het kloterigste van roel vind ik zijn accent. welkom menno!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:02 schreef Lipgloss het volgende:
Menno; wat vind je ervan dat Roel (de so called stoere rebel en kraker in het huis.(.?) als een hondje achter Dido aan kwispelt? Yikes ik persoonlijk zou me er mateloos aan irriteren als ik in dat BB huis zat.
Ik denk dat hij het zich wel herinnerde toen jij het vertelde, maar toen durfde hij het niet meer toe te geven. Eigenlijk best menselijk.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef BBMenno het volgende:
De situatie van Joost begreep ik toen al niet...misschien had hij even last van geheugen verlies...kan een keer gebeuren. Nee ik denk dat hij bang was voor de groep en niet wilde dat hij de schuld kreeg ..... beetje vage uitleg...maar dat vond ik in het huis ook al van joost op dat moment!
Ze moet een beetje kunnen relativeren.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:02 schreef BBMenno het volgende:
Jammer dat die dochter ons stom vind....vind het wel een erg mooi meisje!
wat er denk ik bedoelt wordt is de bedreigingen naar jou toe.....dat hij zijn broers je wel even in elkaar zou laten slaan.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef BBMenno het volgende:
Een stoere rebel vind ik hem niet of je moet bedoelen dat hij in eerste instantie wilde plassen in het bed van nathalie en vervolgens in de babykamer....of bedoelde je meer dat hij in de tuin heeft geplast....nee hij is niet een echte rebel als dat alles is!
Inderdaad! Mensen die allen tv kijken zien het heel anders als streamers. Ook met voorkeuren van bewoners.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
De tv gaaf waarschijnlijk een vertekent beeld weer.
Het was in het huis anders dan op de tv
Hij kwam bij mij gevaarlijk over als roel te veel had gedronkenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef BBMenno het volgende:
Een stoere rebel vind ik hem niet of je moet bedoelen dat hij in eerste instantie wilde plassen in het bed van nathalie en vervolgens in de babykamer....of bedoelde je meer dat hij in de tuin heeft geplast....nee hij is niet een echte rebel als dat alles is!
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef BBMenno het volgende:
Ik zei ook "so called" ... hij roept te pas en te onpas dat hij rebels is..(. weinig van te merken!)quote:Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef BBMenno het volgende:
Hij staat in me favorieten!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
Ik zal het zeggen tegen ze ....als jullie ook maar blijven kijken naar www.bbmenno.nl Daar zet ik ook steeds stukjes en fotos op!
Verwijs jij dan ook door naar ons?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
Ik zal het zeggen tegen ze ....als jullie ook maar blijven kijken naar www.bbmenno.nl Daar zet ik ook steeds stukjes en fotos op!
Doen we!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
We know!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
Daar kijk ik braaf elke dag opquote:Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
Het Hoerenfeest!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Maar lieve mensen ik ga er vandoor, ga even wat afleveringen kijken.....nog een vraag van mijn kant wat vonden jullie het leukste moment tot nu toe?
Voor mij zijn dat de sportmomenten van Joost en jou in de tuin. Die zwabberbenen van Joost...quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Maar lieve mensen ik ga er vandoor, ga even wat afleveringen kijken.....nog een vraag van mijn kant wat vonden jullie het leukste moment tot nu toe?
Linda en het hoerenfeest en daarna linda en roel in bed en na 2 minuten valt roel in slaapquote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Het moment dat Tanja het huis verlietquote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
kijksequote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
en die bron zit in het huis of is al thuisquote:Op woensdag 16 november 2005 12:14 schreef BBMenno het volgende:
Nee hoor regenworm dat was wel bekent.....alleen hoorde ik van hele betrouwbare bronnen dat dat niet de eerste keer was ;-) ! niet doorvertellen, want dat weten de bewoners nog niet!
en roel natuurlijk!!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:16 schreef stil het volgende:
Het leukste moment moet nog komen:
Het vertrek van Rob![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:18 schreef BBMenno het volgende:
Ik vond het heel erg gezellig met jullie....binnenkort kom ik zeker terug op FOK! Morgen ben ik de hele dag op stap met Linda, maar ik zal proberen vrijdag weer even langs te komen. En anders maandagavond op de site van Talpa zelf!!! Dank jullie wel voor alle lieve reacties.
Brutale vraag vertel Linda iets over Fok zou leuk zijn als ze ook eens langs komt.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:18 schreef BBMenno het volgende:
Ik vond het heel erg gezellig met jullie....binnenkort kom ik zeker terug op FOK! Morgen ben ik de hele dag op stap met Linda, maar ik zal proberen vrijdag weer even langs te komen. En anders maandagavond op de site van Talpa zelf!!! Dank jullie wel voor alle lieve reacties.
Dat was idd geweldigquote:Op woensdag 16 november 2005 12:18 schreef pullup het volgende:
Het leukste moment was dat met de plantjes in de douche van Ralph
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
In het weekend zijn wij ook open hoor...![]()
Dido en Joost die spontaan musical-style beginnen te dansen en zingen over hoe zwaar het is dat Dido niet mag roken... Dat vond ik gewoon ontzettend grappig.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Ja, en ik was ook nog zo dom om te bellen.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef Ferdii het volgende:
het leukste moment was da jij op de bank won van rob, grote teleurstelling was weer dat hummie vond dat ie moest blijven en daarom maar de stemmen manipuleerde en zo "zorgde" dat rob toch mocht blijven met 51% v.d stemmen
het leukste moment vond ik toen die hap haar uit je hoofd werd geschoren en jij je vervolgens psychisch zo druk hebt lopen maken in je hoofd en zo boos was dat je daarna nog wekenlang van het padje was omdat je niet meer wist hoe je je moest gedragen omdat je zo lang, om niets, boos was geweest, jezelf vervolgens helemaal kwijt was en totaal geen idee meer had van hoe je je ingodsnaam in een groep moest gedragen waardoor er elke dag op je ingezoomed werd als je weer is buiten de groep lag. OF het moment dat de hele groep vergeten was dat jij ook nog in het huis woonde en de zilveren envelop openmaakte zonder jou erbij..heerlijk moment dat. om vervolgens als een kleuter expres de weekopdracht te laten mislukken. mijn mooiste bb-momentjes waren dat.quote:Maar lieve mensen ik ga er vandoor, ga even wat afleveringen kijken.....nog een vraag van mijn kant wat vonden jullie het leukste moment tot nu toe?
Daar komen wij niet (alleen om de berichten te lezen), heb je het niveau van de reacties daar wel 'es bekeken?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:18 schreef BBMenno het volgende:
En anders maandagavond op de site van Talpa zelf!!!
Nou, hier is het af en toe ook wel heel erg triestquote:Op woensdag 16 november 2005 12:34 schreef CartWOman het volgende:
Daar komen wij niet (alleen om de berichten te lezen), heb je het niveau van de reacties daar wel 'es bekeken?
Ligt beneden ons niveau.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar komen wij niet (alleen om de berichten te lezen), heb je het niveau van de reacties daar wel 'es bekeken?
Ligt beneden ons niveau.![]()
Ralph die de plantjes water gaf onder de douche in een ietwat zatte bui....quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Spamquote:Op woensdag 16 november 2005 12:09 schreef BBMenno het volgende:
Het grote 'Heet Menno welkom op Fok!' Topic!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Vraag ik me trouwens ook nog steeds af Menno waarom je niet je hele kop kaal hebt geschoren/ liet scheren toen Ingrid die fout maakte?
Ik zou zoiets hebben van, scheer het nou allemaal maar af, dan viel er ook voor de anderen niets te lachen. En met een paar weken ishet toch weer bijgegroeid.
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:16 schreef stil het volgende:
Het leukste moment moet nog komen:
Het vertrek van Rob![]()
Hee Menno, ouwe landingsbaan van me, wat moet je nou met zo'n vies manwijf als Ingrid man? Ik dacht eerst dat zij de tweede omgebouwde was in het BB-huis!!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef BBMenno het volgende:
De situatie van Joost begreep ik toen al niet...misschien had hij even last van geheugen verlies...kan een keer gebeuren. Nee ik denk dat hij bang was voor de groep en niet wilde dat hij de schuld kreeg ..... beetje vage uitleg...maar dat vond ik in het huis ook al van joost op dat moment!
Tja als je je zelf helemaal van de buitenwereld afsluit kan ik sms'en tot ik een ons weegquote:Op woensdag 16 november 2005 13:12 schreef teamlead het volgende:heb ik dit.. slaap ik een keer uit, mis ik de fun....
En ik ben nog wel zo benieuwd naar die beruchte datum en wat Hummie toen gezegd heeft![]()
De legendarische 25 september ja! Toen Menno zei dat "Big Brother toch alleen maar doorgestoken kaart was". Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op woensdag 16 november 2005 13:12 schreef teamlead het volgende:heb ik dit.. slaap ik een keer uit, mis ik de fun....
En ik ben nog wel zo benieuwd naar die beruchte datum en wat Hummie toen gezegd heeft![]()
mag dan wel snel gebeuren. Begin hem serieus irritanter dan irritant te vindenquote:
Ghehehe starfuckertjes.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:24 schreef Bastard het volgende:
Dat gekwijl hier van al die wijven als Menno op het forum zit
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:45 schreef flugeltje het volgende:
Even voor de sceptici onder ons...
Het is inmiddels duidelijk geworden dat BBMenno de énige échte Menno uit BB is...
quote:Op woensdag 16 november 2005 13:22 schreef Gert het volgende:
En je mag hier gewoon kanker zeggen hoor!
Doet er niet toe, het is gewoon zo.quote:
Ja hallo!quote:Op woensdag 16 november 2005 13:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Doet er niet toe, het is gewoon zo.![]()
Jaloers?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:24 schreef Bastard het volgende:
Dat gekwijl hier van al die wijven als Menno op het forum zit
Bekent met een tquote:Op woensdag 16 november 2005 12:11 schreef BBMenno het volgende:
Laat ik het zo zeggen de meeste bewoners vonden hem er niet gezelliger op worden als hij had gedronken, maar dat was algemeen bekent in het huis!
of heefd moeidte met de td's. dom is misschien iets te voorbarig.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:36 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Bekent met een tDeze "Menno" is dom of een fake
![]()
Wel vreemd; Menno is toch student? Daarvan zou je toch enig spelvermogen verwachten... Alhoewel...quote:Op woensdag 16 november 2005 15:36 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Bekent met een tDeze "Menno" is dom of een fake
![]()
Ik denk eigenlijk dat Joost het zich écht niet meer herinnerde. Het was 's ochtends vroeg, hij liep half te slaapwandelen. Hij heeft ook alleen maar gezegd "je moet het zelf weten, maar dat gaat niet goed vallen in de groep" ofzoiets, het is nou ook weer niet zo dat jullie er een lang gesprek over hebben gevoerd ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef BBMenno het volgende:
Het emailadres klopt gewoon.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef mijn23 het volgende:
ik ben misschien een moeilijke,maar hoe weten jullie nou dat het de echte menno is???.ik had me ook zo aan kunnen melden op fok met naam BBmenno en ik had ook veel vragen kunnen beantwoorden want ik kijk veel naar de streams
nah wat een lol zou dat zijn dan, he... Denk dat het wel goed zit, kijk ook maar naar zijn site.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef mijn23 het volgende:
ik ben misschien een moeilijke,maar hoe weten jullie nou dat het de echte menno is???.ik had me ook zo aan kunnen melden op fok met naam BBmenno en ik had ook veel vragen kunnen beantwoorden want ik kijk veel naar de streams
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Menno hangt hier ook niet de godganse dag rond zoals sommige idioten. Isabeau. Hij is even komen kletsen en is weer weg gegaan. Prima toch?
idioot meldt zichquote:Op woensdag 16 november 2005 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Menno hangt hier ook niet de godganse dag rond zoals sommige idioten.
Hey, ik zal nooit mensen uitschelden als ik niet ook tot de betreffende groep behoorquote:
Hij is echt!!!!!!quote:
idioot.quote:
Ja, want FOK! heeft nog niet genoeg hysterische vrouwen.quote:
quote:
Hè, laat me ff....ik ga Menno morgen sowieso toch in levende lijve bewonderenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:46 schreef MUUS het volgende:
Ja, want FOK! heeft nog niet genoeg hysterische vrouwen..
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat je zegt ben je zelf
Je mag geen vrolijke meisjes pesten![]()
Ga je hem ook betasten, Isa? Onzedelijk endezo?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè, laat me ff....ik ga Menno morgen sowieso toch in levende lijve bewonderen
En Ralph hopenlijken Linda
![]()
Menno welkom. Ik mis je in het BB huis en vind het leuk om hier nog wat van je te lezen.quote:
MUUS!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ga je hem ook betasten, Isa? Onzedelijk endezo?
