Huh? Kent Menno Fok dan écht?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:30 schreef CartWOman het volgende:
Wie heeft 'm ook alweer op FOK! gewezen? Dat was jij toch niet, Jacob?
Als 'ie z'n website heeft gelezen inmiddels wel.quote:
Ik heb een invitatie email gestuurd naar Mennoquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:30 schreef CartWOman het volgende:
Wie heeft 'm ook alweer op FOK! gewezen? Dat was jij toch niet, Jacob?
Wanneer? Hoe laat?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:36 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een invitatie email gestuurd naar Menno![]()
Ja precies, laat eens zien dan . (linkje ofzo?)quote:
Ik heb een berichtje in zijn gastenboek achter gelaten, dus ik vind niet dat die slome violist met de eer mag gaan strijken als ik eerder was.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:38 schreef flugeltje het volgende:
Ja precies, laat eens zien dan . (linkje ofzo?)
Heb je een linkjes schat? Ik heb dat adres niet....quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in zijn gastenboek achter gelaten, dus ik vind niet dat die slome violist met de eer mag gaan strijken als ik eerder was.![]()
En wat was de tekst van je mail?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef Bocaj het volgende:
Mailadres van menno waar ik hem gewezen heb op Fok! forum: menno@allevakantielanden.nl
Mailtje heb ik vandaag pas gestuurd hoor... dus het is afwachten of hij zich durft te melden.![]()
Wist niet eens dat jij eerder was.... het kwam ineens in mij op hier een topic van te maken en hem te mailen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in zijn gastenboek achter gelaten, dus ik vind niet dat die slome violist met de eer mag gaan strijken als ik eerder was.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |