedere avond een ander kan hebben.
En dat ik nog niet zover ben als zij is.
Vrouwen zijn meesteressen in het flirten, dat is biologisch bepaald. Mannen zijn in principe altijd speelballen die niet zo snel inzien dat ze worden gemanipuleerd. Ze voelen het ergens misschien wel, maar ze kunnen niet aangeven hoe en waarom.
Bijna alle eerste contacten worden op initiatief van de vrouw gelegd, ook al spreekt de man haar als eerste aan. Dan is hij al gemanipuleerd zondar dat hij weet waardoor.

Ik weet eigenlijk niet precies waarom vrouwen het zo 'geweldig' vinden om te zoenen met verschillende anderen. Ook om zichzelf een goed gevoel te geven denk ik, maar hypocriet is het wel want mannen zijn nou eenmaal makkelijk te scoren wezens en het is echt geen wonder dat ze wel willen happen.
Maar dat leren vrouwen wel als ze eens echt verliefd zijn en de man hen enkel gebruikt. Dan zijn we weer allemaal klootzakken en blabla.
pi_32058810
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:12 schreef partyyboyy het volgende:
Vandaar dat ik ook heel erg op zoek ben naar een leuke scharrel.
En dat wil ik dan weer net niet. Of iets serieus, of niets.
pi_32058914
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef het.ismij het volgende:
Met als gevolg dat je het risico loopt weer een ander met zoon gevoel opzadelt als jij nu hebt?
Precies, en dat zou je toch niet willen PB?
pi_32059333
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:43 schreef VD het volgende:

[..]

Lijkt mij ook niet,..
Dan zou ik pas een schuldgevoel krijgen,..

Toen ik 'r gedag zei en naar huis liep waren er toch wel weer wat oude wondjes opengehaald. Grotendeels doordat het echt zo enorm leuk en gezellig was.

Kutzooi!
pi_32062419
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:43 schreef VD het volgende:

[..]

Op dit moment denk ik eerlijk gezegd alleen aan mezelf.
pi_32062483
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:26 schreef het.ismij het volgende:
Party,.. dat moet je gewoon van je af zetten,..
hoe meer je erover denkt hoe kloteriger het wordt,.
Laat der lker gaan,..
Tis buiten jou leven om. Move on,..
Eigenlijk heb ik het zelf al gezegd:
'I know i'm gonna die, so my revenge is living well'
Niet meer druk om maken. Het gaat nu wel weer wat beter
pi_32062523
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:30 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]
Vrouwen zijn meesteressen in het flirten, dat is biologisch bepaald. Mannen zijn in principe altijd speelballen die niet zo snel inzien dat ze worden gemanipuleerd. Ze voelen het ergens misschien wel, maar ze kunnen niet aangeven hoe en waarom.
Bijna alle eerste contacten worden op initiatief van de vrouw gelegd, ook al spreekt de man haar als eerste aan. Dan is hij al gemanipuleerd zondar dat hij weet waardoor.

Ik weet eigenlijk niet precies waarom vrouwen het zo 'geweldig' vinden om te zoenen met verschillende anderen. Ook om zichzelf een goed gevoel te geven denk ik, maar hypocriet is het wel want mannen zijn nou eenmaal makkelijk te scoren wezens en het is echt geen wonder dat ze wel willen happen.
Maar dat leren vrouwen wel als ze eens echt verliefd zijn en de man hen enkel gebruikt. Dan zijn we weer allemaal klootzakken en blabla.
Misschien dat een vrouw hier eens een toelichting op moet geven
pi_32063679
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef partyyboyy het volgende:
Op dit moment denk ik eerlijk gezegd alleen aan mezelf.
En als we allemaal wat meer om elkaar zouden denken dan zou het een stuk gezelliger zijn op deze wereld.
pi_32063734
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:29 schreef VD het volgende:

[..]

En als we allemaal wat meer om elkaar zouden denken dan zou het een stuk gezelliger zijn op deze wereld.
Normaal doe ik dat altijd, maar deze keer denk ik toch echt een keer aan mezelf.
  maandag 7 november 2005 @ 20:29:08 #42
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32067454
quote:Op maandag 7 november 2005 16:40 schreef Vulkan het volgende:
Je moet meer 'schijt' aan haar hebben.

Je stelt niks voor als je een soort slaafje wordt. Je moet doelstellingen hebben in het leven. Je moet je focussen op iets wat je heel graag wilt bereiken.

Ook is het belangrijk dat je je meer gaat focussen op je eigen sociale ontwikkeling. In contact komen met andere mensen of je relatie verbeteren met de mensen die je kent. Gewoon meer op jezelf focussen en gewoon van haar blijven houden. Maar niet constant haar elfje proberen te spelen.
Zorg er voor dat je iemand bent met veel zelfvertrouwen. Niet stoer gaan doen ofzo, daar prikken mensen dwars door heen.

Je moet laten zien dat zij van jou is, niet andersom. Jij bent de man...je bent slim...je kan alles wat je wilt bereiken in het leven, daar heb je geen vrouw voor nodig. Jij bent veels te belangrijk om je daarmee bezig te houden. Als je dit probeert te geloven denk ik dat je meer respect krijgt. Je bent echt fout bezig als je alles probeert uit te praten. Ook al beweren vrouwen dat ze dit belangrijk vinden, vaak is dat bullshit. Je moet er over praten als zij dat wilt.

Probeer te geloven dat je iemand anders kan krijgen en observeer. Kom een beetje in contact met andere vrouwen, maar ga niet flirten ofzo. Zorg er voor dat je aandacht krijgt en dat mensen je kennen. Op een gegeven moment zullen ze over je praten, dat vind een vrouw heel belangrijk. Je moet namelijk laten zien dat jij 'beter' en populairder bent.

Gewoon een beetje de moderne Godfather uithangen. Veel plezier...

Ik kon hem jullie niet onthouden. Wat een waarheid in dit stukje zit. Ik denk dat wij mannen hier allen wel wat in herkennen?

Ik ben hier zelf ook de fout ingegaan lang geleden, kan me wel voor mn kop slaan. Zuur om iets structureel fout gedaan te hebben. Decease to please noemen ze dat.
pi_32067793
Denk dat het in het algemeen inderdaad zo werkt. Maar op die manier hoeft het van mij niet.
  maandag 7 november 2005 @ 23:44:22 #44
74671 h_vreman
true Junglist
pi_32074075
quote:
Op maandag 7 november 2005 15:19 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Het is maar tijdelijk dan denk ik, dat goede gevoel van je. Als je naar die verjaardag gaat en je gaat al met gemengde gevoelens dan beleef je die verjaardag ook niet als vrienden tog? Ik zou dit, Ik zou dat....laat de boel gewoon gaan zoals t gaat. Al ga je niet naar die verjaardag, stoor je jezelf iig niet.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:02:39 #45
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_32074827
Yuy, na 5 jaar met oogkleppen rondgelopen, doen alsof er niks aan de hand is kom ik m'n (beste) (ex-)vriendin tegen in de supermarkt, een meter voor de kassa. Weinig veranderd, zelfde haar, zelfde stijl kleding, zelfde parfurm... Het leek alsof de zwaartekracht met 5x in kracht was toegenomen, m'n hart ging tekeer van de shock en had een minuutje nodig om bij te komen en ik rekende als een zombie af. Ik was al lang over haar heen, waarom reageerde m'n lichaam zo?

Ze wilde even praten en we liepen naar het bankje voor de Albert Heijn, zetten onze boodschappen en praatten wat bij als twee oude vrienden. De sfeer van het gesprek was als vroeger en de 'bijgelegde' ruzie en het verbreken van contact van jaren terug vergeten.
Ik weet niet hoe ik me moet voelen, ik moet steeds terugdenken aan de ontmoeting van vandaag.

Raar gewoon.
The Internets, I needs it..
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:59:58 #46
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_32076694
Ik heb me rot gevoeld van het weekend - en dus weer contact met mijn ex gezocht - jaja, stout, weet ik .

Maar het gaat weer beter . En ik denk dat ik langzaam aan verliefd word op een ander meisje , die ik maar 1x per week zie - ik kan alleen nog geen stappen ondernemen - ik weet niet hoe , maar we zien wel!!
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_32079853
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Het is maar tijdelijk dan denk ik, dat goede gevoel van je. Als je naar die verjaardag gaat en je gaat al met gemengde gevoelens dan beleef je die verjaardag ook niet als vrienden tog? Ik zou dit, Ik zou dat....laat de boel gewoon gaan zoals t gaat. Al ga je niet naar die verjaardag, stoor je jezelf iig niet.
Ja idd, maar als ik naar die verjaardag ga is het ook meer omdat er vrienden van mij komen en dat is wel erg gezellig. Maar is het niet raar dat ik dan afgelopen zondag iets met haar af heb gesproken en nu opeens niet meer naar haar verjaardag toe ga? Of is het dan beter om een smoes te verzinnen als ik niet zou gaan?
pi_32080124
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 08:57 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Ja idd, maar als ik naar die verjaardag ga is het ook meer omdat er vrienden van mij komen en dat is wel erg gezellig. Maar is het niet raar dat ik dan afgelopen zondag iets met haar af heb gesproken en nu opeens niet meer naar haar verjaardag toe ga? Of is het dan beter om een smoes te verzinnen als ik niet zou gaan?
LB of het vreemd is of niet,.,.
Jij moet bedenken wat goed voor JOU is in dit geval.
heb je er geen zin in om in die sfeer/omgeving te zitten. Ga je niet.
Heel simpel.
  dinsdag 8 november 2005 @ 10:51:27 #49
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32082126
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 08:57 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

tja.. als je het niet ziet zitten, verzin gewoon een smoes en ga niet..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_32082332
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef avotar het volgende:

[..]

tja.. als je het niet ziet zitten, verzin gewoon een smoes en ga niet..
Waarom een smoes? Vertel gewoon de waarheid.
Is een stuk makkelijker.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')