Oh Muus!! Graag! Als dat kon tenminste.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:52 schreef MUUS het volgende:
Ga je hem ook betasten, Isa? Onzedelijk endezo?
Voor jou nu wel een voordeel, want jij ziet Ralph en Menno morgenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Ben het wel met style eens, de leukste bewoners zijn het huis nu uit. Stomme manier van stemmen
Welnee man, mijn urn typt dit.quote:
Alles kan en Atrimar snapt dat wel. Mag hij volgende keer aan Dido (quote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh Muus!! Graag! Als dat kon tenminste.![]()
Maar daar zal Atrimar denk ik niet blij van worden![]()
Ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Of is het al uitgesloten dat dit geen faker kan zijn?
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:57 schreef MUUS het volgende:
MENNO, ISA IS DIE KLEINE MET DIE GROTE MEMMEN!! Niet tegenstribbelen, het doet maar even pijn.
Ach, dan heb je er in ieder geval even warmpjes bij gezetenquote:
Gezien zijn vraag bedoel je 'nee' neem ik aanquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef crazymamma het volgende:
Weer een nieuw berichtje van Menno op zijn site...........
http://www.bbmenno.nl/index.php?page=nieuws
quote:Afgelopen maandag ben ik gebeld door Pierre van Hooijdonk. Hij nodigde mij namens NAC Breda uit voor de wedstrijd voor komende zaterdag tegen FC Utrecht. Ik bedankte hem voor zijn shirt, maar bood ook meteen mijn excuses aan voor mijn "overgeven-na-het-benutten-van-iets-teveel-alcohol". Zijn reactie was: 'Geef niets jongen, omdat je voorover hing om te kotsen kwam mijn naam alleen maar beter op tv!'
Ik ben overtuigdquote:Op woensdag 16 november 2005 17:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
en voor de mensen die twijfelden... Hij zegt zelf dat hij op Fok is geweest![]()
Zou ik inderdaad ook niet pikken!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:16 schreef MissHobje het volgende:
HoiMenno
![]()
Ik wil toch wel even kwijt dat ik blij ben dat je haar weer normaal is zeg!!!
Ik was gewoon pissed op Ingriddat pik je toch niet
![]()
![]()
Staat ook vermeld op zijn site-je, dat hij hier wel eens aanwezig is.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef mijn23 het volgende:
Samenzweringstheoreticus.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Menno, wat zijn jouw gedachtes over het hele gesaboteer van de stemmen? Geloof je dat het eerlijk gegaan is of dat Hummie je er gewoon uit wilde hebben?
Hierna is de ellende begonnen. En na een paar dagen Menno-bashen door Hummie is dat naadloos overgenomen door de andere bewoners.quote:Op zondag 25 september 2005 17:00 schreef Rica het volgende:
Kort verslagje; Tanja, Menno, Lieske en Ingrid zitten aan tafel te praten over wat ze gaan doen na BB. Stappen, avond alleen doorbrengen, vrienden etc. Het gesprek gaat zo verder over Tanja's bijna vrijwillige exit. Volgens Menno had BB haar wel geld voor geboden om te blijven. Tanja bestrijdt dit, zelfs toen ze echt op het punt stond weg te gaan is er nooit geld geboden. Menno doet er een schepje bovenop en zegt dat Tanja ook nooit weggestemt zal worden, maakt niet uit hoe er ge-smst of gebeld wordt. Tanja gelooft het niet. Menno gaat nog verder en zegt zeker te weten dat er bij vorige BB's gemanipuleerd is, hij heeft er 'bewijzen' voor zelfs. Toen men dacht dat er nooit meer een BB zou komen is iemand uit de school geklapt. Tanja is hevig verontwaardigd. Als het zo zou zijn wil ze geen cent van BB. Ze zou vreselijk teleurgesteld in het programma zijn en er absoluut niet meer aan mee willen werken. Ze zou het ook direct in de media brengen. Een beetje geschrokken van deze reactie proberen Lieske en Ingrid het wat af te zwakken, dat het misschien wel mogelijk is maar ze het niet zeker weten. Menno blijft echter volhouden dat de stemmen van het publiek niks uitmaken.
"Wil Menno naar de dagboekkamer komen? Menno naar de dagboekkamer"
Ietwat witjes komt hij 15 minuten later terug. Hij heeft een flinke uitbrander gehad.
Het leukste tot nu toe in het huis was voor mij het aanschouwen dat de medebewoners geen vat op jou konden krijgen, en dat je lekker kort en duidelijk was (dit in tegenstelling tot de rest, en dit maakte ze nog gekker)...quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Waarom begin je niet gewoon iets met Michelle, dat overleeft Rob nietquote:Op woensdag 16 november 2005 12:02 schreef BBMenno het volgende:
Jammer dat die dochter ons stom vind....vind het wel een erg mooi meisje!
Ik ook...quote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef stil het volgende:
[..]
Ja, en ik was ook nog zo dom om te bellen.
Maar het heeft niet aan mij gelegen dat Rob er nog inzi.
Ik denk dat je dat beter niet kunt vragen. BB leest hier namelijk ook mee. Anders wordt ie weer op het matje geroepen.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Menno, wat zijn jouw gedachtes over het hele gesaboteer van de stemmen? Geloof je dat het eerlijk gegaan is of dat Hummie je er gewoon uit wilde hebben?
Lachen toch! Dubbel genieten.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:22 schreef schatje het volgende:
Anders wordt ie weer op het matje geroepen.
Hier gaat ( mag) hij vast geen eerlijk antwoord op geven..quote:Op woensdag 16 november 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Dat denk ik ook. Maar hij zal er vast een mening over hebben.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:12 schreef Tamrah het volgende:
Hier gaat ( mag) hij vast geen eerlijk antwoord op geven..![]()
Slowchat. Da's praktisch hetzelfde.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef bb-millie het volgende:
Menno heeft het over een chatsessie....![]()
Echt? Klinkt alsof hij ingehuurd is om hier even te komen chatten...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Slowchat. Da's praktisch hetzelfde.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:08 schreef Sanne het volgende:
Dit vind ik persoonlijk mijn leukste shot van jou.
[afbeelding]
welkom op Fok!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:13 schreef BBMenno het volgende:
Menno ziet niet zo goed zonder brilquote:Op woensdag 16 november 2005 22:19 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Maar wat moest ie nou in godsnaam met dat lelijke manwijf? dat wil ik nou eens zo graag weten!
Beetje laat maarre trouwens..... jaaaaa vond ik ook hilarisch!!! Heb het ook live gezien en in een deuk gelegen!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:54 schreef keizerpinguin het volgende:
het leukste was dat Chantal, ingrid het geld van Roel weg pakte en dat Rob het daarna weg pakte en betrapt werd door Nathalie, en vervolgens half vechtend met ingrid en chantal over de bedden rolde, en dat Roel kompleet flipte!!! toen hij er achter kwam!
heb het live via de streams gezien dat was veel leuker dan op de tv hahaha![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:27 schreef Meds het volgende:
Jongens ga nu niet net doen alsof we Menno geweldig vinden, hij werd hier amper een week geleden ook nog uitgekotst, net als de rest overigens
Ow, hij mag best weten dat hij bij mij laag op m'n favo lijstje stond hoor...quote:Op donderdag 17 november 2005 01:27 schreef Meds het volgende:
Jongens ga nu niet net doen alsof we Menno geweldig vinden, hij werd hier amper een week geleden ook nog uitgekotst, net als de rest overigens
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:27 schreef Meds het volgende:
Ik ben er bang voor ja! En dan zit ie nog vanquote:Op woensdag 16 november 2005 22:26 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Menno ziet niet zo goed zonder bril[afbeelding]
Iemand met in totaal 6 posts weet te vertellen hoe de verhoudingen liggen in het BB-forum...quote:Op donderdag 17 november 2005 01:27 schreef Meds het volgende:
Da's bijna net zo raar als een 2 jaar oude clone die moderator wordt op Fok, dat zou ook heel bizar zijn!quote:Op donderdag 17 november 2005 09:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iemand met in totaal 6 posts weet te vertellen hoe de verhoudingen liggen in het BB-forum...![]()
Ik zou eigenlijk het bordje van Hummie moeten lenen: "Kun je lezen?"
Ik een kloon??quote:Op donderdag 17 november 2005 09:51 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Da's bijna net zo raar als een 2 jaar oude clone die moderator wordt op Fok, dat zou ook heel bizar zijn!![]()
Welnee joh! Hoe kom je daar nou bij? Ik zeg alleen maar dat het heel bizar zou zijn als een 2 jaar oude clone op Fok moderator zou worden.quote:
Ik voelde mezelf idd ff aangesprokenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:00 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Welnee joh! Hoe kom je daar nou bij? Ik zeg alleen maar dat het heel bizar zou zijn als een 2 jaar oude clone op Fok moderator zou worden.
Bedoelde het verder niet naar jou toe hoor!
Sorry als je je aangesproken voelde!
![]()
Oh nee da's dan toeval, bedoelde het echt niet zo verder!quote:Op donderdag 17 november 2005 10:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik voelde mezelf idd ff aangesproken![]()
Ik zit dan ook pas 2 jaar op fok, dus ik dacht dat je mij bedoelde.. (deed voorheen voornamelijk lurken en in het befaamde 'de atmosfeer staat op ontploffen' posten, vandaar dat vrijwel niemand me kende voor ik verzot raakte op BB)
Of je leest het hele topic of je gaat even langs op menno's eigen sitequote:Op donderdag 17 november 2005 10:09 schreef Springsteen27 het volgende:
Menno (als het de echte is,w at niet bewezen kan worden denk ik?),
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:58 schreef Mlose het volgende:
Weet je al dat de dochter van Rob ons stom vindt!![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:17 schreef schatje het volgende:
Bij de buren heeft Menno inmiddels ook gereageerd.
Damn right BITCH!quote:Volgens de "buren":
Maar altijd nog een stuk aardiger dan bij Fok die kunnen toch tekeer gaan daar.![]()
Absoluut ook mijn favoriete caps! Thanks Fiorenza!quote:Op woensdag 16 november 2005 13:38 schreef Fiorenza het volgende:
Menno en Josc
[afbeelding]
[afbeelding]
Caps van Trevanian
Dat we effe weten waar we het over hebben![]()
Ook mijn favo caps![]()
Jezus, wat een kneus.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:17 schreef schatje het volgende:
Bij de buren heeft Menno inmiddels ook gereageerd.
Die weet waarschijnlijk toch niet hoe een pc werktquote:Op donderdag 17 november 2005 09:16 schreef Isabeau het volgende:
"Heet hier Rikkert/Ralph/Linda/Tanja welkom op Fok" topics gezien. Voor Linda had die er wat mij betreft absoluut ook mogen zijn hoor, maar ik ben niet op het idee gekomen.
hij heeft een uitnodiging gehad, wel netjes dus om daar op in te gaanquote:Op donderdag 17 november 2005 20:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus, wat een kneus.![]()
Man ga door met je leven, zoals Rikkert en Ralph.
Joh, volgens mij zou hij nog in gaan op de uitnodiging mijn fiets te openen.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:11 schreef D.Rose het volgende:
hij heeft een uitnodiging gehad, wel netjes dus om daar op in te gaan
Jij zit hier ook, en niet eens op uitnodiging
Er is maar één manier om daar achter te komenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:15 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, volgens mij zou hij nog in gaan op de uitnodiging mijn fiets te openen.![]()
MENNOOOOOOO!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Er is maar één manier om daar achter te komen
Ja tuurlijk, maar zo hoeft hij niet twintig keer te quotenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:42 schreef Sjet het volgende:
Ja is heel lief van je Kolomo, maar het zou leuk zijn als hij de rest ook leest toch?
Dat is zeker zo, en heel lief van jequote:Op donderdag 17 november 2005 20:45 schreef Kolomo het volgende:
Ja tuurlijk, maar zo hoeft hij niet twintig keer te quoten
En dat heeft hij helemaal zelf bedacht.quote:
Ik neem het terug, ze is met Roel aan het ouwehoeren over wie op wie heeft gestemt...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:28 schreef Sonique het volgende:
Chantal is opvallend stil...
Tis nog nooit zo stil geweest in het huis...
Daar staat weer tegenover dat we de rest ook niet echt op een eigen mening of standvastige karaktertrekken hebben kunnen betrappen. Stoere Roel die zijn pis van een hekje dweilt...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:08 schreef APK het volgende:
Alsof Menno dit bedacht heeft. In het huis was hij het speeltje van Hummie nadat hij zei dat hij bewijs had dat er gesjoemeld werd met de stemmen (remember 25 september?) en nu weer.
Ja stoere Roel die onzeker is over z'n kapsel...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar staat weer tegenover dat we de rest ook niet echt op een eigen mening of standvastige karaktertrekken hebben kunnen betrappen. Stoere Roel die zijn pis van een hekje dweilt...
Ik geef Menno het voordeel van de twijfel.
Heel lievquote:Op donderdag 17 november 2005 20:39 schreef Kolomo het volgende:
Ik zal eens lief doen voor Menno en de gestelde vragen even samenvatten (exclusief dubbele en al beantwoorde vragen).
[knip]
Parels voor de zwijnen. Oh nee, het zwijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heel liev![]()
Maar je bent je vraag van APK vergeten
Oh, dus als je een pesthekel hebt aan iemand, geef je dat de vrijheid om maar te doen en laten wat je wil met degene? En wat heeft Menno Nathalie aangedaan dat ze zo'n hekel aan hem moet hebben? NIKS, helemaal NIKS, ze heeft gewoon hem gebruikt om populair te blijven bij de rest! Dat zegt het hele voetveeg-gebeuren over Nathalie, verder niks. SUPERziellig is ze!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef riri het volgende:
harde dingen gebeuren tussen mensen,zeker als ze elkaar niet mogen,schoolreisjes,op kamp,daar waar veel mensen op ekaar ztten gebeuren dat soort dingen
waar het menno het over overigens over,uitgezonden op de nationale tv?
Wat een rare opmerking,wat doet dat er toe.
Nathalie had een pesthekel aan Menno,en niet zonder reden,dan kan je dat soort dingen doen,heeft ze iemand vermoord?
oh,kan jij je niet herinneren de harde woorden van Nathalie naar Menno? Die kwamen niet voor niets uit de lucht vallen,toen probeerde hij een verhaal totaal te verdraaien ter glorie van hemzelf,ik zei ook,hij was zelf ook geen lieverdje,laat hij nou niet doen alsof hij dat wel is,heb gesprekken diie hij voerde met andere personen in het huis opgenomen en die liegen er toch echt niet om...dus...wie de schoen past trekt hem aan is hier zeker op van toepassing.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, dus als je een pesthekel hebt aan iemand, geef je dat de vrijheid om maar te doen en laten wat je wil met degene? En wat heeft Menno Nathalie aangedaan dat ze zo'n hekel aan hem moet hebben? NIKS, helemaal NIKS, ze heeft gewoon hem gebruikt om populair te blijven bij de rest! Dat zegt het hele voetveeg-gebeuren over Nathalie, verder niks. SUPERziellig is ze!
Oh en: Hallo Menno!![]()
Welke???quote:Op donderdag 17 november 2005 22:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heel liev![]()
Maar je bent je vraag van APK vergeten
Menno je bent een toppertjequote:Op donderdag 17 november 2005 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, dus als je een pesthekel hebt aan iemand, geef je dat de vrijheid om maar te doen en laten wat je wil met degene? En wat heeft Menno Nathalie aangedaan dat ze zo'n hekel aan hem moet hebben? NIKS, helemaal NIKS, ze heeft gewoon hem gebruikt om populair te blijven bij de rest! Dat zegt het hele voetveeg-gebeuren over Nathalie, verder niks. SUPERziellig is ze!
Oh en: Hallo Menno!![]()
Ik vond het dus een trieste actie.!!!111111quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:14 schreef keizerpinguin het volgende:
MENNO!!!! TOP ACTIE!!!
Ik vind nathalie wel een leuke meid opzich maar die actie met Nemo!!! was echt te triest, dat een meisje van 12 dat nou doet!!
Hoop dat Joost het maar ver mag schoppen!
Offtopic: Volgens mij werd er al in de vooraankondiging gesproken over de wraak van menno, dus ik denk wel degelijk dat de aktie met naat was voorbereid.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:45 schreef vdvaart het volgende:
Ik weet Menno dat BB je niet opgedragen heeft Nathalie te nomineren, want tijdens de reclame in de studio was Bridget ook gewoon nog heel open met het doornemen van jouw komende tekst waarbij ze zei 'en dan degene die je gaat nomineren, die je zelf kiest (iets in die trant)', maar werd je niet al een beetje richting een nathalie-nominatie geduwd doordat bijna de hele uitzending tot dan toe ging over haar in negatieve zin?
Nee, ik vind Natte Lie 100x meer terecht op de bank zitten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:12 schreef Sassefras het volgende:
Jammer dat je Robniet op de bank hebt gezet.
Dank Falcoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |